Dan moeten we wel even 301 verschillende users posten, want meerdere terugvindposts per persoon is natuurlijk zinloos. Dus kom maar op met die kloontjes.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Een topic met 301 terugvindtposts, is dat iets?
Ik ben al een kloon.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan moeten we wel even 301 verschillende users posten, want meerdere terugvindposts per persoon is natuurlijk zinloos. Dus kom maar op met die kloontjes.
het moet welquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:26 schreef Liejannuh het volgende:
Dino!
We reageerden tegelijk!
Zou het een teken zijn?![]()
Oeh, dat is klote.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:42 schreef Tijn het volgende:
M'n 87-jarige oma is vandaag in coma geraakt
Daar heb je wel gelijk in. Sterkte.quote:Nou ja, zo merkt ze er iig niks van dat ze dood gaat... ook wat waard.
Ik gok dat het op Mike, de FTR mod gaatquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:58 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Waar komt de titel van deze slowchat trouwens vandaan? Of expose ik me dan nu eindelijk als wannabe muziekkenner omdat ik een vitaal stukje muziekgeschiedenis mis?
Of natuurlijk Mike Patton van oa Fantomas, die maar zo eens de 26e mei zouden kunnen spelen, bijv in Paradisoquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gok dat het op Mike, de FTR mod gaat
maar die was dan weer geen middenachtelijk koeherder (aka midnight cowboy)quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:09 schreef Seborik het volgende:
Er was vast wel een drummer van Spinal Tap die Mike heette.
Gecondoleerd en heel veel sterkte Tijn.quote:Op zondag 4 april 2004 11:00 schreef Tijn het volgende:
Nou, ze is vanochtend overleden. Ach, zo is het allemaal een beetje beperkt gebleven, volgens mij heeft ze er niks van gemerkt en iig geen pijn gehad, want ze hebben haar stevig onder de morfine gehouden.
M'n vader en m'n oom zijn er bij gebleven vannacht, dat was wel goed.
Idem.quote:Op zondag 4 april 2004 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
gecondoleerd Tijn (ik weet dat dit een beetje een leeg gebaar lijkt maar ik kan geen gepastere opmerking bedenken)
iddquote:Op zondag 4 april 2004 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gecondoleerd Tijn. 't overlijden van iemand is altijd vervelend, hoe oud of slecht van gezondheid mensen ook mogen zijn.
Juistem! Al wordt er helemaal niet in gezongenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:46 schreef Tijn het volgende:
Het gaat natuurlijk om Mike Patton die met Faith No More John Barry's Midnight Cowboy vertolkte op het album Angel Dust uit '92..
Ik sluit me volledig aan bij Man_in_a_Shed, hoewel ik na een lange douche toch wel weer in dequote:Op maandag 5 april 2004 07:48 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hooverphonic is cool. Vroeg wakker zijn is dat niet.
quote:Op maandag 5 april 2004 15:45 schreef MuadDib het volgende:
Zow, voor deze speciale dag heb ik m'n signature extra smakelijk aangepast...
Geniaalquote:Op maandag 5 april 2004 15:45 schreef MuadDib het volgende:
Zow, voor deze speciale dag heb ik m'n signature extra smakelijk aangepast...
quote:Op maandag 5 april 2004 16:38 schreef Zander het volgende:
Haha, humor. Dat gedweep met die artiesten ook altijd..
.. dat mag hier alleen als het John Zorn betreft.
Vandaag bij 'Get' zijn 'bakkie' eens bekeken, niet dat ik weet naar ik naar moet kijken trouwens... Maar het is een indrukwekkend grote bak iig, een cd-tje of 75 oid.quote:Op maandag 5 april 2004 16:38 schreef Zander het volgende:
Haha, humor. Dat gedweep met die artiesten ook altijd..
.. dat mag hier alleen als het John Zorn betreft.
Volgens mij hoort dit hier thuisquote:Op dinsdag 6 april 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Op het album Pin Ups van David Bowie staat het nummer "Port of Amsterdam" geschreven door Jacques Brel (aldus Allmusic). Nu kreeg ik van een knappe dame een versie met daarin ook Ute Lemper op de vocale tour. Weet iemand misschien van welk album dit nummer dan afkomstig is? De versie op Pin Ups is volgens mij niet met haar erbij.
http://www.music-critic.com/classicaljazz/lemperute_butoneday.htmquote:Op dinsdag 6 april 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Op het album Pin Ups van David Bowie staat het nummer "Port of Amsterdam" geschreven door Jacques Brel (aldus Allmusic). Nu kreeg ik van een knappe dame een versie met daarin ook Ute Lemper op de vocale tour. Weet iemand misschien van welk album dit nummer dan afkomstig is? De versie op Pin Ups is volgens mij niet met haar erbij.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
http://www.music-critic.com/classicaljazz/lemperute_butoneday.htm
graag gedaan
says who?quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Gefeliciteerd. Het heeft je wel 4 posts gekost om 4 posts gekost om wakker te worden he
.
Jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Gefeliciteerd. Het heeft je wel 4 posts gekost om wakker te worden he
.
Hee, dat was nog maar mijn eerstequote:Op dinsdag 6 april 2004 09:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
says who?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemiddag.
Vandaag me Theorie gehaald en 14 April T.T.T Toets
Ik ben blij
en dan een cd van jamai gaan luisterenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
http://www.royaldevice.com/custom3.htm voor de audiofielen onder ons
Pas op: hij staat ook op Slashdot. En het kan zijn dat ie na vanavond even plat ligt.
Het gaat overigens over een van de grotere subwoofers
Hey DinoMan, m'n favoriete rekelquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
MuadDibster, gij snoodaard
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:07 schreef Seborik het volgende:
Hallo.
Vanochtend op weg naar de uni een aanrijding. De bestuurder en ik hadden niks en het mensje dat ons aanrijdt was hysterisch.
Great. De rest van de dag was ook kut.
Gelukkig maakte het pakketje van Downtownmusicgallery een hoop goed.
slim, whehehequote:Op dinsdag 6 april 2004 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Dus ga nu denk toch maar wat doen!
Geen appeltaartenmeet bij Kobus dus voorlopig?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Ik vertoon alweer studieontwijkend gedrag en heb nog precies 1 week de tijd om een vak af te krijgen!Dus ga nu denk toch maar wat doen!
Het overgrote deel van de studenten noemt dat "Nog heeeeel erg ruim de tijd hebben andersquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
en heb nog precies 1 week de tijd om een vak af te krijgen!![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de studenten noemt dat "Nog heeeeel erg ruim de tijd hebben anders
Zeg je dan ditmaal wel gedagquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
slim, whehehe
ik heb mn kaartjes voor fantômas opgehaaldheb ik eindelijk weer iets om naar uit te kijken al is het pas op 26 mei
[afbeelding]
Het had eigenlijk op 15 maart al af moeten zijn!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de studenten noemt dat "Nog heeeeel erg ruim de tijd hebben anders
Hebben ze eigenlijk ook andere nummers?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:02 schreef Seborik het volgende:
Hey, "It's The Final Countdown" Europe komt gewoon in Gent deze zomer.
En je weet het, meisjes plagen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef Zander het volgende:
Goh, ik weet eigenlijk nog best veel over Europe..
Wil je er iets over kwijt? Kan hoor. MUZ biedt een luisterend oor en eventueel een brede schouder om op uit te huilenquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef Zander het volgende:
Goh, ik weet eigenlijk nog best veel over Europe..
Ja jij/jullie ook ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeg je dan ditmaal wel gedag
Een poedelrockmuziekmeetquote:Op woensdag 7 april 2004 09:05 schreef Seborik het volgende:
Goeiemorgen, nou ja, dat valt nog te bezien of er zometeen weer iemand op de bumper knalt.
Het enthousiasme van Zander over de wederopstanding van Europe op diverse Europese podia vraagt om een muziekmeet.![]()
Ik weet niet of die ander erbij is, maar ik zal wel hoi zeggen dan ergens, ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja jij/jullie ook ?
Ok dat is dan afgesprokenquote:Op woensdag 7 april 2004 09:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik weet niet of die ander erbij is, maar ik zal wel hoi zeggen dan ergens, ofzo.
Nog maar 54,95 van dit soort slowchattopics en we zijn er!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:38 schreef dwerg het volgende:
Goedenavond muziekliefhebbers en brokkenpiloten.
Deze post heeft geen waarde, en staat hier enkel om het Muziekforum aan het miljoen te helpen.
Moet je wel herkenbaar zijn hoor, anders val je niet op tussen al dat andere tuig.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok dat is dan afgesproken!
hmmm primus shirt misschien maarja dat is wel lullig bij een fantômas concertquote:Op woensdag 7 april 2004 09:51 schreef Vork het volgende:
[..]
Moet je wel herkenbaar zijn hoor, anders val je niet op tussen al dat andere tuig.
Primus is nooit lulligquote:Op woensdag 7 april 2004 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm primus shirt misschien maarja dat is wel lullig bij een fantômas concert
Dat leer ik helaas bij elke crash weer...quote:Op woensdag 7 april 2004 10:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Na een algehele computercrash en een nachtje herinstalleren werkt mijn pc weer. Geleerd: méér backuppen.
Dat ben ik met je eens maar ik vind in bandshirts van andere bands dan die optreden lopen altijd een beetje ackwardquote:Op woensdag 7 april 2004 10:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Primus is nooit lullig
En de groeten van Corry!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:42 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hey DinoMan, m'n favoriete rekel
Ik heb je trouwens nog helemaal niet verwelkomd na je reis in verre, hete en vochtige landen. Bij deze dus!
Mijn Megadethshirt bij een Metallicaconcert in 1992 was achteraf gezien inderdaad niet zo handig (lees: Litpho ging heen met shirt en terug zonder).quote:Op woensdag 7 april 2004 10:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar ik vind in bandshirts van andere bands dan die optreden lopen altijd een beetje ackward
quote:Op woensdag 7 april 2004 11:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn Megadethshirt bij een Metallicaconcert in 1992 was achteraf gezien inderdaad niet zo handig (lees: Litpho ging heen met shirt en terug zonder).
Zou die persoon gesponsord worden door Tool, of door de platenmaatschappij? Functieomschrijving: Tool-t-shirtje aantrekken en dan zoveel mogelijk concerten bezoekenquote:Op woensdag 7 april 2004 11:41 schreef Vork het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk om andere t-shirts van bands of festivals te zien. je ziet soms de meest uiteenlopende dingen voorbij komen. Opvallend is wel dat er bij welk concert dan ook er altijd standaard minimaal een persoon tussen het publiek staat met een Tool t-shirt. Die vind je echt overal.
he, dat hoort erbij als je true bent!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar ik vind in bandshirts van andere bands dan die optreden lopen altijd een beetje ackward
quote:Op woensdag 7 april 2004 11:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
he, dat hoort erbij als je true bent!
vergeet ook niet de R.I.P. curt cobain shirts (dat doen ze speciaal voor Mauddib)quote:Op woensdag 7 april 2004 11:41 schreef Vork het volgende:
Nee, die mensen die dan voor aanvang van een concert snel nog even een t-shirt kopen van die band en 'm dan aantrekken voordat de show begint. Stelletje nepfans
Ik vind het eigenlijk wel leuk om andere t-shirts van bands of festivals te zien. je ziet soms de meest uiteenlopende dingen voorbij komen. Opvallend is wel dat er bij welk concert dan ook er altijd standaard minimaal een persoon tussen het publiek staat met een Tool t-shirt. Die vind je echt overal.
Dan hebben ze meerdere van die personen in dienst!quote:Op woensdag 7 april 2004 11:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zou die persoon gesponsord worden door Tool, of door de platenmaatschappij? Functieomschrijving: Tool-t-shirtje aantrekken en dan zoveel mogelijk concerten bezoeken
yes idd dat moet dan lukkenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef Vork het volgende:
Oh je bent gewoon op de onzinmeeting. Nou dan ga ik je wel herkennen
eensgeljksquote:Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef Vork het volgende:
Het enige verschil is wrs. dat ik daar stomdronken ben en tijdens Fantômas volledig nuchter. Maar misschien is dat voor mij een groter probleem dan voor jou.
Onzin voor je leven!quote:Op woensdag 7 april 2004 13:14 schreef L.Denninger het volgende:
Kan iemand me de weg naar [ONZ] vertellen ?
Hey AoD jij zegt 26 mei ook wel ff hoi hè !quote:Op woensdag 7 april 2004 14:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik meer info vind over werken bij Nuon in Alkmaar? Mijn moeder zag laatst een reclame waarin ze mensen zochten ofzo. Ze weet alleen geen details meer, de reclame stond op een videoband, maar die is weg en ik kan niks vinden.
En de LOI is kut. Maar dat terzijde. Ik doe wel gewoon nog een jaartje niks. Maar ga dus sowieso wel een jaartje werken. Gelukkig was ik dat toch al een beetje van plan omdat ik niet weet welke HBO-opleiding ik wil doen.
Mits ik je herken. Zal eens loeren of je een foto in je fotoboek hebt staan.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hey AoD jij zegt 26 mei ook wel ff hoi hè !
Uiteraard. Als er iets over vacatures bij Nuon gezegd wordt, dan is het wel zo logisch om even naar nuon.nl te gaan. Vanaf die site kom je al snel op jobs.nuon.nl.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef Zander het volgende:
Had je hier al gekeken, AoD? http://jobs.nuon.nl/jobs/index.jsp?mode=flash
Bah, studenten.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:03 schreef Summoner het volgende:
Bah. Dat klote @home heeft me weer eens ge dis! con nect. Ik zit nu op de RUG tussen de gore studenten.
Life sucks. Ik kon vandaag een uurtje niet mailen, QN was aan het kloten met hun mailserver. Kutinternet.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:03 schreef Summoner het volgende:
Bah. Dat klote @home heeft me weer eens ge dis! con nect. Ik zit nu op de RUG tussen de gore studenten.
Heb je weer eens niet betaald?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:03 schreef Summoner het volgende:
Gaat lekker de laatste tijd.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:03 schreef Summoner het volgende:
En dat dacht ik daarnet alweer. Ik stond even te praten met een vriendin die in de boekenwinkel werkt, kwam er toch langs, en toen vroeg ik even of ze nog vacatures hadden. Ze zochten inderdaad iemand, full-time nog wel. Dus gelijk even gegevens achter gelaten, en ik hoor nog van ze.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach, ik solliciteer gewoon lekker.
http://www.citypages.com/databank/25/1218/article12025.aspquote:Rob Nelson of CityPages.com recently interviewed Joe Berlinger, one of the filmmakers behind the much-anticipated METALLICA documentary, "Metallica: Some Kind of Monster", about the movie that Nelson calls a possible candidate for "the movie of the year."
"It's about human growth and creative relationships," Berlinger said about the film. "It's about dealing with your inner demons. In a very real way, it's about the downside of rock and roll."
According to Berlinger, he and his longtime collaborator Bruce Sinofsky were not only struggling during the making of the film to remain true to a body of work that turns the viewer's prejudices inside out, but struggling, like METALLICA frontman James Hetfield and drummer Lars Ulrich, to remain partners.
"Bruce and I were having growing pains," Berlinger told CityPages.com. "We had been making films together since 1990 when we were both at Maysles [Films]. By 2000 or so, we were getting sick of each other — for lots of good reasons. So for us to be together making this film, witnessing these guys deal with their collaboration issues, naturally inspired us to get a lot of shit off our chests. There were all these ego issues: What does he really do and what do I really do? But the fact is that when you throw us together, for some reason magic happens. And it's like that for Lars and James. In terms of their genre of music, those guys are the Lennon and McCartney of their generation."
Ja, voor hun genre waren Charlie Lownoise en Mental Theo ook de Lennon & McCartney van een generatie.quote:And it's like that for Lars and James. In terms of their genre of music, those guys are the Lennon and McCartney of their generation.
Om nog maar te zwijgen van Dries Roelvink en Danny Christiaan.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:35 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, voor hun genre waren Charlie Lownoise en Mental Theo ook de Lennon & McCartney van een generatie.
Eehm, nee, want ik vind 'm ook leuk.. vooral de clip.quote:Op maandag 5 april 2004 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:ik vind het einde van het nieuwe D12 nummer grappig, ben ik nu verdoemd ?
1cm per cd Klopt niet dan zou ik 126 centimeter cds moeten hebben ik zit denk op een metertjequote:Op donderdag 8 april 2004 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
Sinds ik hier lurk heb ik, denk ik, toch zo'n 80-100 cm nieuwe CD's aangeschaft (oftewel ongeveer 80-100 nieuwe CD's). Ik vind dat best veel eigenlijk
wat P zei !quote:Op donderdag 8 april 2004 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi Jane
We hebben je gemist....
Ik deed m'n ogen dicht en zag; golven, blauwe schippertruien, regen, Van Nelle zware shag, rookworst, grijze baarden en Pascal van Blof. Niets mis mee dus!quote:Op donderdag 8 april 2004 01:39 schreef Zander het volgende:
Ha, iemand had aan me gevraagd of ik een melodietje kon verzinnen voor een tragisch (dus cheesy) zeemanslied, dus ik heb net snel maar even iets in elkaar geprakt. 't is wel allemaal nog van een simpele demokwaliteit, maar goed.. misschien toch wel leuk om te laten horen.
http://www.onlinerock.com(...)3
Er staat ook ongeveer he? Er zitten ook van die dubbelboxen tussen en zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1cm per cd Klopt niet dan zou ik 126 centimeter cds moeten hebben ik zit denk op een metertje
ah ok dan is het goed !quote:Op donderdag 8 april 2004 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er staat ook ongeveer he? Er zitten ook van die dubbelboxen tussen en zo.
Heheh, dat is ook precies de bedoeling. Alleen jammer dat ik geen 'echt' goedklinkend accordeon-geluid kan vinden. En er moet nog iets van gekraak van een schip in of zo, net zoals bij "Rime of the Ancient Mariner" van Iron Maiden.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:33 schreef Z het volgende:
Ik deed m'n ogen dicht en zag; golven, blauwe schippertruien, regen, Van Nelle zware shag, rookworst, grijze baarden en Pascal van Blof. Niets mis mee dus!
Ik kan hier de muziek niet luister (helaasch) maar bij schippers muziek moet ik altijd aan tom waits denken (in het bijzonder het nummer coattails of a deadman wat hij voor primus heeft geschreven) maar dat is niet echte schipper muziekquote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef Zander het volgende:
[..]
Heheh, dat is ook precies de bedoeling. Alleen jammer dat ik geen 'echt' goedklinkend accordeon-geluid kan vinden. En er moet nog iets van gekraak van een schip in of zo, net zoals bij "Rime of the Ancient Mariner" van Iron Maiden.
Hoi Jane![]()
Succes met je tentamen, AoD.
Dank je.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef Zander het volgende:
Succes met je tentamen, AoD.
Ephel Duath is gaaf idd, "The Painter's Palette" dat album daarvoor was niet zo bijzonder. Check eens dit topic: Avantgarde Metalbandsquote:Op donderdag 8 april 2004 12:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg Summoner, had jij het laatst niet over Ephel Duath? Ik zit dat nu eens te luisteren, kwam er een cd van tegen in een nieuwsgroep, en dat klinkt wel erg leuk.
neequote:Op donderdag 8 april 2004 15:57 schreef Beathoven het volgende:
En dan?
Op vakantie 8) ?
Dat doe je normaal toch ook?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
nee
Gewoon thuisblijven; aan afstuderen werken; aan m'n komende tentamens werken; naar een bedrijfsuitje; naar een ander bedrijfsuitje; veel muziek luisteren; jullie vervelen op IRC etc. etc.
Ha Janequote:Op donderdag 8 april 2004 06:56 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Kom even zeggen dat alles goed gaat, hoor. Heb het alleen erg druk en niet zo'n zin in Fok! de laatste tijd. Komt wel weer goed.
Ja! En we missen je nog steeds!quote:Op donderdag 8 april 2004 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi Jane
We hebben je gemist....
Veel plezier aldaar.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:11 schreef Jane het volgende:allemaal!
En ik ga dit weekend idd naar Brugge, dus nu heb ik een excuus om afwezig te zijn.
Ja, dat zei ze! Ze wist heel veel van muziek. Is dat goed, Zander? Die band, want haar ken je vast niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:53 schreef Zander het volgende:
Ik geloof dat dat het nieuwe project van de zanger van Afghan Whigs is, maar ik heb het zelf nog niet gehoord.
Dat topic zal ik binnenkort wel even doorlezen als ik ervoor in de mood ben.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:59 schreef Summoner het volgende:
Ephel Duath is gaaf idd, "The Painter's Palette" dat album daarvoor was niet zo bijzonder. Check eens dit topic (URL wegehaald zodat de quote niet verneukt wordt)
Hey Jane.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:11 schreef Jane het volgende:allemaal!
En ik ga dit weekend idd naar Brugge, dus nu heb ik een excuus om afwezig te zijn.
Alleen nu hoef ik overdag niet te werken, dus kan ik alles lekker veel langer doenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:21 schreef Z het volgende:
[..]
Dat doe je normaal toch ook?
Klinkt goed Zander. Nou alleen de vocals nogquote:Op donderdag 8 april 2004 01:39 schreef Zander het volgende:
Ha, iemand had aan me gevraagd of ik een melodietje kon verzinnen voor een tragisch (dus cheesy) zeemanslied, dus ik heb net snel maar even iets in elkaar geprakt. 't is wel allemaal nog van een simpele demokwaliteit, maar goed.. misschien toch wel leuk om te laten horen.
http://www.onlinerock.com(...)3
Have fun....en kijk onderweg uit voor belgische verkeersborden. Die komen vrij hard aan kan ik je vertellenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:11 schreef Jane het volgende:allemaal!
Ik zou hem bedreigen met het verplicht laten luisteren naar de grootste kutherrie die je kunt vindenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
-- verhaal over blunderende docent --
Hehe, is een idee, dat wel. Maar de leraar is wel ok, dus er kan vast iets geregeld worden. Ik zal ook wel snel mail krijgen. Maar het is gewoon kut als er stomme regeltjes zijn die ervoor zorgen dat niet iets geregeld kan worden. Zoals bij mij meestal het geval is. Volgens mjj doet de examencomissie het expres om mij dwars te zitten.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou hem bedreigen met het verplicht laten luisteren naar de grootste kutherrie die je kunt vindenen dan eisen dat je hem overnieuw mag doen of dat-ie alle vragen die je niet hoefde te leren laat vallen
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens mjj doet de examencomissie het expres om mij dwars te zitten.
Wat ben je dan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:15 schreef Summoner het volgende:
En m'n computer had ook virussen.
quote:De pruim, pruim, pruimentijd
pruimen pruimen pruimentijd
pruimentijd, pruimentijd, pruimentijd
pruimentijd, pruimentijd, pruim pruim pruimentijd
pruimentijd
d’r is altijd e jaargetij
het go nooit of nooit veurbij
da seizoen da noeme wij… de pruimentijd
a g’iet serieus te vragen hèt
oemda g’ het antwoord gère wèt
hoorde soms mè veel jolijt… dîe leeft nog in de pruimentijd
vraagt ba veurbeld in fatsoen
wanneer go Martens op pensioen
Criquelion weurd kampioen… in de pruimentijd
de Schelde zit wèr vol mè vis
in Doel dor go nooit nikske mis
as ’t in December Pasen is…dus in de pruimentijd
wanneer weurd’ Eddy Wally grijs
en go de Paus nimîer op reis
rake wij van aids vanaf
en slage de sigaretten af
wanneer zal ooit ’n voetbalplein
eind’lek is gi slagveld zijn
mor terug e sportterrein…in de pruimentijd
blèft Boudewijn op zijnen troon
en Fabiola even schoon
vald ‘Happart nog uit den toon…tot in de pruimentijd
as iemand soms nog vragen hee
is ’t antwoord simpel uitgelee
alles komt wel kant en klèr
zo tege paktweg ongevèr…de pruimentijd
de pruim, pruim pruimentijd
pruimen pruimen pruimentijd
pruimentijd, pruimentijd, pruimentijd
pruimentijd, pruimentijd pruim pruim pruimentijd
pruimentijd
de pruimentijd.
Dat klinkt allemaal leker lo-fi (dat pruimenlied), of misschien meer low - profile (geen Internet) .... Iig succes met verhuizen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 07:38 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Z gaat vandaag weeer verhuizen. Bleh, geen zin in. Ook nog naar een van de weinige plaatsen in Groningen zonder internetaansluiting. Dat word dus weer tijdens kantooruren Fokken op school. Nou ja, 't is niet anders. Straks maar weer verhuizen naar een kamer met internetaansluiting. Tot in de pruimentijd dan maar!
[..]
Dat moest natuurlijk 'iig' niet 'igg'!quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:Dankjewel.
Whehe, ik draai net weer van Frank Zappa Duke of Prunes!quote:Op vrijdag 9 april 2004 07:38 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
* Seborik gaat vandaag weeer verhuizen. Bleh, geen zin in. Ook nog naar een van de weinige plaatsen in Groningen zonder internetaansluiting. Dat word dus weer tijdens kantooruren Fokken op school. Nou ja, 't is niet anders. Straks maar weer verhuizen naar een kamer met internetaansluiting. Tot in de pruimentijd dan maar!
[..]
* Angel_of_Dth Weet hoe het beter gaat, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:23 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Haha, als je iemand met als bericht '/me' quote dan komt je eigen naam er te staan ipv degene die het origineel schreef.
Toch? Ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
* Angel_of_Dth Weet hoe het beter gaat, vermoedelijk.
Wrs. vanwege de reviews die Dino ooit schreef waaronder ook een paar Excelsior platenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:11 schreef Z het volgende:
Op de site van Excelsior (label) staat fok bij de links, grappig
http://www.excelsior-recordings.com/links/
Ah, interessant allemaal!quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Wrs. vanwege de reviews die Dino ooit schreef waaronder ook een paar Excelsior platen
Volgens mij hoef je die dingen niet eens te archiverenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:38 schreef Zander het volgende:
Snel in het archief d'r mee...
Succes Man_in_a_Shedquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:23 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Haha, als je iemand met als bericht '/me' quote dan komt je eigen naam er te staan ipv degene die het origineel schreef. Anyway, de laatste dingetjes zijn ingepakt.. Tijd om te gaan.. En nog een keer met al mijn spullen slepen
.
Lucht dat nou op, na zo'n verknald tentamen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, plafond en muur zijn gesloopt (het hout is eraf), nu het behang eraf krabben en dan schiet het slopen al aardig op.
Jahoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lucht dat nou op, na zo'n verknald tentamen?
Klinkt goed, niet? Zolang het allemaal echt gratis blijft wil ik me ook best registreren.quote:Dear Alexander,
...
Now for the big news: allmusic.com is undergoing a well-deserved makeover! Shhhh...don’t tell anyone. It’s a secret that only Insiders know.
In the coming months, look for the unveiling of a completely revamped site with expanded content, improved functionality, and a compelling new look. Feedback from our users was a direct inspiration for much of the new site. We’ve listened to your suggestions and requests and we’ve responded.
The new allmusic will remain completely free to our users. However, access to portions of the site that have been designated as Premium Content will require registration through a simple online form. Is the Premium Content worth registering for? You tell us!
Premium Content includes:
Music Samples – Over 5 million samples woven throughout the site
Advanced Search – An expanded search function that powers more refined search of the allmusic archive. Additions include expanded search terms (i.e. birth date, birth place, UPC) and the ability to search using multiple search terms (i.e. search for indie rock albums with an AMG Rating greater than 3 stars)
Expanded Artist Info
Expanded Album Info
New Editorial Features – AMG will guide you through an exploration of the “best of the best” where you’ll discover both critically acclaimed notables and lesser-known gems in thousands of categories.
nietus!quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:05 schreef Zander het volgende:
Now for the big news: allmusic.com is undergoing a well-deserved makeover! Shhhh...don’t tell anyone. It’s a secret that only Insiders know
Je zou het haast zeggen tijdens Paranoid!quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:05 schreef Tokus het volgende:
lookalike? wou je zeggen dat het niet de echte was?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:17 schreef Zander het volgende:
Hopelijk lukt 't nog.
Ik hoef zeker niet te vragen wie er spelen, want "niemand krijgt een program".quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:24 schreef Tijn het volgende:
het Concert Des Levens
Dat heb je goed bekeken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:02 schreef Jane het volgende:
Geen weer voor buitenactiviteiten. Denk dat het een weekendje zuipen wordt. Nou ja, ook niet erg.
Als ik naar Rush zou gaan, dan vermoedelijk met mijn vader. Ik geloof niet dat er veel mensen in mijn vriendengroep zijn die daar 40 Euro voor over hebben (als ze het al kennen).quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:15 schreef Zander het volgende:
Vind het trouwens wel leuk, dat concert van Rush is het allereerste concert waar ik samen met mijn twee jongere broers naartoe ga. Heb ik de goede muzieksmaak er vroeger niet voor niets bij hun ingeslagen.
Ja, ik vind het ook altijd erg leuk. Mijn vrienden kunnen het overigens ook goed met mijn ouders vinden, en vice versa, dus ze vermaken zich altijd goed. En mijn vader en ik hebben wel vrij veel overeenkomsten wat smaak betreft.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:08 schreef Zander het volgende:
Haha, met m'n vader of moeder naar Metallica of Black Sabbath, dat zie ik hier nog niet zo snel gebeuren. Het zijn sowieso niet zulke concertgangers, eigenlijk. Wel gaaf trouwens, dat jouw ouders dat gewoon doen.
Ik moet ze allemaal nog zien. Maar mijn favoriet, Marillion, wil ik met Fish zien. En Genesis met Peter Gabriel. Best 2 onmogelijke opgaves, denk ik.quote:Zometeen kan ik in ieder geval weer een symfo-dino van mijn wishlist afstrepen. Heb Pink Floyd nu een keer gezien, Yes, King Crimson en straks ook Rush. Gaat lekker, zo.
Ik ga met m'n oudere broer naar Rush . Hij heeft Rush er bij mij hard genoeg ingeslagen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:15 schreef Zander het volgende:
Vind het trouwens wel leuk, dat concert van Rush is het allereerste concert waar ik samen met mijn twee jongere broers naartoe ga. Heb ik de goede muzieksmaak er vroeger niet voor niets bij hun ingeslagen.
Had ze dan niet beter naar Ahoy kunnen gaan? Of was dat al uitverkocht?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Vorig jaar heeft mijn zus mij zo ongeveer meegetrokken naar Waldrock omdat ze perse Iron Maiden wilde zien (en dus alleen DAARVOOR he).
Zander je icoon knippertquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:21 schreef Zander het volgende:
Haha, ik ben een fijn stukje dubreggae aan het maken in mijn muziek-lab, maar ik geloof dat mijn medebewoners de snoeiharde bas niet zo kunnen waarderen ("wat is dat gebonk toch de hele tijd?"). Heheh.. suffer.
Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:31 schreef Zander het volgende:
Mwoah, pas eeen maand of twee hoor.![]()
Seborik dacht nog dat hij het zich inbeeldde.
Ahoy was toen bij mij nog niet bekendquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Had ze dan niet beter naar Ahoy kunnen gaan? Of was dat al uitverkocht?
De kaarten waren toch wel gratis hoop ik??quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:55 schreef MuadDib het volgende:
Huiver en bibber. De ziekenhuisafdeling waar m'n vriendin werkt heeft 12 kaarten voor Rene Froger in de Arena gekregen. En m'n hoopvolle blik dat ze toch zeker niet mee zou gaan werd niet bevestigd. "Voor de gezelligheid..."Gelukkig vroeg ze niet of ik ook nog meeging...
Dat wel! Het is op zich wel een grappig verhaal: Een patient wilde wat privileges in ruil voor kaarten voor Froger die hij zou kunnen regelen. Daar ging het personeel uiteraard niet op in (en ze geloofden de beste man ook niet echt). Een paar weken na z'n ontslag kwam er een envelop met het bericht dat hij toch erg tevreden was plus 12 kaartjes voor Froger. Toch aardig...quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:51 schreef Liejannuh het volgende:
De kaarten waren toch wel gratis hoop ik??
Het is toch op zondag? Eens even de details bekijken, misschien wip ik wel eventjes langsquote:[quote]
Kom je volgende week eigenlijk nog??
Goeiemorgen dwerg en de rest van Muziek en idd een vrolijk pasenquote:Op zondag 11 april 2004 09:32 schreef dwerg het volgende:
Goedemorgen en vrolijk Pasen, Muziek.
Hehehe.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:27 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik hoef zeker niet te vragen wie er spelen, want "niemand krijgt een program".
Ik ben voor!quote:Op zondag 11 april 2004 23:08 schreef Seborik het volgende:
Kunnen we daar niet een kleine preconcertmeet doen in het Ahoy-café?
* MuadDib is blij dat Au3 weer terug isquote:Op zondag 11 april 2004 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ik ben eigenlijk wel heel gelukkig met dit alles.. Bierfacials. Geile zangers. Huishoudens voor twee personen.
.
Waren er nog leuke Brugse mannen?quote:Op maandag 12 april 2004 16:41 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek! Ben weer terug uit Brugge. Was erg gezellig!
Het was moeilijk om überhaupt Brugse mannen te ontdekken. Er waren zoveel toeristen!quote:Op maandag 12 april 2004 18:49 schreef MuadDib het volgende:
Waren er nog leuke Brugse mannen?
Niet bijzonder. Zoals Pasen hier nooit bijzonder is. Maar dat maakt niet uit, we zijn verder gegaan met verbouwen. En een paar biertjes gedronken in de tuin. Al met al een aardige dag dus.quote:Op maandag 12 april 2004 23:46 schreef Seborik het volgende:
Yo, hoe was jullie Pasen?
Leuk......quote:Op maandag 12 april 2004 23:46 schreef Seborik het volgende:
De laatste keer dat je een vrije dag had, had je de avond ervoor te veel gedronken en deed je de hele dag niks volgens mij, dus doe je best MuadDib!quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:21 schreef MuadDib het volgende:
Een goedenmorgen iedereen. Vandaag lekker een post-pasen vrije dag. Die ga ik eens nuttig besteden...
Ik ook. Ik ga zometeen samen met papa 2 aanhangwagens troep naar de gemeente brengen. Maar eerst even ontbijten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:21 schreef MuadDib het volgende:
Een goedenmorgen iedereen. Vandaag lekker een post-pasen vrije dag. Die ga ik eens nuttig besteden...
hmm eieren eten , en adsl uit testen , niks bijzonders dus.quote:Op maandag 12 april 2004 23:46 schreef Seborik het volgende:
Ik heb me vanmorgen al uitgesloofd in de sportschool dus ik ben op de goede wegquote:Op dinsdag 13 april 2004 09:34 schreef Z het volgende:
De laatste keer dat je een vrije dag had, had je de avond ervoor te veel gedronken en deed je de hele dag niks volgens mij, dus doe je best MuadDib!
Vandaag als op een normale maandag. 's Middags en heel weinig, als je uberhaupt al wat krijgt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:33 schreef Seborik het volgende:
Komt er geen post vandaag?
Als je er ooit 4 uurtjes eerder aan was begonnen had je nu lekker vroeg naar bed gekundquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mn opdracht af en hij is verzonden!!!![]()
En ik heb het dus gewoon gered!Ok, ben tot kwart voor 2 bezig geweest vannacht en heb vandaag de hele dag semi brak een opleiding gegeven, maar het is me wel gelukt. Nu maar hopen dat ik een voldoende krijg!
That's the spiritquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mn opdracht af en hij is verzonden!!!![]()
En ik heb het dus gewoon gered!Ok, ben tot kwart voor 2 bezig geweest vannacht en heb vandaag de hele dag semi brak een opleiding gegeven, maar het is me wel gelukt. Nu maar hopen dat ik een voldoende krijg!
Dat is logica! Daar doe ik niet aan!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:10 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Als je er ooit 4 uurtjes eerder aan was begonnen had je nu lekker vroeg naar bed gekund
Maar ik hoop met je mee!
Vrouwenlogica zekerquote:Op woensdag 14 april 2004 08:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is logica! Daar doe ik niet aan!Wel aan studieontwijkend gedrag!
Ik ga het probleem zo heel gemakkelijk oplossenquote:En PdeHoog, ik haat het ook, in groepjes werken!Gewoon alleen al omdat je afhankelijk bent van anderen en nu vooral omdat je die anderen niet kent en je dus alles via mail moet afhandelen!
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:01 schreef Seborik het volgende:
Nee, geen invloed.
Ze gaan me wel noemen trouwens.
(als het goed is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |