Zou kunnen. In Eindhoven rijdt ook het eea op gas.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:24 schreef 2cv het volgende:
Kan het kloppen dat de bussen in Zwolle gastanks op het dak hebben? Ze hebben namelijk grote witte dingen (te groot voor een airco denk ik) op het dak en hellen gigantisch over in de bochten.
Dan vraag ik me toch af wanneer dat zou moeten zijn. Ik dacht dat Hermes zuidelijker reed.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Hermes reed toch vroeger ook in Zwolle?
die bus moet ik hebben om op school te komen als ik niet op mun brommertje gaquote:
Die moet ik dus juist hebben om naar huis te gaan van school.quote:Op woensdag 7 april 2004 01:57 schreef masuyo het volgende:
[..]
die bus moet ik hebben om op school te komen als ik niet op mun brommertje ga![]()
Dan zijn ze in mijn ogen verrekte groot (en aan het overhellen te zien: zwaar). De koelgenerator (of hoe dat ook maar heet) van de oplegegn van een koelvrachtwagen is kleiner ! En die moet ook nog sterker koelen (-18 graden in de zinderende zon van Spanje bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 7 april 2004 09:49 schreef thatsme het volgende:
die witte dozenm op het dak in zwolle zijn wel degelijk airco's!
Hermes rijd in Limburg.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:59 schreef Light het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wanneer dat zou moeten zijn. Ik dacht dat Hermes zuidelijker reed.
En Oost-Brabant.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hermes rijd in Limburg.
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hermes rijd in Limburg.
Dat zeg ik. Een stuk zuidelijker dan Zwolle.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:22 schreef MREn het volgende:
[..]
En Oost-Brabant.
Lichte vorm van autisme?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hier de busnummers. Misschien zitten er ook nog 1 of 2 uit Roosendaal tussen.
(lijstje)
Ik heb ze opgeschreven in volgorde van notatie.
Euh, Arriva rijdt nu toch in (een deel van) Limburg? Of ben ik abuis?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hermes rijd in Limburg.
Psssjt! Tis Gorinchem.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:24 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
bus naar Gorkum maar ben bang dat hij nooit meer komt.... het stikt van oude nederlandse bussen op Cuba
Niet dat ik weet, maar ik ben ook geen Limbo.quote:Op donderdag 8 april 2004 01:13 schreef Light het volgende:
[..]
Euh, Arriva rijdt nu toch in (een deel van) Limburg? Of ben ik abuis?
Maybe. Heb je er last van?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Lichte vorm van autisme?.
gorkum mag ookquote:Op donderdag 8 april 2004 13:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Psssjt! Tis Gorinchem.
Het zal mijn autisme wel zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 14:10 schreef GiSH het volgende:
[..]
gorkum mag ook
special voor de mensen die Gorinchem te moeilijk vindenquote:Op donderdag 8 april 2004 18:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zal mijn autisme wel zijn
Da's niet zo heel vreemd, het is een Engelse firma.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:03 schreef Larry101 het volgende:
En btw Arriva rijdt ook in London...
Wabbedoelje ?quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:21 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
deze meneer was een beetje in de war.. hij dacht dat het ook met ouwe bussen kon
dat die meneer is in gereden op deze busquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wabbedoelje ?
Die bus is helemaal nog niet uitgebrandquote:Op donderdag 8 april 2004 23:15 schreef rooiedraak het volgende:
mag een uitgebrande bus ook
[afbeelding]
Dat is ook een taxi. Anders had'ie geen blauwe kentekenplatenquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Net geen busje... er passen behalve de besturuder 'slechts' 8 mensen in.. Om een busje te worden moeten er 9 personen in passen... Zou het voor de eigenaar belastingtechnisch niet veel handiger zijn om deze auto als taxibusje te laten registreren?
OMG ! ! !quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:19 schreef GiSH het volgende:
[..]
dat die meneer is in gereden op deze bus
[afbeelding]
Je hebt gelijk. Kan dat eigenlijk, een grijs kenteken op een busje voor personenvervoer? Dat zijn toch gewoon personenauto's?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar geen busje... Het kenteken begint niet met een B of V....
Snap ik ook niet goed, nee...quote:Op zondag 11 april 2004 00:48 schreef RIVDSL het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand toevallig waar deze 'strijkplank' met gordel voor dient?
Da's een importbakje ja... Uit Zweden geloof ik. Komt van een Arriva dochter, die zaten met een overschot aan bussen nadat ze een aanbesteding hadden verloren geloof ik. Die zijn ergens in 2003 naar Groningen verscheept. Beetje aparte stoelindeling, maar ik hoorde van chauffeurs dat ze erg lekker rijden...quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Aparte bus... En ziet er ouder uit dan het kenteken doet vermoeden.. Importbakje? Wie weet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |