juist! mijn verslaving op dit moment....quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:34 schreef Forumschorem het volgende:
Thai Sweet Chili van Lays Sensations, heerlijk!
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:36 schreef Salsagirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die vind ik wel lekker
Ik denk het 'Chips' gedeelte?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:10 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?
JA!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:34 schreef Forumschorem het volgende:
Thai Sweet Chili van Lays Sensations, heerlijk!
Foutje,kan gebeuren..quote:Op woensdag 14 december 2005 09:10 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de TT begrijp je niet?
en de mama mia`s ook ben ik gek op Bugles en tijgernootjes.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Miss_mini het volgende:
Welke soort Chips vinden jullie t lekkerste?
Ik persoonlijk ga toch voor de RINGLINGS
[afbeelding]
3 smaken bij de Jumbo die hier het dichts bij zit.quote:Op woensdag 14 december 2005 06:38 schreef NIels25 het volgende:
Jammer dat ze dat niet bij de AH hebben (Jumbo geloof ik wel, maar dan vast niet alle smaken)
Jumbo! En bij de Ikea hebben ze ook iets dat er veel op lijkt.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:26 schreef ruby het volgende:
Ik ben fan van Kettle chips.. Helaas niet in Nederland verkrijgbaar maar we o.a. in Engeland, alleen kom ik daar niet dagelijks. Ze hebben ze ooit bij de Albert Heijn gehad maar blijkbaar viel deze chips niet in de smaak..tssss.
Gelukkig hebben ze bij de Hema ook chippies (zeezout, bieslook &dille en nog eentje) die de kant opgaan van Kettle chips. Lekker knapperig, heerlijk. Dat is in ieder geval een begin. Dank u Hema.
[afbeelding]
Jaaaa, die is lekker!!quote:Op donderdag 1 april 2004 15:24 schreef Miss_mini het volgende:
Welke soort Chips vinden jullie t lekkerste?
Ik persoonlijk ga toch voor de RINGLINGS
[afbeelding]
Naam van die chips waren "Pyramids" van Cheetosquote:Op donderdag 29 december 2005 09:50 schreef TLC het volgende:
Pringles en van die piramide vormige chips (ben ff hun naam kwijt).
"Vroeger" (ahum, ik ben pas 27) had je ook van die Crocky Chips Bolognese, die waren echt super lekker !
Kreeg je nog echt vingers van die je na afloop heerlijk kon aflikken![]()
![]()
Ooooh zo lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 06:38 schreef NIels25 het volgende:
Old Kettle Chips uit Engeland![]()
Zo veel verschillende smaken, en het mooie is als de smaak cranberry & brie is, dan zit dat er dus ook in! Geen kunstmatige zooi! Gewoon heerlijke chips!
Jammer dat ze dat niet bij de AH hebben (Jumbo geloof ik wel, maar dan vast niet alle smaken)
Die bedoel ik dus...!quote:
Die Hot chips heb ik pas uit elende weggegooit. Echt niet lekker. Smaakt naar aangebrande aardappels.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef Bergie88 het volgende:
m'n italiaanse kerstpakket.
daar zijn er dus 3 vanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef Fool het volgende:
Met stip op één: Lays Thai Sweet Chili!
die heet sinds een tijdje Cream and Union, maar die zijn ook slecht nog op sporadische locaties te vinden.. iig wel bij de C1000!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:28 schreef Robbiej het volgende:
Cream & Chives van lays... maar die kan ik nooit meer vinden.. tips?
Old Kettle is in Engeland te koop in de volgende smaken. Ik geef er ook een waardering achter als ik deze gegeten heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ooooh zo lekker![]()
Alleen ken ik nog maar 2 smaken.
Dat klinkt goe-hoed!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef NIels25 het volgende:
Old Kettle is in Engeland te koop in de volgende smaken. Ik geef er ook een waardering achter als ik deze gegeten heb.
- Lightly Salted 8
- Sea Salt with Crushed Black Peppercorns 8
- Sea Salt and Balsamic Vinegar 7
- Mature Cheddar and Chive 9![]()
- Salsa with Mesquite
- Yoghurt and Green Onion 8
- Mango Chili 9![]()
- Undressed (puur aardappel)
- Wensleydale Cheese and Cranberry 8
- Roquefort and French Onion 7
- Blue Stilton and Port 7
- Sweet red Pepper and Sundried Tomato 7
- Sourcream, Lemon and Black Pepper 8
- White Stilton and Apricot
En als laatste
- Organic Salsa Dip 10![]()
![]()
![]()
![]()
Deze smaakt heel erg lekker bij zout en peper chips of bij Kettle Taco Chips!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |