Thanks voor je uitgebreide, goed onderbouwde meningquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:48 schreef TimmyAsd het volgende:
gothica
ikke toevallig ook toen straksquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:48 schreef TimmyAsd het volgende:
gothica
quote:Wishmaster 4 zojuist gezien, beter dan 3, misschien vind ik deze zelfs beter dan 2, alhoewel in dit deel de make-up van the Djinn veel slechter is dan in deel 1 en 2, en bovendien is deze DJinn minder goed dan Divoff in deel 1 & 2. Wat wel weer positief aan deze film is, is de manier waarop de hoofdkarakters uitgewerkt zijn, veel dieper dan dan karakters uit de vorige 2 sequels. De verhaallijn is eindelijk weer eens anders: deel 2 & 3 waren eigenlijk gewoon deel 1 met andere acteurs en locaties. Deze gooit wat variatie. Ik heb wat opmerkingen gelezen over inconsistentie met eerdere Wishmaster films (de hoofdpersoon is steeds verbonden met The Djinn, dat is in deze film niet het geval), maar dat is makkelijk te verexcuseren doordat the Djinn daar ongetwijfeld controle over heeft.
al met al is het een beetje een twijfel gevalletje, hij heeft zo zijn goede punten en zijn slechte punten. Ik twijfel of ik dit of deel 2 de beste sequel vindt. Had Divoff nou maar de Djinn gespeeld in deze, dan was het makkelijk geweest.
Overigens, en wat een enorm +punt is, is dat ik de hoofdrolspeelster een enorm sex-appeal vind hebben (zal wel door die lekkere ass komen)en ik vind het dan ook helemaal niet erg dat ze 3 seks/naaktscenes heeft. De film heeft nog meer naakt in de vorm van een lange scene in een stripclub (silicon titties ahoy!), een lekker buikdanseresje en bijna, en dat is een gemiste kans, een negerinnetje wat in bad zit en vervolgens wenst om een moordwip (letterlijk
). Tja, dat we zowel in de badscene en tijdens de moordsex geen enkele blik op haar massive babylons te zien krijgen is dan weer jammer. Maar goed, in dit deel zeet meer naakt dan in de vorige 3 delen samen
érg mooie film, vooral als je lekker in de sfeer van de film zitquote:Op donderdag 1 april 2004 11:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Home room![]()
[afbeelding]
Leuke filmMoet 'm alleen nog afkijken
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:18 schreef twiFight het volgende:
Die avatar van jou, is dat die chica uit de film The Girl Next Door?
Was dat een eindscene of was dat een eindscene?quote:Op donderdag 1 april 2004 00:06 schreef .D.a.v.i.d. het volgende:
Scarface![]()
Yup,goede filmquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:19 schreef twiFight het volgende:
[..]
érg mooie film, vooral als je lekker in de sfeer van de film zit
was wel even stil aan het einde
note: je moet wel van drama houden
drama? misschien wel een beetje. maar ook TE komisch . Wat een meesterlijk rol mag Spacey spelen...quote:[b]
Ik hou normaal niet van het genre: drama
quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:12 schreef morrox het volgende:
ga vanavond eens aan Killer Klowns from Outer Space beginnen. schijnt wel 'goed' te zijn
Laat even weten wat je ervan vond!quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:41 schreef truSteh het volgende:
Net X2: X-Men United gekeken, erg gave film. Vanvond Passion of the Christ kijken, ben benieuwd, hoor er veel verschillende meningen over.
quote:Op zondag 4 april 2004 13:28 schreef truSteh het volgende:
Net klaar met het kijken van The Pianist, echt een mooie film.
Die was vrijdag op tv... vond hem echt saai, had hem nog nooit gezien maar had er wel meer van verwacht... ook een heel stom einde... 'Silence of the lamps' (zo schreef je da toch?) was echt 10x beterquote:Op zondag 4 april 2004 14:25 schreef DJ_Robbie het volgende:
Hannibal
Heel apart .. ik vind het juist andersom ... het werd me te simpel allemaal en te voorspelbaar.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:54 schreef mhr-zip het volgende:
Paycheck,
Begin dacht ik kut film
Einde dacht ik top film!
Ja, toen ik hem zag voorbijkomen, dacht ik meteen: "die moet ik straks even cappen voor m'n review"quote:Op zondag 4 april 2004 22:21 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Wat een geweldige still uit Kagemusha trouwens! Adembenemend mooi!
Weh heh, Skull-splitter maakt vrienden...quote:Op maandag 5 april 2004 00:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Vannacht EINDELIJK Army of Darkness gezien, MY GOD, wat BRILJANT is die film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gorro op 05-04-2004 12:43:05 (Voor spoilers hebben we tags) ]Listen, strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.
is idd. n goede filmquote:Op maandag 5 april 2004 11:03 schreef thacrusher het volgende:
Gisteravond gratis naar de sneak geweest in de plaatselijke bioscoop en de film: De zaak alzheimer gezien.
Dit is een een vlaamse film en na mijn mening echt een aanrader als je van een thrillers houdt
Waar heb je die gezien?quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:02 schreef victorinox het volgende:
Platoon
Net gezien op het grote scherm, prachtige film.
Helaas was hij Nederlands én Frans ondertiteld in een lettergrootte geschikt voor blinden, hierdoor werd je gruwelijk afgeleid omdat dat wit zo afsteekt tegen het donkere groen van de jungle.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Kinky queen heeft vandaag geen film gezien!!!
In Pathé Eindhoven.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Waar heb je die gezien?
Een van m'n favoriete films, Platoon.
maar verheugd zich op morgen, heeft zichzelfquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:07 schreef Mike het volgende:
[..]![]()
![]()
Die lijkt me echt heel erg gaaf!quote:Op maandag 5 april 2004 13:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Big Fish
Behoorlijk aparte film. Lijkt wat op Forrest Gump maar ook weer niet. Heeft ook wat weg van een sprookje op de een of andere manier. Einde vond ik twijfelachtig, omdat iedereen oud was geworden en bepaalde personages niet, terwijl die ook 30 jaar verouderd moesten zijn. ( klopte naar mijn idee niet zo goed)
8.0 op moviedatabase, 7.5 geef ik Big Fish. Mede omdat het een apartere film is.
er zijn er al 61 hoor....quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:50 schreef twiFight het volgende:
geen film, maar net Alias uitgekeken
dat zijn dus in totaal 59 episodes *veegt zweet van voorhoofd*
die film is goed manquote:Op woensdag 7 april 2004 09:18 schreef Libris het volgende:
Exit Wounds: Imdb
Wat een megaslechte film met Steven Seagal. Een goede politieagent wordt door zijn bazen berispt omdat ie te grondig aan te werk gaat. Hij ontdekt een corrupte afdeling van het politiekorps en schiet ze allemaal dood... Stunts waren ook te erg voor woorden, iemand schiet op een rijdende auto, auto vliegt over de kop en ontploft....
Comment van IMDBquote:Op woensdag 7 april 2004 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die film is goed man
quote:First off, Seagal would have to be invisible to avoid all the lead hurled at him, most fired at point blank range using high capacity weapons. Second, this movie was filled with nothing but mindless, empty violence; endless, vulgar obscenities [many designed as comedy], and an utterly worn out Clint Eastwood rogue cop story. This was a great film if you like crashes, explosions, ass kicking, and a hailstorm of spent ammo coupled with a re-run of every single high voltage cops and crooks caper ever filmed.
Serie dusquote:Op woensdag 7 april 2004 15:41 schreef Snok het volgende:
"The War of the Simpsons"
S02 E20
Original Airdate: 5/02/91
is dat heel erg dan? of gaat dit topic echt expliciet over films?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Serie dus
![]()
De titel laat weinig aan duidelijkheid te wensen over, toch?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:13 schreef Snok het volgende:
[..]
is dat heel erg dan? of gaat dit topic echt expliciet over films?
true true.. maar in het topic 'laatst gedownloade film' werd volgesn mij ook over series gepraat.. maargoed, lekker boeiend allemaal, ik zal t niet meer doenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:14 schreef Mike het volgende:
[..]
De titel laat weinig aan duidelijkheid te wensen over, toch?
Niet de beste film die ik ooit heb gezien. Maar het is een film die zeker de moeite waard is om te bekijken. Op IMDB zag ik al verscheidene pogingen om een film te maken rondom deze verschrikkelijke man maar dat waren mislukte pogingen. Deze poging was goed, maar wanneer hij daadwerkelijk aan de macht is, eindigd de film met enkele gruwelijke feiten over de oorlog. Helaas dat de makers van deze film niet verder gingen. Er zijn veel films over de tijden tijdens de 2e W.O. maar niet één (goede), dat ik weet, die gaat over Hitler.quote:Dit is het fascinerende portret van de gevaarlijkste man van de twintigste eeuw: Adolf Hitler, briljant gespeeld door Robert carlyle (Trainspotting). We zien Hitler's liefdeloze opvoeding, zijn mislukte carrière als kunstschilder en zijn perverse relatie met zijn nichtje. tegen de tijd dat hij in de Eerste Wereldoorlog vecht, heeft hij al zo'n ongelooflijke haat ontwikkeld tegen de wereld, de mensheid en de Joden in het bijzonder, dat hij door velen voor gek wordt versleten. maar deze gek weet zichzelf door manipulatie en bedrog op te werken tot de hoogste regionen van de Duitse politiek. Deze indrukwekkende film laat zien hoe Adolf Hitler normale, verstandige mensen wist mee te slepen in zijn krankzinnige ideeën. Met verschrikkelijke gevolgen...
De moeite waard om nog eens te bekijken. Wanneer je Classic FM ( m'n ouders houden nl. van deze zender ) aan hebt staan en je hoort de muziek bij deze film krijg ik in ieder geval nog altijd een brok in m'n keel. Goede film. Verder sluit ik me aan bij de positieve reacties op deze film in dit topic ( Schindler's list blijft heel goed! ). Met name de post over één van de laatste scene's met die gouden ring....quote:Schindler's List, een film van Steven Spielberg, is een meesterwerk, een van de meest gewaardeerde films aller tijden. Deze film, winnaar van zes Oscars®, waaronder die van 'Beste film' en 'Beste Regisseur', werd tevens bekroond met alle belangrijke prijzen voor 'Beste Film' en een uitzonderlijk aantal andere onderscheidingen, waaronder zeven Britse Oscars®; de prijs voor de Beste Film van de New York Film Critics Circle, The National Society of Film Critics, The National Board Of Review, The Producers Guild, The Los Angeles Film Critics, The Chicago, Boston en Dallas Film Critics; een Christopher Award en de Hollywood Foreign Press Association Golden Globe Awards. Steven Spielberg werd onderscheiden met de Director's Guild of America Award.
De film vertelt het indringende, waargebeurde verhaal van de ondoorgrondelijke Oskar Schindler, lid van de nazi-beweging, charmeur en oorlogsprofiteur die de levens redde van 1100 Joden tijdens de Holocaust. Het is de triomf van één man van onuitwisbare betekenis en het drama van diegene die, dankzij zijn tussenkomst, een van de zwartste periodes in de geschiedenis van de mensheid overleefden. Deze film van Steven Spielberg, werd tevens bekroond met Oscars® voor Scenario, Cinematografie, Muziek, Montage en Vormgeving. De uitmuntende Cast wordt aangevoerd door Liam Neeson en bestaat verder uit sterren als Ben Kingsley, Ralph Fiennes, Caroline Gooddall, Jonathan Sagalle en Embeth Davidtz. Met nieuwe, digitaal geoptimaliseerde beelden, 5.1 Digital Sound en gloednieuw extra materiaal.
Die film werd niet lang geleden nog bij R.A.M. besproken. Lijkt mij ook wel wat.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Dreamers
De nieuwste fim van Bertolucci. Over een Amerikaanse jongen, in Parijs in '68, waar hij vrienden wordt met een Franse broer en zus. Terwijl buiten de "revolutie" vol op gang is, wordt hij opgezogen door zijn vriendschap met deze twee.
Goede film.
Imdb 7.2
ik 8.
telfoutje, my bad!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
er zijn er al 61 hoor....
oh die wil ik ook nog zienquote:Op donderdag 8 april 2004 20:47 schreef kinky_queen het volgende:
FROM JUSTIN TO KELLY
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
HALLOWEEN 3 is idd belachelijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 05:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oh die wil ik ook nog zienSchijnt heel slecht te zijn.
Ik heb House of a 1000 corpses en Halloween 3 gezien
had hem nog nooit gezien, deel 3 & 6 waren vooralsnog de delen die ik nooit eerder heb gezien. Deel 3 heb ik nu gezien, deel 6 is vannacht binnengehaald. Dat deel schijnt ook heel slecht te zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2004 05:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
HALLOWEEN 3 is idd belachelijk
Wat de neuk kijk je die dan ook?? algemeen bekend: 1 van de slechtste films van de afgelopen jarenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:47 schreef kinky_queen het volgende:
FROM JUSTIN TO KELLY
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 05:09 schreef Caesu het volgende:
net Lost in Translation gezien.
tenenkrommend.
Staat leuk in m'n bottom 100 lijstjequote:Op zaterdag 10 april 2004 00:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat de neuk kijk je die dan ook?? algemeen bekend: 1 van de slechtste films van de afgelopen jaren
true....quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Staat leuk in m'n bottom 100 lijstje
![]()
Nou ja, de bedoeling, eerder onvermijdelijk aangezien het gebaseerd is op een boek waar alleen nog maar fragmenten van over zijn en dus niemand het hele verhaal meer kentquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:06 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb erg genoten ondanks dat de plot me af en toe totaal ontging, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling...
Weinig aan toe te voegen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:38 schreef Gorro het volgende:
Yoidore tenshi (Drunken Angel) (1948)
Minder bekende film van Akira Kurosawa. Toshirô Mifune speelt een crimineel die na een strijd met andere gewond bij een dokter terecht komt. Buiten deze verwondingen constateert de dokter ook tuberculosis bij de man, maar die weigert dat te geloven. Wat volgt is een mooie studie van de moralen van de mens, sterk in beeld gebracht door een toen nog internationaal onbekende Kurosawa. ****
Mag ik hieruit concluderen dat je echt gelooft dat het allemaal zo is gegaan?quote:Op zondag 11 april 2004 01:23 schreef Lambiekje het volgende:
Passion of the Christ
Goede film opzich .. alleen tering wat wordt Jezus gemarteld ... het is gewoon echt niet leuk meer.
Dat men dat zo extreem heeft lopen doen vroeger .. wat is de mens intens triest eigenlijk.
Hiermee is voor mij WO2 ook meer duidelijk. De Mensheid is een grote grote ERROR of NATURE.
Eigenlijk ben ik van mening dat .. de Bijbel/ jezus-gedoe gewoon een grote fabel die er maar is ... maar ja de halve mensheid geloofd dat het zo is .. dus het zal wel zo zijn.quote:Op zondag 11 april 2004 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik hieruit concluderen dat je echt gelooft dat het allemaal zo is gegaan?
Mijn ervaring is dat verhalen door de jaren heen altijd enorm worden overdreven. Als iemand een klapje in zijn gezicht heeft gekregen wordt dat na 20 keer te zijn doorverteld al snel "helemaal in elkaar geslagen". Dat is mijn mening dus over dit Jezus verhaal.quote:Op zondag 11 april 2004 01:38 schreef Lambiekje het volgende:
Komt wel vaker voor dat werkelijkheid extremer, zieker, maffer, idioter is dan dat er op film wordt vertoond. Dus dit zal wel geen uitzondering zijn
dat kan natuurlijk ook, de andere kant van de schaal....quote:Op zondag 11 april 2004 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat verhalen door de jaren heen altijd enorm worden overdreven. Als iemand een klapje in zijn gezicht heeft gekregen wordt dat na 20 keer te zijn doorverteld al snel "helemaal in elkaar geslagen". Dat is mijn mening dus over dit Jezus verhaal.
Jaja... dit stukje heb je ergens vandaag gecopy-paste? Wat VOND je nou van de film? Ik heb 'm hier nog op divx liggen maar ik kan me er niet toe zetten een NL-film te gaan kijken. De enige NL-film die ik ooit zag die meer dan een 5.5 waard was in mijn ogen is Lek.quote:Op zondag 11 april 2004 19:06 schreef glossy het volgende:
ik heb vanmiddag Van god los gezien (waar gebeurd)
n koele bloede schieten de rustige scholier Stan en de kleine crimineel Maikel een man dood. Dat voelt lekker en smaakt naar meer! De lokale maffia is onder de indruk en vraagt hen nog enkele "klusjes" op te knappen. Een nieuw doodseskader is geboren. Eindelijk zijn geld en respect hun deel...De vriendschap tussen de twee wordt steeds steviger. Alleen Anna, Maikels bloedmooie vriendin, vormt een groot probleem; zij vind het doelbewust afmaken van mensen afschuwelijk. Doodsbang doet Anna een beroep op Stan om haar helpen weg te komen. Stan zal moeten kiezen tussen zijn 'moord'-vriend Maikel en sexy Anna. Een onmogelijke keuze.
de tekst komt bij videoland site vandaan.quote:Op zondag 11 april 2004 19:08 schreef JeOma het volgende:
[..]
Jaja... dit stukje heb je ergens vandaag gecopy-paste? Wat VOND je nou van de film? Ik heb 'm hier nog op divx liggen maar ik kan me er niet toe zetten een NL-film te gaan kijken. De enige NL-film die ik ooit zag die meer dan een 5.5 waard was in mijn ogen is Lek.
Lek vond ik nu niet dat speciaal.. vind maar een 6je waard.quote:Op zondag 11 april 2004 19:08 schreef JeOma het volgende:
[..]
Jaja... dit stukje heb je ergens vandaag gecopy-paste? Wat VOND je nou van de film? Ik heb 'm hier nog op divx liggen maar ik kan me er niet toe zetten een NL-film te gaan kijken. De enige NL-film die ik ooit zag die meer dan een 5.5 waard was in mijn ogen is Lek.
Waar gebeurd is groot woord .. .het is erg losjes gebaseerd op de bende van Venloquote:Op zondag 11 april 2004 19:06 schreef glossy het volgende:
ik heb vanmiddag Van god los gezien (waar gebeurd)
n koele bloede schieten de rustige scholier Stan en de kleine crimineel Maikel een man dood. Dat voelt lekker en smaakt naar meer! De lokale maffia is onder de indruk en vraagt hen nog enkele "klusjes" op te knappen. Een nieuw doodseskader is geboren. Eindelijk zijn geld en respect hun deel...De vriendschap tussen de twee wordt steeds steviger. Alleen Anna, Maikels bloedmooie vriendin, vormt een groot probleem; zij vind het doelbewust afmaken van mensen afschuwelijk. Doodsbang doet Anna een beroep op Stan om haar helpen weg te komen. Stan zal moeten kiezen tussen zijn 'moord'-vriend Maikel en sexy Anna. Een onmogelijke keuze.
dan is het toch waar gebeurdquote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar gebeurd is groot woord .. .het is erg losjes gebaseerd op de bende van Venlo
Nee, dan is het gebaseerd op waar gebeurde feiten of echte personen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:36 schreef glossy het volgende:
[..]
dan is het toch waar gebeurd
En dan noem je bv "De vierde man", "Abel", "De Jurk", "De Aanslag", "Het meisje met het rode haar", "Van de koele meren des doods", "De Tweeling", "Teken van het beest", "Twee vorstinnen en een vorst", "Een vlucht regelwulpen", "Ademloos", "De smaak van water" enzo nog maar even niet?quote:Op zondag 11 april 2004 20:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lek vond ik nu niet dat speciaal.. vind maar een 6je waard.
Goede NL films .... Spoorloos / Soldaat van Oranje / Turks Fruit / Minoes / Karakter / Discovery of Heaven / Cloaca / Schippers van Kameleon / Loenatik / Ciske de Rat
Leuk .... Schatjes / Amsterdamned / Flodder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2004 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan noem je bv "De vierde man", "Abel", "De Jurk", "De Aanslag", "Het meisje met het rode haar", "Van de koele meren des doods", "De Tweeling", "Teken van het beest", "Twee vorstinnen en een vorst", "Een vlucht regelwulpen", "Ademloos", "De smaak van water" enzo nog maar even niet?
Of "Zusje"quote:Op maandag 12 april 2004 00:08 schreef Lambiekje het volgende:
En dan eindigen we met .. NAAR DE KLOTE
Ook gezien vorige week.... wat een schijtfilm zeg!!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:18 schreef Applemooz het volgende:
Bubba Ho-Tep
Eén van de beste films die ik dit jaar gezien heb.quote:Op maandag 12 april 2004 00:29 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ook gezien vorige week.... wat een schijtfilm zeg!!
Zusje was niet dat slecht.quote:Op maandag 12 april 2004 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of "Zusje"
En zijn de feiten sterk aangezet natuurlijk, en het nog dramatischer gemaaktquote:Op zondag 11 april 2004 20:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, dan is het gebaseerd op waar gebeurde feiten of echte personen.
Wat kan Johnny Depp toch goed acteren. Prachtig hoe hij de zielige en klungelige Edward speelt.quote:Edward ( Johnny Depp ) is gecreëerd door een uitvinder, die echter stierf voor hij z'n karwei af kon maken. Hierdoor heeft Edward scharen waar eigenlijk zijn handen zouden moeten zitten. Wanneer een vrouw bij zijn grote landhuis aanbelt, en hem daar vindt, neemt ze hem mee naar haar huis om bij haar familie te wonen. Al snel weet hij zich aan te passen aan de voor hem ongewone omgeving.
Hèhe. Zo'n film die ik compleet, maar dan ook compleet vergeten was, maar door de samenvatting te lezen, herinnerde ik me dat ik die ooit gezien heb. John Ritter en Jeffrey Jonesquote:Op maandag 12 april 2004 15:02 schreef Lambiekje het volgende:
Stay Tuned
Heerijke debiele parodie comedy. Vader is een ziekelijke TV-verslaafde. Op gegeven moment koopt hij een mega-dish om 666 kanalen te hebben. Op die kanalen zijn lekker foute versies van bestaande series. Als vrouwlief de bende ziet wordt ze kwaad .. dan worden ze in de TV-wereld gezogen .. en om te ontsnappen aan een kanaal .. moeten ze door een portal. De kinderen ontdekken dat de ouders in de TV-wereld zitten. En proberen van alles. Leuke debiele gedoe .. maar echt sterk is de film niet.
Ik had hem ook ooit wel is gezien ... kwam hem laatst ergens tegen en heb hem maar gedownloadquote:Op maandag 12 april 2004 15:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hèhe. Zo'n film die ik compleet, maar dan ook compleet vergeten was, maar door de samenvatting te lezen, herinnerde ik me dat ik die ooit gezien heb. John Ritter en Jeffrey Jones
En dan te bedenken dat Johnny ooit begonnen is als slachtvee voor Freddy Krueger in Elm street 1quote:Op maandag 12 april 2004 14:23 schreef Toad het volgende:
Edward Scissorhands
met Johnny Depp en Winona Ryder
[afbeelding]
[..]
Wat kan Johnny Depp toch goed acteren. Prachtig hoe hij de zielige en klungelige Edward speelt.Leuke film.
![]()
IMDB: 7.6
Toad: hetzelfde![]()
die moet ik zienquote:Op maandag 12 april 2004 18:31 schreef Tokus het volgende:
The New Guy
aardige highschool comedy met Eliza Dushku, en een shitload aan cameos (Tony Hawk, Gene Simmons, Vanilla Ice, Tommy Lee, Henry Rollins, Kool Moe Dee, David Hasselhoff)
Tuurlijk is het geen meesterwerk.....maar door het feit dat ze met een toch klein budget dezequote:Op zondag 11 april 2004 21:39 schreef Tokus het volgende:
Donnie Darko
wel aardig, maar zeker niet het meesterwerk wat sommige mensen je willen doen geloven.
Die met McGregor? Of de originele Nattevagten?quote:Op maandag 12 april 2004 21:56 schreef Sniper het volgende:
Nightwatch deze week op tv. Te voorspelbaar. Sterk begin wel.
het budget interesseert mij niet voor de kwaliteit van een film, het gaat mij om het eindproduct. En dat vind ik in dit geval niet meer dan "wel aardig".quote:Op maandag 12 april 2004 19:45 schreef Alienbeerhunter het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen meesterwerk.....maar door het feit dat ze met een toch klein budget deze
wel doordachte film op celluloid hebben vastgelegd.....
Remake is er vanavond op.quote:Op maandag 12 april 2004 22:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die met McGregor? Of de originele Nattevagten?
Want het Deense origineel is wel beter.
Haute tension; een Franse splattermovie (pics!)quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:29 schreef Dukhlovi het volgende:
Wow ziet er goed uit zeg.. Gio de Rossi voor de sfx, da's nooit verkeerd.. Draait volgens mij op het AFF. Jammer dat mijn beheersing van de Franse taal iets te veel te wensen overlaat voor die dvd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Haute tension; een Franse splattermovie (pics!)![]()
eindelijk es iemand die m niet goed vindtquote:Op woensdag 14 april 2004 11:22 schreef twiFight het volgende:
gothika
goedkope "thriller", niks engs aan en als je schrikt is dat omdat ze goedkope effecten gebruiken (plots harde geluiden en dat soort ongein). mag zich scharen in de sectie b-films
en halle berry is vreselijk overschat.
zijn die zo schaars danquote:Op woensdag 14 april 2004 11:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
eindelijk es iemand die m niet goed vindt![]()
![]()
ja da vind ik dus ook. maar iedereen die ik heb gesproken over de film vond m zo goedquote:Op woensdag 14 april 2004 12:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zijn die zo schaars danhet is gewoon weer zo`n standaard film
Het is eigenlijk erg simpel ik kijk al films vanaf 5 jaar schat ik, en ik verdiep me al vanaf een jaar of 13 ongeveer in films, lees veel recensies in encyclopedieen en op websites en als ik iets zie wat me bevalt dan ga ik er alles aan doen om de film een keertje te kunnen kijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:44 schreef Kamphuys het volgende:
Zeg Kinky Queen, waar haal jij in GODENSNAAM dat soort films toch altijd vandaan????
EGR is altijd de bestequote:Op woensdag 14 april 2004 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Double Indemnity
Een film die ik al lang wil zien, maar nu is het pas gelukt. En ik vond hem zeker het wachten waard. Een film noir die voor mij op hetzelde niveau staat als Touch Of Evil, The Third Man en The Maltese Falcon. Fred MacMurray is erg goed, Barbara Stanwyck is beter en Edward G. Robinson is de beste. Terecht een klassieker.
Zoveel films heb ik er niet van gezien, maar in Key Largo was hij inderdaad ook degene die alle aandacht naar zich toe trok.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
EGR is altijd de beste
zijn topper little caesar is erg moeilijk te verkrijgen helaas, heb m ook pas twee keer gezienquote:Op woensdag 14 april 2004 20:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoveel films heb ik er niet van gezien, maar in Key Largo was hij inderdaad ook degene die alle aandacht naar zich toe trok.
kuch waar waar waar?quote:Op woensdag 14 april 2004 00:09 schreef kinky_queen het volgende:
LE SCOMUNICATE DI SAN VALENTINO
ezeltjequote:Op woensdag 14 april 2004 22:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
kuch waar waar waar?
hmm had ik het al op geprobeerd maar geen search resultsquote:Op woensdag 14 april 2004 23:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ezeltje
globaal zoeken op THE SINFUL NUNS OF SAINT VALENTINEquote:Op donderdag 15 april 2004 18:55 schreef twiFight het volgende:
[..]
hmm had ik het al op geprobeerd maar geen search results
wat is de aan te ra(n)en search term (cq link)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |