quote:Natuurlijk is een foto van een waaghals die van een rotsgebergte springt leuk om naar te kijken. Maar wintersport is voor mij meer 'gezelligheid' en gewoon lol maken. Ik doe daarom het liefst een gekke hoed op, dat is altijd lachen.
POWDER ON!quote:Hmmm, ik weet niet hoor, maar als ik die filmpjes en foto's op extremecarving.com zie vind ik dat er toch wel heel machtig uit zien hoor. Oke, het zijn dan wel speciaal daarvoor geproduceerde boards om plat tegen de sneeuw aan te carven. Toch ziet het er bruut uit en snap ik niet dat men Ultimora afvalt op het feit dat hij op hard boots rijdt i.p.v. soft boots. Het is ook snowboarden, alleen een ietwat andere discipline.
Maar goed, ik ben zelf ook veel meer aangetrokken tot het freeride principe dan het freestylen. Het ziet er allemaal wel leuk uit en zo, maar ik kan geen hele dag opofferen om in een park te spelen. Gassen met mijn Donuts The Ultralight 168, daar ga ik voor...
Wel leuk om te lezen dat iedereen hier zo goed kan snowboarden. Helaas, ik heb het geld niet om een paar keer per jaar richting Frankrijk te rijden. En ook niet om wekelijks in op een indoor baan te spelen. Misschien toch maar goed dat ik er zondag niet bij kan zijn. Ik denk echt dat ik in het niet zou vallen...
Ik ben er niet, heb nog 100 euro voor deze maand, beetje te fanatiek geterrast afgelopen dagen. Het geld wat ik uit moet geven aan OV om in Landgraaf te komen is weggegooid, kan door de weeks met mijn OV kaart gratis reizen dus ga een dagje door de weekquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:22 schreef Kentaro het volgende:
Wie zijn er definiteif van de partij?
R.I.P.quote:Op vrijdag 2 april 2004 01:05 schreef Kentaro het volgende:
[afbeelding]
toegevoegdquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:53 schreef XL het volgende:
Ik mis domino's pizza's in de openingspost
Als je dat toch ziet zeg je toch dat je die niet wiltquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst geboard in ZoetermeerEcht zo cool
Maar wel vaak op me bek gegaan ze hadden me en verrot board gegeven
ik had 12 rechts voor gezegt wat doen ze geven ze een een linksvoor plus 2 van die inklik dingen waren verrot
Maar al met al erg gaaf hoe lang zou het duren als je elke week 1 uur les neemt voordat je het goed kan ?
Met een cursus van 6 weken (1 les per week) kom je, als je een beetje aanleg voor hebt en er voor gaat, indoor wel een beetje naar beneden. Dan moet je zelf gewoon veel gaan boarden en kun je volgend jaar ofzo nog eens een cursus voor gevorderden nemen, dan schaven ze je techniek weer wat bij.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar al met al erg gaaf hoe lang zou het duren als je elke week 1 uur les neemt voordat je het goed kan ?
Ali Gquote:Op zaterdag 3 april 2004 17:09 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ook aan de wodka![]()
Op het nieuws zeiden ze gisteren dat er niets mee aan de hand wasquote:Op maandag 5 april 2004 21:36 schreef 360sjors het volgende:
[update] Sportcentrum De Uithof Den Haag in brand
Ik hoop dat de indoor boardbaan nog maar in orde is...
Moh sporadisch zal ik wel in snowworld landgraaf te vinden zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:40 schreef Thermo het volgende:
Ik moest zaterdagnacht werken @ carl cox & friends![]()
Ik had het alleen wel moeten melden ....
Maargoed, ik ben net terug van hele dag boarden @ peer.
Het is paasvakantie in belgië dus voor 20 euro 3 uur boarden en niemand in het funpark
Big air ging lekker, alleen laatste half uur merk je dat je behoorlijk moe raak van alsmaar jumpen en sliden.
Laatste kinked rail liep dus ook niet echt lekker af![]()
baf met me ribben erop hehehe.
hmz zijn er eigenlijk nog meer mensen die wel van plan zijn om in de zomer toch indoor wat te freestylen? Ik hoor van verschillende kanten dat sommige het gewoon bij wakeboarden en surfen gaan houden en pas in de herfst weer beginnen....
Kinderspel, dat doe ik iedere ochtend als warming up vanaf de bovenste verdieping van het appartementquote:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op woensdag 7 april 2004 21:31 schreef Thermo het volgende:
argh >>>
[afbeelding]
check het filmpje! >> http://www.arborsports.com/04/pages/snowboard_section/index.html
ik heb met me eerste bindingen 5 weken geboard en daar zijn die dingen nog steeds goed van, ligt ook beetje aan het materiaal neem ik aan.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:19 schreef Komakie het volgende:
Trouwens nog ff een vraagje....
Topic is wel een beetje op een laag pitje aan het draaien maar goed....
Ik heb eigenlijk sinds dat ik die Mig bindingen heb een probleem met de "tong" van mijn binding.
De tong is het gedeelte van je straps waar die karteltjes op zitten.
Dus het stuk dat door de "Buckle" heen gaat.
Wat is het probleem: Die dingen slijten als de neten.
Elke 3 weken moet ik op me achterste binding een nieuwe tong zetten omdat hij gewoon zo is afgesleten dat hij niet meer vast blijft zitten.
Bij het vaststrappen schiet de strap ook regelmatig een beetje terug.
Op die manier slijten ze ook harder.
Nou ben ik eens een beetje rond gaan vragen bij de school waar ik voor werkte. En volgens een aantal mensen was het vrij normaal. Ze hadden het zelf ook.
Gewoon kwestie van nieuwe tong kopen en erop zetten en weer verder boarden.
Maar volgens de winkel waar ik vandeweek ff langs ben gegaan was dit helemaal niet zo normaal. Ze beweerden dat me schoenen te groot zouden zijn voor me voeten.
Maar zelf geloof ik hier eigenlijk niet zo heel erg in. Me schoenen zijn ook pas 2 jaar (week of 7, 8 op geboard) oud dus wil ze eigenlijk nog wel een jaartje houden.
Probleem is een beetje dat ik ze zo vast wil doen dat me bindingen zo direct mogelijk reageren. Ze moeten gewoon zo vast totdat het niet meer mogelijk is om me voet anders te bewegen dan de richting waar hij uit moet.
Iemand ervaringen hiermee ofzo?????
Maar de tong is altijd van hetzelfde materiaal gemaakt. Dus daar ligt het niet aan. Ik heb het ook al bij Burton bindingen gezien.quote:Op zondag 18 april 2004 13:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
ik heb met me eerste bindingen 5 weken geboard en daar zijn die dingen nog steeds goed van, ligt ook beetje aan het materiaal neem ik aan.
Die ratchets van die ride MIG bindingen zijn ook van metaal he, is gewoon veel steviger dan die strap.
Wel verontrustend, ik was namelijk net aan het bieden op een paar Ride MIGS en Ride Tomcats, en heb niet graag dat dat zo snel slijt, vooral omdat de importeur van ride in de benelux totaal geen service verleend wat betreft zooi opsturen.
kleinere schoenen? Sorry maar je koopt je schoenen toch in de goeie maat, of ga je stukje van tenen af kappenquote:Op zondag 18 april 2004 17:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar de tong is altijd van hetzelfde materiaal gemaakt. Dus daar ligt het niet aan. Ik heb het ook al bij Burton bindingen gezien.
Maar goed, ik ga iig nog een jaartje zo door. Daarna misschien kijken naar anders schoenen. Wil toch een maat kleiner ivm de toedrag enzo
Hehe neej ze hebben de goeie maat maar ik denk dat ik nog wel een maatje kleiner had gekund.quote:Op zondag 18 april 2004 18:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
kleinere schoenen? Sorry maar je koopt je schoenen toch in de goeie maat, of ga je stukje van tenen af kappen
Ik moet niet veel zeggen, want heb ook een halve maat te groot, maar tussen 12 en 13 zit geen halve maatHeb nu extra zolen er in
En het extra slijten komt dus door de ratchets van metaal denk ik dus. Ik heb kunstof ratchets.
Misschien van Flow, oh nee dan zou de achterkant open zijn want dan kun je makkelijker instappenquote:Op zondag 18 april 2004 19:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hehe neej ze hebben de goeie maat maar ik denk dat ik nog wel een maatje kleiner had gekund.
Vroeger boardde ik namelijk met 2 paar sokken in me schoenen. Tegenwoordig doe ik dat niet meer dus dat scheelt al een klein beetje.
Btw ik heb gehoord dat er een soort schoen op de markt komt (of al is) waarbij de binnenschoen aan de voorkant open is waardoor de schoen kleiner wordt.
Geen idee van welk merk ze zijn....
Ik ben net terug van studiereis uit Hongarije. Er heerste daar in 1989 een grote angst voor de vrije markt, men koos liever voor hetzelfde... voor het communisme... geen verandering, men was onzeker en bang voor verandering. Achteraf is men zeer positief over de uitwerkingen van de vrije markt-economie. De angst voor de omwenteling bleek ongegrond en onterecht, men heeft het beter nu. Het is tijd voor jullie omwenteling jongensquote:Op zondag 18 april 2004 21:08 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Misschien van Flow, oh nee dan zou de achterkant open zijn want dan kun je makkelijker instappen
Wat heb je eigenlijk voor die Migs betaald? Ik kan een paar spanking tomcats kopen voor 190 euro.quote:Op zondag 18 april 2004 19:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hehe neej ze hebben de goeie maat maar ik denk dat ik nog wel een maatje kleiner had gekund.
Vroeger boardde ik namelijk met 2 paar sokken in me schoenen. Tegenwoordig doe ik dat niet meer dus dat scheelt al een klein beetje.
Die Tomcats waren wel ietsje goedkoper geloof ik...quote:Op zondag 18 april 2004 22:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk voor die Migs betaald? Ik kan een paar spanking tomcats kopen voor 190 euro.
Haha, wat een mooie vergelijking heb je daar gemaakt. Ik ben ook al omgewenteld naar Flowquote:Op zondag 18 april 2004 21:20 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben net terug van studiereis uit Hongarije. Er heerste daar in 1989 een grote angst voor de vrije markt, men koos liever voor hetzelfde... voor het communisme... geen verandering, men was onzeker en bang voor verandering. Achteraf is men zeer positief over de uitwerkingen van de vrije markt-economie. De angst voor de omwenteling bleek ongegrond en onterecht, men heeft het beter nu. Het is tijd voor jullie omwenteling jongens![]()
Zou het..quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het 1 en dezelfde flowdementalist betreft![]()
Zou er nog 1 zijn danquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Zou het..
Niet eens???quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:13 schreef XL het volgende:
Mijn bling-bling-attitude zit niet diep genoeg voor een Kloon.
Ik ben een kloon .. moet ik eerlijk bekennenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:13 schreef XL het volgende:
Mijn bling-bling-attitude zit niet diep genoeg voor een Kloon.
ReSteCp!quote:Op donderdag 29 april 2004 05:13 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik ben een kloon .. moet ik eerlijk bekennen
Jij ook al????quote:Op donderdag 29 april 2004 05:09 schreef 360sjors het volgende:
Weer een nacht plezier gehad (en ik was alleen maar van plan NL-griekenland in de kroeg te kijken....) en ik heb 2 dingen on my mind:
vrouwen (2)
boarding (1)
ben ik nu een triest figuur....
Nah, don't think so
Ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 29 april 2004 05:09 schreef 360sjors het volgende:
Weer een nacht plezier gehad (en ik was alleen maar van plan NL-griekenland in de kroeg te kijken....) en ik heb 2 dingen on my mind:
vrouwen (2)
boarding (1)
ben ik nu een triest figuur....
Nah, don't think so
Euhmmm is dat off-topic of heeft Wim-Lex een nieuwe hobby gevonden?quote:
Watermanagement.... en zoals ik het volgens mij ooit eens op een witte winterdag hier in Tilburg op het station hoorde...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:40 schreef RichardX het volgende:
[..]
Euhmmm is dat off-topic of heeft Wim-Lex een nieuwe hobby gevonden?
b.t.w over een kloon zijn van XL: nee hoor, slechts stadsgenoot![]()
Ik heb wijselijk mijn mond gehouden, maar heb daar inmiddels zo verchrikkelijk veel spijt van. Ik wil namelijk nu zo graag de verklaring voor IJS horen die deze mensen hebben.quote:sneeuw is eigenlijk ook maar gewoon bevroren water...
bevroorderderder?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:13 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb wijselijk mijn mond gehouden, maar heb daar inmiddels zo verchrikkelijk veel spijt van. Ik wil namelijk nu zo graag de verklaring voor IJS horen die deze mensen hebben.
Jij hebt Wim Lex zijn BS7 zeker nog niet gezien. Nee hoor off- topic maar 1 keer per jaar moet kunnen. De andere dagen zijn aardig on-topicquote:Op maandag 3 mei 2004 17:40 schreef RichardX het volgende:
[..]
Euhmmm is dat off-topic of heeft Wim-Lex een nieuwe hobby gevonden?
b.t.w over een kloon zijn van XL: nee hoor, slechts stadsgenoot![]()
aaaah babe met smaak!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Jij hebt Wim Lex zijn BS7 zeker nog niet gezien. Nee hoor off- topic maar 1 keer per jaar moet kunnen. De andere dagen zijn aardig on-topic
Btw, mooie bindingen ThermoMijn zus heeft de nieuwe Burton Dominant van 2005 weten te scoren. Check die snakeskin
Bindingen zijn Burton Lexa's. Dat andere board is mijn Dominant van dit jaar
[afbeelding]
"Snow is only frozen water" is een paar jaar geleden de winterslogan van O'Neill geweest. En ja, sneeuw is ook bevroren water... Net als ijs. Wat tot het volgende vraagstuk leidt: waarom is sneeuw wit, terwijl water (en ijs) helder zijn?quote:Op maandag 3 mei 2004 18:13 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb wijselijk mijn mond gehouden, maar heb daar inmiddels zo verchrikkelijk veel spijt van. Ik wil namelijk nu zo graag de verklaring voor IJS horen die deze mensen hebben.
Om nog even een verklaring voor XL te geven:quote:So, since snow is frozen water, and we all know that frozen water is clear, why does snow have a distinctive color? To understand this, we need to back up and look at an individual piece of ice. Ice is not transparent; it's actually translucent. This means that the light photons don't pass right through the material in a direct path -- the material's particles change the light's direction. This happens because the distances between some atoms in the ice's molecular structure are close to the height of light wavelengths, which means the light photons will interact with the structures. The result is that the light photon's path is altered and it exits the ice in a different direction than it entered the ice.
Snow is a whole bunch of individual ice crystals arranged together. When a light photon enters a layer of snow, it goes through an ice crystal on the top, which changes its direction slightly and sends it on to a new ice crystal, which does the same thing. Basically, all the crystals bounce the light all around so that it comes right back out of the snow pile. It does the same thing to all the different light frequencies, so all colors of light are bounced back out. The "color" of all the frequencies in the visible spectrum combined in equal measure is white, so this is the color we see in snow, while it is not the color we see in the individual ice crystals that form snow.
"Sneeuw is eigenlijk alleen maar bevroren water" lijkt mij dus een correcte bewering te zijn XLquote:Wanneer de temperatuur plotseling onder het vriespunt daalt, veranderen de piepkleine waterdruppels van de wolken in hele fijne ijsnaaldjes. Op weg naar beneden blijven deze naaldjes kleven aan stofdeeltjes (zandkorrels, rook- of asdeeltjes) die in de lucht zweven. Hierdoor vormen zich kristallen, sneeuwsterren. Deze sterren kunnen allerlei vormen hebben, maar ze zijn altijd zespuntig.
Wanneer het waait, klitten de sneeuwsterren, op hun weg naar de aarde, samen en vormen een vlok. Zo'n vlok bestaat uit wat ijs en heel veel lucht tussen de ijsnaaldjes. Zie het als een kussen vol veren met lucht ertussen. Vlokken zijn onregelmatig, klein of groot, maar wanneer het windstil is, dwarrelen ze één voor één naar beneden.
Machtig interessant, hoe de mens dit proces van rijping in een fractie van een seconde weet samen te vatten (sneeuwkanon). Wat jij?quote:Wanneer de temperatuur plotseling onder het vriespunt daalt, veranderen de piepkleine waterdruppels van de wolken in hele fijne ijsnaaldjes. Op weg naar beneden blijven deze naaldjes kleven aan stofdeeltjes (zandkorrels, rook- of asdeeltjes) die in de lucht zweven. Hierdoor vormen zich kristallen, sneeuwsterren. Deze sterren kunnen allerlei vormen hebben, maar ze zijn altijd zespuntig.
Wanneer het waait, klitten de sneeuwsterren, op hun weg naar de aarde, samen en vormen een vlok. Zo'n vlok bestaat uit wat ijs en heel veel lucht tussen de ijsnaaldjes. Zie het als een kussen vol veren met lucht ertussen. Vlokken zijn onregelmatig, klein of groot, maar wanneer het windstil is, dwarrelen ze één voor één naar beneden.
De dode filosoof heeft zich ooit bedacht in zijn leven. Vroeger zou deze man gezegd hebben dat sneeuw bevroren water is, zoals jij dat op een holistische wijze netjes hebt uitgelegd. Later kwam hij tot de conclusie dat het menselijk gevoel voor perceptie heel anders in elkaar zit, dat je niet alles zomaar mag verklaren. Vanuit zijn visie zou sneeuw dus eerst bevroren water zijn, na zijn overpeinzingen zal hij dus bedacht hebben sneeuw als een op zichzelfstaand verschijnsel bekeken moet worden. Mede doordat ijs voor ons al bekend was als bevroren water. Het leuke aan Wittgenstein (jawel) is dan weer dat toen iedereen The Early Wittgenstein las en dacht.... Eureka! dit is het.... toen Wittgenstein zich 30 jaar later weer bedacht, bedacht iedereen zich met hem mee... weer vol lof. Nu is deze man waarschijnlijk de meeste bekende moderne filosoof.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:33 schreef 360sjors het volgende:
Wat heeft die dooie filosoof met het antwoord op jouw prangende vraag te maken? Je had immers verschrikkelijk veel spijt dat je hem niet gelijk al had gesteld.
Wat je dan gaat denken, in die fractie van een seconde zullen ze geen zand, stof etc gebruiken die de witte kleur moeten veroorzaken. Dit gebeurt dus met... kleurstoffen? In dat geval wil ik wel eens snowboarden in een blauw Landgraaf.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:37 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Machtig interessant, hoe de mens dit proces van rijping in een fractie van een seconde weet samen te vatten (sneeuwkanon). Wat jij?
Excuses, dat holistisch moet, uiteraard, reductionistisch zijn!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:48 schreef XL het volgende:
zoals jij dat op een holistische wijze netjes hebt uitgelegd.
"Waarom individuele zaken complexer bekijken dan ze zijn" is mijn persoonlijke levensfilosofie. Zonder kennis van afzonderlijke elementen valt het grote geheel immers onmogelijk te verklaren.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:53 schreef XL het volgende:
[..]
Excuses, dat holistisch moet, uiteraard, reductionistisch zijn!
Komt uit mijn eigen samenvatting van de Fuga Formicalis (Hofstadter);quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:16 schreef 360sjors het volgende:
[..]
"Waarom individuele zaken complexer bekijken dan ze zijn" is mijn persoonlijke levensfilosofie. Zonder kennis van afzonderlijke elementen valt het grote geheel immers onmogelijk te verklaren.
Ik had dat Engelse stuk van je voor het gemak overgeslagenquote:Er zou inderdaad verwarring kunnen ontstaan bij het stellen van de vraag, gelukkig heb je dat niet gedaan destijds. Je als nietsvermoedende reiziger maar vanuit het niets geconfronteerd worden met Wittgenstein
Overigens gebruiken sneeuwkanonnen geen stofdeeltjes of andere kleine troep. Zelfs al zouden ze het doen, dan blijven de ijskristallen vrijwel al het licht weerkaatsen, dus zou je alsnog wit zien.
quote:Je kan wel in de sneeuw pissen, dan wordt het geel
Je zus rockt!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 20:08 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Jij hebt Wim Lex zijn BS7 zeker nog niet gezien. Nee hoor off- topic maar 1 keer per jaar moet kunnen. De andere dagen zijn aardig on-topic
Btw, mooie bindingen ThermoMijn zus heeft de nieuwe Burton Dominant van 2005 weten te scoren. Check die snakeskin
Bindingen zijn Burton Lexa's. Dat andere board is mijn Dominant van dit jaar
[afbeelding]
Just remember, NEVER EAT YELLOW SNOW!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:16 schreef 360sjors het volgende:
[..]
"Waarom individuele zaken complexer bekijken dan ze zijn" is mijn persoonlijke levensfilosofie. Zonder kennis van afzonderlijke elementen valt het grote geheel immers onmogelijk te verklaren.
Er zou inderdaad verwarring kunnen ontstaan bij het stellen van de vraag, gelukkig heb je dat niet gedaan destijds. Je als nietsvermoedende reiziger maar vanuit het niets geconfronteerd worden met Wittgenstein
Overigens gebruiken sneeuwkanonnen geen stofdeeltjes of andere kleine troep. Zelfs al zouden ze het doen, dan blijven de ijskristallen vrijwel al het licht weerkaatsen, dus zou je alsnog wit zien.
Je kan wel in de sneeuw pissen, dan wordt het geel
Beetje respect voor het leven hequote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:30 schreef XL het volgende:
Een mier is niets
Beschouw jij jezelf als individu als niets? Het is maar in hoeverre je relativeert. In Disney's Mulan (ik zal er ook eens wetenschappelijke bronnen bij halen) roept de Oude Wijze Chinees:quote:Bottom line; individuele zaken moet je in zijn complete context zien, het individu is niets.
[..]
Daar stond ook niets over sneeuwkanonnen inquote:Ik had dat Engelse stuk van je voor het gemak overgeslagen
Welnee, dit is veel waardevoller dan de Bling Bling (met alle Restecp voor Bling Bling).quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:43 schreef 360sjors het volgende:
Wellicht moet de discussie verder in WFL
Ik moet Hofstadter even wat verder uitdiepen, excuses.quote:Beetje respect voor het leven he
In zekere zin is het zo, als jij het enige op aarde bent en er is helemaal niets. Dan is de betekenis van wat jij teweegbrengt ook niets. Ofzo... maar zover zou ik ook niet doorgaan.quote:Beschouw jij jezelf als individu als niets? Het is maar in hoeverre je relativeert. In Disney's Mulan (ik zal er ook eens wetenschappelijke bronnen bij halen) roept de Oude Wijze Chinees:
"One grain of rice can balance the scale."
[..]
Nee, daar stond dat kleurverhaal in, als ik dat had gelezen had ik die opmerking over Blauw niet hoeven maken. Al kan Landgraaf volgens mij best blauwe sneeuw produceren.quote:Daar stond ook niets over sneeuwkanonnen in
Zolang je maar blijft beseffen dat je dit op ieder niveau kunt toepassen is het prima (de kleine teen van de linkerachterpoot van de mier is niets, de mier als geheel is alles). En zo komen we weer bij het relativeren uit. "De bal is rond"quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:01 schreef XL het volgende:
In dit geval maakt 1 mier het verschil tussen wel en geen structuur, de mier op zichzelf is niets.
Dat zou een saaie boel zijnquote:In zekere zin is het zo, als jij het enige op aarde bent en er is helemaal niets. Dan is de betekenis van wat jij teweegbrengt ook niets.
Wellicht door er met een spuitbus als vervanger van urine overheen te gaanquote:Al kan Landgraaf volgens mij best blauwe sneeuw produceren.
Toch jammer dat J. Cruyff in mijn hele filosofie-reader niet voorkomt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:12 schreef 360sjors het volgende:
Zolang je maar blijft beseffen dat je dit op ieder niveau kunt toepassen is het prima (de kleine teen van de linkerachterpoot van de mier is niets, de mier als geheel is alles). En zo komen we weer bij het relativeren uit. "De bal is rond"
Lijkt me duidelijk!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:18 schreef 360sjors het volgende:
Toeval?
Waar denk jij dan zoal over op het moment dat je een maagdelijk wit poederveld doorklieft?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:21 schreef Miwe het volgende:
Ik ben verdwaald, ik dacht dat ik in het snowboardtopic zat.
Dat ik niet op me bek ga, want ik ben nog niet zo goed in de poederquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:31 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Waar denk jij dan zoal over op het moment dat je een maagdelijk wit poederveld doorklieft?
OK! Als je wat verder bent komen Wittgenstein, Hofstadter, Cruyff etc vanzelf wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:52 schreef Miwe het volgende:
[..]
Dat ik niet op me bek ga, want ik ben nog niet zo goed in de poeder
OK, als jij het zegtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:05 schreef XL het volgende:
[..]
OK! Als je wat verder bent komen Wittgenstein, Hofstadter, Cruyff etc vanzelf wel.
WWWWWHHAAAAAAAAAAAAAAA PPPPPPOOOOEEEEEDDDDDDEEEEERRRR!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:31 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Waar denk jij dan zoal over op het moment dat je een maagdelijk wit poederveld doorklieft?
Dat is wel een erg strak filmpje moet ik zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:28 schreef Thermo het volgende:
http://a1008.l.akamai.net(...)/wakeskating_lrg.wmv
I like !
Dat is iets voor deze zomer te leren !
... om nog maar te zwijgen over al die schaars geklede dames op de campus, alsof ze blij zijn dat de winter voorbij isquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:33 schreef beerke het volgende:
... de sneeuw is weer weg, de zon is weer gekomen. Kortom, ik lig nu al 3 dagen ziek in bed. Gelukkig gaat over een paar maanden het winterseizoen weer van start en zal ook deze misère over zijn. Gewoon even door de zure appel heen bijten.
Jah het is echt ongehoord!!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:29 schreef XL het volgende:
[..]
... om nog maar te zwijgen over al die schaars geklede dames op de campus, alsof ze blij zijn dat de winter voorbij is...
Die 30 euro is praktischer, dat is namelijk zo'n 15 bier.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:45 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
• 8 kanaals met 38 subkanalen
• bereik tot ca. 5 km bij optimale
omstandigheden
• displayverlichting
• handsfree- en stopwatchfunctie
• automatische uitschakeling
• hoofdtelefoonaansluiting
• kosteloos mobiel communiceren
• babyfoonfunctie
• inclusief batterijen
• instelbaar volume
• riemclip
30 euro....
Zou het een beetje praktisch zijn in de bergen?
't Staat volgende week bij de aldi
Met bier kun je elkaar niet vinden als je aan het snowboarden bent. Ook kun je met bier elkaar niet waarschuwen als je in off-piste zit.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:23 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die 30 euro is praktischer, dat is namelijk zo'n 15 bier.
Ik had afgelopen jaar met mijn GSM zelfs bij de meest brute en afgelegen off-piste omstandigheden bereik.. Leuk hebbedingetje maar voor mij niet noodzakelijk. Zwaar off-piste doe ik toch alleen met gidsen, dan wel met de benodige equipment.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Met bier kun je elkaar niet vinden als je aan het snowboarden bent. Ook kun je met bier elkaar niet waarschuwen als je in off-piste zit.
Kijk, het is ongetwijfeld niet zo goed als een systeem van 200 euro maar zoveel geld heb ik ook niet. Je hebt 5 km bereik, dat zijn 2 bergen. Daarvoor heb je optimale omstandigheden nodig.. die heb je volgens mij in de bergen. Alleen bewolking kan roet in het eten gooien (? lijkt mij).
Dat je daar ook een babyfoon bij krijgt! Dat is nog eens mooi meegenomen![]()
SMS blijft gewoon 20 ct (ofzo). Het kan zijn dat je eens wat kleins tegen elkaar wil zeggen (bv rotsen), maar dit komt niet zo vaak voor dat het voor mij een noodzaak wordt om daarvoor nieuwe apparatuur aan te schaffen. Denk niet dat het een miskoop is overigens, lijkt me goed bruikbaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:46 schreef XL het volgende:
Die GSM werkt wel, dat is duidelijk.... alleen zijn die kosten met 10 x bellen net zo hoog.
Off piste heb ik ook nog nooit zonder gids gedaan... het is nou ook niet zo dat je steeds maar 10 meter uit elkaar zit. Vaak board je stukken van een paar honderd meter alvorens je op de rest wacht/bij de rest aansluit. Daarnaast zien boarders die vooruit zitten vaak rotsen die jij niet ziet.
Het was bij mij ook geen vraaggestuurde aanbieding, maar overduidelijk aanbodgestuurd. Ik had het nog niet bedacht, aldi gooit het in de reclame en plots ontstaat daar een soort van behoefte. Een van de gasten in mijn laatste snowboardklas boardde met walkie talkies... tegen het einde van de les ging hij dan met zijn vrouw afspreken. Eigenlijk heb ik hem daar nooit over gesproken, wat voor technieken daarmee gepaard gaan... wat het bereik is enzovoorts. Een bepaalde vorm van handig was het wel. Zeker als je bedenkt hoe de True Life-movement afgelopen jaar heeft gezwoegd om afspraken te maken. Je kunt met Walkie Talkies natuurlijk makkelijk alvast vertrekken om je te laten inhalenquote:Op zondag 23 mei 2004 17:01 schreef 360sjors het volgende:
[..]
SMS blijft gewoon 20 ct (ofzo). Het kan zijn dat je eens wat kleins tegen elkaar wil zeggen (bv rotsen), maar dit komt niet zo vaak voor dat het voor mij een noodzaak wordt om daarvoor nieuwe apparatuur aan te schaffen. Denk niet dat het een miskoop is overigens, lijkt me goed bruikbaar.
Met bier kun je het juist prima met elkaar vinden. Na het boarden is het heerlijk. Zo'n babyfoon daarintegen lijkt me niet te zuipen.quote:Op zondag 23 mei 2004 10:49 schreef XL het volgende:
[..]
Met bier kun je elkaar niet vinden als je aan het snowboarden bent.
Dat heb je dus duidelijk nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 23 mei 2004 22:18 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Met bier kun je het juist prima met elkaar vinden. Na het boarden is het heerlijk. Zo'n babyfoon daarintegen lijkt me niet te zuipen.
Moeilijk afspraken maken? In "mijn tijd" nooit last van gehad, hoe dat zo opeens dan?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:11 schreef XL het volgende:
Zeker als je bedenkt hoe de True Life-movement afgelopen jaar heeft gezwoegd om afspraken te maken.
* 360sjors laat zich niet inhalenquote:Je kunt met Walkie Talkies natuurlijk makkelijk alvast vertrekken om je te laten inhalen
Iedereen hier is fan van Burtonquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi
Ik heb er pas 3 jaar opzitten, dus ben nog niet in staat om veel interessante dingen te doen, toch eventjes wat foto's: http://www.angelfire.com/ex/mzraki
Ga van de kerst + voorjaarsvakantie pas weer. Maar dat is het nadeel van jong zijn, veel geld heb je niet
Ik zit er aan te denken om ook maar eens mijn eigen board te kopen, dat huurspul (zie foto's) ben ik nu toch wel meer dan zat. Zeker aangezien het punt waar de binding aan het board vastzit in de voorjaarsvakantie bij mij afbrak, en mij dus met alleen mijn voorste voet (gelukkig) overliet. Het is dat ik niet zo snel ging, anders had ik mijn knie nasty kunnen verdraaien.
Dus ik wil wel eens overstappen op wat eigen materiaal. Maar zoals ik al zei, veel geld heb ik niet. Gelukkig heb ik ook zeker niet het beste v/h beste nodig, dus qua prijs hoop ik wel wat gunstig uit te komen![]()
Nu een paar vragen: Wanneer kan ik het beste de spullen (board, bindingen, schoenen, evt. tas) kopen? Mij lijkt het logisch dat ze na het seizoen goedkoper zijn, maar zijn daar ook nadelen aan verbonden?
Wat voor een merken/types boards zijn geschikt (kwaliteit hoeft niet denderend te zijn, prijs ook niet).
Hoeveel tijd/moeite neemt het onderhoud in beslag?
Daar ben ik het niet mee eens, je kunt best Flow bindingen kopen. Maar koop er dan, van het geld wat je overhoud, een paar walkie talkies bij. Dan kun je je vrienden vragen je op te komen halen wanneer ze kapot gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:34 schreef XL het volgende:
Wat je ook koopt.... koop in ieder geval geen Flow-bindingen. Ze zijn misschien wat goedkoper, maar dan heb je ook niets.
geen zorgen, een vriend van me heeft geen goede ervaringen met Flow en ik vind Straps heerlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:34 schreef XL het volgende:
Wat je ook koopt.... koop in ieder geval geen Flow-bindingen. Ze zijn misschien wat goedkoper, maar dan heb je ook niets.
En haar dan zeker als ik beneden ben er van overtuigen dat het écht wel kan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:48 schreef Thermo het volgende:
+ babyfoonfuctie mocht je kinderen krijgen en toch willen boarden.. of een vriendin hebben.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
geen zorgen, een vriend van me heeft geen goede ervaringen met Flow en ik vind Straps heerlijk
Nee het was meer voor haar 's avonds, als je beetje aant relaxen ben en je haar het liefst op de kamer opsluit héquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En haar dan zeker als ik beneden ben er van overtuigen dat het écht wel kan?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Kentaro het volgende:
Iedereen hier is fan van BurtonDus, als ik zo vrij mag zijn uit naam van het hele topic te spreken, adviseren wij je Burton te kopen. Burton maakt namelijk kwalitatief hoogwaardige produkten welke tegen een zeer schappelijke prijs aan de consument worden aangeboden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:34 schreef XL het volgende:
Je wil niet weten hoeveel goede snowboardbouwers er door Burton geofferd zijn ten faveure van het Colosseum.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:24 schreef Thermo het volgende:
nee Rome is idd opgebouwd uit Burton medewerkers.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:43 schreef beerke het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik gemist jongens. We zijn toch allemaal voor Intersports huismerk Crazy Creek? Met de alom geprezen Step-In bindingen...
Ach ja, jullie weten het, mijn motto is: "doe eens gek". En Rome is ook niet in een dag gebouwd...
Tijd om te gaan surfen dudequote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:06 schreef Kentaro het volgende:
Echt alle sneeuw is hier nu weg, het is 20 graden![]()
dude, where's your car?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:57 schreef Thermo het volgende:
yeah surftijd.
Trouwens het is een goeie tijd om burton nu te pesten heb ik gemerkt, had een gebroken C16 Highback, dinsdag ingeleverd bij een shop, burton heeft hem opgehaald en vandaag een nieuwe gestuurd...
Service!
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:40 schreef Thermo het volgende:
staat op eerste bladzijde van pta SC een foto van
Ze is prachtig !!!!
Mocht je te lui zijn om naar dat topic te gaan..
http://thermo.vizzzion.org/autoGT.jpg
En nu nog op kenteken zetten etc.
WTF, heb jij geld over ofzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:40 schreef Thermo het volgende:
staat op eerste bladzijde van pta SC een foto van
Ze is prachtig !!!!
Mocht je te lui zijn om naar dat topic te gaan..
http://thermo.vizzzion.org/autoGT.jpg
En nu nog op kenteken zetten etc.
Weekje wachten gaat nog net hoop ik...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:50 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ziet er goed heel goed uit. Mooi zo in het grijs, goede keus. In de Autoweek van de week staat een test van de GT met de A3 ( beide met de 3.2 V6 )
Succes met wachten![]()
Ik ben lid van Snowboardmagazine. Of eigenlijk me moeder omdat het een blad is van de nationale skivereniging ofzo...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, nog een vraag:
Zijn er hier mensen die lid zijn van een snowboard magazine?
Zo ja, welk, wat staat er in, hoeveel kost het (per jaar / per maand), is het aan te raden?
Ik weet het, zou eigenlijk eventjes langs de boekhandel moeten gaan maar die zijn weer dicht enzo
Mja, ik zal wel eens kijken bij de Bruna. Op zich lijken mij verhalen, interviews (en zeker reviews) alleen maar enorm interessantquote:Op zondag 30 mei 2004 20:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben lid van Snowboardmagazine. Of eigenlijk me moeder omdat het een blad is van de nationale skivereniging ofzo...
Das wel een goed blad vind ik.
Verder koop ik zo'n btje elk nederlandse magazine dat ik tegen kom bij de Bruna. Staan altijd wel leuke dingen in. Maar wel vooral als je wat meer bezig bent dan de gemiddelde vakantieganger. Tenminste, dat vind ik er van.
De meeste mensen die ik ken die snowboarden maar die dat 1 weekje per jaar doen ofzo vinden de verhalen en interviews die erin staan meestal niet zo leuk. Een beetje te diep ofzo....
V6 of niet, ga je wel aan de kant als je dit in je binnenspiegel zietquote:Op zondag 30 mei 2004 17:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Weekje wachten gaat nog net hoop ik...![]()
En idd die 3.2 v6 @ autoweek is machtig machine, zelfde kleur als die van mij maarjah, die uitvoering is nogal duur.
Zijn er hier eigenlijk mensen met surf ervaring?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:23 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Tijd om te gaan surfen dude
never nooit nietquote:Op maandag 31 mei 2004 01:02 schreef Kentaro het volgende:
[..]
V6 of niet, ga je wel aan de kant als je dit in je binnenspiegel ziet![]()
[afbeelding]
hmm, raar, geen flowfans hier, ik snowboard 8 jaar oid, en ik ben echt verslaafd aan flowbindingen, zó makkelijk, terwijl iedereen nog staat te prutsen met die straps ben jij al uur klaar, je bent er zo in, je bent er zo uit..wat wil de mens nog meer! wat voor slechte ervaringen hebben jullie gehad met die dingen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
geen zorgen, een vriend van me heeft geen goede ervaringen met Flow
De auto heb je nog niet maar de bijbehorende attitude is er alquote:Op maandag 31 mei 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik ga niet opzij voor een VAG concern brik![]()
Tja, je bent inderdaad een stuk sneller klaar met de bindingen vast maken, maarja, je moet toch nog iemand hebben om in te kunnen halenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:04 schreef Moitessier het volgende:
[..]
hmm, raar, geen flowfans hier, ik snowboard 8 jaar oid, en ik ben echt verslaafd aan flowbindingen, zó makkelijk, terwijl iedereen nog staat te prutsen met die straps ben jij al uur klaar, je bent er zo in, je bent er zo uit..wat wil de mens nog meer! wat voor slechte ervaringen hebben jullie gehad met die dingen dan?
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De auto heb je nog niet maar de bijbehorende attitude is er al![]()
Ervaring met windsurfen en vooral met bodyboarden, deze zomer wil ik een paar daagjes gaan golfsurfen aan de East Coast. Ik ga een maand naar de States, met Chicago als begin- en eindpunt, ik zie wel hoe zuidelijk langs de kust ik kan komen... Florida zou geweldig zijn, maar is wel een gigantisch eind rijden (en dat met een speedlimit van 65 Mph).quote:Op maandag 31 mei 2004 10:04 schreef XL het volgende:
[..]
Zijn er hier eigenlijk mensen met surf ervaring?
180 heerlijke VAG pk'squote:Op maandag 31 mei 2004 14:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
180pk versie ?
Heren heren. Ik post even een foto van mijn bolide inclusief bijbehorende accesoires en dan wil ik er geen woord meer over horen!quote:Op maandag 31 mei 2004 12:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De auto heb je nog niet maar de bijbehorende attitude is er al![]()
eventjes de link copy/paste in browser, direct link mag nietquote:Op maandag 31 mei 2004 14:41 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Heren heren. Ik post even een foto van mijn bolide inclusief bijbehorende accesoires en dan wil ik er geen woord meer over horen!
[afbeelding]
Ik mag ook ff niet autorijden, nog zo'n 3 jaar dan mag ik voor m'n papiertjequote:Op maandag 31 mei 2004 17:28 schreef Komakie het volgende:
Hoewel dat voorlopig ff niet het geval is. Mag ff geen autorijden
Mja, maar jij hebt niet eerst 3 en een half jaar wel auto mogen rijden en nou ff een paar maanden niet. Terwijl ik veel voor me werk enzo ook rij.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik mag ook ff niet autorijden, nog zo'n 3 jaar dan mag ik voor m'n papiertje
Hier nog iemand met windsurfsurf ervaring, weeral een jaar of 14 nu. Daarnaast ook veel ervaring met skimboarden en een beetje bodyboarden.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:04 schreef XL het volgende:
[..]
Zijn er hier eigenlijk mensen met surf ervaring?
Ik windsurf al zo'n 4 jaartjes, puur recreatief.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:09 schreef albiez het volgende:
[..]
Hier nog iemand met windsurfsurf ervaring, weeral een jaar of 14 nu. Daarnaast ook veel ervaring met skimboarden en een beetje bodyboarden.
Het poedergevoel heb je toch niet echt bij het windsurfen, misschien een klein beetje bij het golfrijden.
Jaja zeker goed bezig, vergeet ook niet dat er nu een halfpipe ligt!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:23 schreef Thermo het volgende:
Zow, gister met albie wezen boarden weer in peer, Die C16 bindingen zijn bikkel, maar dan ook bikkelhard.
Me kuiten moeten even wennen
Verder hebben ze voor het zomerseizoen naast de aparte hal voor het park, nu gewoon de grote baan voorzien van 6 rails ofzoEn een mini jump!
Er staan gewoon meer rails dan dat er voor skiërs ruimte is
Goed bezig daar!
Ik ken ze niet. Vind het wel interessant natuurlijk, maar is voor mij budget-technisch voorlopig gewoon nog niet haalbaar. Welke ken jij? Wat zijn eigenlijk de richtprijzen voor zo'n weekje?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:17 schreef DrPurno het volgende:
Ola,
Weet iemand nog een goede organisatie voor snowboard expedities? Ik bedoel dan weekje BC met helivlucht. Ik ken er wel een paar maar ben nog zoekende, wie kan me helpen?
Flowquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:07 schreef beerke het volgende:
Ja, een beetje angst voor verandering heb ik wel![]()
Dude.. Burton die kwaliteit maakt??.. Je wil niet weten hoeveel hardware van Burton ik al heb zien sneuvelen in mijn leven.. daar kan ik echt wel een boek over schrijven.. Om nog maar niet te beginnen over de bindingen die dit "pracht" bedrijf maakt..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:23 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Iedereen hier is fan van BurtonDus, als ik zo vrij mag zijn uit naam van het hele topic te spreken, adviseren wij je Burton te kopen. Burton maakt namelijk kwalitatief hoogwaardige produkten welke tegen een zeer schappelijke prijs aan de consument worden aangeboden.
Wat bindingen betreft zijn we hier al even unaniem in ons advies. Wij adviseren jou namelijk strapbindingen van het merk Burton. Onovertroffen qua bedieningsgemak en comfort.
Het zomerseizoen is bovendien uitermate geschikt om voordelig Burton snowboardspullen van het afgelopen seizoen te kopen. Dus wacht niet langer en spoed je naar de winkel. Wij zien de foto's van je nieuwe aanwinst graag tegemoet, succes!
Ik ben reuze benieuwd, hoeveel hardware heb jij al zien sneuvelen dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:23 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Dude.. Burton die kwaliteit maakt??.. Je wil niet weten hoeveel hardware van Burton ik al heb zien sneuvelen in mijn leven.. daar kan ik echt wel een boek over schrijven.. Om nog maar niet te beginnen over de bindingen die dit "pracht" bedrijf maakt..![]()
![]()
![]()
Heeeel erg veel iig.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:49 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd, hoeveel hardware heb jij al zien sneuvelen dan?
www.ripstar.comquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:17 schreef DrPurno het volgende:
Ola,
Weet iemand nog een goede organisatie voor snowboard expedities? Ik bedoel dan weekje BC met helivlucht. Ik ken er wel een paar maar ben nog zoekende, wie kan me helpen?
Dat kan niet!!!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:30 schreef Komakie het volgende:
Ik heb van Ride en Flow ook wel eens een binding zien kapot gaan.
*zucht*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:41 schreef XL het volgende:
[..]
Dat kan niet!!!!!!![]()
Heele mooie opvatting zeg..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
*zucht*
Btw misschien zit het ook wel in de soort mensen dat bepaalde bindingen koopt. Burton wordt ook vaak door beginners gekocht omdat Burton "het" merk is.
Die gaan minder goed om met hun spullen (minder onderhouden etc) en dan gaat het sneller stuk.
Hmm wat moet ik me bij een "FLOW-feestje" voorstellenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:39 schreef beerke het volgende:
Mensen, mensen, ik ben gisteren met XL naar een FLOW-feestje geweest. Echt waar, als ze dit soort feesten eens in hun promotiecampagne zouden stoppen, dan zou ik het serieus gaan overwegen om over te stappen op FLOW. Het was echt heel mooi allemaal...
Neej man, wat dacht jij dan hahahaquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Waar ik een tijdje weg ben geweest, was ik net van plan om het snowboardtopic eens op te krikken uit de lijst. MAAR HET IS DUS TOTAAL NIET NODIG!!!!!!
MUHAHAHA :p
ik dacht, het snowboardtopic staat dus ergens onderaan in de lijst. niet dus
Een soort drankorchie in een cafe vol vrouwen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm wat moet ik me bij een "FLOW-feestje" voorstellen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:22 schreef XL het volgende:
[..]
Een soort drankorchie in een cafe vol vrouwen.
[jaloersmaakmodus]
He Komakie, jij tennist toch ook? Ik ga zeer waarschijnlijk dinsdag naar Wimbledon![]()
[/jaloursmaakmodus]
He, dat heb ik ook getroffen! Het is me opgevallen dat er belachelijk veel vrouwen in iedere kroeg aanwezig zijn bij voetbalwedstrijden...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:22 schreef XL het volgende:
Een soort drankorgie in een cafe vol vrouwen.
Hmmm persoonlijk ben ik niet zo van de oranje manie....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:59 schreef 360sjors het volgende:
[..]
He, dat heb ik ook getroffen! Het is me opgevallen dat er belachelijk veel vrouwen in iedere kroeg aanwezig zijn bij voetbalwedstrijden...
* Komakie was donderdagochtend om 11:00 uur thuis...
Vanavond een goggle met oranje les op zetten?
Saiko Expeditions, van de winter naarquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:17 schreef DrPurno het volgende:
Ola,
Is best stoer hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:00 schreef beerke het volgende:
Ik weet dat je bij Saiko voor een heel seizoen kunt boeken, maar die blijven wel gewoon in Europa. Eerlijk gezegd ben ik hier ook best wel benieuwd naar. Het lijkt me machtig om inderdaad eens een maand te kunnen gaan boarden. Want helaas, tot op heden is het nog niet langer dan 8 dagen pret geweest.
En als jij moest kiezen tussen 4 dagen boarden of 4 dagen Werchter?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:36 schreef beerke het volgende:
Ik heb altijd zin in snowboarden. Hell Yeah, net zoals ik altijd zin heb in zomerfestivals. Misschien een idee om zo'n evenement eens in de bergen op poten te zetten. Best of both worlds enzo. Toch maar eens tijd om te gaan afstuderen...
Maar wel een leuk punt wat Komakie aanhaalt. Zou je interesse voor snowboarden afzwakken als je het ieder jaar een heel seizoen kunt beoefenen? Ik kan mij het haast niet voorstellen. Zeker niet als ik me bedenk dat ik afgelopen nacht gedroomd heb over fantastische poederafdalingen. En dan toch nog wakker worden met een gigantische kater...
Ik weet niet of je interesse zo zeer af neemt. Maar ik denk niet dat je elke dag op je board zou staan. Gewoon omdat je dat niet elke dag kunt doen op dat moment.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:36 schreef beerke het volgende:
Ik heb altijd zin in snowboarden. Hell Yeah, net zoals ik altijd zin heb in zomerfestivals. Misschien een idee om zo'n evenement eens in de bergen op poten te zetten. Best of both worlds enzo. Toch maar eens tijd om te gaan afstuderen...
Maar wel een leuk punt wat Komakie aanhaalt. Zou je interesse voor snowboarden afzwakken als je het ieder jaar een heel seizoen kunt beoefenen? Ik kan mij het haast niet voorstellen. Zeker niet als ik me bedenk dat ik afgelopen nacht gedroomd heb over fantastische poederafdalingen. En dan toch nog wakker worden met een gigantische kater...
Als dat in houdt dat ik de hele zomer in een tentje zou moeten slapen, niet douchen, bier drinken, bandjes kijken en pizza eten, dan denk ik idd dat het met mij ook niet goed zou komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:48 schreef beerke het volgende:
... hmmm, ik denk eerder dat ik waarschijnlijk wel iedere dag op m'n plank zal staan. Maar dan maximaal 2 uurtjes per dag. En ook zal ik wel wat kieskeuriger worden wat betreft de weersomstandigheden. Op dit moment houdt mist en sneeuw mij niet tegen. Maar op het moment dat je in die luxe positie zit iedere dag de berg op te kunnen, acht ik het niet onwaarschijnlijk wat sneller mijn beurt voorbij te laten gaan.
En de keuze tussen Werchter en snowboarden. Ik zou het zo 1,2,3 niet weten. Werchter kom ik al jaren en is toch wel het hoogtepunt van de zomer. Ik zou alleen geen heel jaar lang op een festival rond moeten hangen. Dat komt niet goed
Nee hoor, hooguit in een banaanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Terwijl ik nog naar beneden ga wanneer ik 2 gebroken benen heb.
je kunt het beste even op het furum van http://www.ultimate-snowboarding.com kijken daar hebben ze een draadje over Snowworld en daar zitten altijd wel wat limboboarders op. Ik vermaak me trouwens altijd wel goed in Landgraaf. Voor indoor begrippen toch een redelijke afdaling en er staat altijd wel een big-jump en aardig wat rails enzoquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:24 schreef Komakie het volgende:
Hey dudes,
Ik ga morgen misschien ff naar landgraaf.
Weet iemand of er nog een half pipe oid is? en of de big air nog een btje werkt?
Edit: Ik lees net op de site van landgraaf dat de halfpipe de komende dagen/weken vervangen wordt voor een "gigantisch" funpark.
Maar is er morgen dan wel wat te beleven daar of wat????
Wil morgen wel een beetje fun kunnen hebben daaro want alleen een beetje op en neer boarden is ook niets...
Pff ik vind het helemaal nix....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:54 schreef beerke het volgende:
... ook bij mij kriebelt het op dit moment weer. Hele dagen aan het werk om aankomende winter weer op pad te kunnen gaan. De warme zon zie ik helaas dus vrij weinig momenteel. it's a cruel life...
Klinkt net alsof je overmorgen vertrekt ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:40 schreef jbcyber het volgende:
Nog ff voor die tijd boardje waxen en dan kunnen we er weer tegen aan
Hmmm hoe zit dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:44 schreef Thermo het volgende:
* Komakie heeft al weer wat besteld
http://www.burton.com/Bur(...)erialNumber=B5792303
[afbeelding]
http://www.burton.com/red/gear/products.asp?productID=5001
[afbeelding]
Dit keer heb ik ze voor ze uitverkocht zijn
ipod mini aan me helm aansluiten![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm hoe zit dat?
Zitten er oordopjes in je helm dan ofzo???
Ziet er verder wel ok uit
Ik heb er earpads bij waar dus speakertjes in zittenquote:Speaker Earpad Compatible
Mooie shit Thermo, je hebt eral weer zin in zie ik. Alleen volgens mij is die helm een ander plaatje dan die met earphones maar goed. Ik vraag me wel af of die helm niet veel te warm word, ik heb zelf een skycap (ook van B) en die heeft ventilatie voorop en die word al erg warm. Indoor is het eigenlijk gewoon te warm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:44 schreef Thermo het volgende:
* Kentaro heeft al weer wat besteld
http://www.burton.com/Bur(...)erialNumber=B5792303
[afbeelding]
http://www.burton.com/red/gear/products.asp?productID=5001
[afbeelding]
Dit keer heb ik ze voor ze uitverkocht zijn
ipod mini aan me helm aansluiten![]()
Hmmm ok maar bij die moet je die er dus apart bij kopen begrijp ik...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er earpads bij waar dus speakertjes in zitten, kan je er gewoon afhalen net als bij gewone helmen.
Nee, de shaun white kan je met audio pads uitrusten, de Hi-Fi audio heeft ze alquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Mooie shit Thermo, je hebt eral weer zin in zie ik. Alleen volgens mij is die helm een ander plaatje dan die met earphones maar goed. Ik vraag me wel af of die helm niet veel te warm word, ik heb zelf een skycap (ook van B) en die heeft ventilatie voorop en die word al erg warm. Indoor is het eigenlijk gewoon te warm.
Die bags zijn wel erg mooi, Ik wil eigenlijk deze maar die 230 euro schrikt me toch af
http://www.burton.com/Bur(...)erialNumber=B5774301
[afbeelding]
dude! jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm ok maar bij die moet je die er dus apart bij kopen begrijp ik...
Is dat nog goedkoper dan die andere, de Hi_Fi_Audio????
anyway, ik ben nog op zoek naar een beanie
Zo 1 met een klep erop. Die vind ik wel lachen
Zoiets dus:
[afbeelding]
Of eigenlijk meer iets meer deze richting op want de bovenstaande heeft een beetje een te grote klep vind ik...
[afbeelding]
Ben trouwens nog wel op zoek naar meer
Wil ook wel zo'n helm met audio erin. Erg stoer. Tenminste.... als het goed werkt....
Lijstje met "things to get"
Helm (met audio)
Backprotector (eventueel ook broekje)
Extra setje bindingen voor me 2de board
Nieuwe handschoenen
setje off-piste gereedschap (beeper, sonde, schep, etc)
Kortom, ik moet nog veel te veel hebben
Hoe ik allemaal ga betalen ben ik ook nog niet helemaal uit
Ik weet iig wel dat als ik van de winter het hele seizoen in oostenrijk wil zijn dat ik dit allemaal bij de hand wil hebben.
Moet alleen nog steeds regelen dat ik aan het tel kom van de eigenaar van de school....
Die moet je niet willen weten (mooie zinquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:16 schreef Komakie het volgende:
waar kun je eigenlijk de prijzen bij dit mooie spulletje zien???
Ik merk geen verschil met wat je normaal postquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:19 schreef beerke het volgende:
Hmmm, en het essentiele verschil tussen freeride en freestyle bindingen is? Want beide Cartels steken mijn ogen uit... maar ik ben geen ras echte freestyler...
En gasten, die beanies met klep... zijn jullie daar echt serieus over? Maar goed, voor de prijzen van deze en meerdere producten moeten jullie bij de keuze voor taal voor amerikaans kiezen. Op de Burton site natuurlijk he. Dan krijgen jullie de prijzen in dollars. En die komen aardig overeen met de europeese prijzen... Kut, ik ben te aangeschoten om een fatsoelijke post neer te zetten.
Die beanies zijn de bomquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:19 schreef beerke het volgende:
Hmmm, en het essentiele verschil tussen freeride en freestyle bindingen is? Want beide Cartels steken mijn ogen uit... maar ik ben geen ras echte freestyler...
En gasten, die beanies met klep... zijn jullie daar echt serieus over? Maar goed, voor de prijzen van deze en meerdere producten moeten jullie bij de keuze voor taal voor amerikaans kiezen. Op de Burton site natuurlijk he. Dan krijgen jullie de prijzen in dollars. En die komen aardig overeen met de europeese prijzen... Kut, ik ben te aangeschoten om een fatsoelijke post neer te zetten.
Freestyle is 20 euro duurder, want dat verkoopt beter.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:19 schreef beerke het volgende:
Hmmm, en het essentiele verschil tussen freeride en freestyle bindingen is?
Heb altijd zin om te boarden, alleen beetje tijdgebrek nu.. en alles is nogal ver weg (zeeuwsch vlaanderen heh)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:02 schreef Thermo het volgende:
Iemand die deze week trouwens nog zin heeft om indoor te boarden?
Maar de Fusion is een freestyle binding....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:23 schreef beerke het volgende:
Hmmm... daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als je bijvoorbeeld naar de nieuwe Burton-bindingen kijkt, dan zijn juist de freeriders een flink stuk duurder. De C-60, Fusion en P1-Carbon zijn met hun 300 plus euro een stuk duurder dan de Mission en Cartel met hun 200 euro. Dus de prijs is geen graadmeter...
... damn, wat voel ik mij brak...
Mja wie weet wat het effect is van een compleet carbon plank... hij zal iig verschrikkelijk stijf zijn, toch maar eens gaan bestuderen hoe die stijfheid een beetje verdeeld moet worden. Verder denk ik dat een houten kern wel wat stijver is dan een stuk honingraat. En ook die honingraat zijn een hoop verschillende van, zo ook met grote stijfheid in de ene richting en een erg lage stijfheid in de andere richting.. wordt gebruikt als er een bocht in een sandwichpaneel moet komen, misschien ook wel iets om nader te bestuderen, zeker voor de nose en tail..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:32 schreef Thermo het volgende:
Carbon maak je toch een middenstrip van en niet over complete breedte? Rest flexed dan nog beetje zodat hij iedergeval niet kan breken?
En ik zit nu ook in zeeuw-vlaanderen, maar ik rij gewoon naar peer of valkenswaard morgen ofzo.
* NoComment heeft gewoon zin om beetje te spelen.
Ja hallo... hoe moeilijk is het? Die bron van recent marktonderzoek ben jij natuurlijk. Het zal mij en burton worst wezen voor welke discipline ze een binding aanprijzen. Het is niet de naam die leidend is voor de eisen die een gebruiker eraan stelt. Je zult Freestylers hebben die een nerveuze overbrenging op hun board willen hebben en zo zullen er ook Freestylers zijn die juist een soepele overbrenging op hun board willen hebben. In de ene categorie zijn er misschien meer dan in de andere, dat wil niet zeggen dat een binding universeel toepasbaar is op specifieke snowboarddiscipline.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:57 schreef beerke het volgende:
... dan is de Fusion de duurste freestylebinding. En dat zal mede zijn door het nieuwe "step-in" systeem dat ze erin hebben gebouwd. Ik moest gewoon XL zijn beargumentatie even ontkrachten. Alleen ben ik toch stiekem wel benieuwd naar de bron van dat "recente marktonderzoek" waar hij naar refereert in zijn laatste post.
Maar goed, misschien weet er iemand een link naar pagina's waar ze al wat bindingen hebben getest. Dan kan ik daar proberen uit af te leiden wat nu precies het verschil is tussen een freestyle en freeride-binding. En hoe dun of breed de grens daartussen is. Want dat is misschien wel datgene waar ik het meest benieuwd naar ben.
En gasten, ff serieus... vinden jullie die beanies echt tof
beanies + truckercaps zijn de bomquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:57 schreef beerke het volgende:
En gasten, ff serieus... vinden jullie die beanies echt tof
Ja Beer, ik wil er ook wel zo een!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:38 schreef progressive het volgende:
[offtopic]
beerke, hoe kom je aan zo'n lauwe ava?? lijkt me ook wel leuk zo een te hebben..:P
[/offtopic]
Erg eighties is die!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:27 schreef XL het volgende:
Ruilen voor een truckercap? Ik heb nog wel zo'n vette met het oude logo van de Rabobank![]()
Ik ben niet in 'the hood'quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:44 schreef NoComment het volgende:
Prfft over die petjes heb ik denk dezelfde mening als Beer![]()
Even niet helemaal ontopic, gaan jullie (XL, Beer, 360Sjors) nog naar Hulst vanavond, echt iedereen is weg ofzo, verveel me rot...
OT: Ik wil snowboarden! Binnenkort weer naar school, denk dat de hal dan weer snel gevonden zal zijn![]()
www.dbskis.comquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:26 schreef NoComment het volgende:
[..]
Mja wie weet wat het effect is van een compleet carbon plank... hij zal iig verschrikkelijk stijf zijn, toch maar eens gaan bestuderen hoe die stijfheid een beetje verdeeld moet worden. Verder denk ik dat een houten kern wel wat stijver is dan een stuk honingraat. En ook die honingraat zijn een hoop verschillende van, zo ook met grote stijfheid in de ene richting en een erg lage stijfheid in de andere richting.. wordt gebruikt als er een bocht in een sandwichpaneel moet komen, misschien ook wel iets om nader te bestuderen, zeker voor de nose en tail..
Mja heb er eigenlijk niet echt veel vertrouwen in dat dit ooit van de grond gaat komen![]()
Fuck wat een katerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:28 schreef Thermo het volgende:
Ik ben wel in the hood![]()
Zonder truckercap vanavond maar toch aanwezig om even biertje te scheppen in hulst
Truckercaps rule!![]()
En zondag heel de dag boarden![]()
Bedankt voor de tip! Superplaat!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:29 schreef XL het volgende:
[off-topic]Soulwax staat op 3voor12.nl in de luisterpaal, Beer[/off-topic]
Ga je woensdag met OV of met een auto? Mijn plank ligt in Zeeland en ik zou hem graag naar hier hebben. Een auto kan dan natuurlijk mooi werk verrichtenquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:26 schreef 360sjors het volgende:
Heb ff geen internet gehad en kan gelijk weer 2 pagina's bijlezen. Lijkt hier ondertussen wel een modetopic met al dat geblaat over jassen, broeken en mutsenAfgelopen zaterdag zag ik op Mysteryland (
) overigens een authentieke gangster met zo'n petbeanie op lopen. Achterstevoren uiteraard. Woensdag ga ik ff naar Landgraaf (is het funpark open?) of Den Haag, als voorbereiding op komend schooljaar. En ik wacht met smart op de Husk- en Sporturafolders van seizoen '04-'05...
Ik heb een Burton jas en broek uit de 2003 collectie (Jas is iig Ronin, broek weet ik niet), voor die jas 180 euro betaald en de broek kostte in eerste instantie 140 euro, maar voor 80 kon ik hem meenemenquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:54 schreef progressive het volgende:
ik heb ook een broek van burton uit de 2002 collectie (toen op de groei gekocht zodat ik hem nu perfect past). Kijk de prijs was hoog (dacht rond de 300 euro ofzo), maar die broek word dus echt niet nat en gaat ook niet doorlekken. Terwijl ik dit bij mijn billabong broek wel had en ook bij mijn 0'neill snowbord jas.
Ik houd me dit seizoen nog behoorlijk in.... ik scheer de burton-liefhebbers niet meer over 1 kam... ik ben groot gewordenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:56 schreef Kentaro het volgende:
XL kun jij voor deeltje 12 de titel veranderen naar 'Het grote Burton adoratie topic'
Nitro en Flowquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:06 schreef pAin het volgende:
Hehe ik adoreer Burton niet, ik zweer nog steeds bij Nitro en jawel, Flow! Ik vind alleen mn Burton kleding die ik nu heb gewoon hardstikke goed
.
Krop het niet teveel opquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Ik houd me dit seizoen nog behoorlijk in.... ik scheer de burton-liefhebbers niet meer over 1 kam... ik ben groot geworden![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:15 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Nitro en FlowHeb je geen geld voor een Burton board?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum team boardjes zijn natuurlijk de max![]()
nitroflow
![]()
Ik zag dat de nieuwe Forum site ook weer in de lucht is. Het valt wel op dat alleen JP Walker en Devun Walsh nog een pro board hebben. Peter Line en Bjorn Leines hebben geen eigen board meer.
Dit is natuurlijk de shit voor 2005
P.I.M.P!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:43 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Nitro en Flow zijn lekker goedkoop zekerquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:15 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Nitro en FlowHeb je geen geld voor een Burton board?
Ik zat maar een beetje te stoken, Nitro boards doen niks onder voor Burton. hoewel ik wel een aantal maal heb gehoord dat het belag wat zacht is. ik geloof dat dat bij de Shogun en de Suprateam was. Flows tja daar is alles al over gezegd, ik heb daarvan onthouden dat je ze heel snel aan kan doen en dan ben je weer eerder weg dan je vriendenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:30 schreef pAin het volgende:
verhaal
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef Kentaro het volgende:
Flows tja daar is alles al over gezegd, ik heb daarvan onthouden dat je ze heel snel aan kan doen en dan ben je weer eerder weg dan je vrienden
Ja, voordeel van straps is dat je dan iig iemand hebt om in te halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef Kentaro het volgende:
Flows tja daar is alles al over gezegd, ik heb daarvan onthouden dat je ze heel snel aan kan doen en dan ben je weer eerder weg dan je vrienden![]()
Om daarna weer rustig je straps vast te maken, een leuk babbeltje te maken met een chicka die haar strap niet vast krijgt. Om vervolgens keihard langs dat Flowmannetje te knallen met je strapsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik zat maar een beetje te stoken, Nitro boards doen niks onder voor Burton. hoewel ik wel een aantal maal heb gehoord dat het belag wat zacht is. ik geloof dat dat bij de Shogun en de Suprateam was. Flows tja daar is alles al over gezegd, ik heb daarvan onthouden dat je ze heel snel aan kan doen en dan ben je weer eerder weg dan je vrienden![]()
Snowboard only schoolquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:36 schreef progressive het volgende:
lauw komaki, wat voor school is dat eigenlijk?? en in welk land/plaats ga je dan les geven (denk dat je dat gaat doen of niet?)
klinkt goed, ik ga dit jaar ook nog naar Gerlos, een maat van me gaat daar ook weer les geven. Het plan voor volgend jaar is om in februari in Japan te gaan boarden. Lijkt me echt helemaal te gek. Het schijnt echt non stop poeder te zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:36 schreef Komakie het volgende:
Snowboard only school
Zit wel in 1 gebouw met een skischool maar verder is het voor het grootste gedeelte zelfstandig.
Hij heet "The Hot Zone" en hij zit in Gerlos (Oostenrijk).
Heb er vorig jaar een paar weken les gegeven bij die school en daarvoor altijd les gehad bij die school.
Ik ken de school en het gebied dus erg goed.
Das wel een voordeel
Hmmmm laat maar weten. Misschien kunnen we samen nog een poeder veldje pakkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
klinkt goed, ik ga dit jaar ook nog naar Gerlos, een maat van me gaat daar ook weer les geven. Het plan voor volgend jaar is om in februari in Japan te gaan boarden. Lijkt me echt helemaal te gek. Het schijnt echt non stop poeder te zijn.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:13 schreef 360sjors het volgende:
[afbeelding]
ja hoor, hier : http://snow.plus.ru/collection/quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:09 schreef progressive het volgende:
vooral die bovenste over die boom..:) die is echt sick. Ik heb gister shakedown gezien, was ook weer een heerlijk dvd. iemand nog andere aanraders?
White Balance 2003 - 2004 vond ik wel okayquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:09 schreef progressive het volgende:
vooral die bovenste over die boom..:) die is echt sick. Ik heb gister shakedown gezien, was ook weer een heerlijk dvd. iemand nog andere aanraders?
Dat is een behoorlijk zieke linkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
ja hoor, hier : http://snow.plus.ru/collection/
![]()
Nieuwe cartel kosste toch anders een maand stufi! korting mijn hol!!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:30 schreef Komakie het volgende:
Vandaag naar landgraaf geweest
Allemaal leuk en aardig maar indoor boarden is toch niet echt mijn ding.
Ik vind het wel leuk om ff weer te boarden enzo, maar ik wordt helemaal gek van die sneeuw daar. Hij pakt totaal niet dus je staat of op ijs of op rulle sneeuw.
Daarnaast is bij de kicker de landing wel redelijk maar doordat de hele tijd mensen over de zijkant van de landing heen springen zijn er hobbel in de landing.
Daarnaast zijn de landingen van de rail en tafel wel erg schijt. Bijna niet te blijven staan door alle hobbels
Ik vind rails en kickers best ok, maar het moet wel een beetje fatsoenlijk zijn aangelegd....
Heb nog wel een meevaller gehad. Toen we naar binnen gingen was er iemand met 2 halve dag kaarten waar nog een half uurtje op stond. Die hebben wij gehad. Toch een half uurtje gratis. Toen naar binnen gegaan. Kwamen een uurtje of 3 later terug. Normaal moet je dan bijbetalen. Maar goed, poortje ging niet open. Dus ik die gast van de skischoenen erbij geroepen. Hij zo een beetje kijken enzo. Doet het poortje open en zegt zo van "ok loop maar door"
Ik zeg nog van "weet je zeker dat het klopt". Eigenlijk een domme opmerking maar ik al snel last van me karma enzo... Anyway, hij zegt van "neej jullie hebben nog 10min om eruit te komen".
Dus wij zo doorlopen, verder niets meer van gehoord en een lekker gratis dagje snowboarden gehad
Alleen was de winkel wel dicht toen we eruit gingen. En ik zag overal posters hangen van "50% korting" en de nieuwe burton collectie was er. Had dus graag ff gekeken maar goed, het mocht niet zo zijn....
Ik vind dat bij alle banen waar ik tot nu toe geweest ben denk ik.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:13 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Nieuwe cartel kosste toch anders een maand stufi! korting mijn hol!!!!
En landgraaf heeft kutsneeuw ja, woensdag al gemerkt!
Ik ga zuipen, byebye!
Nothing beats tha real thing...quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind dat bij alle banen waar ik tot nu toe geweest ben denk ik.
Neues in duitsland was wel beter dacht ik en Bottrop was keihard maar Zoetermeer en Den Haag vond ik ook niet geweldig...
Word.quote:Op zondag 29 augustus 2004 04:18 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Nothing beats tha real thing...
En wat dacht je van indoor carven?? Ik heb nog NOOIT een keihard aangestampte piste indoor aangetroffen. Wil je er een paar keiharde carvebochten tegenaan gooien moet je toch perfect in balans zijn, anders duik je met je neus onherroepelijk de slush in. Misschien wel goed voor je techniek, maar ik ben toch niet de slechtste carver en het overkomt me nog vrij regelmatig als ik ga indoorenquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:28 schreef progressive het volgende:
hehe indeed, maar bij zoetermeer heb ik er niet zoveel last van. Alleen inderdaad zijn die kickers na een paar keer wel kapot. Zit er zo'n hele geul in de het midden met allemaal hobbeltjes..:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |