klikt niet eens zo gek... alleen Ajax - Groningen meer dan 2-0quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:41 schreef HaagseChubby het volgende:
NEC - Wilem II 1-3
RBC-Zwolle 0-0
Twente - Volendam 4-0 (3x Polak)
AZ - Vitesse 2-1
Ajax - Groningen 2-0
Utrecht - ADO 1-2
En tadaaaaaaa: een gedeelde 14de plaats en 7 punten los.....
rustig aan... hoe minder spanning hoe beterquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:09 schreef Antartic het volgende:
Ben echt benieuwd...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:17 schreef err het volgende:
Platvoet mag van mij met Jansen mee
Willem II kreeg van Roda alle hoeken van het stadion te zien.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:11 schreef err het volgende:
achterlijke figuren in Nijmegen ja. Even een ploeg met 4-0 platwalsen die daarvoor nog Roda alle hoeken van het stadion liet zien
Hij bedoelde vast PSV.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Willem II kreeg van Roda alle hoeken van het stadion te zien.
Idd.quote:Op zondag 4 april 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Zonde, ADO zorgde vandaag wel voor spektakel, maar punten zouden fijner zijn.
De boycot was opgeheven......quote:Op zondag 4 april 2004 21:41 schreef Staanplaats het volgende:
Hoeveel Den Haag-supporters zater er nou nog ondanks het boycot?
quote:Op maandag 5 april 2004 12:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd.
Vond dit een geweldige actie trouwens (onder het mom, klein maar fijn):
[afbeelding]
Och, was wel aardig inderdaadquote:Idd.
Vond dit een geweldige actie trouwens (onder het mom, klein maar fijn):
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:36 schreef err het volgende:
vorig jaar won den haag nog trouwens van RKC thuis om de beker...wat een topwedstrijd was dat, met die golden goal
was ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:36 schreef err het volgende:
vorig jaar won den haag nog trouwens van RKC thuis om de beker...wat een topwedstrijd was dat, met die golden goal
Heb zelf nooit op Midden-Noord gezeten :/ .quote:Op maandag 5 april 2004 21:22 schreef bergkampf het volgende:
Zuid-Tribune?! gewoon Midden-Noord
Ik sluit me hier helemaal bij aan! Wat een drama-wedstrijd, pas na die (volgens mij goedkope) strafschop kwam er wat leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:50 schreef err het volgende:
wat eenwedstrijd, heb er geen woorden voor.
oh ja toch: Amateur voetbal
quote:Op zondag 11 april 2004 12:55 schreef Reddiablo het volgende:
wat was het nou met die ambu dan, is er echt een van z'n stokkie gegaan daar op Zuid?
Zeker door het slechte spel?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 11 april 2004 18:54 schreef err het volgende:
een paar dingen die me opvielen rond deze wedstrijd
Luinge is en blijft onze vriend![]()
hij liep (expres?) warm voor Noord en werd langdurig toegezongen en gejuicht (wat inmiddels vast ritueel is met Luinge), hij genoot er zichtbaar van![]()
Die pingel was dan ook, imo, een kado van hem aan Den Haag want Hands was het zeker niet
Luinge(alhoewel, die gele kaart voor vd Leegte was dan wel minder)
Op studio sport zag je dat Schoenmaker demonstratief in de dugout bleef zitten. Hij zal wel pissed zijn geweest ofzo, maar ik vind het toch een beetje rare manier van doen als je ploeg zo dramatisch slecht speelt. Ga wat ass whoopen in die kleedkamer ofzo
Studio Sport : "slechter dan gouden gids niveau."
En da's helemaal waar, heb echt nog niet zon slechte wedstrijd gezien dit seizoen. Wtf is met Bodde? Die presteerde echt he-le-maal niks. Castelen werd, zeker in de 2e helft, zó simpel van de bal gezet, terwijl ie normaal dubbele mandekking krijgt. Veel plezier volgend jaar bij Excelsior![]()
Saavedra, speelde gewoon slecht, net als vorige wedstrijd. Oulida, daar beginnen we helemaal maar niet over,een van de weinigen die een voldoende kreeg imo was vd Gun. Waarom wordt die trouwens nooit toegezongen? Hij's toch wel een van de beteren van den haag en ik hoop van harte dat ie blijft.
Als je de wedstrijd gister gezien hebt.....quote:Op zondag 11 april 2004 22:07 schreef Chen het volgende:
waarom gaat Oulida?
okay okay dat is waar ....quote:Op zondag 11 april 2004 22:10 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd gister gezien hebt.....
Wat een drama die jongen!
bron?quote:Op zondag 11 april 2004 21:36 schreef Chen het volgende:
Cedric blijft btw.
Nog 1 seizoen onder contract bij ADO en dan gaat hij voor 2 jaar bij tekenen zei hij zelf.
Ik had overigens wel hoge verwachting van Oulida, die gozer moet toch veel beter kunnen dan wat hij nou laat zien?quote:Op zondag 11 april 2004 22:36 schreef Chen het volgende:
[..]
okay okay dat is waar ....
hetzelfde geldt voor Todaquote:Op maandag 12 april 2004 13:16 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Ik had overigens wel hoge verwachting van Oulida, die gozer moet toch veel beter kunnen dan wat hij nou laat zien?
Wat is er met hem gebeurd, in het begin (behalve de 1e wedstrijd) speelde die prima maar dat is ook weer over.quote:Op maandag 12 april 2004 13:22 schreef err het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor Toda
owkay jammer dat dat niet met wapenaar niet door kon gaanquote:Op zondag 11 april 2004 23:55 schreef Reddiablo het volgende:
we zijn bezig met een 2e keeper achter Dorus de Vries... Misschien van Fessem ofzo, dat zou een aardige zijn.
Die vriendin woont naast mij ;-)quote:Op maandag 12 april 2004 11:26 schreef err het volgende:
[..]
bron?0
Toda was op het WK niet slecht ook.quote:Op maandag 12 april 2004 13:54 schreef Reddiablo het volgende:
ja, Oulida kon toch aardig ballen... en TOda is toch echt Japans international...
Afgaande op de kop van de man...quote:Op maandag 12 april 2004 17:07 schreef Reddiablo het volgende:
volgens mij is J.Gay zo homo als het maar zijn kan, maar tot nu toe ben ik een van de weinigen die dat schijnt te denken
Nee alleen uit Leidschenveen!quote:Op maandag 12 april 2004 17:08 schreef x-cynthia-x het volgende:
nog iemand uit wateringse veld?
Dat kunnen we shaken dus, tegen Twentequote:Op maandag 12 april 2004 17:36 schreef Ludacriss het volgende:
Zaterdag tegen Fc Twente thuis :/ !
Moeten ze winnen anders kan Vitesse gelijk komen te staan als zij vrijdag wel zouden winnen :S !
Tegen Willem 2 uit.quote:Op maandag 12 april 2004 17:36 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Dat kunnen we shaken dus, tegen Twente![]()
En tegen wie moet Vitesse?
dikke vingersquote:Op maandag 12 april 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
cmnederland neem ik aan?
Het spijt me voor alle homo's van Nederland, maar hij is zo hetero als de pest!!quote:Op maandag 12 april 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toda was op het WK niet slecht ook.
Die Saeijs, is die nou echt homo of is dat een fabel? Heeft wel zo'n uitstraling.
En dat weet jij zo zeker omdat??quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:41 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
Het spijt me voor alle homo's van Nederland, maar hij is zo hetero als de pest!!
trouwens, hij is hetero en zn vriendin heet Lindaquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:51 schreef ray_nl het volgende:
[..]
En dat weet jij zo zeker omdat??
Omdat ik hem al een aantal jaren ken (nog voor hij bij ADO speelde).......quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:51 schreef ray_nl het volgende:
[..]
nja koppies neer, tis nogal een kritieke fase momenteel, en om nu juist zo te gaan lopen klootviolen, stemt mij niet echt hoopvol. Ik verwacht een monsterzege van Twente als DH net zo voetbalt als tegen RKC. VD Leegte is er nu ook niet bij, en Castelen is onzeker.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:45 schreef Tijgetje het volgende:
uhmmm shaken tegen Twente? volgens mij won NEC daar pas geleden van met 5-0? In ieder geval een groot verlies... ze wonnen vorige week nog wel.. maar ja ben benieuwd, ik blijf achter mn cluppie staan. Niet meteen koppies neer als we een paar keer verliezen... ik hoop nog steeds op een opleving tot het eind van het seizoen... dan vorig jaar weer bouwen
'quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:13 schreef HaagseChubby het volgende:
[..]
Omdat ik hem al een aantal jaren ken (nog voor hij bij ADO speelde).......
Omdat ik z'n vriendin ken (Linda)....
Omdat ik hem regelmatig prive spreek....
Ik ga er wel vanuit dat ze nu doorhebben dat ze gewoon moeten winnen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:09 schreef err het volgende:
[..]
nja koppies neer, tis nogal een kritieke fase momenteel, en om nu juist zo te gaan lopen klootviolen, stemt mij niet echt hoopvol. Ik verwacht een monsterzege van Twente als DH net zo voetbalt als tegen RKC. VD Leegte is er nu ook niet bij, en Castelen is onzeker.
hij zicht aftrekt als de neten.... hahahaquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:51 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Betaald de thuisspelende club of worden bij iedere wedstrijd de kosten gedeeld?quote:Op woensdag 14 april 2004 15:49 schreef err het volgende:
Iets anders, dat voorstel van Remkes om clubs zelf de halve kosten van politieinzet te laten ophoesten, doet Den Haag natuurlijk de das om he. Dan is het echt einde oefening.
Maar geen enkele van de betrokken instanties is voor.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:49 schreef err het volgende:
Iets anders, dat voorstel van Remkes om clubs zelf de halve kosten van politieinzet te laten ophoesten, doet Den Haag natuurlijk de das om he. Dan is het echt einde oefening.
Ik denk dat Polak 2 eigen doelpunten maakt dan.... Hij wil volgend seizoen HCE blijven spelen.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:25 schreef Chen het volgende:
[..]
hij zicht aftrekt als de neten.... hahaha
okay maar we moeten zeker wel winnen van twente die 5 - 0 is verleden tijd... toen had ADO nog geen magie.....
maar we kunnen meteen zien hoe polak gaat spelen... kunnen we hem alvast beoordelen
dat heeft hij niet en die is der niet.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:49 schreef err het volgende:
heb jij een beter alternatief?
Graagquote:Op donderdag 15 april 2004 19:07 schreef Chen het volgende:
[..]
tenzij we Kolk ofso overnemen van Heereveen.
Op www.adodenhaag.nl stond er wel heea over maar het duurt nog ff voordat het bekendgemaakt wordtquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:26 schreef Thetallguy het volgende:
in mei komt er een nieuw logo stond in de SportWereld, iemand die er meer van weet?
In een schildvorm, das wel aardig vindikquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:36 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Op www.adodenhaag.nl stond er wel heea over maar het duurt nog ff voordat het bekendgemaakt wordt
Polakquote:Ook als het in blessuretijd nog 1-1 staat, dan zal ik gewoon de 1-2 maken als ik daar de kans voor krijg.
die voelt zich heel wat omdat hij in Oranje Olympisch zit....quote:Op zaterdag 17 april 2004 08:18 schreef err het volgende:
ben blij dat Bodde niet speelt, kan ie ook niks fout doen. Die gozer is de laatste tijd een opeenstapeling van drama's.
ik gun hem wel een goal...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef Thetallguy het volgende:
Toda dan maar in de basis ofzo, en hopen dat ie het eens kan laten zien
hij lult......quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:09 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Polak![]()
nouwja.. toda viel ook wel weer mee hoor, 1ste helft deed ie weinig goed, 2de helft paar mooie dingetjes. en ja Stroeve was toch wel weer de man hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 13:24 schreef woediewokkie het volgende:
kicken wedstrijd,wat een strijd....saijs goeie wedstrijd net zoals toda,v/d gun was gewoon slecht,wel onwijze inzet,maar niets lukte......rijaard ook niet van de bal te krijgen,en saveedra zette alles weer achterin op slot,ben 10 jaar ouder geworden.........en de sfeer weer perfect
de goal kwam toch uit een voorzet van de voorzet van todaquote:Op zondag 18 april 2004 13:44 schreef HarrieXL het volgende:
[..]
nouwja.. toda viel ook wel weer mee hoor, 1ste helft deed ie weinig goed, 2de helft paar mooie dingetjes. en ja Stroeve was toch wel weer de man hoor.
YESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 april 2004 20:56 schreef ray_nl het volgende:
Jawel, viva Saavedra heeft voor 4 jaar bij Den Haag getekend!
bron: www.adofans.nl
[edit]
gaat deze week tekenen!
[/edit]
Interessant rapport.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:10 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.adofans.nl/news/20032004/5/audit_ajax_ado.pdf
Nou, iig nog ergens bovenaan in een ranglijst, die van ingezette politie. Gem 2707 politie-uren per thuiswedstrijd!. Bij Ajax is dit 796 en bij PSV 541.
Als dat plan ooit nog eens doorgaat dat clubs zelf een gedeelte van de politiekosten moeten gaan betalen
Belangrijk is hierbij op te merken dat het Zuiderpark stadion midden in een woongebied staat en de aan- en afvoerwegen van toeschouwers van de tegenpartij dwars door woonwijken gaan. Daarnaast is het Zuiderpark ook ernstig verouderd en dus "rel-vriendelijker".quote:Op woensdag 21 april 2004 13:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Interessant rapport.
Den Haag vorig jaar in de 1e divisie dus gemiddeld 1087 Manuren politie per wedstrijd, dat zou in de eredivisie al plek 2 hebben opgeleverd.
Nu in de eredivisie dus een factor 2.5 gestegen, totaal 2707 politie manuren, da's 1000 meer dan Feyenoord per wedstrijd, bijna 2000 manuren meer dan bij de joden en bijna een 6-voud van de inzet bij PSV per wedstrijd.
En dat terwijl er dus verreweg de minste fans in Den Haag naar het stadion komen.
In ieder geval: Saavedra, Saeijs, v.d. Leegte, Polak, Stroeve en de Vries.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:05 schreef Chen het volgende:
hoe zit het nou met de spelers want nu zowat iedereen is ontslagen hebben we niks meer over
Moeten ze gaan opschieten!quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:39 schreef Chen het volgende:
zondag vs. NAC
1 - 2 overwinning ado
jah he! anders hadden we wel 0 punten gehadquote:Op zondag 25 april 2004 21:50 schreef zjroentje het volgende:
Daar zijn jullie met 1-0 echt onwijs goed weggekomen zeg.
Zijn vriendin heeft een tijd terug een beroerte gehad, waardoor hij voor haar wilde zorgen en minder kon trainen.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:19 schreef SCH het volgende:
Wat was er met die Hofstede dan - prive-omstandigheden enzo?
opdat wij dan eindelijk weer gaan doorstoten naar een topclub.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:19 schreef SCH het volgende:
Waarom krijgt Den Haag in godsnaam een nieuw stadion?
Ja idd, o.a meer toeschouwers betekent meer inkomsten en dus meer geld om spelers aan te trekken.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
opdat wij dan eindelijk weer gaan doorstoten naar een topclub.
Omdat het oude te oud is, midden in een woonwijk ligt, slechte toegangswegen heeft, omdat er geen goede exploitatie meer mogelijk is daar, omdat Den Haag omhoog wil, etc etc etcquote:Op zondag 2 mei 2004 18:19 schreef SCH het volgende:
Waarom krijgt Den Haag in godsnaam een nieuw stadion?
Voorlopig 18.000 en bij de bouw wordt rekening gehouden met een eventuele 2e ring later.quote:Op maandag 3 mei 2004 06:56 schreef superjoden het volgende:
heb al een paar plaatjes gezien van het nieuwe stadion en is het ziet er toch wel mooi uit. 15.000 plaatsen dacht ik zo'n beetje....
Nog aan het mekkeren vanwege het verlies van je clubje tegen ADO afgelopen weekend?quote:Op maandag 3 mei 2004 09:42 schreef SCH het volgende:
Geldverspilling dus.
Je brabbelt weer zonder er iets van af te weten.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:48 schreef SCH het volgende:
Het is toch waanzinnig dat dit stadion dus lang niet vol zit iedere wedstrijd en dat er dan zo veel geinvesteerd wordt in een nieuw stadion. Ik begrijp er niks van - in een tijd dat voetbalclubs nog steeds nauwelijks hun hoofd boven water kunnen houden. Bovendien is dit stadion zo slecht nog niet, is het fantastisch dat een stadion in een woonwijk ligt, zo hoort het, en lijkt het erop dat ADO zich net als AZ (en ook Heerenveen trouwens) zich uitlevert aan commerciele zetbaasjes. Enig verschil is dat er in Heerenveen zo'n achtduizend mensen op de wachtlijst staan voor een seizoenskaart.
De Haagse regio telt zelfs ruim 1.000.000 inwoners. Potentie genoeg dus.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:58 schreef Reddiablo het volgende:
ADO heeft een maximum van ongeveer 10.000 toeschouwers, dus het zit geregeld bijna vol.
Als je begrijpt dat er 750.000 mensen in Den Haag en omgeving wonen, is er absoluut ruimte voor meer, en zou ik zelf zeggen bouw een stadion van 30.000 man op zn minst.
Het stadion staat er nog niet hoor.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:59 schreef SCH het volgende:
Is er een wachtlijst voor seizoenskaarthouders?
Wat gebeurt er als ADO dit of volgend jaar weer degradeert?
Te oud, te slecht gelegen, te weinig ruimte eromheen, te veel beperkingen van woonhuizen, toegangswegen etc.quote:Waarom kan het huidige stadion niet worden opgeknapt...
Yeah right. Waar dan? Je kan helemaal nergens in de buurt parkeren.quote:De keren dat ik er geweest ben, heb ik niks van dat ontregelende verkeer gemaakt, zeker niet in de mate waarin jij het beschrijft. De auto zo kwijtgeraakt, op een paar minuten lopen van het stadion. Dat is dezelfde situatie, of misschien nog wel beter, dan bij veel andere stadions.
Dat is het wel. Onmogelijk vanwege de aanvoer van publiek. Die is oncontroleerbaar in de huidige situatie omdat het van 1.000 kanten te bereiken is lopend.quote:Dat scheiden van supportersgroepen is helemaal geen probleem trouwens.
Dat is 2 x per jaar dus daar bouw je geen nieuw stadion voor en bovendien heb je dat probleem nu eenmaal bij evenementen, ook in andere delen van de stad. In Utrecht en Heerenveen zit het stadion aan de rand van de stad maar staat het verkeer ook vast.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:00 schreef Reddiablo het volgende:
ik woon vlakbij het stadion, maar rond iedere (grotere) wedstrijd is het verkeer dus ECHT ontregeld, diverse straten worden afgezet, je kan gewoon niet weg komen als omwonende als Ajax of Feyenoord op bezoek komt.
Inderdaad. De hele boel staat vast en is afgesloten. Autos kunnen nergens geparkeerd worden. Drama.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:00 schreef Reddiablo het volgende:
ik woon vlakbij het stadion, maar rond iedere (grotere) wedstrijd is het verkeer dus ECHT ontregeld, diverse straten worden afgezet, je kan gewoon niet weg komen als omwonende als Ajax of Feyenoord op bezoek komt.
Onzin dus. Er was genoeg ruimte.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Inderdaad. De hele boel staat vast en is afgesloten. Autos kunnen nergens geparkeerd worden. Drama.
Hier kan het aan 2 snelwegen gebouwd worden, de A4 en A12. Het krijgt een eigen af- en oprit. Dat hele probleem ben je dan kwijt.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is 2 x per jaar dus daar bouw je geen nieuw stadion voor en bovendien heb je dat probleem nu eenmaal bij evenementen, ook in andere delen van de stad. In Utrecht en Heerenveen zit het stadion aan de rand van de stad maar staat het verkeer ook vast.
Gemeente Den Haag heeft zijn begroting op orde. Zo kan je altijd wel iets vinden om af te kappen. De gemeentelijke subsidies aan kunst of weet ik veel wat voor evenement dan ook.quote:Je moet het afzetten tegen andere zaken. Het gaat slecht met de economie schreeuwt men voortdurend, maar toch heeft de gemeente geld voor zo'n nieuw stadion. Meer dan licht absurd.
Blaat. Hoe lang geleden was dat wel niet? De hele boel staat vast als er een beetje grote wedstrijd is, de hele wijk wordt afgezet, je kan niet eens parkeren meer in de buurt. Sinds de aanleg van die rotonde voor het park al helemaal niet meer.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin dus. Er was genoeg ruimte.
Was jij niet degene die vondt dat bij het UWV aan het budget was voldaan dus er niets aan de hand was?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:11 schreef SCH het volgende:
Onzin - de club kan het best zelf betalen, waarom moeten andere Hagenezen hiervoor bloeden.
Oa het stadion ja.quote:Er valt genoeg op te knappen in Den Haag.
Je lult echt uit je nek. Onder andere afgelopen zaterdag kon ik de auto op 3 minuten lopen van het stadion kwijt en er was nog plek zat en nee ik was er geen uren van tevoren maar rond 7 uur. De wijk was helemaal niet afgezet ook, een straatje mochten we niet in.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:12 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Blaat. Hoe lang geleden was dat wel niet? De hele boel staat vast als er een beetje grote wedstrijd is, de hele wijk wordt afgezet, je kan niet eens parkeren meer in de buurt. Sinds de aanleg van die rotonde voor het park al helemaal niet meer.
Welke afslag heb je gepakt?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult echt uit je nek. Onder andere afgelopen zaterdag kon ik de auto op 3 minuten lopen van het stadion kwijt en er was nog plek zat en nee ik was er geen uren van tevoren maar rond 7 uur. De wijk was helemaal niet afgezet ook, een straatje mochten we niet in.
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:16 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Welke afslag heb je gepakt?
Even controleren of je er wel was. Welke afslag heb je gepakt om naar het stadion te rijden?
En terecht.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]
waar ik uiteraard nog bijna bonje kreeg met een paar van jouw stadgenoten![]()
Welke chinees, want ik geloof je nietquote:Op maandag 3 mei 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]Wil je alles van me weten. Ik ben met de trein naar Den Haag gegaan, heb met Haagse vrienden bij een Chinees gegeten, daarna naar hun huis gelopen en daar de auto gepakt en toen naar het stadion gereden en keurig in het Haagse vak H gezeten waar ik uiteraard nog bijna bonje kreeg met een paar van jouw stadgenoten
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Welke chinees, want ik geloof je niet
Vaste middenmoter ? We gaan gewoon Europa in.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:59 schreef X-Ray het volgende:
[..]
De Haagse regio telt zelfs ruim 1.000.000 inwoners. Potentie genoeg dus.
Maar die 18.000 is voorlopig genoeg. DH moet eerst maar zien te overleven de komende jaren en te groeien naar een vaste middenmoter.
Daar heb je een goede, 1-0 voor jou.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:15 schreef SCH het volgende:
Intertoto zeker
Nope. Want de enige wijk waar je kan parkeren is het stuk Moerwijk achter de Melis Stokelaan richting Erasmusweg en die is afgesloten tijdens wedstrijden. Allemaal wouten op de rotondes.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:23 schreef SCH het volgende:
Je gelooft me zeker niet? Zou ik niet doen als ik jou was
Het was dicht aan het water - bij woonboten. En de Chinees had Babi Pangang en er waren nogal wat Chinezen in die straat. En er waren ook veel moslims in Den Haag, hele aardige mensenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:17 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nope. Want de enige wijk waar je kan parkeren is het stuk Moerwijk achter de Melis Stokelaan richting Erasmusweg en die is afgesloten tijdens wedstrijden. Allemaal wouten op de rotondes.
Aan de andere kant zou het natuurlijk kunnen zijn omdat het Heereveen maar was en dat dus niet zo'n boeiende wedstrijd was.
* Luchtpost denkt aan de Wagenstraat en de Bierkade...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was dicht aan het water - bij woonboten. En de Chinees had Babi Pangang en er waren nogal wat Chinezen in die straat. En er waren ook veel moslims in Den Haag, hele aardige mensen
Aha, dan weet ik waar het was als je bij woonboten parkeerde. Das Transvaal, dan moest je het Veluweplein oversteken (waar de Hap Snap zit). Daar kan je parkeren als je geluk hebt, maar voor het hele stadion is het veels te weinig. Je komt daar trouwens ook alleen als je van binnen de stad komt, van buiten kom je van de andere kant af. Mijn eigen huis is daar trouwens een steenworp vandaan, bij die hoge toren. En ja er zijn zeker veel moslims in Den Haag ja, vooral in die wijk waar jij parkeerde, sterker nog daar zijn alleen maar moslimsquote:Op maandag 3 mei 2004 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was dicht aan het water - bij woonboten. En de Chinees had Babi Pangang en er waren nogal wat Chinezen in die straat. En er waren ook veel moslims in Den Haag, hele aardige mensen
A-hum, vergeet de Hindoestanen niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:25 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik waar het was als je bij woonboten parkeerde. Das Transvaal, dan moest je het Veluweplein oversteken (waar de Hap Snap zit). Daar kan je parkeren als je geluk hebt, maar voor het hele stadion is het veels te weinig. Je komt daar trouwens ook alleen als je van binnen de stad komt, van buiten kom je van de andere kant af. Mijn eigen huis is daar trouwens een steenworp vandaan, bij die hoge toren. En ja er zijn zeker veel moslims in Den Haag ja, vooral in die wijk waar jij parkeerde, sterker nog daar zijn alleen maar moslims.
Met eigen school.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:28 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
A-hum, vergeet de Hindoestanen niet..
Dan moet je gevoeld hebben dat je grote Fok-vriend in de buurt wasquote:Op maandag 3 mei 2004 11:25 schreef X-Ray het volgende:
Mijn eigen huis is daar trouwens een steenworp vandaan, bij die hoge toren.
Die zijn qua interieur en witte porceleinen beeldjes voor de ramen dan verdomde goed geintegreerd.quote:En ja er zijn zeker veel moslims in Den Haag ja, vooral in die wijk waar jij parkeerde, sterker nog daar zijn alleen maar moslims.
Uiteraard, wij zijn tenminste consequent mbt Kezmanquote:Op maandag 3 mei 2004 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Zondag in Eindhoven de laatste thuiswedstrijd van Kezman. Ik denk dat de Haagse supporters ook hem zullen toejuichen, net als in Den Haag!
Hey, misschien IS ze moeder dat wel?quote:Op maandag 3 mei 2004 11:58 schreef SCH het volgende:
Kanker Sibon - je moeder is een hoer, vanaf minuut 2. En voor dat gajes wordt een nieuw stadion gebouwd
Misschien..?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:10 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Hey, misschien IS ze moeder dat wel?
Goed leermoment voor Kezman.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Zondag in Eindhoven de laatste thuiswedstrijd van Kezman. Ik denk dat de Haagse supporters ook hem zullen toejuichen, net als in Den Haag!
dat had je met mij ook gekregen.......quote:Op maandag 3 mei 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
[..]Wil je alles van me weten. Ik ben met de trein naar Den Haag gegaan, heb met Haagse vrienden bij een Chinees gegeten, daarna naar hun huis gelopen en daar de auto gepakt en toen naar het stadion gereden en keurig in het Haagse vak H gezeten waar ik uiteraard nog bijna bonje kreeg met een paar van jouw stadgenoten
![]()
Woon jij ook al in die Blauwe Torenquote:Op maandag 3 mei 2004 11:25 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik waar het was als je bij woonboten parkeerde. Das Transvaal, dan moest je het Veluweplein oversteken (waar de Hap Snap zit). Daar kan je parkeren als je geluk hebt, maar voor het hele stadion is het veels te weinig. Je komt daar trouwens ook alleen als je van binnen de stad komt, van buiten kom je van de andere kant af. Mijn eigen huis is daar trouwens een steenworp vandaan, bij die hoge toren. En ja er zijn zeker veel moslims in Den Haag ja, vooral in die wijk waar jij parkeerde, sterker nog daar zijn alleen maar moslims.
Klinkt mij erg onrealistisch in de oren. Roda is een veel betere ploeg dan Vitesse. Ik verwacht winst voor Roda, maar zelfs als het gelijspel wordt kan Vitesse Den Haag niet meer inhalen, dat zit wel goed. En dan speelt ook nog het doelsaldo, wat van Den Haag ook beter is, geloof ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef bergkampf het volgende:
en toch vrees ik nog steeds dat het na-competitie gaat worden :S :S want:
Roda-Vitesse
Vitesse-Utrecht
en ado den haag moet nog
Psv-ado
ado-nec
als vitesse wint uit bij roda dan komt het dus aan op de laatste wedstrijd (want ik zie ado geen punt(en) pakken in eindhoven) en als utreg weer verliest van vitesse net als wat ze thuis ook deden (welles waar aan het begin van het seizoen en toen thuis) dan moet ado minimaal gelijk spelen...
Maar hopelijk speelt NEC dan gewoon gelijk helpen ze ado den haag en hun zelf door vitesse de na-competitie in te "helpen"
hoho, ik ben geen moslim!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:25 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Vitesse - NEC was anders ook weer erg gezellig...quote:Op maandag 3 mei 2004 11:58 schreef SCH het volgende:
Kanker Sibon - je moeder is een hoer, vanaf minuut 2. En voor dat gajes wordt een nieuw stadion gebouwd
pffffff heb je er weer zo 1... beetje geloof kan geen kwaad hoor !quote:Op maandag 3 mei 2004 16:24 schreef bergkampf het volgende:
en toch vrees ik nog steeds dat het na-competitie gaat worden :S :S want:
Roda-Vitesse
Vitesse-Utrecht
en ado den haag moet nog
Psv-ado
ado-nec
als vitesse wint uit bij roda dan komt het dus aan op de laatste wedstrijd (want ik zie ado geen punt(en) pakken in eindhoven) en als utreg weer verliest van vitesse net als wat ze thuis ook deden (welles waar aan het begin van het seizoen en toen thuis) dan moet ado minimaal gelijk spelen...
Maar hopelijk speelt NEC dan gewoon gelijk helpen ze ado den haag en hun zelf door vitesse de na-competitie in te "helpen"
Beetje sneu voor Waterreus....... Hopenlijk gaat het in het Zuiderpark zondag beter!!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:02 schreef Chen het volgende:
lol bij het verslag noemt ado Wilfred Bouma Alfred.
en die fout van Ronald Koeman!! die was al helemaal triest
Nou TS, het is de 15e plek geworden, maar wel veilig nuquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:01 schreef Antartic het volgende:
Met de volgende wedstrijd tegen de FC Utrecht...
Vervolg op
[centraal] ADO Den Haag
Het 2e FC Den Haag Topic
Het 3e ADO Den Haag topic
Het 4e ADO Den Haag topic
Het 5e ADO Den Haag topic
Het 6de ADO Den Haag topic
Het 7e ADO Den Haag topic
Na dit topic staan we toch wel veilig op de 12e plek?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef DIGGER het volgende:
Yup, volgend jaar schoppen we weer joden in mekaar
Elk logo ziet eruit alsof het in een zondagmiddag gemaakt is.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:36 schreef Thetallguy het volgende:
[afbeelding]
Die bedoel je? ik vind het eruit zien alsof het in 5 minuutjes gemaakt is, maar dat is waarschijnlijk ook zoEn in het logo komt als het goed is ook nog een bal omdat die er vroeger ook instond
Dat worden mooie collectors shirtjes jaquote:en de wedstrijd tegen NEC wordt gespeeld met oud- en nieuw logo op het shirt
Is het nu een feit?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:08 schreef Luchtpost het volgende:
Winston Faerber (FC Den Bosch) komt volgend jaar de verdediging versterken..
Sterkte ermee,zwak seizoen gedraaidquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:08 schreef Luchtpost het volgende:
Versterkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:08 schreef Luchtpost het volgende:
quote:Peter Hofstede naar amateurclub Lienden
DEN HAAG | Peter Hofstede voetbalt komend seizoen voor amateur-tweedeklasser Lienden, de club waar Hans Kraay jr. trainer wordt. De 37-jarige spits van ADO Den Haag neemt morgen op eigen veld afscheid van het betaald voetbal in de wedstrijd tegen NEC. Hofstede stopt met betaald voetbal omdat hij meer thuis wil zijn sinds zijn vriendin Diane vorig jaar is getroffen door een hersenbloeding. Hofstede: "Het gaat nu wel thuis, maar ik wil gewoon geen hele dagen van huis zijn. Uiteindelijk heb ik voor Hans gekozen die ik nog ken uit onze tijd bij De Graafschap. Bovendien is Lienden lekker dicht bij mijn woonplaats Oosterbeek.
Het gaat hem goed!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:28 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja, ik ken die hele Faeber niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Versterken![]()
Speelde enkele jaren terug ook al in het Zuiderpark hoor, samen met zijn broertje Jurgen, al heeft die slechts enkele wedstrijden in het 1e gespeeldquote:Op zondag 16 mei 2004 02:10 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Ja, ik ken die hele Faeber niet..
quote:Op zondag 16 mei 2004 11:17 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Speelde enkele jaren terug ook al in het Zuiderpark hoor, samen met zijn broertje Jurgen, al heeft die slechts enkele wedstrijden in het 1e gespeeld
Directe concurrent verzwakkenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:08 schreef Luchtpost het volgende:
Ach hier staat ook al het een en anderquote:Evandro Escarladete is ADO's tropische verrassing
ADOfans.nl - De tropische verrassing waar ADO Den Haag al enige tijd mee schermt is dan eindelijk bekend. Volgens welingelichte bronnen zou ADO Den Haag een principe overeenkomst hebben gesloten met Evandro Escarladete van de Portugese club Rio Ave.
Evandro Escarladete van het Portugese Rio Ave
De 29-jarige van oorsprong Braziliaanse spits heeft zich in de afgelopen Portugese Superliga doen gelden met 15 treffers. Spelend onder nummer 4 wist de 1 meter 86 lange spits met enige regelmaat de treffers op zijn conto bij te schrijven.
In de laatste wedstrijd die Evandro tot op heden voor Rio Ave speelde (uit tegen Nacional, verloren met 4-0), wist de spits niet te scoren. Wel ontving Evandro in die wedstrijd de rode kaart.
Het clublogo van Rio Ave
De komst van Evandro betekent zeer waarschijnlijk wel dat voor Patrick Ax van NEC geen plaats zal zijn in de selectie van de nieuwe trainer Frans Adelaar. Daarentegen lijkt de komst van Stijn Vreven ook nagenoeg beklonken. De voormalige verdediger van FC Utrecht, momenteel bij het Duitse 1. FC Kaisersläutern op een zijspoor beland, wordt naar verwachting gehuurd van de Duitsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |