Maar wie weet er nou echt wie er gaat komen en mag dit zeggen ? Gooi het hier maar neer en natuurlijk ander nieuws over onze club !
quote:Noteer dus maar vast in de agenda
Competitieschema ADO Den Haag seizoen 2003-2004
PSV eerste topper in Zuiderpark door René Dons
DEN HAAG | ADO Den Haag werkt in de eredivisie de meeste thuiswedstrijden op de zaterdagavond af. De uitwedstrijden, met veel risicoduels, staan op de zondag geprogrammeerd. De KNVB wacht nog met het definitief bekendmaken van het competitieprogramma van de eredivisie, omdat nog niet alle clubs in het bezit zijn van een licentie.PSV is de eerste topclub, die zich in het Zuiderpark meldt. Op zondag 4 oktober komt de landskampioen naar Den Haag. Op zondag 9 november is Ajax te gast bij ADO Den Haag. In de eerste helft gaan de Hagenaars naar de Rotterdamse Kuip, waar op zondag 7 december het duel met Feyenoord op het programma staat. Na de winterstop moet ADO Den Haag op zondag 1 februari naar Ajax. Op zondag 15 november ontvangen de Hagenaars Feyenoord en de ploeg van Rinus Israel en Lex Schoenmaker speelt de voorlaatste competitiewedstrijd, op zondag 9 mei, uit tegen PSV. ADO Den Haag sluit de competitie af op zondag 16 mei met een thuiswedstrijd tegen NEC. De KNVB verwacht dat er deze week nog enkele wijzigingen in dit concept-competitieprogramma zullen worden aangebracht. Waarschijnlijk zal het bij ADO Den Haag slechts om één verschuiving gaan.
--------------------------------------------------------------------------------Zaterdag 16 augustus: RKC Waalwijk-ADO Den Haag
Zaterdag 23 augustus: ADO Den Haag-FC UtrechtZondag 31 augustus: FC Groningen-ADO Den Haag
Vrijdag 12 september: ADO Den Haag-FC Volendam
Zaterdag 20 september: ADO Den Haag-RBC Roosendaal
Zondag 28 september: NEC-ADO Den Haag
Zaterdag 4 oktober: ADO Den Haag-PSV
Zondag 19 oktober: FC Zwolle-ADO Den Haag
Zaterdag 25 oktober: ADO Den Haag-NAC
Vrijdag 31 oktober: Roda JC-ADO Den Haag
Zondag 9 november: ADO Den Haag-Ajax
Zondag 23 november: FC Twente-ADO Den Haag
Zaterdag 29 november: ADO Den Haag-Vitesse
Woensdag 3 december: Heerenveen-ADO Den Haag
Zondag 7 december: Feyenoord-ADO Den Haag
Zaterdag 13 december: ADO Den Haag-Willem II
Winterstop
Zaterdag 24 januari: AZ-ADO Den Haag
Woensdag 28 januari: ADO Den Haag-Roda JC
Zondag 1 februari: Ajax-ADO Den Haag
Zondag 8 februari: Willem II-ADO Den Haag
Woensdag 11 februari: ADO Den Haag-FC Groningen
Zondag 15 februari: ADO Den Haag-Feyenoord
Zondag 29 februari: Volendam-ADO Den Haag
Zaterdag 6 maart: ADO Den Haag-AZ
Zaterdag 13 maart: Vitesse-ADO Den Haag
Zondag 21 maart: RBC Roosendaal-ADO Den Haag
Vrijdag 26 maart: ADO Den Haag-FC Zwolle
Zondag 4 april: FC Utrecht-ADO Den Haag
Zaterdag 10 april: ADO Den Haag-RKC Waalwijk
Zaterdag 17 april: ADO Den Haag-FC Twente
Zondag 25 april: NAC Breda-ADO Den Haag
Zaterdag 1 mei: ADO Den Haag-Heerenveen
Zondag 9 mei: PSV-ADO Den Haag
Zondag 16 mei: ADO Den Haag-NEC
quote:haha
Op vrijdag 4 juli 2003 00:07 schreef petah het volgende:
hahahahahahaha geloof je het zelf neus
ik geloof hem wel
we zetten het Zuiderpark in de fik
quote:kan je nagaan wat jij bent
Op vrijdag 4 juli 2003 11:49 schreef petah het volgende:
Ja want internet hoolies zijn eng
quote:Ik ben benieuwd of het uitvak uitverkocht is voor deze wedstrijd, dat was vroeger namelijk eigenlijk nooit het geval, zo bang waren die IJdorpse wussies.
Op donderdag 3 juli 2003 21:21 schreef Doc het volgende:
Zo, eindelijk is er een datum bekend: 9 November slopen we het zuidahpahk
quote:ik weet wel wat jij niet bent ? grappig
Op vrijdag 4 juli 2003 12:26 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kan je nagaan wat jij bent
bovenaan met 15 punten dus
quote:probeer eerst maar eens 5 punten te halen in die vijf wedstrijden
Op vrijdag 4 juli 2003 16:53 schreef Thetallguy het volgende:
1e 5 wedstrijden zijn redelijk goed te doenbovenaan met 15 punten dus
De 27-jarige Braziliaan speelde afgelopen seizoen op huurbasis bij De Graafschap. Sinds de komst van Leo II in Rotterdam in 2001, heeft hij nog geen potten kunnen breken. Leonardo speelde slechts 11 wedstrijden in het shirt van Feyenoord.
------------------------------------------------------------------
Is volgens mij wel een aardige voetballer. Wat jullie ?
quote:Volgens mij niet...
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 14:50 schreef k00pa het volgende:
Haha we slopen het Zuiderpark, ja en johan cruijff is een hindoe. Zoals Digger al zei: zie eerst het uitvak maar eens uitverkocht te krijgen aapies !
Het lijkt me wel wat om te gaan hoor
quote:Voor een club als ADO of Groningen is het een prima voetballer. Heeft een leuke actie langs de lijn en dito voorzet in huis. Maar ik heb er destijds nooit wat van begrepen dat Feyenoord hem bij Groningen wegkaapte. Zo goed is ie ook weer niet (en dat blijkt).
Op zaterdag 5 juli 2003 14:51 schreef k00pa het volgende:
Leonardo dos Santos speelt het komende seizoen in het Zuiderpark. De Braziliaanse aanvaller is door ADO Den Haag voor een seizoen gehuurd van Feyenoord.De 27-jarige Braziliaan speelde afgelopen seizoen op huurbasis bij De Graafschap. Sinds de komst van Leo II in Rotterdam in 2001, heeft hij nog geen potten kunnen breken. Leonardo speelde slechts 11 wedstrijden in het shirt van Feyenoord.
------------------------------------------------------------------
quote:Moppentapper.
Op zaterdag 5 juli 2003 14:51 schreef k00pa het volgende:
quote:Ik ken 'm niet persoonlijk dus ik kan je niet vertellen of-ie aardig is, maar z'n voetballende kwaliteiten vind ik niet al te indrukwekkend...
Op zaterdag 5 juli 2003 14:51 schreef k00pa het volgende:Is volgens mij wel een aardige voetballer. Wat jullie ?
Ze zijn heel 'afgekeurd Feyenoord' aan het leeg halen zo...
quote:Nu Pierre nog en over 2 seizoenen Lazovic.
Op maandag 7 juli 2003 13:05 schreef DIGGER het volgende:
Korneev traint vanaf vandaag (1e dag training) met FC Den Haag mee.Ze zijn heel 'afgekeurd Feyenoord' aan het leeg halen zo...
quote:Ik heb het niet zo op die spleetogen...
Japanse speler op proef bij ADO DHDe Japanse speler Yuji Minami zal op proef meetrainen bij ADO Den Haag. De speler is inzetbaar links in de aanval, links op het middenveld en achter de spitsen.
De 26-jarige Minami speelde meest recentelijk bij het Braziliaanse Comercial. Het staat niet op voorhand vast hoelang Minami mee zal trainen met de eerste selectie van ADO Den Haag.
Maar ik vrees een marketing trucje van het bestuur om in Japan shirtjes te kunnen verkopen. En nu is Korneev ook al aan het meetrainen, goede voetballer maar toch een beetje afgedankt. Enne Doc; kom maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |