quote:puts (de ~, ~en)
1 scheepsemmer met ingesplitst touw, waarmee men naast het schip water schept
quote:Man die bakt - door Oboema
Man die bakt
Zon op de huid
De man vangt aan
De man die bakt
Bakt die man?
De man die bakt
Nee, die man die bakt
Man die bakt
Man die bakt bakt bakt bakt bakt
Die man die bakt
Nee, de koekenbakker bakt
De koekenbakker bakt wat de man niet bakt
Man die bakt
Puts water
Puts puts
Man die bakt
Die bakt ze bruin zeg
De vrouw zegt: de man die bakt
Ja, de man die bakt
Nee, de man die bakt
Bak bak bakt
De vrouw doet open
Het is de koekenbakker
Nee, de man die bakt
Bakt bakt bakt bakt bakt bakt bakt
Het hele jaar door
bakbakbakbakbakbakbakbakbakbakbakbakbak
Man die bakt
Trima Kassie
quote:TONNIE PUTS
Mijn naam is Tonnie Puts en ik vind het leuk om mijzelf aan je voor te stellen. Ik ben 46 jaar, ben getrouwd en heb twee kinderen: een dochter van 19 en een zoon van 17 jaar. Na de middelbare school heb ik de Pedagogische Academie gevolgd. Daarna heb ik tien jaar als onderwijzeres gewerkt op een basisschool in Herten. Dat is een klein dorpje aan de Maas in Limburg. Later heb ik heel wat jaartjes als invaljuf gewerkt op verschillende scholen in Veldhoven. Nu werk ik al weer vier jaar op de Edufaxschool.
Bronquote:HOE DIEP MOET JE ZINKEN OM JE PUTS TE VERDRINKEN
Als afsluiting van een prachtige nazomer met overmaat wind, storm en regen, dan eindelijk een weekend met wind, storm èn regen! 12 mijl naar Edam, dat kan in twee uur, maar omdat het de WSV Lelystad-haven is, die de tocht organiseert, duurt het zeker drie uur met variabele wind en vooral tegen. Stampen op de golven, vooral géén genua hijsen, maar een gewone fok; geen snelheid dus. Een uurtje later alsnog een rif erin, want het gaat waaien. Dus binnen alles weer recht sjorren en gewoon doen of het zo hoort. Af en toe een beetje schrikken: de zon komt erdoor! Dat blijkt dan snel een vergissing, die weggepoetst wordt met een fikse bui. Edam nadert; aflandige wind maakt kruisen noodzakelijk. Toch lukt het en met een diepgang van 1.50 is het zelfs mogelijk om de haven binnen te varen, ondertussen wuivend naar een paar diepstekende medezeilers, die naar Volendam moeten uitwijken om hun megajacht aan de steiger te krijgen. We zijn blij dat onze boot niet zo diep steekt, maar ... de haven is dieper dan we dachten. Bij het schoonschipmaken gaat de puts op eigen houtje water halen en zoekt dit op de bodem. Het lachen om andermans diepgang vergaat ons, want de puts zinkt zó diep, dat hij echt weg is!
Moraal van dit verhaal: Edamse wateren hebben diepe gronden en lach pas om andermans diepe kiel, als je je puts veilig aan boord hebt.
quote:Moraal van dit verhaal: Edamse wateren hebben diepe gronden en lach pas om andermans diepe kiel, als je je puts veilig aan boord hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2004 11:26 schreef Poerkie het volgende:
PUTS !!
Hmm... klinkt op zich wel lekker. Zal hem proberen te gebruiken.
voor de beginners het het bestellen van een puts water bij de lokale kroeg een goed idee.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:22 schreef 9christensen het volgende:
bij welke gelegenheden kan ik puts het beste gebruiken?
hmmm twijfel geval ik zweer toch liever bij het mooie hollandse Puts !quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:26 schreef Toeps het volgende:
Mijn hond heet Poets. Mag dat ook? Als in: Pütz?
"Doe maar een rondje putsen bier"quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor de beginners het het bestellen van een puts water bij de lokale kroeg een goed idee.
Of voor de bierdrinkers onder ons een puts bier !
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
"Doe maar een rondje putsen bier"
tuurlijk als hij maar veelvuldig gebruikt wordt !quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:33 schreef Poerkie het volgende:
Mag je hem ook als scheldwoord gebruiken? Want zo vind ik hem ook aardig lekker klinken!
Jij vuile PUTS!
hey vervuil dit topic niet met dat engels wil je.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:31 schreef Oom_Agent het volgende:
Puts op de AEX.
jaja de puts staan er mooi bij.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:36 schreef 9christensen het volgende:
Wat een heerlijke putsachtige dag is het toch vandaag
quote:Op donderdag 1 april 2004 10:47 schreef Tokay het volgende:
Ik vind het maar een puts-woord.
Sorry.
je bent er inmiddels aan gewend zie ikquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:40 schreef Tokay het volgende:
Puts.
Het putserende effect van dit topic is bewezenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:47 schreef Tokay het volgende:
Ruim 24 uur op mij inpraten, sorteerde het gewenste effect.
Ik geef me over.
Puts.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:39 schreef bommetje88 het volgende:
puts betekend people unter the stairs kijk maar![]()
[afbeelding]
TOEVALLIG!quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:11 schreef Bosbeetle het volgende:
het is geen engels woord
het is puts en dat is een emmer met een ingesplitst touw !!!
percies !!! al die puts lui met hun ge-engelsquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
TOEVALLIG!![]()
![]()
puts ff een end op, wil je?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:39 schreef bommetje88 het volgende:
puts betekend people unter the stairs kijk maar![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:26 schreef Poerkie het volgende:
[..]
puts ff een end op, wil je?![]()
Ok dat is waar maar ik word altijd een putsje gekwest als puts uit zijn mooie nederlandse context gehaald wordtquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:38 schreef Tokay het volgende:
Nou ja, hij bedoelde het toch goed?
Wees eens lief en hijs jij even een puts vergevingsgezindheid op, Bosbeetle?
Puts!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:42 schreef bommetje88 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:12 schreef Gianluca het volgende:
waarom zou iemand water uit een meer, kanaal of rivier willen halen
erm dat lijkt mij geen scheepsemmer met ingesplitst touwquote:
volgens google is t toch zoquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm dat lijkt mij geen scheepsemmer met ingesplitst touw
hmmmmmm intrigerendquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:24 schreef blublub het volgende:
[..]
volgens google is t toch zo
ach man, loop toch niet zo te putsenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmmmmm intrigerend
Oehquote:
stoer!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:39 schreef 9christensen het volgende:
verrek, geef mij maar een paar putsen bier
Bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:59 schreef -9eert- het volgende:
plopperdeplopperdeplop...nee wacht....putserdeputserdeputs
Rick Pustquote:Op donderdag 15 april 2004 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Puts is voor mij een naam. Ik heb een vriend die heet Rick Puts. Wat klinkt nou beter... Rick... of Puts?
Iedereen die 'm kent noemt 'm dus ook bijna altijd Puts
quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:13 schreef Tokay het volgende:
En vooruit, nogmaals een authentieke puts voor Bosbeetle.
[afbeelding]
Twee putskes water halen, twee putskes pompen...
quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:29 schreef 9christensen het volgende:
gister putsen gedronken
ja ik wil een puts aflevering van de smurfenquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:41 schreef Echo99 het volgende:
Het lijkt wel een beetje op de smurfen:
Hey potige Puts, puts je vandaag nog even mee naar de puts, dan kunnen we daar samen putsen.
![]()
neej sorry, ik heb een date met putsinquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:41 schreef Echo99 het volgende:
Het lijkt wel een beetje op de smurfen:
Hey potige Puts, puts je vandaag nog even mee naar de puts, dan kunnen we daar samen putsen.
![]()
Zo dus jij gaat putsin es ff lekker putsen?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:58 schreef godard_k het volgende:
[..]
neej sorry, ik heb een date met putsin![]()
puts yeah!quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zo dus jij gaat putsin es ff lekker putsen?![]()
Foto's?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:05 schreef -Carioca- het volgende:
Ik heb zelfs twee putsen![]()
Even zoeken, wacht even...quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Foto's?
putsquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:15 schreef Echo99 het volgende:
The only thing to fear is running out of PUTS
Klopt!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
heldin en breezer... twee woorden die niet in één zin genoemd mogen worden
mits puts !quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
heldin en breezer... twee woorden die niet in één zin genoemd mogen worden
Je slaat de spijker op z'n puts!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mits puts !
hoi-e Okaye mevrouw !!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:25 schreef Tokay het volgende:
Hee Bosbeetle, ouwe puts-fan van me.
Hij zei mevrouw tegen me!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:
hoi-e Okaye mevrouw !!
wat moet ik dan zeggen maagie ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij zei mevrouw tegen me!
Oeh een puts met cavia'squote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:34 schreef Tokay het volgende:
Vergeef me Bosbeetle, ik moest dit gewoon even posten.
Geheel ontopic, overigens.
[afbeelding]
Je dierenkennis is bedroevend, maar je blijft een schat hoor!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh een puts met cavia's
chinchilla's wasbevers neusapen whatever !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je dierenkennis is bedroevend, maar je blijft een schat hoor!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
hey tokay heb je puts erm post van jawi al gezien
Welke Fok!kers zou je raadplegen ?
je zo hem een puts om de oren gevenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:46 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
![]()
de vlegel!
was dat niet die aflevering met een Putsenbakker op bezoek?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:03 schreef Echo99 het volgende:
Heb je laatst pu-puts gezien met Puts de leeuw?
Excuses. We blijven wat dichter bij huis in de toekomst. Ik geloof trouwens dat The_Langolier al een duit in 't zakje doet hierboven. Hij beweert dat hij te diep in t putsje heeft gekeken. Uitstekende en praktische toepassing van het woord puts.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat jullie het woord puts te snel uit zn, ovregens erg mooie, conttext halen !
awquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:55 schreef Tokay het volgende:
Nog een koddig putsje gevonden, Bosbeetle.
[afbeelding]
1. om en nabij de 12 literquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:51 schreef Echo99 het volgende:
Beste fokkers,
Een stukje verdieping in de materie graag. Zo heb ik nog wel een aantal prangende vragen m.b.t. de Puts.
1. Wat is de inhoud van een gemidelde puts?
2. Hoelang doe je ongeveer met een goede puts.
3. Welk meesterbrein heeft dit magnifieke hulpstuk uitgevonden?
Ja alleen of mijn opzet geslaagd is vraag ik me af . Maar hier op fok is puts al weer iets meer herintegreerdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:17 schreef Tokay het volgende:
Prachtig topic, dit.
Puts!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:15 schreef Echo99 het volgende:
Ik persoonlijk ga ervoor zorgen dat in de provincie Flevoland (daar woon ik dan) het woord Puts weer voet aan de grond krijgt. De puts zal weldra wederom prijken op menig sloep & schuit. Sterker nog ik ga me nu terstond vervoegen bij een sluis om aldaar de Puts te promoten!!!!
Wat een tomeloze inzet.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:15 schreef Echo99 het volgende:
Ik persoonlijk ga ervoor zorgen dat in de provincie Flevoland (daar woon ik dan) het woord Puts weer voet aan de grond krijgt. De puts zal weldra wederom prijken op menig sloep & schuit. Sterker nog ik ga me nu terstond vervoegen bij een sluis om aldaar de Puts te promoten!!!!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]held
ik zal je maar niet wijzen op je ondertitel
Ik ben dit hele topic al intens blij tokay maar dit voegt weer een schepje levensvreugd toequote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:36 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
7 putsen op een rij, Bosbeetle ben je nu dan blij?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:44 schreef Echo99 het volgende:
Check die appelputs! Bruut.
zo'n puts kan best wat inquote:Op maandag 17 mei 2004 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou hoeveel putsen zou je zat zijn eigenlijk?
En trouwens... dat moet wel lastig tappen zijn... zo'n puts bier. Das een lastige schuimkraag enzo...
Litertje of tien, schat ik.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:05 schreef 9christensen het volgende:
zo'n puts kan best wat in![]()
12 om precies te zijn.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Litertje of tien, schat ik.
Toe maar.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:40 schreef Echo99 het volgende:
12 om precies te zijn.
Ik moet overal een beetje bekend worden onder Akketa. Puts is achterhaald. Maar beleeft een goede revival met dit topic.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Puts... toch weer jammer dat je dan niet 'Puts' als nick hebt genomen
akketaquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:36 schreef Akketa het volgende:
[..]
Ik moet overal een beetje bekend worden onder Akketa. Puts is achterhaald. Maar beleeft een goede revival met dit topic.
Doe mijn zo'n t-shirt !!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:56 schreef The_Langolier het volgende:
komen er nog aanmeldingen voor het Putsen promotieteam? anders zit ik hier opgescheept met al die t-shirts.![]()
een origineel Putsen promotieteam shirt kost 25 euros.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Doe mijn zo'n t-shirt !!!
was kost da ?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:26 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
een origineel Putsen promotieteam shirt kost 25 euros.
voor jou 20 euro omdat jij de Puts dmv dit topic op enorme wijze in de aandacht zet![]()
tja, de Putsen vereniging moet ergens haar geld vandaan halen om de Putsen te promoten he. Het is ook een beetje goodwill/liefdadigheid.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]20 euro
gaat sparen !
quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:41 schreef Tokay het volgende:
Deze puts hadden we nog niet, geloof ik. Mooie puts.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Puts is achterhaald."Ga nou toch weg
Iedereen noemt je Puts... de helft van de mensen kent je echte voornaam niet eens... en dan is "Puts" achterhaald?
okay-e tokayquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:27 schreef Tokay het volgende:
Bosbeetle, ouwe putsvriend van me!
How come?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:29 schreef Bosbeetle het volgende:
okay-e tokayzie sig
ik zei dat ze er best mocht wezenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
How come?
ga slapen gek!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik zei dat ze er best mocht wezen
vrouwen ik kan er echt niet mee omgaan !
slaap is niet putswaardig !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga slapen gek!
Toch wel Bosbeetle.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:34 schreef Bosbeetle het volgende:
slaap is niet putswaardig !
slaap wel tokay !!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Toch wel Bosbeetle.
Tot ziens, tot puts
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:54 schreef Bosbeetle het volgende:
slaap wel tokay !!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
![]()
whehehe waar ?quote:
hmm minder dan !quote:Op zondag 16 januari 2005 21:37 schreef Echo99 het volgende:
Dat dit topic nog een keer op mijn netvlies zou komen. Mijn zendingsreis ter bevordering van de herintegratie van de puts is jammerlijk doodgebloed trouwens.
haha was op een boerderij.quote:
Putsquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
So, mogge... Het duurde gewoon 2 maanden voordat je antwoord gaf...
erm nee maar danku voor het gebruiken van het woord putsquote:
Alsmede tevens ook Putserigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:29 schreef Echo99 het volgende:
Putskick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Een bijna 5 jaar oud topic kicken zul je bedoelen
tja ik vond die jaren in ieder geval niet putswaardig.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:40 schreef yvonne het volgende:
Waarom in 2007 en 2008 geen Puts?!
Putsloze jaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een constructieve bijdrage aan MyAt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Het_hupt het volgende:
wat is de zin van het kicken van dit topic, behalve het scoren van notes?
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Het_hupt het volgende:
Op een overdrachtelijk en ludieke manier dan he... Voor dat ik weer notes aan het verzamelen benquote:
Dat het een mooi langlopend topic is?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Het_hupt het volgende:
jah, ik dacht laat hem maar openquote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat het een mooi langlopend topic is?
[ afbeelding ]
Puts?
quote:Op donderdag 1 april 2004 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
hier een mooi gedicht met daarin het woord puts !!
[Man die bakt - door Oboema
Man die bakt
Zon op de huid
De man vangt aan
De man die bakt
Bakt die man?
De man die bakt
Nee, die man die bakt
Man die bakt
Man die bakt bakt bakt bakt bakt
Die man die bakt
Nee, de koekenbakker bakt
De koekenbakker bakt wat de man niet bakt
Man die bakt
Puts water
Puts puts
Man die bakt
Die bakt ze bruin zeg
De vrouw zegt: de man die bakt
Ja, de man die bakt
Nee, de man die bakt
Bak bak bakt
De vrouw doet open
Het is de koekenbakker
Nee, de man die bakt
Bakt bakt bakt bakt bakt bakt bakt
Het hele jaar door
bakbakbakbakbakbakbakbakbakbakbakbakbak
Man die bakt
Trima Kassie]
de zevende post van deze topicquote:
Ik kan het langzaamst groeiend topic Zeepzoutsod o.i.d. niet meer vinden... Jij? Dat klere ding heeft ook sinds begin 2004 in in MyAt gestaan...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat het een mooi langlopend topic is?
[ afbeelding ]
Puts?
Ik zie het niet, echt nietquote:Op maandag 19 januari 2009 13:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, ik dacht laat hem maar open
ziet dr raar uit dat je steeds na een slotje blijft posten
ik moest lachenquote:
Pffft, meer trefwoorden?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik kan het langzaamst groeiend topic Zeepzoutsod o.i.d. niet meer vinden... Jij? Dat klere ding heeft ook sinds begin 2004 in in MyAt gestaan...
Een duikster die puts heet, zal ze veel water mee naar boven nemen?quote:WIJCHEN - Afgelopen zondag werd Ghita Puts, vinzwemster van het Wijchense Pontos, in Utrecht gehuldigd voor het behalen van haar nieuw Nederlands record op de 50 meter afstandsduiken.
Dat is 50 meter onderwaterzwemmen met een grote vin aan je voeten. Zij deed dit in een tijd van 18.99 seconden. Ze moest er overigens wel lang op wachten. Het record zwom ze namelijk al op 18 juni 2006, in de Tongelreep te Eindhoven, maar het werd pas afgelopen maand erkend door het bondsbureau. De Beuningse Puts probeert nu de limieten te pakken te krijgen om uitgezonden te worden voor de EK te Hongarije in 2008.
quote:
nouja een kick van nog geen jaar. Ik vind kicks van 3 jaar of ouder beter al begon dit topic al wel een tijdje geledenquote:
Zeker een puts sneeuw is een behoorlijke hoeveelheid sneeuw in 1 keerquote:Op maandag 21 december 2009 20:17 schreef Echo99 het volgende:
Een puts voor de sneeuw had handig geweest nu!
Zo is dat !!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Lekker met een puts vol bier naar het EK kijkenmooie tijden!
quote:
quote:
Wie doet het anders neob?quote:
Neejoh puts.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |