Ik kwam 11.45 uit mijn bed. Dat was niet gepland. Nu kan ik weer 3 kwartier minder fokkenquote:Op zondag 4 april 2004 02:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als het laat is ga je nu eenmaal fouten maken dus ik kruip weer onder zeil, om net zoals een uitkeringsgerechtigde, morgen om 11 uur uit mijn bed te komen rollen.![]()
Wat een sukkels zeg.quote:Op zondag 4 april 2004 11:35 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb inmiddels 2 keer een virusmail van een Tweede Kamerlid ontvangen, eerst van Bert Koenders op mijn FOK!-adres en vanochtend van Hans van Baalen op een ander mailadres. Stelletje terroristen.
Wie heeft jou wat gevraagt?quote:Op zondag 4 april 2004 13:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat een sukkels zeg.
quote:Op zondag 4 april 2004 13:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wie heeft jou wat gevraagt?
Mensen afbranden op taalfouten is het laagste wat er is.quote:Op zondag 4 april 2004 13:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:.
Wa zecchie? Je begreip me tog warom dan noch vrachen warom ik taalfouten maak? Da wa trauwus geen talvaud maar een zpelvaud.quote:Op zondag 4 april 2004 13:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mensen afbranden op taalfouten is het laagste wat er is.
Whatever.quote:Op zondag 4 april 2004 13:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wa zecchie? Je begreip me tog warom dan noch vrachen warom ik taalfouten maak? Da wa trauwus geen talvaud maar een zpelvaud.
Ja.quote:Op zondag 4 april 2004 13:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Whatever.
Sorry ik zal hier voortaan Firewire zeggen als ik IEE 1394 bedoel. Ik moet je teleurstellen. Ik ben geen onbedorven intellectueel. Ik doe in het dagelijkse leven een deel systeem en netwerkbeheer, een deel interim management, ik sta op de markt als koopman bij familie gedurende een dag in de week, vergeet tussendoor als er een pc met internetaansluiting in de buurt is vooral niet te fokken en blijf graag op de hoogte met de vakgebieden waarin ik studies gevolgd heb. Verder verricht ik dan nog wat vrijwilligerswerk als bestuurder op afstand.quote:Op zondag 4 april 2004 02:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verdorie, sjun, daar gaat je reputatie van onbedorven echte intellectuteel, een beetje schermen met digitale termen..
Mwah, dat netsky.p@mm-virus is sowieso nogal hardnekkig, ik heb er de afgelopen anderhalve week enkele tientallen binnengekregen. Ook van allerlei instanties. Of de afzender er echt iets aan kan doen is nog maar de vraag, volgens mij maakt het virus gebruik van mailadressen die het vindt op een besmette computer, de afzender hoeft nog niet eens degene te zijn waarvan het virus daadwerkelijk komt. Ik krijg ook bounce-mailtjes, alsof ik het virus naar anderen heb gestuurd, terwijl ik zeker weet dat mijn computer virusvrij is.quote:Op zondag 4 april 2004 13:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat een sukkels zeg.
Een beetje virusmail stelt zich voor als van een andere afzender dan de oorspronkelijke. Zo krijg ik op mijn XS4ALL-account ook nog wel eens mails binnen van mensen die menen van mij een virus te hebben gehad. Waarschijnlijk staat mijn mailaccount in een adressenlijst van iemand die een virus heeft want als er één PC absoluut virusvrij is dan is het wel mijn laptop (met dank aan Symantec AV). Als dat niet het geval is dan zouden er behoorlijk wat instellingen die ik vanaf dat ding beheer een virusprobleem hebben...quote:Op zondag 4 april 2004 11:35 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb inmiddels 2 keer een virusmail van een Tweede Kamerlid ontvangen, eerst van Bert Koenders op mijn FOK!-adres en vanochtend van Hans van Baalen op een ander mailadres. Stelletje terroristen.
Blijkt wel kozzmic dat je binnenkort een oproep van de mannen krijgt of je als fractiemedewerker wil komen werken.quote:Op zondag 4 april 2004 13:29 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel grappig dat er ook 2 bekende politici tussenzaten.
quote:Op zondag 4 april 2004 13:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sjun, je verrast me positief. Ik had verwacht dat je het over spelfouten zou hebben en dat je de schuld, zoals gewoonlijk, bij de SP zou leggen.
tomaat.exe?quote:Op zondag 4 april 2004 11:35 schreef Kozzmic het volgende:
Het zou leuk zijn als de mensen van de collegecyclus een bijeenkomst met Frits Wester zouden kunnen organiseren. Ik vind dat die man behoorlijk journalistiek werk aflevert zonder dat er meteen alweer een politieke kleur in doorklinkt.quote:Op zondag 4 april 2004 13:34 schreef giovan het volgende:
[..]
Blijkt wel kozzmic dat je binnenkort een oproep van de mannen krijgt of je als fractiemedewerker wil komen werken.
Alvast voor morgen de groeten aan Kay 'need to know' van de Linde
quote:Op zondag 4 april 2004 13:35 schreef sjun het volgende:
[..]Soms mag ik graag even rellen.
![]()
Het CDA is inderdaad kleurloos te noemenquote:Op zondag 4 april 2004 13:39 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik vind dat die man behoorlijk journalistiek werk aflevert zonder dat er meteen alweer een politieke kleur in doorklinkt.
nouquote:Op zondag 4 april 2004 13:46 schreef pberends het volgende:
UBERLOL @ avatar van Profiel van Kaboutertje_X:'(
De Geus: LOLquote:Op zondag 4 april 2004 13:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
nouDe bezuiniging op psygische bijstand is sterk af te raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |