abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18168519
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:44 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als het laat is ga je nu eenmaal fouten maken dus ik kruip weer onder zeil, om net zoals een uitkeringsgerechtigde, morgen om 11 uur uit mijn bed te komen rollen.
Ik kwam 11.45 uit mijn bed. Dat was niet gepland. Nu kan ik weer 3 kwartier minder fokken
pi_18169477
quote:
Op zondag 4 april 2004 11:35 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb inmiddels 2 keer een virusmail van een Tweede Kamerlid ontvangen, eerst van Bert Koenders op mijn FOK!-adres en vanochtend van Hans van Baalen op een ander mailadres. Stelletje terroristen.
Wat een sukkels zeg.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18169487
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wat een sukkels zeg.
Wie heeft jou wat gevraagt?
pi_18169522
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Wie heeft jou wat gevraagt?
.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18169574
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
.
Mensen afbranden op taalfouten is het laagste wat er is.
pi_18169602
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:19 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Mensen afbranden op taalfouten is het laagste wat er is.
Wa zecchie? Je begreip me tog warom dan noch vrachen warom ik taalfouten maak? Da wa trauwus geen talvaud maar een zpelvaud.
pi_18169620
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wa zecchie? Je begreip me tog warom dan noch vrachen warom ik taalfouten maak? Da wa trauwus geen talvaud maar een zpelvaud.
Whatever.
pi_18169666
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Whatever.
Ja.
  zondag 4 april 2004 @ 13:28:10 #134
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18169733
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Verdorie, sjun, daar gaat je reputatie van onbedorven echte intellectuteel, een beetje schermen met digitale termen.

.
Sorry ik zal hier voortaan Firewire zeggen als ik IEE 1394 bedoel. Ik moet je teleurstellen. Ik ben geen onbedorven intellectueel. Ik doe in het dagelijkse leven een deel systeem en netwerkbeheer, een deel interim management, ik sta op de markt als koopman bij familie gedurende een dag in de week, vergeet tussendoor als er een pc met internetaansluiting in de buurt is vooral niet te fokken en blijf graag op de hoogte met de vakgebieden waarin ik studies gevolgd heb. Verder verricht ik dan nog wat vrijwilligerswerk als bestuurder op afstand.

Wie had ooit gedacht dat de digitale entiteit sjun die als relkloon begon als tegenwicht op een al te hemelse voorstelling van het SP-evangelie bij sommigen een reputatie van onbedorven intellectueel zou kunnen opbouwen...

Je zou kunnen zeggen dat Wile E., T-o-m-a-a-t, K3vil en verwanten een sjun gebaard hebben, zoals Wim Kok een Pim Fortuyn baarde.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18169759
Sjun, je verrast me positief. Ik had verwacht dat je het over spelfouten zou hebben en dat je de schuld, zoals gewoonlijk, bij de SP zou leggen .
pi_18169762
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wat een sukkels zeg.
Mwah, dat netsky.p@mm-virus is sowieso nogal hardnekkig, ik heb er de afgelopen anderhalve week enkele tientallen binnengekregen. Ook van allerlei instanties. Of de afzender er echt iets aan kan doen is nog maar de vraag, volgens mij maakt het virus gebruik van mailadressen die het vindt op een besmette computer, de afzender hoeft nog niet eens degene te zijn waarvan het virus daadwerkelijk komt. Ik krijg ook bounce-mailtjes, alsof ik het virus naar anderen heb gestuurd, terwijl ik zeker weet dat mijn computer virusvrij is.

Maar ik vond het wel grappig dat er ook 2 bekende politici tussenzaten.
  zondag 4 april 2004 @ 13:33:16 #137
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18169814
quote:
Ik heb inmiddels 2 keer een virusmail van een Tweede Kamerlid ontvangen, eerst van Bert Koenders op mijn FOK!-adres en vanochtend van Hans van Baalen op een ander mailadres. Stelletje terroristen.
Een beetje virusmail stelt zich voor als van een andere afzender dan de oorspronkelijke. Zo krijg ik op mijn XS4ALL-account ook nog wel eens mails binnen van mensen die menen van mij een virus te hebben gehad. Waarschijnlijk staat mijn mailaccount in een adressenlijst van iemand die een virus heeft want als er één PC absoluut virusvrij is dan is het wel mijn laptop (met dank aan Symantec AV). Als dat niet het geval is dan zouden er behoorlijk wat instellingen die ik vanaf dat ding beheer een virusprobleem hebben...
  zondag 4 april 2004 @ 13:34:12 #138
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18169826
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:29 schreef Kozzmic het volgende:

[..]
Maar ik vond het wel grappig dat er ook 2 bekende politici tussenzaten.
Blijkt wel kozzmic dat je binnenkort een oproep van de mannen krijgt of je als fractiemedewerker wil komen werken.
Alvast voor morgen de groeten aan Kay 'need to know' van de Linde
  zondag 4 april 2004 @ 13:35:53 #139
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18169847
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sjun, je verrast me positief. Ik had verwacht dat je het over spelfouten zou hebben en dat je de schuld, zoals gewoonlijk, bij de SP zou leggen .
Soms mag ik graag even rellen.
pi_18169883
quote:
tomaat.exe?
  zondag 4 april 2004 @ 13:39:17 #142
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18169910
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:34 schreef giovan het volgende:

[..]

Blijkt wel kozzmic dat je binnenkort een oproep van de mannen krijgt of je als fractiemedewerker wil komen werken.
Alvast voor morgen de groeten aan Kay 'need to know' van de Linde
Het zou leuk zijn als de mensen van de collegecyclus een bijeenkomst met Frits Wester zouden kunnen organiseren. Ik vind dat die man behoorlijk journalistiek werk aflevert zonder dat er meteen alweer een politieke kleur in doorklinkt.
pi_18169966
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:35 schreef sjun het volgende:

[..]

Soms mag ik graag even rellen.
.
  zondag 4 april 2004 @ 13:45:27 #144
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170012
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:39 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik vind dat die man behoorlijk journalistiek werk aflevert zonder dat er meteen alweer een politieke kleur in doorklinkt.
Het CDA is inderdaad kleurloos te noemen
pi_18170060
sjun is opeens wel veel online de laatste tijd. Je wilt je kansen voor een moderatorship vergroten?
pi_18170081
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:46 schreef pberends het volgende:
UBERLOL @ avatar van Profiel van Kaboutertje_X

:'(
nou De bezuiniging op psygische bijstand is sterk af te raden.
pi_18170106
Het hoeft niet, Sidekick. Als je geen zinnige titel kunt verzinnen, doe het dan niet.
pi_18170129
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:48 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

nou De bezuiniging op psygische bijstand is sterk af te raden.
De Geus: LOL
  zondag 4 april 2004 @ 13:52:43 #150
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18170144
Vandaag was Paul Cliteur op televisie.Toen hij zijn hoofd opzijj wendde kon je duidelijk zien dat hij joods is.
Ik kan me vergissen maar de huidige hetze tegen de Islam komt de pro-israëli's goed uit. Ik vraag me dan ook af hoe oprecht de kritieken van Van Gogh en Cliteur zijn op de linkse kerk en of hun kritieken niet gevoed worden vanuit een andere agenda.
Als de Islam achterlijk is waarom zijn het joden- en christendom dan geen achterlijke godsdiensten?
Kortom zijn ze niet het broertje en zusje uit dezelfde achterlijke familie?

Ik kan mij herinneren dat deze godsdiensten allemaal in 1 god geloven en schuld- en boetedoening bevatten. Dit in tegenstelling tot het boeddhisme. In deze religie gelooff men in de hemel op aarde door te werken aan je attitude. Het boeddhisme schetst niet meer dan een reeks methoden en technieken om aan jezelf te werken. Een soort visual basic toolkit voor je eigen geest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')