Sssoooww.. in welk gat woon jij dan joh..quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:39 schreef yohan.nl het volgende:
Cool topic. Heb zelf een aantal in miniatuur. Best leuk
Overigens, TS kwam met deze foto:
[afbeelding]
Die bus zit ik elke dag in
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:12 schreef Rev- het volgende:
maar ze zijn toch wel langer gebruikt dan 1988? Naar lelystad vorig jaar zat ik ook in zon ding
Whehe inmiddels heeft i een week of 2 rond gereden, dat was een maand geleden. De introductie van het ding wil niet echt vlot verlopen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Rijdt over een paar maanden dagelijks in Eindhoven rond.
Ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
Daar kijk ik regelmatig tegenaan
Die concessies lopen in elkaar over. Zo rijd ook de Lijn door Nederland. Hermes is idd meer Limburgs en resideert vanuit Weert, en BBA die ook veel lijnen voor Hermes rijd is bijna in heel Brabant te zien. Heet ook niet voor niets Brabantse Buustspoorwegen Autobusdiensten en resideert vanuit Tilburg.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:52 schreef Xtreem het volgende:
Even over de 'regio verdeling':
BBA doet wel degelijk in (heel?) Brabant het stads en streekvervoer.
Hermes doet (vooral?) Limburg.
-edit-
Overigens heb ik een schijthekel aan stadsbussen....Streekbussen (als in: weinig dorpjes, veel snelweg) zijn prima, maar stadsbussen...
continu stoppen, geprop, achterwaarts rijden etc etc
Waarschijnlijk een Neoplan geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:13 schreef 2cv het volgende:
Ik ben op vakantie naar Tsjechië geweest, en op de terugweg meen ik een dubbeldekker bus met vier assen gezien te hebben. 2 voor en 2 achter. Dat was volgens mij even (100-200 km) over de grens met Duitsland. Misschien heeft iemand er een afbeelding van en/of meer informatie er over ?
Je zult er maar mee moeten rijden in het stadsverkeer.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:14 schreef winterapfel het volgende:
[..]
je zult t maar tegenkomen in zo'n bocht
Verdraaid, het lijkt ook nog op wat ik zag in het schemerdonker op 100-en meters afstand. Bedankt ! ! !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Neoplan Megaliner dusVolgens mij is er op basis van dit type bus ook ooiteen (prototype) vuilniswagen gebouwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |