als Bennati wel steeds zo kort finisht kan die wel meedoen voor Groen. Bennati klimt beter dan menig andere sprinter dus kan in de etappe naar Pau bv weer punten inlopen net als ene Freire bv of Zabel. Maar dat ligt er geheel aan hoe gekoerst wordt op die klim met top in de laatste 50 kmquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
Hij zeurt ook élke dag dat hij het zo gek vindt dat een ploeg als Lampre aan het eind meerijdt omdat Bennati volgens hem dan toch niet kan winnen. "Probeer dan wat anders".
Ja misschien wel komt alleen zo zeikerig over maar goedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind hem veel meer een commentaar stem hebben dan Ducrot....
Aan de linkerkant van de weg, als afscheiding tussen de rijbanen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:15 schreef Radegast het volgende:
Wat zat ie nou toch te raaskallen over gevaarlijke bloembakken in de laatste 10 kilometer?
Heb ik ff gemist, wat was daar ook al weer gebeurt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef maril het volgende:
Praten de rabo,s nog steeds niet met Maarten en hw ook herbert na aanleiding van het NK?
Zal wel over het 'kopen' van de overwinning door Boogerd gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Heb ik ff gemist, wat was daar ook al weer gebeurt?
Dat vermoed ik ja, las het in een column van Mart Smeets ( daar staat het in maar niet de reden ,maar over het algemeen dat boze renners niet met journalisten willen praten)alleen weet ik niet van welke datum die column is dus of het nu nog geldt, iemand die ik ken plaats hem op de voor mij bekende sitequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zal wel over het 'kopen' van de overwinning door Boogerd gaan.
Die Jose tochquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:48 schreef Ereinion het volgende:
Onze Maarten werd zonet afgekraakt door de Cauwer op de belg. Volgens de Cauwer had hij als hij met Ducrot praatte altijd het gevoel dat hij een compleet andere koers had gekeken, er werd nog een sneer gemaakt naar zijn psychologie opleiding, en terloops werden nog even alle Nederlandse renners, en het gehele Nederlandse volk afgekraakt. Ik boycot vanaf nu de belg![]()
Een paar van die dingen kwamen van Wuyts, hoor, niet alleen De Cauwer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:48 schreef Ereinion het volgende:
Onze Maarten werd zonet afgekraakt door de Cauwer op de belg. Volgens de Cauwer had hij als hij met Ducrot praatte altijd het gevoel dat hij een compleet andere koers had gekeken, er werd nog een sneer gemaakt naar zijn psychologie opleiding, en terloops werden nog even alle Nederlandse renners, en het gehele Nederlandse volk afgekraakt. Ik boycot vanaf nu de belg![]()
Wuyts tochquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een paar van die dingen kwamen van Wuyts, hoor, niet alleen De Cauwer.
Nee hij zei datwordt de huiskamervraag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:14 schreef kevin6188 het volgende:
(tegen Herbert): ,,Jij gaat een huiskamervraag stellen... Ik heb verdomme tien jaar met die man gekoerst."
Ging over de renner (Mauri) waar Boogerd in 1996 mee de hoek om kwam in ik meen Aix-les-Bains, toen Boogerd zijn eerste etappe won in de stromende regen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |