quote:Volgens het Engelse dagblad Daily Mirror zal Manchester United een bod van 14 miljoen euro op Rafael van der Vaart uitbrengen, nadat Ajax de Engelse club had laten weten bereid te zijn de middenvelder te verkopen. Tweemaal zat Martin Ferguson, broer van Sir Alex, op de tribune om de Ajacied te bekijken.
De 21-jarige Van der Vaart kan op zowel de positie van Ryan Giggs als Paul Scholes uit de voeten. Hij staat bovenaan de lijst van ManU nadat Chelsea Arjen Robben had weggekaapt. Volgens de krant is ook nog Juventus in de race voor het Nederlands talent.
bron: voetbalzone.nl
beetje goedkoop in vergelijking met Robbenquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:52 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
en het jaar daarna de laatste stapquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Thetallguy het volgende:
Huntelaar naar ADO DH
Paulus Roiha?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Thetallguy het volgende:
een Finse spits naar ADO DH
Robben is alleen beter en veel uitgesprokener...quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
beetje goedkoop in vergelijking met Robben![]()
(alhoewel, ik heb het niet op mn rekening)
Bron??quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Thetallguy het volgende:
Huntelaar, Vos, Boutahar, Rudge, Holman, en een Finse spits naar ADO DH
Boutahar was al te duur...quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Thetallguy het volgende:
Robben is beter, hoewel het verschil weer niet zó groot is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
beetje goedkoop in vergelijking met Robben![]()
ach zijn alletwee talentvol en kunnen beide nog groeien, ben allang blij dat het Nederlanders zijnquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Robben is beter, hoewel het verschil weer niet zó groot is.
V.w.b. Huntelaar (bron vi.nl):quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Thetallguy het volgende:
Zapper, wat heb je met DD's account gedaan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Robben is alleen beter en veel uitgesprokener...
stukje op Adofansquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:58 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
Bron??
Pleur een end op, v/d Vaart is zeker niet de meest talentvolle speler van Europa zeg, zet die gekleurde bril eens van je grote neus af.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:56 schreef Roscoo het volgende:
14 miljoen euro is toch een lachertje voor de meest talentvolle speler van Europa.
Slecht humeur?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Pleur een end op, v/d Vaart is zeker niet de meest talentvolle speler van Europa zeg, zet die gekleurde bril eens van je grote neus af.
Nee helemaal niet, ik ben juist opmerkelijk mildquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Slecht humeur?
Hij is tijdje geleden uitgeroepen zelfs tot meest talentvolle speler van Europaquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Pleur een end op, v/d Vaart is zeker niet de meest talentvolle speler van Europa zeg, zet die gekleurde bril eens van je grote neus af.
En wie is dan de meest talentvolle speler van Europa???quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kaka komt uit Braziliequote:Op vrijdag 2 april 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Als er momenteel 1 jonge speler in Europa met kop en schouders bovenuit steekt is het Kaka wel.
laten we het dan maar zo zeggen, Ajax zal vd Vaart zeker niet voor minder dan Robben verkopen(18 miljoen) en over het algemeen wordt vd Vaart als een groter talent beschouwd dan Robben maar ik snap het wel je anti ajax gevoelens spelen altijd mee.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:31 schreef BZ het volgende:
[..]
Kaka komt uit Brazilie![]()
Ach, je hebt gelijk dat Van der Vaart niet de meest getalenteerde speler in Europa is, zeker gezien z'n huidige seizoen. Hij hoort echter wel bij de toptalenten van Europa, en zal echt niet voor een schamele 14 miljoen euro vertrekken. Ze moeten eerder aan het dubbele denken.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:30 schreef DIGGER het volgende:
Als er momenteel 1 jonge speler in Europa met kop en schouders bovenuit steekt is het Kaka wel.
Gaat het niet om de Europese velden??????quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:31 schreef BZ het volgende:
[..]
Kaka komt uit Brazilie![]()
Nee, er stond als er iemand er bovenuit steekt IN Europa dan is het Kaka wel. Ik denk dat jij hier de schele analfabeet bent,quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:44 schreef BZ het volgende:
Het ging hier om de meest talentvolle speler UIT Europa. Dus ik kan wel lezen ja, nu jullie nog.
Reyesquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:31 schreef BZ het volgende:
En wie is dan de meest talentvolle speler van Europa???
Ik vroeg aan DIGGER wie hij dan het grootste talent dat UIT Europa komt vindt en Kaka speelt dan wel IN Europa maar komt niet UIT Europa.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, er stond als er iemand er bovenuit steekt IN Europa dan is het Kaka wel. Ik denk dat jij hier de schele analfabeet bent,
En waar komt Ronaldo vandaan??????quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:28 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Hij is tijdje geleden uitgeroepen zelfs tot meest talentvolle speler van EuropaBoven Rooney en Ronaldo..
Portugalquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:53 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
En waar komt Ronaldo vandaan??????
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Portugal
Cassano, Reyes, het hangt er een beetje vanaf. Nadeel bij de talenten is dat ze A: veelal minder frequent spelen en B: wat vaker onregelmatig spelen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:31 schreef BZ het volgende:
[..]
En wie is dan de meest talentvolle speler van Europa???
AUW!!! Ik met m'n grote bek!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Portugal
Lijkt me duidelijk dat het ging om het grootste talent op de Europese velden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:51 schreef BZ het volgende:
[..]
Ik vroeg aan DIGGER wie hij dan het grootste talent dat UIT Europa komt vindt en Kaka speelt dan wel IN Europa maar komt niet UIT Europa.
Volgens mij heeft Rudge bijgetekend bij Roda.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:47 schreef Thetallguy het volgende:
Ze willen eindelijk weer eens meedoen voor de prijzen in Barcelonaquote:De overgang van David Trezeguet van Juventus naar Barcelona krijgt gestalte. Barça heeft met de Franse aanvaller een mondeling akkoord bereikt, meldt de Spaanse sportkrant Marca.
De Catalaanse aanbieding waarmee Trezeguet mondeling akkoord is gegaan, zou een driejarig contract behelzen, met een optie van nog één of twee seizoenen.
Trezeguet zou het in Turijn niet meer naar zijn zin hebben en is bovendien getrouwd met een Spaanse, die graag naar haar geboorteland terugwil. Juventus lijkt echter niet van plan om de aanvaller zonder slag of stoot te laten gaan.
Sterker: als het aan Juve-directeur Luciano Moggi ligt, komt Trezeguet Turijn en Italië niet uit. 'Ik kan natuurlijk niet in z'n hoofd kijken, maar ik ben ervan overtuigd dat David Juventus eigenlijk helemaal niet wil verlaten en bij ons verder wil', aldus Moggi.
Voornaamste struikelblok kan dus nog de transferprijs zijn die de Oude Dame voor Trezeguet zal bedingen. Zijn contract loopt door, terwijl Juve vier jaar geleden de lieve som van 22 miljoen euro voor hem neertelde.
Zijn inderdaad twee van de grootsten, met een groep waarin onder andere Robben, van der Vaart en Sneijder toe behorenquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Cassano, Reyes, het hangt er een beetje vanaf. Nadeel bij de talenten is dat ze A: veelal minder frequent spelen en B: wat vaker onregelmatig spelen.
Maar Cassano en Reyes, dat zijn toch 2 van de grootsten.
He zuignap, wie begon over het onderwerp en weet dus waar het over gaat?quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat het ging om het grootste talent op de Europese velden.
de kans dat Zlatan dan naar Barcelona gaat is dus nu wel afgenomen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vers van de vi pers
[..]
Ze willen eindelijk weer eens meedoen voor de prijzen in Barcelona
Jij niet en je maatje BZ ook niet in elk gevalquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
He zuignap, wie begon over het onderwerp en weet dus waar het over gaat?
Je komt aardig arrogant uit de hoek om degene die het onderwerp begon te vertellen wat 'ie daadwerkelijk bedoelde.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij niet en je maatje BZ ook niet in elk geval
De kans dat Zlatan dan naar Juventus gaat is dus nu wel toegenomen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:14 schreef BZ het volgende:
[..]
de kans dat Zlatan dan naar Barcelona gaat is dus nu wel afgenomen.![]()
Ik ben ook aardig arrogant.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je komt aardig arrogant uit de hoek om degene die het onderwerp begon te vertellen wat 'ie daadwerkelijk bedoelde.
Om een bekend iemand te quoten:"Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?"
Komt dat lezen weer om de hoek kijken hequote:Op vrijdag 2 april 2004 14:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij niet en je maatje BZ ook niet in elk geval
Uitleg:quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Zapper, wat heb je met DD's account gedaan?
In wie heeft PSV nu geen interesse vandaag de dag.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:28 schreef FrankyMcG het volgende:
psv heeft interesse in Reiziger en Melchiot!
En ook in pelé, Maradona, Hagi, en weet ik veel wie.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Ja, kijk eens een paar posts boven die post van jou.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:27 schreef BZ het volgende:
[..]
Komt dat lezen weer om de hoek kijken he![]()
Mijn uitleg:quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Uitleg:
- Robben is dit seizoen beter dan VDV
- Robben speelt op een plek waar hij meer zijn toegevoegde waarde kan laten zien
- VDV is sinds ie met dat zonnebankertje van TMF wipt, geen schim meer van zichzelf
en je vergeet nog dat VDV beter op meerdere posities uit de voeten kanquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn uitleg:
- Robben is dit seizoen waar van der Vaart 2 seizoenen geleden was, ben benieuwd hoe Robben met een blessure/vormcrisis om gaat. Wat 'ie nu heeft staat natuurlijk in schril contrast met de dallen waar van der Vaart zich uit terug heeft moeten knokken
- Relatief gezien vind ik niet dat Robben meer heeft gebracht voor zijn team (in vergelijkbare periode). Beiden hebben hun team op sleeptouw genomen en zijn uitgegroeid tot de grote man van de selectie. Of 'ie een grotere toegevoegde waarde is valt dus te betwijfelen. Het zijn twee andere typen spelers.
- Ik weiger nog langer om z'n vriendin de schuld ervan te geven, van der Vaart krabbelt de laatste weken weer terug en laat bij vlagen zien dat 'ie alles nog in zich heeft, wat 'ie voorheen had. Ik twijfel er dus niet over dat Rafael binnen een paar wedstrijden gewoon weer fantastisch staat te ballen, waar Robben nog moet kijken of z'n blessure'tje hem geen angst in de beentjes heeft gegeven.
Van der Vaart heeft bovendien meer internationale ervaring
Hij is daar wel voor uitgeroepen hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Melchiot heeft al eerder aangegeven geen intresse in een Nederlandse club te hebben. Valencia is oa in hem geintresseerd.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Rudge heeft deze week voor 2 jaar bijgetekend bij Roda.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:16 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
Rudge.... hmmm kan aanvulling zijn.
dat wordt een feest in Nijmegen.......quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
José Valencia, de eerste speler uit Ecuador in de HCE.
mark de vries is toch diegene die zoveel scoort voor hearts in schotland... (kwam van dordrecht naar hearts en is daar zeer populair)quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:41 schreef Moody het volgende:
[..]
WTF zijn dat?![]()
hij heeft nog geen eredivisieervaring maar doet het in schotland erg goed... scoorde ook in de uefa cup in de met 1-0 gewonnen wedstrijd in Bordeaux. Jammer genoeg ging Hearts thuis met 2-0 onderuit. Mocht het Twente lukken om de Vries aan te trekken dan hebben ze een aardige vervanger voor N'kufo. Misschien dat zijn salaris wat aan de hoge kant is maar ja we shall see.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:01 schreef Sloggi het volgende:
Is De Vries niet wat te goed voor Twente of vergis ik me nu...
de Vries scoort zojuist de 2-0 voor Hearts bij Celtic...quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:41 schreef Moody het volgende:
[..]
WTF zijn dat?![]()
RTL5 of 1 van die praatpalen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:58 schreef tong80 het volgende:
Manchester biedt volgens RTL-5 18 miljoen voor vd Vaart.
Tijdens het Britse voetbaloverzicht dat momenteel wodt uitgezonden.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
RTL5 of 1 van die praatpalen?
Kun je nagaan hoe goed de rest is.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:04 schreef SCH het volgende:
[speedmodus]18 miljoen voor een bankzitter[/speedmodus]
Kun je nagaan hoe goed ze daar zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
De bank van MU lieverd
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed ze daar zijn.
hoe lul ik me hieruit?
Lukt je niet..quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
hoe lul ik me hieruit?
Whehehe.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
hoe lul ik me hieruit?
Gun ik van Marwijk wel.quote:Op zondag 4 april 2004 15:19 schreef methodmich het volgende:
Waterreus wordt begeerd door Dortmund. Van Marwijk zou trainer moeten worden en Waterreus en Bommel naar Dortmund komen.
Homo!quote:Op zondag 4 april 2004 15:21 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb toch een zwak voor die man.
quote:Op zondag 4 april 2004 17:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Homo!
Feyenoord met zo'n materiaal wellicht op de 2e plek zetten noem ik nou niet bepaald slechtquote:Op maandag 5 april 2004 09:13 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Maar als je hem gisteravond ziet bij Studio Voetbal, is het toch een nuchtere, vriendelijke man.
Helaas is het niet een al te beste trainer.
Dat lijkt me wel heeeeeel erg sterk...quote:Op maandag 5 april 2004 10:30 schreef popolon het volgende:
Bod van Chelsea, £ 80.000.000 voor Andriy Shevchenko.
Voor dat geld kan je 5x Ronaldo kopenquote:Op maandag 5 april 2004 10:30 schreef popolon het volgende:
Bod van Chelsea, £ 80.000.000 voor Andriy Shevchenko.
Afgewezen.
Torres van Atletico naar Chelsea.
Ik denk dat Sheva op dit moment wel beter is dan Ronaldo.quote:Op maandag 5 april 2004 11:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je 5x Ronaldo kopen
Ik denk dat 'ie iig minstens even goed is. Beter weet ik niet...quote:Op maandag 5 april 2004 11:09 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sheva op dit moment wel beter is dan Ronaldo.
Hoewel mitt het niet met me eens zal zijn.
Die kun je zelfs aan het rijtje bevestigde transfers toevoegen, samen met zijn voormalig assistent bij Kaiserslautern.quote:Op zondag 4 april 2004 19:39 schreef tong80 het volgende:
Eric Gerets naar VFL Wolfsburg.
als Ramzi en Gakho weggaan, moet die plek worden opgevuld....quote:Op zondag 4 april 2004 16:10 schreef Stpan het volgende:
Volgens voetbalzone :
Ajacied Kiran Bechan voor 4 jaar naar FC Twente. Rechter-aanvaller Bechan speelt op dit moment op huurbasis voor Sparta en aan het einde van het seizoen loopt zijn contract af.
Tegen FC Utrecht en RBC liet hij voor de beker zien ook tegenstanders uit de eredivisie voorbij te kunnen komen, slecht tegen NEC werd hij in toom gehouden.
In de media heeft hij diverse malen verkondigt bij Sparta te willen blijven mits 'we' promoveren, anders lijkt een club als FC Twente wel iets voor hem.
Inderdaad,... zo zijn er dan toch weer lichtpuntjes te ontdekken voor van Marwijk.quote:Op maandag 5 april 2004 10:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord met zo'n materiaal wellicht op de 2e plek zetten noem ik nou niet bepaald slecht
zal alleen niet de verdienste zijn van de thuisclubquote:Op maandag 5 april 2004 12:34 schreef sjun het volgende:
Komend weekend wordt er eindelijk weer eens gevoetbald in de Kuip.
Ze hebben daar tegenwoording een reserve-reservebank....quote:Op maandag 5 april 2004 12:40 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Heeft Chelsea niet een beetje een spelers-overschot nou?
Ook wel 2e elftal genaamdquote:Op maandag 5 april 2004 13:20 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
Ze hebben daar tegenwoording een reserve-reservebank....![]()
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 5 april 2004 15:05 schreef mitt het volgende:
van der Sar zeker terug naar Nederland.
moet dus wel PSV zijn.
helaas
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/5693quote:Op maandag 5 april 2004 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
In dat geval gaat hij naar Ajaxquote:Op maandag 5 april 2004 15:30 schreef Ruud_Gullit het volgende:
SCH, hij wou prijzen winnen
quote:Op maandag 5 april 2004 15:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
In dat geval gaat hij naar Ajax
quote:Ajax-coach Ronald Koeman heeft bevestigd dat zowel de club als hij zelf geïnteresseerd zijn om Andy van der Meyde terug te halen van Internazionale, zo meldt Tribal Football. Naast Ajax zouden ook Birmingham City en Arsenal interesse hebben in de diensten van de voormalig Ajacied.
Koeman: "Toen Andy de club afgelopen seizoen verliet, hadden we al onze twijfels of hij volledig tot zijn recht zou komen in Italië. Nu we weten dat ook Andy niet meer volledig staat achter zijn overgang naar Inter is er zeker interesse om hem te hercontracteren."
"Op dit moment zijn er niet de financiële middelen om Andy terug te halen. Maar mochten er aan het einde van dit seizoen spelers vertrekken, zou dat Ajax wel de mogelijkheid geven om nieuwe spelers aan te trekken."
Ik ookquote:Op maandag 5 april 2004 17:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ajax of Arsenal?Ik zou het wel weten.
Zo duur zal hij toch niet zijnquote:Op dit moment zijn er niet de financiële middelen om Andy terug te halen
Waar blijven de Ajacieden nu met hun "Ajax heeft dikke winst gemaakt en heeft heel veel geld"?quote:Op dit moment zijn er niet de financiële middelen om Andy terug te halen.
Ajax heeft wel veel geld, maar het ligt er maar aan waar je het aan wilt uitgeven...quote:Op maandag 5 april 2004 18:08 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Waar blijven de Ajacieden nu met hun "Ajax heeft dikke winst gemaakt en heeft heel veel geld"?
Ajax heeft dikke winst gemaakt en heeft heel veel geld.quote:Op maandag 5 april 2004 18:08 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Waar blijven de Ajacieden nu met hun "Ajax heeft dikke winst gemaakt en heeft heel veel geld"?
Niet aan Mandy lijkt mequote:Op maandag 5 april 2004 18:11 schreef tuindwerg het volgende:
Ajax heeft wel veel geld, maar het ligt er maar aan waar je het aan wilt uitgeven...![]()
Inter heeft 8 miljoen euro betaald voor hem, dus zal minstens 5 terug willen.quote:Op maandag 5 april 2004 17:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zo duur zal hij toch niet zijn
Klopt, hij wilde alleen nog wachten op eventuele buitenlandse interesse!quote:Op maandag 5 april 2004 19:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Elmander staat in de belangstelling van Roda
Sar naar Ajaxquote:Op maandag 5 april 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Overigens schijnt Johan Derksen vanavond in Voetbal Insite iets spannends bekend te gaan maken, waar de redactie nog niks over mocht lekken (ook niet naar mij). Nu maar hopen dat ie het ook echt gaat doen, of dat ie het voor woensdag laat.
Zlatan en Sneider naar psv!quote:Op maandag 5 april 2004 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Sar naar Ajax
Dus zal Hersi wel weggaan?quote:Op maandag 5 april 2004 17:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
'NEC heeft de strijd gewonnen om Boutahar..'
Wat is er woensdag? Vanavond kijken er meer mensen, is goede publiciteit als hij iets in Voetbal Insite bekend maakt. Moet het nog zien, de laatste tijd was het mager of niet echt waar wat hij zei.quote:Op maandag 5 april 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Overigens schijnt Johan Derksen vanavond in Voetbal Insite iets spannends bekend te gaan maken, waar de redactie nog niks over mocht lekken (ook niet naar mij). Nu maar hopen dat ie het ook echt gaat doen, of dat ie het voor woensdag laat.
Dan verschijnt de VIquote:Op maandag 5 april 2004 21:33 schreef JeroenV het volgende:
Wat is er woensdag? Vanavond kijken er meer mensen, is goede publiciteit als hij iets in Voetbal Insite bekend maakt. Moet het nog zien, de laatste tijd was het mager of niet echt waar wat hij zei.
Die Fransman?quote:Op maandag 5 april 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
hmmn verdedigers he.
en grote Transfer.
dan kom ik uit op Mexes
quote:Bogarde
quote:of Cocu
Die fransman ja. Team genoot van Kalou,quote:Op maandag 5 april 2004 21:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Die Fransman?
[..]
![]()
[..]
Er werd dus niet vermeld dat de transfer een verdediger zou zijn. Er zou groot transfer nieuws zijn, maar dat kan ook de verkoop van een speler. De verdediger zou ene Pepe zijnquote:Op maandag 5 april 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
hmmn verdedigers he.
en grote Transfer.
dan kom ik uit op Mexes, Bogarde of Cocu
hmmn. Dan gaat het denk ik om Robinquote:Op maandag 5 april 2004 21:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er werd dus niet vermeld dat de transfer een verdediger zou zijn. Er zou groot transfer nieuws zijn, maar dat kan ook de verkoop van een speler. De verdediger zou ene Pepe zijn
Frans international die naar Feyenoord gaat. Tuurlijk. Zou ook maar rond de 10-15 miljoen moeten kosten...quote:Op maandag 5 april 2004 21:47 schreef _bigmac_ het volgende:
hmmn verdedigers he.
en grote Transfer.
dan kom ik uit op Mexes
Zou kunnen, maar misschien tovwert Gullit nog een aardige speler uit de hoge hoedquote:Op maandag 5 april 2004 21:58 schreef sjimz het volgende:
v persie psv? is dat het grote nieuws?
Laten we niet op de zaken vooruit lopen. Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 5 april 2004 22:01 schreef sjimz het volgende:
hmmm.. krijgt psv dalijk en vd sar en v persie... leuk voor nederlandse competitie in ieder geval
Nee, dat komt morgen in de Feyenoord krantquote:Op maandag 5 april 2004 22:04 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Maar kwam het nieuws nou vandaag, of niet?
Dan is het dus al een tijdje bekend, minstens 2 dagen. Dan vind ik het nog irritanter, als ik het nog niet weetquote:Op maandag 5 april 2004 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, dat komt morgen in de Feyenoord krant
Dan moeten ze hem toch wel gechanteerd hebben want een jonge Franse international kan van zijn klasse kan zo naar de Premier League, Primera Division of Serie A. Bovendien is zijn huidige club (misschien wel) beter dan Feyenoord.quote:Op maandag 5 april 2004 22:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mja, ik hoor liever nieuws zoals dat Mexes naar Feijenoord zou komen dan dat v. Persie naar Ajax of PSV zou gaan, want die is sowieso wel weg na dit seizoen.
Dream on, Feyenoord is geen club waar je een tussenstop naar de top wilt maken.quote:Op maandag 5 april 2004 22:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mja, ik hoor liever nieuws zoals dat Mexes naar Feijenoord zou komen dan dat v. Persie naar Ajax of PSV zou gaan, want die is sowieso wel weg na dit seizoen.
Net zo min als Ajax.quote:Op maandag 5 april 2004 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dream on, Feyenoord is geen club waar je een tussenstop naar de top wilt maken.
Tja, maar zo kan ik ook roepen dat Roberto Carlos naar MVV gaat. Dat gerucht is geheel uit de lucht gegrepenquote:Op maandag 5 april 2004 22:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Zo'n wereldspeler is die Mexes nou ook weer nietquote:Op maandag 5 april 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Tja, maar zo kan ik ook roepen dat Roberto Carlos naar MVV gaat. Dat gerucht is geheel uit de lucht gegrepen
Bron?quote:Op maandag 5 april 2004 22:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Cocu naar Feyenoord.
Zijn ze volgend jaar alquote:Op maandag 5 april 2004 22:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mexes zou voor iedere club een fantastische aanwinst zijn en ik denk dat hij alleen bij Milan op de bank zou belanden. Mocht Feyenoord hem kunnen strikken dan zijn ze direct medefavoriet voor de titel.
Dat zijn voor de duidelijkheid niet de woorden van iemand van PSV, maar van iemand rond Sarquote:PSV serieuze optie voor Van der Sar
5/4/2004 22:17
EXCLUSIEF - Edwin van der Sar wijst een aanbod van PSV niet zondermeer van de hand. Sterker nog, de Nederlandse doelman ziet de Eindhovense club als 'een serieuze optie.'
Van der Sar (33) heeft zelf laten weten dat hij voelt voor een terugkeer naar Nederland. 'PSV heeft geïnformeerd en Edwin heeft het in beraad', zegt zaakwaarnemer Rob Jansen in de nieuwe Voetbal International, die woensdag uitkomt. 'Hij moet wat dingen op een rijtje zetten. Als hij terugwil is PSV een serieuze optie.'
Hiddink wil Van der Sar graag halen als opvolger van Ronald Waterreus, die aan het einde van het seizoen de Eindhovense club verlaat. Probleem is dat PSV moet hopen op de medewerking van Fulham. De Oranje-doelman staat bij de Londense club nog tot medio 2005 onder contract.
Correctie: zouden ze ieder jaar moeten zijn.quote:Op maandag 5 april 2004 22:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn ze volgend jaar al
Niet moeders mooiste inderdaadquote:Op maandag 5 april 2004 22:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Die Pepe kerel ziet eruiit alsof ie niet helemaal gezond geboren is..
Misschien zonder na te denken de beuk derin?
[afbeelding]
En hoe weet je dat zeker?quote:Op maandag 5 april 2004 22:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
C'est Cocu.
Die gaat idd ook rond in Eindhoven en Amsterdam, maar ook in Engeland en zelfs in Barcelona, precies hetzelfde als vorig jaarquote:Op maandag 5 april 2004 22:36 schreef JeroenV het volgende:
Cocu kan het worden, die naam doolt al een tijdje her en der rond. Bosschaart kan natuurlijk ook, al is dat geen groot nieuws.
Voor Feyenoord zou een grote naam goed zijn.
Cocu in het frans..quote:Op maandag 5 april 2004 22:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
C'est Cocu.
quote:Op maandag 5 april 2004 22:40 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Cocu in het frans..
je weet wat je zegt hea?![]()
En volgend jaar weerquote:Op maandag 5 april 2004 22:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Correctie: zouden ze ieder jaar moeten zijn.
Lijkt een mooie Hoax waar iedereen in traptquote:Op maandag 5 april 2004 22:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
sms. gaat als een lopend vuurtje onder collega's
Morgen Feyenoord krantquote:Op maandag 5 april 2004 22:45 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Maar wat zou die transfer dan zijn?
Waar mag ik de handtekening zetten?quote:Op maandag 5 april 2004 22:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Cocu en Bosschaart naar Feyenoord. Persie Psv.
Dat wil ik dat ook nog best gelovenquote:Op maandag 5 april 2004 23:08 schreef Suijk het volgende:
Ik keek stiekem even in een feyenoord forum en daar gaat het gerucht 'Larsson' naar rotterdam rond.
Das ook geen wereldtopper hoor?quote:Op maandag 5 april 2004 23:09 schreef Zapper het volgende:
dat mochten ze willen
Hahaha Humorquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ned-Duits.
Feher? Bosschaart? Als ze dat grote transfers vindenquote:Vandaag wist de hoofdredacteur van Voetbal International te melden dat de Feyenoord Krant morgen een 'grote' transfer bij Feyenoord bekend zal maken. Feyenoord wil het nieuws nu nog geheim houden.
Bij velen komen inmiddels, bij de gedachte aan een 'grote' speler, de namen van Cocu, Bosschaart en Feher naar boven. Dit drietal werd al meerdere malen met Feyenoord in verband gebracht..
Gozer, het is 10 uur. Rustig.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:21 schreef _bigmac_ het volgende:
oke nu is het 1 dag na gisteren dus morgen .
dus wie is nou die aankoop ??.
Ik zei 't gister nog voor de gein tegen m'n vaderquote:Op maandag 5 april 2004 23:08 schreef Suijk het volgende:
Ik keek stiekem even in een feyenoord forum en daar gaat het gerucht 'Larsson' naar rotterdam rond.
idd, ik ook wel. Litmanen kwam ook terug bij Ajax.quote:Op maandag 5 april 2004 23:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat wil ik dat ook nog best geloven
Litmanen speelde niet elke week.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:22 schreef mat_herben het volgende:
[..]
idd, ik ook wel. Litmanen kwam ook terug bij Ajax.
18:00.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:19 schreef Sloggi het volgende:
Hoe laat komt de F-krant?
Goede spits.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:30 schreef BZ het volgende:
Barcelona heeft een oogje op Berbatov van Leverkussen
Dat zou pas een teleurstelling zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:31 schreef RedGuy het volgende:
Er zijn nu ook geruchten dat vanmiddag het neefje van Lazovic wordt gepresenteerd, een nog betere versie van Lazovic en Kezman, pas 18 jaar.
Psst, het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat zou pas een teleurstelling zijn
In de krant staat 1 miljoen euro, dus daar mag Feyenoord blij mee zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat zullen we er voor krijgen? Rond de 5 ton ofzo?
We????quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat zullen we er voor krijgen? Rond de 5 ton ofzo?
Heel blij zelfsquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:45 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
In de krant staat 1 miljoen euro, dus daar mag Feyenoord blij mee zijn.
Dat weet ik, maar ik vind dit wel grappig:quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:53 schreef RedGuy het volgende:
Inter wil Giggs al eeuwen.
Men zal nu toch wel door hebben dat Dandy eigenlijk een rechtsbuiten is?quote:De international van Wales moet bij Inter de vervanger worden van Andy van der Meyde.
Dan eerder naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Sloggi het volgende:
Julio Cruz?
Fiore zou ook in de belangstelling staan van Juve.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Cruz en Fiore naar deSpurs
Yup: http://www.channel4.com/sport/football_italia/apr6d.htmlquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Sloggi het volgende:
Julio Cruz?
Klopt. En Inter.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:01 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Fiore zou ook in de belangstelling staan van Juve.
De Engelse joden he.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:10 schreef DivineJester het volgende:
Volgens mij vindt Digger de Spurs niet een heel sympathiek clubje
Volgens mij kwam hij vorige week uit. Nu dus week pas nu Feyenoord - Ajax.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:53 schreef Ruud_Gullit het volgende:
De Feyenoord-krant komt maar 1 keer per 2 weken uit. (Behalve bij Europese wedstrijden, maar dat is nu helaas niet van toepassing). Dus Derksen kan zich geen week vergist hebben, dan moest het 2 weken zijn.
Yeah right!quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:14 schreef MrWizzel het volgende:
Hasselbaink naar Besiktas...
Hmm, viel een beetje tegen. Zou het Feyenoord-verhaal moeten zijn, maar dat is wel heel goed afgeschermd.quote:Op maandag 5 april 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
geen van der meydequote:Op dinsdag 6 april 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hmm, viel een beetje tegen. Zou het Feyenoord-verhaal moeten zijn, maar dat is wel heel goed afgeschermd.
Tenminste, ik neem niet aan dat mijn bronnen doelden op het verhaal rond Väyrynen of van der Meyde of op meneer Pepe.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:11 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De Engelse joden he..
En klopt het?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:29 schreef SCH het volgende:
mijn broer is trouwens ook al eindredacteur van de feyenoordkrant
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En klopt het?![]()
![]()
Het is een gerucht, maar ik heb het gelezen op voetbalzone.nlquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Yeah right!
is dit serieus?
quote:De kans wordt met de dag groter dat Jerrel Hasselbaink, in Engeland Jimmy Floyd genoemd, volgend seizoen voor het Turkse Besiktas speelt. De Turkse krant Fanatik schrijft al weken over de Chelsea-spits, die aan het eind van het seizoen de Londense club zou verlaten en naar de topclub uit de hoogste klasse in Turkije zou gaan.
De krant meldt vandaag dat Besiktas de huidige koploper, Fenerbahçe, te snel af is in de strijd om de Nederlandse spits. Omdat Pierre van Hooijdonk zijn Fenerbahçe momenteel naar de landstitel leidt, is Besiktas de ogen op een Nederlandse tegenhanger gericht. Met de Amsterdamse aanvaller zou een al een mondeling akkoord zijn, maar de club ontkent dit tot nog toe stellig.
Het enige probleem is Chelsea, want Hasselbaink heeft nog een doorlopend contract. Besiktas moet daarom een transfersom betalen. De Turken zouden bereid zijn om het gevraagde bod op tafel te leggen, en Hasselbaink naar hun club te halen.
de turkse competitie is helemaal niet zo'n minderwaardige competitiequote:Op woensdag 7 april 2004 00:51 schreef ASSpirine het volgende:
Naar Turkije
zie hem veel liever terug gaan naar Spanje, laat hem niet afzakken naar een mindere competitie
Idd, turkse toppers doen niet onder voor spaanse subtoppers. Toch hoop ik dat ie naar Spanje gaat, blijft/komt hij meer in de picture voor het Nederlands elftalquote:Op woensdag 7 april 2004 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de turkse competitie is helemaal niet zo'n minderwaardige competitie
En Kezman dan??quote:Op woensdag 7 april 2004 09:46 schreef popolon het volgende:
Heskey naar Birmingham.
Vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:57 schreef BZ het volgende:
[..]
En Kezman dan??
Naar Newcastlequote:Op woensdag 7 april 2004 10:57 schreef BZ het volgende:
En Kezman dan??
Staat niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |