Idd, maar dat is de schuld van Herbertquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:30 schreef BVO het volgende:
Met Smeets valt hij wel mee, maar in combinatie met Dijkstra vind ik Ducrot ook een drama hoor.
Juist,quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef At_Fundum het volgende:
Ik vind Ducrot echt prima hoor. Praat leuk af en toe met emotie en is niet bang om zijn medecommentator aan te vallen op een verkeerde uitspraak.
Dat denk ik ook. Met Smeets samen vind ik hem wel okay, heeft 'ie wel leuke dingetjes te melden. Samen met Dijkstra is het alleen helemaal niks. Steeds weer terugvallen in diezelfde verhalen en opmerkingen. Als sidekick is 'ie prima, probleem is alleen dat als hij met Herbie is, hij geen sidekick kan zijn aangezien Dijkstra daar te zwak voor is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd, maar dat is de schuld van Herbert.
Je hoort ze soms ook ruzie maken, als Herbert gaat zeuren
trouwens het gaat vol op de kant nu![]()
quote:
Ik vind hem zo goed dat hij wat mij betreft zijn pensioen al verdiend!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:20 schreef mitt het volgende:
Hij verdient inderdaad wel een tijdje vakantie.
Hoeft hij voor jou nog niet op vakantie?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:41 schreef mitt het volgende:
*kick*
gelukkig is Maarten er nog, en het is weer verfrissend als je hem een tijd niet gehoord heb
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef Ericr het volgende:
Hij noemde Beneteau een 'oude knar', Maarten moet zelf maar eens in de spiegel gaan kijken![]()
Alles is geoorloofd om Herbert z'n muil te laten houden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:34 schreef maril het volgende:
Valt het jullie ook niet op dat Maarten Ducrot steeds meer op de voorgrond treed met commentaar waar vroeger nog wel eens een pijnlijke stilte viel.
als Bennati wel steeds zo kort finisht kan die wel meedoen voor Groen. Bennati klimt beter dan menig andere sprinter dus kan in de etappe naar Pau bv weer punten inlopen net als ene Freire bv of Zabel. Maar dat ligt er geheel aan hoe gekoerst wordt op die klim met top in de laatste 50 kmquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
Hij zeurt ook élke dag dat hij het zo gek vindt dat een ploeg als Lampre aan het eind meerijdt omdat Bennati volgens hem dan toch niet kan winnen. "Probeer dan wat anders".
Ja misschien wel komt alleen zo zeikerig over maar goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind hem veel meer een commentaar stem hebben dan Ducrot....
Aan de linkerkant van de weg, als afscheiding tussen de rijbanen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:15 schreef Radegast het volgende:
Wat zat ie nou toch te raaskallen over gevaarlijke bloembakken in de laatste 10 kilometer?
Heb ik ff gemist, wat was daar ook al weer gebeurt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef maril het volgende:
Praten de rabo,s nog steeds niet met Maarten en hw ook herbert na aanleiding van het NK?
Zal wel over het 'kopen' van de overwinning door Boogerd gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heb ik ff gemist, wat was daar ook al weer gebeurt?
Dat vermoed ik ja, las het in een column van Mart Smeets ( daar staat het in maar niet de reden ,maar over het algemeen dat boze renners niet met journalisten willen praten)alleen weet ik niet van welke datum die column is dus of het nu nog geldt, iemand die ik ken plaats hem op de voor mij bekende sitequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zal wel over het 'kopen' van de overwinning door Boogerd gaan.
Die Jose tochquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:48 schreef Ereinion het volgende:
Onze Maarten werd zonet afgekraakt door de Cauwer op de belg. Volgens de Cauwer had hij als hij met Ducrot praatte altijd het gevoel dat hij een compleet andere koers had gekeken, er werd nog een sneer gemaakt naar zijn psychologie opleiding, en terloops werden nog even alle Nederlandse renners, en het gehele Nederlandse volk afgekraakt. Ik boycot vanaf nu de belg![]()
Een paar van die dingen kwamen van Wuyts, hoor, niet alleen De Cauwer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:48 schreef Ereinion het volgende:
Onze Maarten werd zonet afgekraakt door de Cauwer op de belg. Volgens de Cauwer had hij als hij met Ducrot praatte altijd het gevoel dat hij een compleet andere koers had gekeken, er werd nog een sneer gemaakt naar zijn psychologie opleiding, en terloops werden nog even alle Nederlandse renners, en het gehele Nederlandse volk afgekraakt. Ik boycot vanaf nu de belg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |