Ik kan het langzaamst groeiend topic Zeepzoutsod o.i.d. niet meer vinden... Jij? Dat klere ding heeft ook sinds begin 2004 in in MyAt gestaan...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat het een mooi langlopend topic is?
[ afbeelding ]
Puts?
Ik zie het niet, echt nietquote:Op maandag 19 januari 2009 13:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, ik dacht laat hem maar open
ziet dr raar uit dat je steeds na een slotje blijft posten
ik moest lachenquote:
Pffft, meer trefwoorden?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik kan het langzaamst groeiend topic Zeepzoutsod o.i.d. niet meer vinden... Jij? Dat klere ding heeft ook sinds begin 2004 in in MyAt gestaan...
Een duikster die puts heet, zal ze veel water mee naar boven nemen?quote:WIJCHEN - Afgelopen zondag werd Ghita Puts, vinzwemster van het Wijchense Pontos, in Utrecht gehuldigd voor het behalen van haar nieuw Nederlands record op de 50 meter afstandsduiken.
Dat is 50 meter onderwaterzwemmen met een grote vin aan je voeten. Zij deed dit in een tijd van 18.99 seconden. Ze moest er overigens wel lang op wachten. Het record zwom ze namelijk al op 18 juni 2006, in de Tongelreep te Eindhoven, maar het werd pas afgelopen maand erkend door het bondsbureau. De Beuningse Puts probeert nu de limieten te pakken te krijgen om uitgezonden te worden voor de EK te Hongarije in 2008.
quote:
nouja een kick van nog geen jaar. Ik vind kicks van 3 jaar of ouder beter al begon dit topic al wel een tijdje geledenquote:
Zeker een puts sneeuw is een behoorlijke hoeveelheid sneeuw in 1 keerquote:Op maandag 21 december 2009 20:17 schreef Echo99 het volgende:
Een puts voor de sneeuw had handig geweest nu!
Zo is dat !!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Lekker met een puts vol bier naar het EK kijkenmooie tijden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |