Ik vond het ook al zo vreemd ja!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef SunChaser het volgende:
Wat slecht egknipt van de omroep zeg, 2x t eind
Oh, ik dacht dat het één of andere Bijbelse diepzinnigheid was.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef SunChaser het volgende:
Wat slecht egknipt van de omroep zeg, 2x t eind
Ik heb wel eens erger gezien moet ik zeggen hoor, zoals Irreversible.quote:Op zondag 16 april 2006 00:03 schreef dedeur het volgende:
Tering jezus.![]()
Er zijn ook wel grenzen hoor meneer Gibson..![]()
ja die verkrachting was erg johquote:Op zondag 16 april 2006 00:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb wel eens erger gezien moet ik zeggen hoor, zoals Irreversible.
jep, je bent de lul. Ik denk dat je zo bezeten bentquote:Op zondag 16 april 2006 00:06 schreef Viking84 het volgende:
duidt een brandlucht trouwens niet op de aanwezigheid van demonen in huis? Ik heb net the passion gezien en nu ruik ik een brandlucht. Geen idee waar het vandaan komt
Ik zeg dus dat ik wel eens erger heb gezien qua buitensporig geweld in een film. Ik vergelijk die 2 films dus helemaal niet met elkaar. Maar van deze film ben ik niet echt geschrokken, en dat had ik bij Irreversible wel.quote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja die verkrachting was erg joh
stel je aan. Valt niet met the passion te vergelijken tenzij je de brandblusserscène uit irreversible bedoelt?
Komt de Exorcist vanavond op tv?quote:Op zondag 16 april 2006 00:10 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
jep, je bent de lul. Ik denk dat je zo bezeten bent![]()
We hebben de afgelopen week genoeg Verdonk gezien tochquote:
Zal ook wel door de voorspelbaarheid en de overkill komen. Die eindeloze reeks stokslagen, al dat bloed, Jezus die steeeeeeds maar weer op de grond dondert en moeizaam overeind komt, die dramatisch kijkende vrouwen - het principe less is more is duidelijk niet aan Gibson besteed.quote:Op zondag 16 april 2006 00:13 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik zeg dus dat ik wel eens erger heb gezien qua buitensporig geweld in een film. Ik vergelijk die 2 films dus helemaal niet met elkaar. Maar van deze film ben ik niet echt geschrokken, en dat had ik bij Irreversible wel.
weet niet? Viking84 kan altijd nog een webcam aanzetten, als het naar brand ruikt, dan ben je nog niet jarigquote:
Ik bedenk me net trouwens dat Monica Bellucci ook in beide films speelt, maar in TPotC had ze maar een mager rolletje (zoals in zoveel Amerikaanse producties trouwens).quote:Op zondag 16 april 2006 00:16 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zal ook wel door de voorspelbaarheid en de overkill komen. Die eindeloze reeks stokslagen, al dat bloed, Jezus die steeeeeeds maar weer op de grond dondert en moeizaam overeind komt, die dramatisch kijkende vrouwen - het principe less is more is duidelijk niet aan Gibson besteed.
Whehe, ik denk dat al Bellucci's acteerwerk in deze film in 1 take is opgenomen: gewoon één keer een tijdlang heel moeilijk en dramatisch kijken tegen steeds wisselende achtergrondenquote:Op zondag 16 april 2006 00:20 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik bedenk me net trouwens dat Monica Bellucci ook in beide films speelt, maar in TPotC had ze maar een mager rolletje (zoals in zoveel Amerikaanse producties trouwens).
Veel plezierquote:Op zondag 16 april 2006 00:45 schreef RaymanNL het volgende:
Iki ga hem morgen voor de tweede keer zien *IO*![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nou, doet me weinig![]()
Ik had er toch meer van verwacht.
Ik ben naar Vin Diesel gaan kijkenquote:
Dat had ik zo halverwege de film ook, ik dacht dat het een enigsinds interessante film zou zijn, maar het is gewoon een aan een schakeling van bloed, marteling, vallen, en nog meer marteling. En dan is die eindelijk dood, denk je; mooi, einde filmquote:Op zondag 16 april 2006 00:48 schreef Wakey het volgende:
Ik vraag me serieus af wat het doel was van deze film...
ik weet niet of dat nu veel zegt over de kwaliteit van de film, of de desinteresse en toale afgestomptheid bij de beschouwer....quote:Op zondag 16 april 2006 00:09 schreef Soul79 het volgende:
Tijdens die ene geselscene zapte ik na 20 stokslagen naar Onder de tram, keek dat een tijdje en toen ik terugzapte waren ze nog steeds bezig![]()
Ik heb de hele film uitgezeten en het deed me ook vrij weinig. Niet iedereen hoeft dit een meesterwerk te vinden...quote:Op zondag 16 april 2006 02:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik weet niet of dat nu veel zegt over de kwaliteit van de film, of de desinteresse en toale afgestomptheid bij de beschouwer....
een film afkraken omdat je met een pak pringles en een biertje tussen verschillende programma's doelloos heen-en-weer zit te zappen en dan klagen 'dat het je helemaal niks doet', dat het 'te lang duurt'.... mwah
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 16 april 2006 00:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb wel eens erger gezien moet ik zeggen hoor, zoals Irreversible.
wat heet gejat, hij JC was er eerder dan de terminatorquote:Op zondag 16 april 2006 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Dat laatste shot is gejat uit Terminiator 2. Schwarzenegger staat ook zo op nadie ie si getransformeerd. Bovendien heeft t einde dezelfde soort muziek als T2.
Hij is tijdens de opnames per ongeluk 2 keer geraakt door die zweepquote:Op zondag 16 april 2006 10:55 schreef Klummie het volgende:
Ik zou wel es the making off willen zien, de special effects die gebruikt zijn bij de geseling, het zag er wel realistisch uit.
Men zegt dat Gibson de eerste spijker in de hand heeft geslagen in de film alleen hij bleef buiten beeld(hij wilde voelen wat men voelde of zoiets vaag)quote:Op zondag 16 april 2006 10:55 schreef Klummie het volgende:
Ik zou wel es the making off willen zien, de special effects die gebruikt zijn bij de geseling, het zag er wel realistisch uit.
Late reactiequote:Op dinsdag 6 april 2004 14:20 schreef sioux_ het volgende:
ik vind het wel knap hoe ze achter de uitspraak kunnen komen van een taal die niet meer bestaat behalve op "papier"
ja, dat had ik dus ook al.quote:Op zondag 16 april 2006 12:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Late reactie
Aramees wordt nog steeds gesproken in enkele plaatsjes in het midden oosten.
Ik vond het wel een mooie film. Dat ze de oorspronkelijke talen erin hebben gehouden vind ik al ontzettend mooi. Alleen was het geweld te excessief. Niet dat mn maag ervan omdraaide, ik vond het qua smerigheid nog wel meevallen. Maar het idee van zonde is teveel aanwezig, ook omdat er zo weinig tijd wordt besteed aan zijn opstanding en zoveel tijd aan zijn marteling. Ook leuk is het feit dat sommige scenes alleen in katholieke bijbels zijn te vinden; ik kan ze iig in mijn bijbel niet terugvinden.
Haha, ja ik was me wel behoorlijk zelfbewust, terwijl ik zo onderuit gezakt op de bank, flesje cola in mn rechterhand, naar het lijden van Jezus van Nazareth lag te kijken. Zappen kon alleen maar een gebrek aan respect betekenen, dus ik ben maar blijven kijken.quote:Op zondag 16 april 2006 02:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik weet niet of dat nu veel zegt over de kwaliteit van de film, of de desinteresse en toale afgestomptheid bij de beschouwer....
een film afkraken omdat je met een pak pringles en een biertje tussen verschillende programma's doelloos heen-en-weer zit te zappen en dan klagen 'dat het je helemaal niks doet', dat het 'te lang duurt'.... mwah
"Ze zagen er niet Arabisch uit"? Wou je die Joden en Romeinen dan allemaal een hoofddoek en een AK-47 aangeven ofzow?quote:Op zondag 16 april 2006 13:41 schreef lot3 het volgende:
film ook voor de 1e keer gezien, wel indrukwekkend---> oorspronkelijke talen, al zagen ze er niet arabischs uit, de enorme hoeveelheid geweld schiep afstand daardoor was het lang niet zo aangrijpend als in bv. Jesus Christ Superstar.........
quote:Op zondag 16 april 2006 13:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bepaalde dingen miste ik ook, die wel in de protestantse bijbel staan. Bijv dat één van de vervolgers zegt: Waarlijk, deze man was de zoon Gods. Dat had ik toch wel heel symbolisch gevonden.
Mja, ze konden behoorlijk wreed zijn. Maar een beetje een aangedikte versie is natuurlijk toppie voor de propaganda.quote:En inderdaad was het geweld te excessief. De boodschap was met minder geweld ook wel overgekomen. Ik vraag me af of het geweld in het echt ook zo buitensporig was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |