juist! mijn verslaving op dit moment....quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:34 schreef Forumschorem het volgende:
Thai Sweet Chili van Lays Sensations, heerlijk!
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:36 schreef Salsagirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die vind ik wel lekker
Ik denk het 'Chips' gedeelte?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:10 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?
JA!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:34 schreef Forumschorem het volgende:
Thai Sweet Chili van Lays Sensations, heerlijk!
Foutje,kan gebeuren..quote:Op woensdag 14 december 2005 09:10 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?
en de mama mia`s ook ben ik gek op Bugles en tijgernootjes.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Miss_mini het volgende:
Welke soort Chips vinden jullie t lekkerste?
Ik persoonlijk ga toch voor de RINGLINGS
[afbeelding]
3 smaken bij de Jumbo die hier het dichts bij zit.quote:Op woensdag 14 december 2005 06:38 schreef NIels25 het volgende:
Jammer dat ze dat niet bij de AH hebben (Jumbo geloof ik wel, maar dan vast niet alle smaken)
Jumbo! En bij de Ikea hebben ze ook iets dat er veel op lijkt.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:26 schreef ruby het volgende:
Ik ben fan van Kettle chips.. Helaas niet in Nederland verkrijgbaar maar we o.a. in Engeland, alleen kom ik daar niet dagelijks. Ze hebben ze ooit bij de Albert Heijn gehad maar blijkbaar viel deze chips niet in de smaak..tssss.
Gelukkig hebben ze bij de Hema ook chippies (zeezout, bieslook &dille en nog eentje) die de kant opgaan van Kettle chips. Lekker knapperig, heerlijk. Dat is in ieder geval een begin. Dank u Hema.
[afbeelding]
Jaaaa, die is lekker!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Miss_mini het volgende:
Welke soort Chips vinden jullie t lekkerste?
Ik persoonlijk ga toch voor de RINGLINGS
[afbeelding]
Naam van die chips waren "Pyramids" van Cheetosquote:Op donderdag 29 december 2005 09:50 schreef TLC het volgende:
Pringles en van die piramide vormige chips (ben ff hun naam kwijt).
"Vroeger" (ahum, ik ben pas 27) had je ook van die Crocky Chips Bolognese, die waren echt super lekker !
Kreeg je nog echt vingers van die je na afloop heerlijk kon aflikken![]()
![]()
Ooooh zo lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 06:38 schreef NIels25 het volgende:
Old Kettle Chips uit Engeland![]()
Zo veel verschillende smaken, en het mooie is als de smaak cranberry & brie is, dan zit dat er dus ook in! Geen kunstmatige zooi! Gewoon heerlijke chips!
Jammer dat ze dat niet bij de AH hebben (Jumbo geloof ik wel, maar dan vast niet alle smaken)
Die bedoel ik dus...!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |