quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Miss_mini het volgende:
Welke soort Chips vinden jullie t lekkerste?
Ik persoonlijk ga toch voor de RINGLINGS
[afbeelding]
Paar weken geleden nog gezien bij de Albert Heijn aan de Jacobslaan te Nijmegen.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef Karrakas het volgende:
Die chips van Lays (euhmm met komkommer). Maar hier verkopen die josties ze niet meer
. Ergens anders nog wel? Je had ook met feta en nog een aantal soorten.
Dan moet ik maar uit Zeeland even snel op mijn fietsje naar Nijmegen komenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:31 schreef Frollo het volgende:
Gewoon Lays naturel. Geen poespas met vergezochte smaakjes, gewoon lekker kraken
[..]
Paar weken geleden nog gezien bij de Albert Heijn aan de Jacobslaan te Nijmegen.
Ik wil wel ff een doos komen brengen hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 15:34 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Dan moet ik maar uit Zeeland even snel op mijn fietsje naar Nijmegen komen.
Ik kan ze natuurlijk ook laten versturen via rembours ''dit pakket heeft een breekbare inhoud''.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn idd errug lekkerquote:Op donderdag 1 april 2004 15:34 schreef Whiskers het volgende:
Salt & Vinegar
Ja die zijn inderdaad lekker, had een vriendje van mij op de basisschool (lang geleden) in groep 8 van zijn pa die voor zaken naar Engeland was geweest. (Leuke souvenirquote:Op donderdag 1 april 2004 15:38 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Die zijn idd errug lekker
Doet me herinneren aan mijn tijd in OZ.....
Die hebben zo'n vieze nasmaakquote:Op donderdag 1 april 2004 15:41 schreef LaPluche het volgende:
Nibbits of Pomtips![]()
Jaaa!! Die zijn goddelijk! *gaat nu een zak halen*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef Drakul het volgende:
Heartbreakers!
Jij bedoelt zeker de Lay's Tzatziki ofzo. Komkommer/Yoghurt. Griekse elende... vond ik minderquote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef Karrakas het volgende:
Die chips van Lays (euhmm met komkommer). Maar hier verkopen die josties ze niet meer
. Ergens anders nog wel? Je had ook met feta en nog een aantal soorten.
300 gram zakkenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Croky bolognese bijna vergeten
Die zijn echt lekker! Bij onze AH hebben ze die nu uit de schappen gehaald, restanten verkocht met 35% kortingquote:Op vrijdag 2 april 2004 22:19 schreef dazzle123 het volgende:
Ik zal wel oud worden of zo. Maar die chips die jullie allemaal noemen zeggen me helemaal niks.
De beste chips was toch wel die roze van croky. Croky Bacon. Maar die hebben ze niet meer![]()
Heb ik ook altijd (Edah ¤ 0,25)quote:Op donderdag 1 april 2004 15:35 schreef DeWaasheid het volgende:
naturel, liefst goedkope (euroshopper, aldi, etc)
en dan met yoghurt dippen
C1000 huismerk bolognese, precies hetzelfde als de oude croky chipsquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:29 schreef Undergod het volgende:
de OUDE bolognese van croky was heeerlijk![]()
, de nieuwe is geen verbetering
![]()
IK WIL DE OUDE CHIPPIES TERUG
Precies! Was ik bijna vergetenquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:36 schreef Melv het volgende:
[..]
C1000 huismerk bolognese, precies hetzelfde als de oude croky chips![]()
"Croky magie".quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Precies! Was ik bijna vergetenDie dingen zijn echt goed te eten... alleen de "Croky magie" hangt er niet omheen...
Ja ik weet het, het is toch niet hetzelfde zonder die papegaaiquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Precies! Was ik bijna vergetenDie dingen zijn echt goed te eten... alleen de "Croky magie" hangt er niet omheen...
WHAAAAquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:55 schreef Melv het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is toch niet hetzelfde zonder die papegaaiIk herinner me nog goed dat er vaak kleine zakjes croky getrakteerd werden op de basisschool en dat het iedere keer weer een gevecht werd wie er de bolognese mocht hebben
Wat een nostalgie
![]()
ja dat komt omdat ze hem "verbeterd" hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:14 schreef Georges het volgende:
Ik heb ook het idee dat Croky in de Papegaaien tijd lekkerder was.
Toch niet die bagger cream & chives?!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:25 schreef martinensonja het volgende:
cream cheaves ( geen idee of ik het goed schrijf) van lays
Ik vind die echt goor smaken. Kun je net zo goed papier gaan etenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:25 schreef martinensonja het volgende:
cream cheaves ( geen idee of ik het goed schrijf) van lays
Precies, dan ben je gelijk voor 3 maanden genezenquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:48 schreef Morwen het volgende:
Mamma Mia's, paprikachips van Lays, naturelchips van Croky, bolognesechips van Croky en Hamka's.![]()
De allergoorste vind ik: Cream and chives van Lays, Bolognese van Lays en bijna al die nieuwe smaken die nu in rap tempo in de schappen liggen. Je had op een gegeven moment ook chips met pizzasmaak........bleghh.![]()
Ik heb die laatst in België zien liggen, in de bioscoop (Turnhout). Durfde ze niet te kopenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:38 schreef sonnie het volgende:
Ik vond die chips met augurken smaak van Smiths het lekkerst, helaas zijn die na 4 maanden alweer uit de winkel gehaald omdat de rest van Nederland ze niet kocht.
quote:Op donderdag 29 april 2004 00:10 schreef Dizzee het volgende:
Pringles en Hamka's(mini):Y
wel irritant als iemand anders chips eet. (ik haat dat geluid):N
die rooie? gast die is niet te eten.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:13 schreef sweek het volgende:
Dikke Croky paprika chips en Pringles Original.
Mja, paprika vind ik ook lekker, en hot & spicy eet ik ook wel eens... maar ik blijf de originele toch echt het lekkerst vinden.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:14 schreef Dizzee het volgende:
[..]
die rooie? gast die is niet te eten.![]()
die zijn inderdaad errug lekker!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:34 schreef Whiskers het volgende:
Salt & Vinegar
ligt eraan wat er in de kast ligtquote:Op donderdag 29 april 2004 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pringles, hamkas, kaaschips, nibbit... Er is er niet echt een die er bovenuit springt, het ligt er maar net aan waar ik trek in heb...
De ouwe croky bolognese bestaat ook nog. die's nu bij c1000 onder eigen winkelmerk bolognese te koop!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:26 schreef Poerkie het volgende:
Croky bolognese![]()
dat is nieuw? allemaal kleine zakjes, of in 1 grote zak? klinkt lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Smiths Favorites cheese mix.
Allemaal in 1 grote zakquote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is nieuw? allemaal kleine zakjes, of in 1 grote zak? klinkt lekker
juist! mijn verslaving op dit moment....quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:34 schreef Forumschorem het volgende:
Thai Sweet Chili van Lays Sensations, heerlijk!
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:36 schreef Salsagirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die vind ik wel lekker
Ik denk het 'Chips' gedeelte?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:10 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?
JA!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:34 schreef Forumschorem het volgende:
Thai Sweet Chili van Lays Sensations, heerlijk!
Foutje,kan gebeuren..quote:Op woensdag 14 december 2005 09:10 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?
en de mama mia`s ook ben ik gek op Bugles en tijgernootjes.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Miss_mini het volgende:
[afbeelding]
3 smaken bij de Jumbo die hier het dichts bij zit.quote:Op woensdag 14 december 2005 06:38 schreef NIels25 het volgende:
Jammer dat ze dat niet bij de AH hebben (Jumbo geloof ik wel, maar dan vast niet alle smaken)
Jumbo! En bij de Ikea hebben ze ook iets dat er veel op lijkt.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:26 schreef ruby het volgende:
Ik ben fan van Kettle chips.. Helaas niet in Nederland verkrijgbaar maar we o.a. in Engeland, alleen kom ik daar niet dagelijks. Ze hebben ze ooit bij de Albert Heijn gehad maar blijkbaar viel deze chips niet in de smaak..tssss.
Gelukkig hebben ze bij de Hema ook chippies (zeezout, bieslook &dille en nog eentje) die de kant opgaan van Kettle chips. Lekker knapperig, heerlijk. Dat is in ieder geval een begin. Dank u Hema.
[afbeelding]
Jaaaa, die is lekker!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Miss_mini het volgende:
[afbeelding]
Naam van die chips waren "Pyramids" van Cheetosquote:Op donderdag 29 december 2005 09:50 schreef TLC het volgende:
Pringles en van die piramide vormige chips (ben ff hun naam kwijt).
"Vroeger" (ahum, ik ben pas 27) had je ook van die Crocky Chips Bolognese, die waren echt super lekker !
Kreeg je nog echt vingers van die je na afloop heerlijk kon aflikken![]()
![]()
Ooooh zo lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 06:38 schreef NIels25 het volgende:
Old Kettle Chips uit Engeland![]()
Zo veel verschillende smaken, en het mooie is als de smaak cranberry & brie is, dan zit dat er dus ook in! Geen kunstmatige zooi! Gewoon heerlijke chips!
Jammer dat ze dat niet bij de AH hebben (Jumbo geloof ik wel, maar dan vast niet alle smaken)
Die bedoel ik dus...!quote:
Die Hot chips heb ik pas uit elende weggegooit. Echt niet lekker. Smaakt naar aangebrande aardappels.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef Bergie88 het volgende:
m'n italiaanse kerstpakket.
daar zijn er dus 3 vanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef Fool het volgende:
Met stip op één: Lays Thai Sweet Chili!
die heet sinds een tijdje Cream and Union, maar die zijn ook slecht nog op sporadische locaties te vinden.. iig wel bij de C1000!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef Robbiej het volgende:
Cream & Chives van lays... maar die kan ik nooit meer vinden.. tips?
Old Kettle is in Engeland te koop in de volgende smaken. Ik geef er ook een waardering achter als ik deze gegeten heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ooooh zo lekker![]()
Alleen ken ik nog maar 2 smaken.
Dat klinkt goe-hoed!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef NIels25 het volgende:
Old Kettle is in Engeland te koop in de volgende smaken. Ik geef er ook een waardering achter als ik deze gegeten heb.
- Lightly Salted 8
- Sea Salt with Crushed Black Peppercorns 8
- Sea Salt and Balsamic Vinegar 7
- Mature Cheddar and Chive 9![]()
- Salsa with Mesquite
- Yoghurt and Green Onion 8
- Mango Chili 9![]()
- Undressed (puur aardappel)
- Wensleydale Cheese and Cranberry 8
- Roquefort and French Onion 7
- Blue Stilton and Port 7
- Sweet red Pepper and Sundried Tomato 7
- Sourcream, Lemon and Black Pepper 8
- White Stilton and Apricot
En als laatste
- Organic Salsa Dip 10![]()
![]()
![]()
![]()
Deze smaakt heel erg lekker bij zout en peper chips of bij Kettle Taco Chips!
Smokey Bacon! Lekker ja, verkopen ze alleen nog in België volgens mij, als ik het daar tegenkom neem ik altijd weer een paar zakken mee.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:05 schreef Cid het volgende:
Vroeger toen Lay's nog anders heette.. toen had croky volgens mij van de paarse zakken...dat was erg lekker, geen idee wat de naam was, ze maken het al een hele tijd niet meer
Oeh, waar koop ik die?! Ik was altijd dol op de Pepper chips die uit de handel is gehaald.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef VirgilReality het volgende:
[afbeelding]
Kettle Chips vooral die Black pepper![]()
Bij de Jumbo kun je ze kopen 4 soorten smaken hebben ze daar maar ik ga altijd voor de Pepperquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, waar koop ik die?! Ik was altijd dol op de Pepper chips die uit de handel is gehaald.
Tis niet de echte nee, die van Lays is de echte smaak, maar die vind ik juist goor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
snap alleen niet wat er bolognese aan is
hij is wel lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |