Idd, maar dat is de schuld van Herbertquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:30 schreef BVO het volgende:
Met Smeets valt hij wel mee, maar in combinatie met Dijkstra vind ik Ducrot ook een drama hoor.
Juist,quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef At_Fundum het volgende:
Ik vind Ducrot echt prima hoor. Praat leuk af en toe met emotie en is niet bang om zijn medecommentator aan te vallen op een verkeerde uitspraak.
Dat denk ik ook. Met Smeets samen vind ik hem wel okay, heeft 'ie wel leuke dingetjes te melden. Samen met Dijkstra is het alleen helemaal niks. Steeds weer terugvallen in diezelfde verhalen en opmerkingen. Als sidekick is 'ie prima, probleem is alleen dat als hij met Herbie is, hij geen sidekick kan zijn aangezien Dijkstra daar te zwak voor is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idd, maar dat is de schuld van Herbert.
Je hoort ze soms ook ruzie maken, als Herbert gaat zeuren
trouwens het gaat vol op de kant nu![]()
quote:
Ik vind hem zo goed dat hij wat mij betreft zijn pensioen al verdiend!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:20 schreef mitt het volgende:
Hij verdient inderdaad wel een tijdje vakantie.
Hoeft hij voor jou nog niet op vakantie?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:41 schreef mitt het volgende:
*kick*
gelukkig is Maarten er nog, en het is weer verfrissend als je hem een tijd niet gehoord heb
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef Ericr het volgende:
Hij noemde Beneteau een 'oude knar', Maarten moet zelf maar eens in de spiegel gaan kijken![]()
Alles is geoorloofd om Herbert z'n muil te laten houden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:34 schreef maril het volgende:
Valt het jullie ook niet op dat Maarten Ducrot steeds meer op de voorgrond treed met commentaar waar vroeger nog wel eens een pijnlijke stilte viel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |