quote:Maximumsnelheid in Italië naar 150
ROME - De maximumsnelheid op Italiaanse snelwegen gaat binnenkort naar 150 kilometer per uur. Volgens de minister van Verkeer Pietro Lunardi gaat de maatregel waarschijnlijk in juni in.
De hogere maximumsnelheid geldt niet op alle snelwegen. Volgens de Italiaanse krant La Repubblica is de nieuwe regel van toepassing op 500 kilometer van de Italiaanse snelwegen. Op de andere blijft de maximumsnelheid van 130 kilometer per uur gelden
quote:© Autotelegraaf.nl
Maak daar dan ook meteen de minimum snelheid van, ik word gek van die zondagsrijders die 100 rijden op de snelweg.quote:Op maandag 5 april 2004 17:18 schreef PeuRac het volgende:
Laat ze dat hier ook eens doen, kan eindelijk legaal een normale snelheid rijden (140, moraal ridders, kop dicht)
Precies. 140 is een lekkere snelheid. En een marge van 10 km/h zou dan helemaal relaxed zijn.quote:Op maandag 5 april 2004 17:31 schreef SvenThaMan het volgende:
Als dit nou eens via een EU-wet werd ingevoerd
Op de snelweg rijd ik meestal tussen de 130 en 150. Dit zijn gewoon fijne, veilige snelheden mits iedereen genoeg afstand houdt.
Nou al 2 keer op zondag ene stuk moeten rijden (gps testen) en afgelopen zondag was het dan koopzondag, maar die week ervoor. Jesus dat zondagsrijders klopt echt wel, alle stumperts zitten zondag op de weg.quote:Op maandag 5 april 2004 18:15 schreef Gerako het volgende:
[..]
Maak daar dan ook meteen de minimum snelheid van, ik word gek van die zondagsrijders die 100 rijden op de snelweg.
ik rij elke zondag meer dan 300 km... en wordt idd ZIEK van die zondagrijders opa's en Opel Agila'squote:Op maandag 5 april 2004 19:05 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou al 2 keer op zondag ene stuk moeten rijden (gps testen) en afgelopen zondag was het dan koopzondag, maar die week ervoor. Jesus dat zondagsrijders klopt echt wel, alle stumperts zitten zondag op de weg.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:48 schreef Willy84 het volgende:
Sukkels. Je mag maximaal 100 km rijden. IK erger me aan al die mensen die zelf de wet wel bepalen omdat ze het allemaal zo goed weten. Als je hard wilt rijden ga je naar Duitsland toe!
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:48 schreef Willy84 het volgende:
Sukkels. Je mag maximaal 100 km rijden.
Vanmorgen $#%#%!#$ 2 bejaarden die 80 reden op de snelweg, omdat het een beetje regend..quote:Op maandag 5 april 2004 18:15 schreef Gerako het volgende:
[..]
Maak daar dan ook meteen de minimum snelheid van, ik word gek van die zondagsrijders die 100 rijden op de snelweg.
in een Opel Agila (quote:Op woensdag 7 april 2004 01:53 schreef Profesor het volgende:
[..]
Vanmorgen $#%#%!#$ 2 bejaarden die 80 reden op de snelweg
en ook zeker hun zondagsoutfits (quote:Op woensdag 7 april 2004 09:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in een Opel Agila () zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |