quote:Ik weet nog niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet!
Op dinsdag 7 oktober 2003 23:34 schreef Reddiablo het volgende:
Verberne dus de rest van het seizoen uitgeleend aan MVV?
quote:Ik ben het zeker
Op woensdag 8 oktober 2003 13:59 schreef ray_nl het volgende:[..]
Ik weet nog niet of ik hier nu blij mee moet zijn of niet!
Ros, Rosalia, Van Boxel, Van As, Saeijs allemaal centraal
quote:-edit- Wie heeft vandaag Ado Journaal nog gezien?
Op donderdag 9 oktober 2003 20:29 schreef Thetallguy het volgende:
0-2 van Sparta verloren vanmiddag
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 09-10-2003 21:25]
quote:Belooft weer veel en doet weer veel voor de moraal nu met een speelweekend rust
Op donderdag 9 oktober 2003 20:29 schreef Thetallguy het volgende:
0-2 van Sparta verloren vanmiddag
quote:Houd ik je aan!
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:28 schreef err het volgende:
als ze niet gaan winnen van zwolle vreet ik m'n SC op
quote:ehm..nee he
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:50 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Houd ik je aan!
quote:ik ga naar feyenoord..voor de rest hou ik het op thuiswedstrijden
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:54 schreef k00pa het volgende:
Wie gaan er mee naar Zwolle ?
Maar ff serieus stel je voor hoe kicke, 1600 hagenezen in de kuip en de arena en dat voor een promovendus.
Ik kan al raden waar ze het de hele avond over gaan hebben, over die stoute FC Den Haag supporters natuurlijk. Teringhonden nodig dan gelijk Ike of iemand anders van de fanclub uit als je een eerlijke discussie wilt voeren !
Nu heb je iemand die er niet bij is geweest en een hypocriete leugenaar. Je mag zelf invullen wie ik daarmee bedoel !
iedereen die kan liplezen heeft daar kunnen zien dat Mateja de volgende woorden zei: 'puta' 'ghoer' en nog wat vriendelijke dingen.
Ook was duidelijk dat hij eenmaal ook een zeer duidelijke soortgelijke slag gaf in het eigen strafschopgebied tov volgense mij Jeffrey van As
maar dankzij zijn laffe en zielige gedrag heb ik nu in ieder geval zeer veel moeite om Kezza als mens te respecteren.
Maar die beelden van TV West zullen ze wel niet laten zien. Ik weet nu al waar het naar toe gaat in dat interview en zal wel eenzijdig zijn "arme kezman dit iek ben een ster dat".
Maar die beelden van TV West zullen ze wel niet laten zien. Ik weet nu al waar het naar toe gaat in dat interview en zal wel eenzijdig zijn "arme kezman dit iek ben een ster dat".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |