quote:Op maandag 5 april 2004 14:10 schreef Tjabbo het volgende:
fipo
Thnx. is weer es wat anders dan altijd auto's he.quote:Op maandag 5 april 2004 14:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
wel een origineel topic![]()
dat is U-96quote:Op maandag 5 april 2004 14:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Das Boot
de machtigste schepen die er zijnquote:Op maandag 5 april 2004 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Thnx. is weer es wat anders dan altijd auto's he.
of je moet het weten.quote:Op maandag 5 april 2004 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is 't nou gewoon een kwestie van "zoekmachientje aan, nummer van volgende slwochat intikken, en zoeken maar!"?
en van Toyota'squote:Op maandag 5 april 2004 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ben zelf nog wel fan van duikboten
het is toch mijn bootquote:Op maandag 5 april 2004 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey! Mijn achtertuin! Wat doe je?!
sneller rijden dan de max. snelheid mag niet.quote:Op maandag 5 april 2004 14:26 schreef ook_gek het volgende:
Waarom mag ik niet zo een porsche beetje leeg trekken.
Dus een race uitvoering er van maken
En dan beetje sneller rijden dan normaal. Eigelijk waar een porsche voor gemaakt is.
[afbeelding]
leer maar eerst rijden in een gewone auto...quote:Op maandag 5 april 2004 14:26 schreef ook_gek het volgende:
Waarom mag ik niet zo een porsche beetje leeg trekken.
Dus een race uitvoering er van maken
En dan beetje sneller rijden dan normaal. Eigelijk waar een porsche voor gemaakt is.
[afbeelding]
Das Bootquote:Op maandag 5 april 2004 14:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het is toch mijn boot![]()
Doen we straks wel...quote:Op maandag 5 april 2004 11:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ga je mee naar een donker hoekje?
Het zijn er nog echt 2 hoor!!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ein reich, ein kampf, ein moderator.
Ik kom overal achter...quote:Op maandag 5 april 2004 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgens mij ging 't hier over ThaFreak, en liet ie Mutz lekker buiten beschouwing.. (als ze daar maar niet achter komt...)
hij viel me mee, maar toch denk ik dat ik heb niet zo goed gemaakt heb...quote:Op maandag 5 april 2004 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oi Mutz, hoe was ut tentamen?
Snel door trekken naar de 120 welquote:Op maandag 5 april 2004 14:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
sneller rijden dan de max. snelheid mag niet.
ze houden niet eens rekening met jouquote:Op maandag 5 april 2004 15:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het zijn er nog echt 2 hoor!!!
[..]
Ik kom overal achter...
stuk schijnheil. je deed zelf het hardst meequote:Op maandag 5 april 2004 15:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze houden niet eens rekening met jou![]()
![]()
ik kan me ook nog iets herinneren van jou...quote:Op maandag 5 april 2004 15:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
stuk schijnheil. je deed zelf het hardst mee
ik zie het al helemaal voor me... Maar ja, dan moet er wel weer een nieuwe mod komen...quote:Op maandag 5 april 2004 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
You said it Tjab.. Eert lopen claimen dattie alleenheerser is en dan opeens zeggen dat Mutz ook meedoet... jaja.. Met zulke mannetjes moeten we eik hardhandig afrekenen.. Vierendelen lijkt me wel wat.. En dan niet met 4 van die harige paarden.. Maar paarden van Aluminium en staal..
zeg het ze maar mutz....quote:Op maandag 5 april 2004 15:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik kan me ook nog iets herinneren van jou...
quote:Op maandag 5 april 2004 15:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me... Maar ja, dan moet er wel weer een nieuwe mod komen...
Vrijwilligers??
quote:Op maandag 5 april 2004 15:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeg het ze maar mutz....![]()
weg jijquote:Op maandag 5 april 2004 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
*Zich aanmeldt als vrijwilliger*
Bang voor concurrentie??quote:Op maandag 5 april 2004 15:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weg jij![]()
*ban aanvraagt*
quote:Op maandag 5 april 2004 15:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bang voor concurrentie??
pijpbeurtje doet wonderen.quote:Op maandag 5 april 2004 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
te lui voor.....
campagne voeren.....
stemmen verzamelen, geld uitgeven....
slecht idee......
Watje...quote:Op maandag 5 april 2004 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
te lui voor.....
campagne voeren.....
stemmen verzamelen, geld uitgeven....
slecht idee......
dan maar terug naar zwartquote:Op maandag 5 april 2004 16:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
pijpbeurtje doet wonderen.
en kost niet meer dan wat moeite...
Jij niet!quote:Op maandag 5 april 2004 16:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan maar terug naar zwart![]()
quote me dan nietquote:Op maandag 5 april 2004 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij niet!
Het ging toch niet over jou of welquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
quote me dan niet![]()
Wat zei ik je vorige week nouquote:Op maandag 5 april 2004 15:58 schreef MutZ het volgende:
* PeuRac gaat alvast een lijstje maken...
Mensen die eventueel mod willen worden... (iets wat ik me echt niet kan voorstellen...)Jofunu-kun
We rijden eigenlijk Zafiraquote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef BazzoS het volgende:
opel?
Yo, pas op met fietsen voor Donker grijze Vectra'squote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef BazzoS het volgende:
ga naar huis, massol
Ik zet jou er ook wel ff bij...quote:Op maandag 5 april 2004 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zei ik je vorige week nou
quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef BazzoS het volgende:
ga naar huis, massol
piquote:Op maandag 5 april 2004 16:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het ging toch niet over jou of wel
oke dan lulquote:Op maandag 5 april 2004 16:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel gezien
quote:Op maandag 5 april 2004 17:15 schreef MutZ het volgende:
Maximumsnelheid in Italië naar 150 km/u
Ik ga denk maar emigreren...
Beetje halve dagen maken jijquote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef Ultimora het volgende:
zow halloooooow
Hoiquote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef Ultimora het volgende:
zow halloooooow
De Pathé?? Die is wel leuk...quote:Op maandag 5 april 2004 17:46 schreef Ultimora het volgende:
ben gisteren trouwens nog in de buurt van ook gek geweest.. ben namelijk in scheveningen eens de Bios gaan bezoeken
Daar woon ik ECHt dicht bijquote:Op maandag 5 april 2004 17:46 schreef Ultimora het volgende:
ben gisteren trouwens nog in de buurt van ook gek geweest.. ben namelijk in scheveningen eens de Bios gaan bezoeken
Nop zie niks of ruik er niks van hier in scheveningen.quote:Op maandag 5 april 2004 17:42 schreef MutZ het volgende:
ook_gek, zie jij iets van die brand??
ga dan rukken ofzo..quote:Op maandag 5 april 2004 18:28 schreef BazzoS het volgende:
blegh, verveel me
Tegen mij zouden ze zeggen.quote:Op maandag 5 april 2004 18:28 schreef BazzoS het volgende:
blegh, verveel me
bij mij in de straat was het derstraks een beetje wazig en t stinkt nog steeds, k zag vanaf de snelweg wel behoorlijke rookwolken, mijn school ligt daar vlak naast, het zou wel heeeeeeeel erg zijn als er iets met die school zou gebeuren aangezien ik morgen tot kwart over 4 les hebquote:Op maandag 5 april 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar woon ik ECHt dicht bij
[..]
Nop zie niks of ruik er niks van hier in scheveningen.
Echter in voorburg stonken we het pand uit. zo erg was het.
Zou ik dood gaan door die lucht
Oh en zet mij maar bij het lijsjte van de modjes
denk dat de boodschap duidelijk is:quote:Op maandag 5 april 2004 18:39 schreef BazzoS het volgende:
hahahahha ook_gek, kijk die post boven joune es
Mensen die eventueel mod willen worden... (iets wat ik me echt niet kan voorstellen...)quote:Op maandag 5 april 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh en zet mij maar bij het lijsjte van de modjes
Precies, Danny, geef me maar vast blauwquote:Op maandag 5 april 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
Dan is de winner al duidelijk
Die Mi16 heb ik wel eens in de kelder zien staan vorig jaar. Mooie autoquote:Op maandag 5 april 2004 18:38 schreef Ultimora het volgende:
ik heb nog een soort van mini nieuws.. een klasgenoot van mij is helemaal gek van de Peugeot 205 GTi en heeft zelf ook een behoorlijk mooie Mi16 gebouwd. nu heeft hij een originele hollandsche 205 GTi 1.9 gevonden van '91 met 92 000 km op de teller.. de auto moet nog ingeruild gaan worden, maar de prijs staat al op 2000 euro vast. thats what i call a good dealohja de km stand is gegarandeerd, want de huidige eigenaar is zelf er ook helemaal gek van geweest, en hij is altijd bij de zelfde dealer onderhouden en zo
ik wou echt dat ik 2500 euro op de bank had staan, dat had ik over die jongen heen geboden
quote:Op maandag 5 april 2004 19:16 schreef ThaFreak het volgende:stelletje @#!$@#$#@!
Idd ja (automaten kap moet, anders past het nl niet), hij heeft ook dat Mi16 logo zo erop gemaakt dat je zou zweren dat het een orginele was. Ik vind em erg mooi, als hij em ooit weg doetquote:Op maandag 5 april 2004 19:19 schreef Ultimora het volgende:
tis die witte, met die automatenmotorkap (hoger) en die 2 dtm pijpen onder de kentekenplaat. Hij heeft wat meer als 160 pk, want er zitten ook nog snelle nokkenassen op, gesmede zuigers, geflowde cilinderkop, en nog veeeeel meer goodies onder de kap, (redline @ 7600 toeren)die jongen schat het vermogen op +/- 180 pk, en ja t loopt als een gek. tis echt achterlijk zo hard als dat ding ropt, en die gast weet ook nog eens heel erg leuk met het listige rijgedrag van de GTi om te gaan, dus je kan in de bocht gewoon ff van t gas af gaan, dan komt de kont omzetten, en dan ga je een beetje gedoseerd op het gas staan, om em in een soort van vage powerslide te houden...
Deze entry kon - helaas - niet gevonden wordenquote:
Als ik de digi cam voor de verandering eens niet vergeet, dan zal ik eens foto's maken.quote:Op maandag 5 april 2004 19:26 schreef BazzoS het volgende:
@PeuRac en Ultimora
Foto's foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom vind dat mens van Recht jullie zo aardigjullie halen nog eens de beste cijfers ook
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Damnquote:Op maandag 5 april 2004 20:56 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja zeg. Heeft me moeder net m,n klerenkast leeg getrokken en al me kleding weg gegooid wat ik niet meer draag. Al m,n versace en armani kleding heb ikmoeten doen
![]()
Pijn aan m,n hardjeMaar ja ik deed er toch niks meer mee
Heb ik maar wat werk keleding besteld bij online shops.
En nu kom ik er achter dat het een GODS vermoegen gekost heeft
Volgende maand snel weer echte kleding kopen. Zoals armani
Nou ja ik doe er toch niks mee met die kleding. Dus dat is nu lekker opgeruimd.quote:Op maandag 5 april 2004 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnwie laat z'n moeder dan ook in de kledingkast
spammen??quote:Op maandag 5 april 2004 22:40 schreef LWaS het volgende:spammerts
Trustequote:Op maandag 5 april 2004 22:41 schreef PeuRac het volgende:
Truste MutZ
Verder iedereen ook btw, ik ga ook.
quote:Op maandag 5 april 2004 22:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
spammen??
kelder??quote:Op maandag 5 april 2004 22:43 schreef BazzoS het volgende:
Peu, atjow
en schiet ff foto's in die kelder enzo
Slaap lekker LWaS...quote:Op maandag 5 april 2004 22:47 schreef LWaS het volgende:
[..]MutZ
slaap lekker liefurd!
ik mis je berichies op me foon :-P
quote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Slaap lekker LWaS...![]()
Heb geduld
does duidelijk vertellen wat er is...quote:Op maandag 5 april 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
Lwas waarom word m,n nieuws over die 660kilo dynamiet gepost die ik via nieuws supmit gedaan heb
Is toch wel stoer voor op de FP. Er staat bij in de wacht rij. Latere dingen die ik gesupmit heb zijn er wel gepost.
FP lurker. Geef daar eens antword op
Parkeergarage bij mij op school, die noemen we de kelder (want daar zit die, logisch hequote:Op maandag 5 april 2004 22:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
kelder??
dank je welquote:Op maandag 5 april 2004 23:44 schreef LWaS het volgende:
Ik zal nog es wat voor die ook_gek doen
punten?quote:Op maandag 5 april 2004 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dank je wel
was effe van pc aan het verranderen
krijg je ook nog punten voor dit
Ey ook_gek, ik moet morgen bij het "Circustheater VSB" zijn in Den Haag/Scheveningen word dat zwaaien naar elkaar ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:18 schreef ook_gek het volgende:
sorry
ik doe wel nieuws supmitten
komen jullie eng in de buurt zegquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey ook_gek, ik moet morgen bij het "Circustheater VSB" zijn in Den Haag/Scheveningen word dat zwaaien naar elkaar ?![]()
gastheer aan de deur? in een lion king pak?quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:38 schreef BoJo het volgende:
Ik zie nu pas dat het voor die Lion King gedoe is van Joop van Ellende, ik moet gastheer aan de deur spelen![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
gastheer aan de deur? in een lion king pak?
Dan had ik miss nog komen kijken ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:45 schreef BoJo het volgende:
[..]dat zou ik dan nog wel komisch vinden
![]()
Nou ja, is weer eens wat anders hèquote:hun eigen gastheer is ziek en er staan al 2 chauffeurs van ons te vaketparken, maar nu ben ik gestrikt om die gastheer te vervangen...ben een chauffeur, ik wil rijden gvd!!!![]()
maar zodra er een ouwe aap me richting de opkomende zon gaat beginnen te houden, moet ik wel gaan protesteren denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
Dan had ik miss nog komen kijken ook
[..]
lijkt me verstandig jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zodra er een ouwe aap me richting de opkomende zon gaat beginnen te houden, moet ik wel gaan protesteren denk ik
goedemorgenquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:47 schreef MutZ het volgende:
Wat is iedereen laat wakker vandaag...
Goedemorgen trouwens...
Oh god die gevaarlijke gek komt hier heenquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey ook_gek, ik moet morgen bij het "Circustheater VSB" zijn in Den Haag/Scheveningen word dat zwaaien naar elkaar ?![]()
Als er geen BPM meer bestaat ga ik een A8 bestellen bij de burenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
mensen hoe zit dat op het moment met de BPM ?
ik hoorde van een gast dat de BPM was komen te vervallen ??? beetje vreemd verhaal, maar er staan ook geen tarieven (procenten) meer op de site van de RDW.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd, maar als iemand het hier nu ook weet...
ik een GT-Fourquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als er geen BPM meer bestaat ga ik een A8 bestellen bij de buren
en dan lekker afraggenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:13 schreef ook_gek het volgende:
Onee ik zou gaan voor een porsche 911 die in slechte staat was
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god die gevaarlijke gek komt hier heen
Kleine kans dat we gaan zwaaien. Maar ik zwaai gewoon naar elke zwarte alfa
Ken je die jaren 60 winkel op die hoek? Daar vlak voor zit hij. Kan je even kwijlen![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:58 schreef BazzoS het volgende:
23 halen 1 betalen
dan haal ik wel alleen de 2equote:Op dinsdag 6 april 2004 09:58 schreef BazzoS het volgende:
2 halen 1 betalen
Wist je dat nog niet?? Vanwege de recessie willen ze hun auto's kwijt...quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:01 schreef BazzoS het volgende:
zozo, uitverkoop?
Goed plan...quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan haal ik wel alleen de 2e
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:30 schreef LWaS het volgende:mogguh
even ontbijten
Weet je waar het is?quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is al een politiebericht uit daar dat de kruispunten vrij moeten zijn tussen 18u en 19u , en om 01u weer
Bedankt voor de tip, ga ik zeker ff gaan kwijlen![]()
Goeiemorgeeeeeh PTAaaaaa!!!![]()
Met andere woorden... Ga gewoon op zoek naar het huis van ook_gek...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je waar het is?
Als je richting scheveningen rijd en je komt de gevangenis voor bij gewoon goed opletten. Boven de weg zie je ook een bord hangen met u rijd te snelDaar links voor jou zit die dealer. Is echt heel klein dus snel gemist.
Als je geluk hebt staat er 1 buiten en anders 1 binnen![]()
en nog meer alfa shit staat daar in die straat![]()
Ik was allang weer klaar hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:01 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Eet smakelijk...
Sorry...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:06 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik was allang weer klaar hoor
en te irc-enquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sorry...
Ben niet zo snel vandaag... zit m'n tentamen te leren...![]()
Ziet er wel leuk uit... Ga jij daarheen??quote:
IRC?? Wat is dat??quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:18 schreef LWaS het volgende:
[..]
en te irc-en
lukt het wel een beetje, dat leren?
zou die wel willen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit... Ga jij daarheen??
IRC?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
IRC?? Wat is dat??
Lukt wel aardig... Ik ben nu aan literatuuren biologie bezig...
yes, because it's nice insidequote:Op dinsdag 6 april 2004 11:23 schreef LWaS het volgende:
[..]
zou die wel willen waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
yes, because it's nice inside![]()
Ik word daar altijd geknuffeld totdat ik plat ben... Ik krijg daar ook een heleboelquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:23 schreef LWaS het volgende:
[..]
IRC?Geen idee
Ik krijg daar wel altijd
enzo
literatuur? brrr![]()
Ervaring??quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:25 schreef LWaS het volgende:
[..]![]()
and it is!
Ik zie het vast wel, Alfa scanner aanzettenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je geluk hebt staat er 1 buiten en anders 1 binnen![]()
en nog meer alfa shit staat daar in die straat![]()
Zoek dat zelf maar eens uitquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:28 schreef BazzoS het volgende:
wat voor betekenis heeft die smilie met die vork in zn handen eigelijk?
joh? van wie?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik word daar altijd geknuffeld totdat ik plat ben... Ik krijg daar ook een heleboelen
naar m'n hoofd geslingerd...
Ik ga hier natuurlijk niet mijn sexuele ervaringen ten toon spreidenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ervaring??![]()
Ikke??quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
moet jij toch weten
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
hij had het tegen jou ja
nou ja zeg...we zitten alelmaal op de MutZ onthullingen te wachtenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
*geen commentaar*
vanavondquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:35 schreef MutZ het volgende:
ik ga maar eens naar school... zie jullie vanmiddag wel weer...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:36 schreef LWaS het volgende:
[..]
nou ja zeg...we zitten alelmaal op de MutZ onthullingen te wachten
Morgen dus waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:36 schreef LWaS het volgende:
[..]
vanavond
Nee, roken doe ik niet... Daar ga ik ook niet aan beginnen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:38 schreef LWaS het volgende:
[..]
rook je nou ook al?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:37 schreef BazzoS het volgende:
succes mutZ!
Dank jullie wel...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:38 schreef LWaS het volgende:
oh ja, en veel succes
was het dan een chocolade sigaar?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, roken doe ik niet... Daar ga ik ook niet aan beginnen...
liever pijp zekerquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:40 schreef LWaS het volgende:
[..]
was het dan een chocolade sigaar?
oh, morgen afrijden?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh! *kijkt op de klok* jah, op de valreep.. Wat gaat 't weer snel met de SC zeg.. Vanmiddag laatste 2 uur lessen.. zal mij benieuwen of instructrice nog tevredener kan worden met me.. En hopen dat die aars van een examinator dat morgenochtend ook is...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:00 schreef BazzoS het volgende:
heb zo'n vermoeden dat PeuRac zo ook langs komt
Big Brother is watching youquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
kan ook niks meer doen hier of iemand ziet het wel
Haal die hand daar wegquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
kan ook niks meer doen hier of iemand ziet het wel
En net zei je nog dat je t lekker vondquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haal die hand daar weg
que ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:04 schreef LWaS het volgende:
[..]ola...quel pasa?
hij wil het nie publiekelijk bekend makenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En net zei je nog dat je t lekker vond
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
hij wil het nie publiekelijk bekend maken
goede beslissing, als je langer moet reizen dan je les hebt, zou ik ook thuis blijvenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:21 schreef PeuRac het volgende:
Oh Bazzos, ik kan geen foto's voor je maken vandaagben nl niet naar school gegaan, k had me verslapen, en daardoor zou ik zo laat aankomen op schoold at ik voor 1.5 uur les 4 uur moet reizen
![]()
Zie je wel. Die gozer heeft een gespleten personelijkheid.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En net zei je nog dat je t lekker vond
butt ofcourse and with youquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
tuto posto?![]()
Ik denk dat je liegtquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel. Die gozer heeft een gespleten personelijkheid.
Want hij zit in een boer gat. En ik in een bouwput. Den Haag.
Ik weet niet wat voor een armen die gozer dan heeft. Maar je ziet al dat het verhaal niet klopt
Wie zegt dat ik thuis benquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel. Die gozer heeft een gespleten personelijkheid.
Want hij zit in een boer gat. En ik in een bouwput. Den Haag.
Ik weet niet wat voor een armen die gozer dan heeft. Maar je ziet al dat het verhaal niet klopt
heb ik niet en ik spreek geen spaansquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:18 schreef LWaS het volgende:
[..]
probeer het woordenboek
anche buono , graciequote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
butt ofcourse and with you
je hebt toch internetquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb ik niet en ik spreek geen spaans![]()
duuuuuuhquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
je hebt toch internet
dus heb je ook zat woordenboekenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
duuuuuuh
hoe kan ik anders antwoorden![]()
Je praat zo wel als of je uit een boer dorp komtquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik thuis benen ik woon niet in Zevenaar
t is toch echt een stad waar ik woon
Je moet niet denken. En dat is ook de reden dat jij op de FP moet zitten. Users wijzen je op nieuws. En dan hoef jij alleen wat zinnetjes anders te zetten en online te gooien. Klikje hier klikje daar en klaar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik denk dat je liegt
Nee, dat noemen ze abnquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je praat zo wel als of je uit een boer dorp komt
Voor mensen die op klompen lopen wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze abn
Ik kan niet lopen op klompen, heb ze zelfs nooit gehadquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor mensen die op klompen lopen wel ja
Je vriendin heeft anders aardige uiersquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan niet lopen op klompen, heb ze zelfs nooit gehaden voor een boer weet ik verdomd weinig af van Koeien
werk ze.....quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:57 schreef LWaS het volgende:
Ik ga werken![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vriendin heeft anders aardige uiers
Yup.. half 8 voorrijden. half 9 examen.. Ik raad mensen in en om Rotterdam aan om binnen te blijvenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:03 schreef LWaS het volgende:
[..]
oh, morgen afrijden?
in de achterhoek wonen heeft zo zijn voordelenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. half 8 voorrijden. half 9 examen.. Ik raad mensen in en om Rotterdam aan om binnen te blijven![]()
in twenten nog meerquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
in de achterhoek wonen heeft zo zijn voordelen
mail maar.....quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan 't ook ff snel naar iemand mailen ofzow.. Maar dan moet er wel iemand binnen een minuut reagern..
enschedequote:Op dinsdag 6 april 2004 13:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
in twenten nog meer
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sent.. En nu moet ik nog opschieten ook..
Dat t hier rustig is.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja en
* ook_gek *niest* DVD *niest*quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja en
klopt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat t hier rustig is.
Vroomshoopquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
enschede![]()
ligt dat ook in twente ??quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:41 schreef BoJo het volgende:
Amsterdam![]()
Psssst: lichtenvoorde ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ligt dat ook in twente ??
NEE dus.
optiefen
Hintquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek *niest* DVD *niest*
Zo ik word verkouwde
Er gaat niks boven Amsterdamquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ligt dat ook in twente ??
NEE dus.
optiefen
Je bent me vergeten he. Je haat mequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:02 schreef Tjabbo het volgende:
edit laat maar werkt niet goed
hoe is het weer eigenlijk in Scheveningen nu? Ik ben bang dat ik de hele avond buiten sta in m'n pakkiequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent me vergeten he. Je haat me
Beetje zon. En soms regent hetquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe is het weer eigenlijk in Scheveningen nu? Ik ben bang dat ik de hele avond buiten sta in m'n pakkie
Voor de deur die mensen opvangen die voor The Lion King komen bij dat Circustheater. En ik mag die chauffeurtjes vertellen wat ze moeten doen enzo. Dus die 2 staan zeker weten in de regen, ik ga het zo regelen dan ik van binnen uit de boel kan delegerenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beetje zon. En soms regent het
Vanavond gaat het lekker hard regenen
Wat ga je er doen dan
Als je geen kaartje hebt. Kom je niet binnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor de deur die mensen opvangen die voor The Lion King komen bij dat Circustheater. En ik mag die chauffeurtjes vertellen wat ze moeten doen enzo. Dus die 2 staan zeker weten in de regen, ik ga het zo regelen dan ik van binnen uit de boel kan delegeren![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent me vergeten he. Je haat me
Ik moet er strax zelf werken, lijkt me sterk dat ze me niet binnen latenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je geen kaartje hebt. Kom je niet binnen
Zijn ze erg streng in. En anders zorg ik er wel voor. Ken mensen die daar werken
/me geen zin heeft om te dansen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:38 schreef MutZ het volgende:* PeuRac doet een dansje met iedereen in PTA...
Dan heb je pech...quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac me geen zin heeft om te dansen.
Dr is nog geen 4.2 quattroquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet alleen niet welke ik moet kiezen
Ik zit te twijfelen tussen een 3.2 FSI (evt met quattro) van E 54.990 (E 61.590) of de 3.0 TDI quattro van E 60.490
Ik zou gaan voor de benzine versiequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet alleen niet welke ik moet kiezen
Ik zit te twijfelen tussen een 3.2 FSI (evt met quattro) van E 54.990 (E 61.590) of de 3.0 TDI quattro van E 60.490
Jawel, maar ik wil nog wel een kans hebben om te mogen rijden he, met een V8 laten ze me nooit rijdenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:54 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dr is nog geen 4.2 quattro... Dan maar de TDI zou ik zeggen.
Mwah V6 of V8 dat zal dan t probleem toch niet zo meer zijn.. Als je een uitnodiging hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Jawel, maar ik wil nog wel een kans hebben om te mogen rijden he, met een V8 laten ze me nooit rijdenmet een V6 wil dat eerder lukken.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:53 schreef Tjabbo het volgende:
* Tjabbo dan wel met Mutz danst
*tralala*
ik ben al bezig...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:14 schreef ThaFreak het volgende:
oke de nieuwe sc van Jofunu-kun is klaar....
dus snel eve deze volposten graag
danst mee........zonder pompoentjes danquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:19 schreef MutZ het volgende:* ThaFreak doet een dansje met ThaFreak
Ik heb ze anders in allerlei kleurtjes hoor...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
danst mee........zonder pompoentjes dan
houd niet van pompoentjesquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze anders in allerlei kleurtjes hoor...
Heb je daar een reden voor??quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
houd niet van pompoentjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |