trein: Zutphen-Oldenzaal (door Hengelo)quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:12 schreef PeuRac het volgende:
En die Syntus bus (Winterswijk) die foto is misschien daar gemaakt, maar de Syntus zelf zit toch echt in Doetinchem(zowel de trein als bus), ze rijden tussen: Arnhem - Winterswijk, Winterswijk - Zutphen, en Zuthpen - Hengelo. Verder in de hele achterhoek met de bussen, en zelf een gedeelte van twente geloof ik
...om nog maar te zwijgen van het geluid dat die krotten makenquote:Op donderdag 1 april 2004 01:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
ah een Friese TS, duidelijk![]()
Ik woon 4km vanaf Buitenpost![]()
oja: die arriva bussen zitten ongelovelijk kut
Dat is een Wright Commander (er staat overigens ook Dafbus op), die rijden hier ook in het Vierstromengebied (Zuid-Holland).quote:Op donderdag 1 april 2004 00:59 schreef MREn het volgende:
Engels spul (Alexander 200 ?)
[afbeelding]
Arriva, Sneek station
Wat is het grote verschil dan? Behalve dat de ene ronde koplampen heeft en de ander niet? Qua geluid en uiterlijk zijn ze nagenoeg het zelfde.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat is een Wright Commander (er staat overigens ook Dafbus op), die rijden hier ook in het Vierstromengebied (Zuid-Holland).
Hier de busnummers. Misschien zitten er ook nog 1 of 2 uit Roosendaal tussen.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:43 schreef 2cv het volgende:
Ik zal de busnummers waarmee ik gereisd heb eens posten. Ik ben 1,5 jaar eens per 2 weken met de bus geweest van m'n woonplaats naar Heerenveen en heb een groot gedeelte van alle busnummers waarmee ik gereisd heb opgeschreven. Staan alleen geen datums bij etc.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ze opgeschreven in volgorde van notatie.
Ik bedoel dus ook ingetypt of wat dan ook ... Jesnaptmewel ...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:56 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik gaf alleen maar aan wat erop staat.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:47 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat is het grote verschil dan? Behalve dat de ene ronde koplampen heeft en de ander niet? Qua geluid en uiterlijk zijn ze nagenoeg het zelfde.
Misschien is het dan een idee om je ogen wat verder open te doen? Bussen zijn groot genoeg om gezien te kunnen worden, dan kun je er met een ruimere boog omheenquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:03 schreef DjDev het volgende:
ik haat bussen wordt bijna elke dag zowat aangereden.
is ook digitaalquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik doe alleen aan digitale busfoto's
Ontwikkelde foto's doe ik hoofdzakelijk van vrachtwagens
Klopt, hele achterhoek in ieder gevalquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:12 schreef PeuRac het volgende:
En die Syntus bus (Winterswijk) die foto is misschien daar gemaakt, maar de Syntus zelf zit toch echt in Doetinchem(zowel de trein als bus), ze rijden tussen: Arnhem - Winterswijk, Winterswijk - Zutphen, en Zuthpen - Hengelo. Verder in de hele achterhoek met de bussen, en zelf een gedeelte van twente geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |