Vorige week was ik bij ADO-Cambuur, en het was een leuke wedstrijd, al werd er bij vlagen wel erg slecht gespeeld.
Al met al gelukkig gewonnen, en ik moet zeggen dat het stadion wel erg goed gevuld was. De eretribune (lekker zuipen) was helemaal vol!
En de rest ook bijna.
Al met al lijkt het eindelijk te gaan lukken, nieuw stadion gaat ook zo goed als zeker door.
Leuk
quote:Ja het lukt ze wel kunnen we eindelijk op het zuiderpark naar Ado Den Haag - Ajax/psv/feyenoord kijken!!
Op zaterdag 12 april 2003 20:27 schreef Robert_Jensen het volgende:
Wel, na van Top Oss met 4-0 gewonnen te hebben, lijkt de promotie steeds meer een feit te worden.Vorige week was ik bij ADO-Cambuur, en het was een leuke wedstrijd, al werd er bij vlagen wel erg slecht gespeeld.
Al met al gelukkig gewonnen, en ik moet zeggen dat het stadion wel erg goed gevuld was. De eretribune (lekker zuipen) was helemaal vol!
En de rest ook bijna.Al met al lijkt het eindelijk te gaan lukken, nieuw stadion gaat ook zo goed als zeker door.
Leuk
quote:kuttopic ja
Op zaterdag 12 april 2003 20:52 schreef Eibertje het volgende:
Dit is hét topic
ik verheug me nu al op de huldiging!!!!!
volgend jaar return of the legend!!!
quote:Uiteraard
Op donderdag 17 april 2003 11:51 schreef geitenbreier het volgende:
ook allemaal lid van adofans.nl??
Onder welke naam zit jij daar dan??
quote:Hans
Op donderdag 17 april 2003 13:34 schreef geitenbreier het volgende:
barry, du??
quote:ja,het loopt storm
Op zaterdag 12 april 2003 20:52 schreef Eibertje het volgende:
Dit is hét topic
quote:*me is ook present op adofans.nl...
Op donderdag 17 april 2003 11:55 schreef Lighthouse het volgende:[..]
Uiteraard
Onder welke naam zit jij daar dan??
2 mei komt FC Volendam nog op bezoek bij ADO, dus ik vrees dat ADO de titel in Venlo zal moeten vieren
(al zullen beide ploegen tussentijds nog genoeg punten verliezen, denk ik...)
quote:hoe kunne ado en emme nou allebei de volle punte pakken, als ze nog tegen elkaar moeten??
Op vrijdag 18 april 2003 12:47 schreef Maja het volgende:
Als ADO Den Haag en Emmen geen punten meer laten liggen kan ADO thuis tegen Veendam op 16 mei de titel pakken.2 mei komt FC Volendam nog op bezoek bij ADO, dus ik vrees dat ADO de titel in Venlo zal moeten vieren
(al zullen beide ploegen tussentijds nog genoeg punten verliezen, denk ik...)
Met nog 5 wedstrijden elf punten
Als Den Haag wint bij Emmen volgende week..
De Week erop tegen FC Volendam kampioenswedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |