Die Hot chips heb ik pas uit elende weggegooit. Echt niet lekker. Smaakt naar aangebrande aardappels.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef Bergie88 het volgende:
m'n italiaanse kerstpakket.
daar zijn er dus 3 vanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef Fool het volgende:
Met stip op één: Lays Thai Sweet Chili!
die heet sinds een tijdje Cream and Union, maar die zijn ook slecht nog op sporadische locaties te vinden.. iig wel bij de C1000!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef Robbiej het volgende:
Cream & Chives van lays... maar die kan ik nooit meer vinden.. tips?
Old Kettle is in Engeland te koop in de volgende smaken. Ik geef er ook een waardering achter als ik deze gegeten heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ooooh zo lekker![]()
Alleen ken ik nog maar 2 smaken.
Dat klinkt goe-hoed!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef NIels25 het volgende:
Old Kettle is in Engeland te koop in de volgende smaken. Ik geef er ook een waardering achter als ik deze gegeten heb.
- Lightly Salted 8
- Sea Salt with Crushed Black Peppercorns 8
- Sea Salt and Balsamic Vinegar 7
- Mature Cheddar and Chive 9![]()
- Salsa with Mesquite
- Yoghurt and Green Onion 8
- Mango Chili 9![]()
- Undressed (puur aardappel)
- Wensleydale Cheese and Cranberry 8
- Roquefort and French Onion 7
- Blue Stilton and Port 7
- Sweet red Pepper and Sundried Tomato 7
- Sourcream, Lemon and Black Pepper 8
- White Stilton and Apricot
En als laatste
- Organic Salsa Dip 10![]()
![]()
![]()
![]()
Deze smaakt heel erg lekker bij zout en peper chips of bij Kettle Taco Chips!
Smokey Bacon! Lekker ja, verkopen ze alleen nog in België volgens mij, als ik het daar tegenkom neem ik altijd weer een paar zakken mee.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:05 schreef Cid het volgende:
Vroeger toen Lay's nog anders heette.. toen had croky volgens mij van de paarse zakken...dat was erg lekker, geen idee wat de naam was, ze maken het al een hele tijd niet meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |