Dit wilde ik eigenlijk ook zeggen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:51 schreef schatje het volgende:
Bedankt voor je inzet en veel plezier in zwart.
Ja, je was vaak rechtlijnig, maar de laatste tijd begon je uit je rol te vallen. Ach ja, het is maar een spelletje. Het ga je goed!quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
Tijd dus om na 19 maanden dag in dag uit de stoep in POL te hebben schoongeschrobd plaats te maken voor een nieuwe mod.
Het modden heb ik overigens altijd met veel plezier en enthousiasme gedaan, en ik ben er redelijk van overtuigd dat dit door verreweg de meeste van de users gewaardeerd werd. Maar het is genoeg geweest, de motivatie om er steeds maar weer tegenaan te gaan is aan het wegebben, en er is een waslijst aan andere zaken waar ik me de komende tijd op wil richten.
Uiteraard zal ik als user niet verdwijnen (hooguit wat minder aanwezig zijn), en ik hoop en reken erop dat POL de plek blijft waar je 'enigszins' op niveau over politieke zaken kunt discussieren.
Een ieder met serieuze kritiek heb ik als mod ook graag serieus willen beantwoorden, en ik heb altijd zonder veel moeite de zeikerige en inhoudsloze reacties naast me neer kunnen leggen. Als mod van Politiek kun je nooit iedereen te vriend houden, maar ik heb altijd wel het idee gehad dat een ruime meerderheid van de users alle vertrouwen in mij had en heeft. Ik voel me dus niet 'gedemoniseerd', dat is echt onzin.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:56 schreef Bluesdude het volgende:
Kozzmic,
Gut.....ik schreef van de week nog in feedback dat ook voor jou het punt van no-return er aan kwam.
Wat jij nooit zal toegeven zal ik maar zeggen...
Je bent gecapituleerd voor demonisatie ...
Als mod was jij ijzersterk ...als user nog sterker met je inhoudelijke en feitelijke bijdragen...
Groot gelijk dat je afstand neemt van die hetzerige aktivisten...Zo is er geen lol meer aan
Dus er is een vacature?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
Uiteraard zal ik als user niet verdwijnen (hooguit wat minder aanwezig zijn), en ik hoop en reken erop dat POL de plek blijft waar je 'enigszins' op niveau over politieke zaken kunt discussieren.
God, noquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
* Mailtje alvast oppoetst....
Dat zou het bewijs zijn dat slijmen helpt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
Het wordt toch gewoon Sidekick?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
God, no
quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
pberends-revolutie op Fokquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja!!!!! pberends de nieuwe mod, nieuwe tijden!!!
Zou goed zijn, want ik weet zeker dat jij zou kunnen modereren. Dat van die demonisering is bullshit, sterker nog, ik vond dat Kozzmic de rechtse kliek demoniseerde. Goed dat die opdondert, geen persoonlijke wrok, maar tijd voor vers bloed. Deze slachtofferrol van hem vind ik laag en huillie-achtig. Natuurlijk springt de linkse kliek er graag op in. Zie het zo, dan kwam de kogel eens een keer van rechts!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:37 schreef pberends het volgende:
pberends-revolutie op Fok
Ik bereid alvast een tegen-revolutie voorquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:37 schreef pberends het volgende:
[..]
pberends-revolutie op Fok
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik begreep die mail van Yvonne eerst niet, maar ik zal er eens over nadenken
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik begreep die mail van Yvonne eerst niet, maar ik zal er eens over nadenken
Ik zou het op zich wel grappig vinden, dat wordt een vette rel!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:SCH for mod!
Ik denk eerder dat je dan terecht kan mailen over het linkse banbeleid.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou het op zich wel grappig vinden, dat wordt een vette rel!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je dan terecht kan mailen over het linkse banbeleid.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:52 schreef Monidique het volgende:
Ik denk eerder dat je dan terecht kan mailen over het linkse banbeleid.
Met behulp van repressie ...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zou eindelijk wereldvrede komen
Ik hoop dat het zo'n rechtse Drs. Pim Wormenvoer-aanbidder wordtquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Jammer. Je was een goede mod.
Moge ook de nieuwe mod een linkse zijn, al was het maar voor de balans.
ben jij geen mod meer?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:01 schreef robh het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo'n rechtse Drs. Pim Wormenvoer-aanbidder wordt
En zo hoort het ook:quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Natuurlijk doe ik ook mee.
Poll: DrWolffenstein voor moderator
LOL.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En zo hoort het ook:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik wilde eigenlijk Robert-Jensen vragen...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Moge ook de nieuwe mod een linkse zijn, al was het maar voor de balans.
Ik mag jouw gevoel voor zwarte humor welquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Robert-Jensen vragen...
Ik vind dat je uitstekend modereerde. Hartelijk dank daarom voor je inzet al die tijd die je erin gestoken hebt!quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
Tijd dus om na 19 maanden dag in dag uit de stoep in POL te hebben schoongeschrobd plaats te maken voor een nieuwe mod.
Waarom niet? Voordat jij aantrad, waren er twee linkse rakkers mod.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Robert-Jensen vragen...
Kan zijn. Is nog geen reden om dan nu maar te kiezen voor een combo van rechts en extreem-rechts.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom niet? Voordat jij aantrad, waren er twee linkse rakkers mod.
Ik wist niet dat Sizzler extreemrechts is, waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kan zijn. Is nog geen reden om dan nu maar te kiezen voor een combo van rechts en extreem-rechts.
Die kutkneus van een Wile is eerder te betitelen als extreem links. Of noemen we die prutser tegenwoordig officieel lord ventinari.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom niet? Voordat jij aantrad, waren er twee linkse rakkers mod.
Daar kan ik mij prima mee verenigen. Verder zie ik Ryan3, Sjun, Hoppe en enkele anderen ook als potentieel goede mods.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou denk ik Duritz wel een goeie mod vinden, maar ik vraag me af of hij wel zou willen.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zou denk ik Duritz wel een goeie mod vinden, maar ik vraag me af of hij wel zou willen.
Het gaat er om dat ze objectief modden. Sizzler doet dit prima imo terwijl dat gedrocht van een wile niet eens weet wat objectief modden voor moet stellen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kan zijn. Is nog geen reden om dan nu maar te kiezen voor een combo van rechts en extreem-rechts.
Het gaat erom dat deze kleurniet van invloed op het modgedrag van de mod in kwestie. Sizzler doet dit imo goed waar wile heeft laten zien niet eens te snappen waar het over gaat als het woord objectief ter sprake komt. Jij hebt wile ook niet meegemaakt. Wees daar dankbaar voor zou ik zeggen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:38 schreef Silmarwen het volgende:
Als je objectief wilt hebben kun je niemand kiezen. Iedereen is toch gekleurd door politieke voorkeur dunkt mij.
Waarom word jij geen mod?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:38 schreef Silmarwen het volgende:
Als je objectief wilt hebben kun je niemand kiezen. Iedereen is toch gekleurd door politieke voorkeur dunkt mij.
Ik lees al wel langer mee bij pol ik postte alleen nooit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:41 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat deze kleurniet van invloed op het modgedrag van de mod in kwestie. Sizzler doet dit imo goed waar wile heeft laten zien niet eens te snappen waar het over gaat als het woord objectief ter sprake komt. Jij hebt wile ook niet meegemaakt. Wees daar dankbaar voor zou ik zeggen.
Nog een ander vraagje. Betekent het feit dat Kozzmic weggaat ook dat Sidekick vertrekt, of haalt ie zijn tong voor de verandering een keer uit Kozzmics reet?
Omdat ik een leven heb. En graag een leven wil houden. En nieuw ben.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom word jij geen mod?
Als ik toch moet kontlikken, liever bij jou dan bij KozzieWozzie of Sideslick.
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
(laatste poging)
Ik ben centrist.
Die wordt *kuch* democratisch gekozen op fok. NOT. Vriendjespolitiek en likken maar. Sidekick wordt het als hij "ja" zegt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat ik een leven heb. En graag een leven wil houden. En nieuw ben.
Maar we moeten uiteraard wel democratisch kiezen(mensen die zich verkiesbaar stellen etc
)
Geen id hoe het werkt met een nieuwe mod kiezen eigenlijk.
Ja, en ik ben de paus.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
(laatste poging)
Ik ben centrist.
Jij mag het worden van mij. Eigenlijk iedereen met een gezonde dosis gevoel voor humor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
(laatste poging)
Ik ben centrist.
Nee betekent nee bij een vrouw. Begrijp dat dan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat nee?
Nee nee.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat nee?
Nee, ik ben immers geen centrist.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee betekent nee bij een vrouw. Begrijp dat dan.
Goed dan, ik ben a swaggering bigmouth, a Fascist-minded aristocrat, the last of our generals to call the Germans "the Hun."quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee nee.
You've lost me herequote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik ben immers geen centrist.
Hij heeft gewoon een hekel aan alles wat een beetje links is.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef Kozzmic het volgende:
Zeg Sickie, als je niets beters bij te dragen hebt dan wat scheldpartijen kun je beter meteen gaan. Gek hč, dat hierop gemodereerd wordt... Je hebt me trouwens nog nooit inhoudelijk duidelijk gemaakt waarom je nu zo'n ontiegelijke hekel aan mij hebt, of gaat dit nog altijd over dat voorval van een jaar geleden waarbij ik een mede-mod niet bij voorbaat wilde afvallen?
Ik vind jou altijd een geweldige relgast.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef Sickie het volgende:
[..]
Sidekick wil je de beproefde bruine neuzenmethodiek vast wel uit leggen. Wel een wasknijpertje meenemen.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij mag het worden van mij. Eigenlijk iedereen met een gezonde dosis gevoel voor humor.
Gevoel voor humor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd een geweldige relgast.![]()
Maar waarom zie ik je avatar niet??
Ik ook van jouquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed dan, ik ben a swaggering bigmouth, a Fascist-minded aristocrat, the last of our generals to call the Germans "the Hun."
Nee over tegen schelden zonder reden is leukquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef Sickie het volgende:
-edit door mod- Go away.
Eerste quote ging over Johan_de_With en ik vind Sickie een goeie gast. Hij legt de vinger altijd op de zere plek, maar zegt wel de waarheid. Wat reageer je gefrustreerd de laatste tijd, lange tenen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
Gevoel voor humor.![]()
Dat jij inhoudsloze scheldpartijen de gewoonste zaak vind is je goed recht, maar met een 'vinger op de zere plek' en 'de waarheid' heeft het weinig te maken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eerste quote ging over Johan_de_With en ik vind Sickie een goeie gast. Hij legt de vinger altijd op de zere plek, maar zegt wel de waarheid.
Nee, ik ben niet gefrustreerd, maar ik vind het jammer dat inhoudelijke discussies in POL ten onder gaan aan geblaat, gebagger en dom gescheld. Het was altijd goed mogelijk een normale discussie te voeren en het met respect voor een ander toch oneens te zijn, maar de normale discussies zijn schaars aan het worden.quote:Wat reageer je gefrustreerd de laatste tijd, lange tenen?
Ik was mijn handen zeker niet in onschuld maar er was een tijd dat het hier echt geweldig was - en er goede debatten werden gevoerd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef Kozzmic het volgende:
Het was altijd goed mogelijk een normale discussie te voeren en het met respect voor een ander toch oneens te zijn, maar de normale discussies zijn schaars aan het worden.
Ik heb je meer dan eens aangegeven waarom je in mijn ogen beter vandaag dan morgen je modstatus aan de wilgen kunt hangen. Kennelijk is je leesgedrag net zo selectief als je modgedrag. En ja, het heeft inderdaad te maken met dat voorval van een jaar terug. Op zich is het grappig dat je nu aangeeft dat je Wile niet bij voorbaat wilde afvallen terwijl het enige wat je werkelijk hebt gedaan is hem de handen boven hoofd houden. Kom bij mij dus niet aankakken met die laffe praatjes over "niet bij voorbaat af willen vallen" want je wist donders goed wat er speelde.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:47 schreef Kozzmic het volgende:
Zeg Sickie, als je niets beters bij te dragen hebt dan wat scheldpartijen kun je beter meteen gaan. Gek hč, dat hierop gemodereerd wordt... Je hebt me trouwens nog nooit inhoudelijk duidelijk gemaakt waarom je nu zo'n ontiegelijke hekel aan mij hebt, of gaat dit nog altijd over dat voorval van een jaar geleden waarbij ik een mede-mod niet bij voorbaat wilde afvallen?
Zomaar een vraag, maar was dat toevallig vóór een bepaalde gebeurtenis? Zo lang ben ik hier namelijk ook niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was mijn handen zeker niet in onschuld maar er was een tijd dat het hier echt geweldig was - en er goede debatten werden gevoerd.
Jammer dat je vertrekt als mod. Het zou leuk zijn als het subforum zowel diepgang als humor blijft bevatten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
ik hoop en reken erop dat POL de plek blijft waar je 'enigszins' op niveau over politieke zaken kunt discussieren.
Nee, ook ik houd niet van ongefundeerde scheldpartijen. Toch heeft Sickie een punt. Overigens ben je altijd laf geweest als iemand van de 'rechtse kliek' werd gebashed. Dan gaf je nooit thuis, maar andersom kom je wel voor je vriendje Sidelick op, als iemand wat over zijn dorpje zegt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef Kozzmic het volgende:
Dat jij inhoudsloze scheldpartijen de gewoonste zaak vind is je goed recht, maar met een 'vinger op de zere plek' en 'de waarheid' heeft het weinig te maken.
Dat ligt ook aan de veranderingen in de wereld. Eigenlijk zijn we al min of meer getraumatiseerd van de aanslagen in de wereld, dat lokt extreme reakties uit. Klinkt gechargeerd, maar het is een onderliggende verklaring. Bovendien ligt het ook aan het modereren. Wie rechtvaardig is en rechtlijnig, krijgt respect en gezag. Doe je dat op een coachende manier, dan kun je nauwelijks nog stuk.quote:Nee, ik ben niet gefrustreerd, maar ik vind het jammer dat inhoudelijke discussies in POL ten onder gaan aan geblaat, gebagger en dom gescheld. Het was altijd goed mogelijk een normale discussie te voeren en het met respect voor een ander toch oneens te zijn, maar de normale discussies zijn schaars aan het worden.
Dat zou dan ook wel zo'n beetje de enige reden zijn om jou je modstatus terug te geven.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Eigenlijk behoor ik nu, alleen al omsickie
te pesten, als mod gevraagd te worden
Nee heeft volgens mij niet met een bepaalde gebeurtenis an sich te maken maar de range was groter. Het forum is imo nu geconfisqueerd door semi-grapjassen die er een soort speeltuin van maken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zomaar een vraag, maar was dat toevallig vóór een bepaalde gebeurtenis? Zo lang ben ik hier namelijk ook niet.
Nee hoor. Ik draag niet voor niets Ryan3 voor als mod.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een hekel aan alles wat een beetje links is.
Ik moet mijn snol-atar nog ff opnieuw uppen. De oude host heeft hem offline gehaald.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd een geweldige relgast.![]()
Maar waarom zie ik je avatar niet??
Het zou niet echt een werkbare situatie zijn als mods elkaars beslissingen publiekelijk terugdraaien of elkaar publiekelijk afvallen. Ik ben ook nooit de baas geweest van Wile of Sizzler, we modden hier op basis van gelijkwaardige status, en een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen. Maar dat heb ik je ook al meerdere keren uitgelegd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:06 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik heb je meer dan eens aangegeven waarom je in mijn ogen beter vandaag dan morgen je modstatus aan de wilgen kunt hangen. Kennelijk is je leesgedrag net zo selectief als je modgedrag. En ja, het heeft inderdaad te maken met dat voorval van een jaar terug. Op zich is het grappig dat je nu aangeeft dat je Wile niet bij voorbaat wilde afvallen terwijl het enige wat je werkelijk hebt gedaan is hem de handen boven hoofd houden. Kom bij mij dus niet aankakken met die laffe praatjes over "niet bij voorbaat af willen vallen" want je wist donders goed wat er speelde.
Fair enough, maar ik denk dat Sizzler aan het begin tegen je opkeek.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:13 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het zou niet echt een werkbare situatie zijn als mods elkaars beslissingen publiekelijk terugdraaien of elkaar publiekelijk afvallen. Ik ben ook nooit de baas geweest van Wile of Sizzler, we modden hier op basis van gelijkwaardige status, en een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen. Maar dat heb ik je ook al meerdere keren uitgelegd.
Eerst 1 april maar afwachten, was jij niet degene die die suggestie deed?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Sidekick het volgende:
Toch wel jammer dat zo'n afscheidstopic omslaat in een oude-koeien-uit-de-sloot-discussie.
Mee eens.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Sidekick het volgende:
Toch wel jammer dat zo'n afscheidstopic omslaat in een oude-koeien-uit-de-sloot-discussie.
Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om te benadrukken dat dit geen 1-aprilgrap is? Honestly.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eerst 1 april maar afwachten, was jij niet degene die die suggestie deed?
Wanneer een mod ontzettend wanbeleid voert en niet te rechtvaardigen beslissingen neemt dan dien je daar als collegamod op in te haken. Zeker als de poster in kwestie daarom verzoekt. Als je daar te laf voor bent of je toch liever bij voorbaat je collega gelijk geeft dan ben je als mod zijnde in mijn ogen geen knip voor de neus waard en kun je beter meteen je biezen pakken. Verantwoordelijkheden in hokjes stoppen werkt natuurlijk niet als je met meerdere mods verantwoordelijk bent voor het éénzelfde forum. Verders bestaan er ook nog andere alternatieven naast het publiekelijk terugdraaien van beslissingen van collegamods. Je zou om te beginnen met ze in gesprek kunnen gaan als daar aanleiding toe is. Verder kun je de bal ook doorkaatsen naar een admin als de situatie daar echt om vraagt. Dat dat in het geval van Wile zo was hoef ik hoop ik niet te zeggen. Ik was namelijk niet de enige die dat "ding" meer dan zat was.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:13 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het zou niet echt een werkbare situatie zijn als mods elkaars beslissingen publiekelijk terugdraaien of elkaar publiekelijk afvallen. Ik ben ook nooit de baas geweest van Wile of Sizzler, we modden hier op basis van gelijkwaardige status, en een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen. Maar dat heb ik je ook al meerdere keren uitgelegd.
LOL@quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om te benadrukken dat dit geen 1-aprilgrap is? Honestly.
Ik zou gaan huilen, als ik jou was. Vooral over dingen die onderdehand antieke geschiedenis zijn. Dat JIJ het niet met bepaalde beslissingen eens was omdat je zelf de oorzaak was van die beslissingen, is nog geen reden om daar maar over door te blijven neuzelen. Je zou er beter aan doen even je eigen postgedrag tegen het licht te houden in plaats van continu anderen de schuld te geven van zaken waar je zelf verantwoordelijk voor bent.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:20 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wanneer een mod ontzettend wanbeleid voert en niet te rechtvaardigen beslissingen neemt dan dien je daar als collegamod op in te haken. Zeker als de poster in kwestie daarom verzoekt. Als je daar te laf voor bent of je toch liever bij voorbaat je collega gelijk geeft dan ben je als mod zijnde in mijn ogen geen knip voor de neus waard en kun je beter meteen je biezen pakken. Verantwoordelijkheden in hokjes stoppen werkt natuurlijk niet als je met meerdere mods verantwoordelijk bent voor het éénzelfde forum. Verders bestaan er ook nog andere alternatieven naast het publiekelijk terugdraaien van beslissingen van collegamods. Je zou om te beginnen met ze in gesprek kunnen gaan als daar aanleiding toe is. Verder kun je de bal ook doorkaatsen naar een admin als de situatie daar echt om vraagt. Dat dat in het geval van Wile zo was hoef ik hoop ik niet te zeggen. Ik was namelijk niet de enige die dat "ding" meer dan zat was.
Ik stem op jou. Kijken hoe lang je je zelf kunt handhaven met je gedrag.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik stem voor SideKick.
Klopt. Voor woensdag 27 november 2002 was dat ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was mijn handen zeker niet in onschuld maar er was een tijd dat het hier echt geweldig was - en er goede debatten werden gevoerd.
Ik zie wel regelmatig voorbij komen dat zijn beslissingen aan mij worden toegeschreven of dat hij zich zou opstellen als verlengstuk van mij. Ten onrechte, hij heeft zich eigenlijk vrijwel vanaf het begin gedragen als een volwaardig mod, was niet bang om beslissingen te nemen, en ook niet bang om mij tegengas te geven. Hoewel we over het algemeen meestal wel op één lijn zaten, of het nu over jou of iemand anders van de 'rechtse kliek' ging, of over SCH of een ander van de 'linkse kliek'.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Fair enough, maar ik denk dat Sizzler aan het begin tegen je opkeek.
1. Ik zou geen onpartijdige mod zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik stem op jou. Kijken hoe lang je je zelf kunt handhaven met je gedrag.
Okay, maar neem je jezelf nu niet te serieus? Het is maar een reageerforum. Met de meningen wordt IRL maar weinig gedaan, laat staan in de politiek. Politiek = ruzie + humor en heel af en toe nuttig en besturend. Ziedaar de ingredienten voor POL. Business as usual.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:29 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zie wel regelmatig voorbij komen dat zijn beslissingen aan mij worden toegeschreven of dat hij zich zou opstellen als verlengstuk van mij. Ten onrechte, hij heeft zich eigenlijk vrijwel vanaf het begin gedragen als een volwaardig mod, was niet bang om beslissingen te nemen, en ook niet bang om mij tegengas te geven. Hoewel we over het algemeen meestal wel op één lijn zaten, of het nu over jou of iemand anders van de 'rechtse kliek' ging, of over SCH of een ander van de 'linkse kliek'.
Ik nam je al niet serieus en nu notabene jij over zelfreflectie begint voel ik mij hierin slechts gesterkt. Verder lul ik inderdaad uit mijn nek zeker gezien het feit jij wel kort na dat gebeuren een adminvoet onder je hol hebt gehad en je modstatus is ingenomen. Ga anders eens bij jezelf ten rade.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:23 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[..]
Ik zou gaan huilen, als ik jou was. Vooral over dingen die onderdehand antieke geschiedenis zijn. Dat JIJ het niet met bepaalde beslissingen eens was omdat je zelf de oorzaak was van die beslissingen, is nog geen reden om daar maar over door te blijven neuzelen. Je zou er beter aan doen even je eigen postgedrag tegen het licht te houden in plaats van continu anderen de schuld te geven van zaken waar je zelf verantwoordelijk voor bent.
Wat scheelt er aan Ryan3?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
Sickie Ryan3?Als hij hier mod is ben ik weg
Behalve dat Ryan3 mij tot 2 keer toe niet netjes benadert heeft terwijl ik niets verkeerds deed. En een vreemd vooroordeel heef jegens mij vanwege een ander topic. Bovendien een goede vriend van mij in het wilde weg beledigd omdat hij minder goed dames kan versieren dan die ander. Helemaal niets.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan Ryan3?
Oe! Wie ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Behalve dat Ryan3 mij tot 2 keer toe niet netjes benadert heeft terwijl ik niets verkeerds deed. En een vreemd vooroordeel heef jegens mij vanwege een ander topic. Bovendien een goede vriend van mij in het wilde weg beledigd omdat hij minder goed dames kan versieren dan die ander.
Maar Sidekick doet geen enkele poging om je te versieren, verontrust jou dat ook niet?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Behalve dat Ryan3 mij tot 2 keer toe niet netjes benadert heeft terwijl ik niets verkeerds deed. En een vreemd vooroordeel heef jegens mij vanwege een ander topic. Bovendien een goede vriend van mij in het wilde weg beledigd omdat hij minder goed dames kan versieren dan die ander. Helemaal niets.
Lijkt me een geweldige onpartijdige man![]()
Wat is daar mis mee? Dat moet je eens uitleggen. Lijkt mij juist heel fijn als er gestreden wordt voor algehele vrijheid.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
Ook in dit afscheidstopic gaat de liberale jihad gewoon door......
Dit moet in een ooggetuigenverslag van grote gruweldaden van de eenentwintigste eeuw na Christus. Wat een verschrikkelijke stijl en wat een verschrikkelijke aanstellerij.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
De heren konkelaars hebben hun overwinning binnen: opnieuw...een linkse mod stapt op..
Ik weet niet wat er met Wile was toendertijd.
Maar ik heb wel gezien hoe Kozzmic het bloed onder de nagels werd gesuckt
Niet omdat zijn persoon zo fout is...maar omdat ie links is..
Ik zag ook hoe SCH in de val trapte en de persoonlijke vete in ging..
Nu ga ik toch denken dat Wile eveneens zich heeft laten provoceren door die verbale terreur
Nee jij bent charmeur eerste klas. MUAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar Sidekick doet geen enkele poging om je te versieren, verontrust jou dat ook niet?
Overigens is hij ook lomp met vrouwen.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee jij bent charmeur eerste klas. MUAHAHAHAHAHAHAHA
Ik vind het geweldig dat hij tenminste niet op me geilt.Krijg ik toch nog ene beetje het gevoel serieus genomen te worden
Ik noem geen namen. Ik zo meneer Ryan3 niet weer per ongeluk op zijn kleine ***** willen trappenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Oe! Wie ?
Dit wordt nog een rel, zoals het hoort.. Meerdere rellen.
.
Jij haalt de grappen er uit voor Bluesdude ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tjah dan zit er niks anders op dan dat jij de taak op je neemt. In het kader van de wervingsronde zou ik binnen een niet afzienbare tijd wat foto's van je in badpak en/of bikini in mijn mailbox aantreffen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Behalve dat Ryan3 mij tot 2 keer toe niet netjes benadert heeft terwijl ik niets verkeerds deed. En een vreemd vooroordeel heef jegens mij vanwege een ander topic. Bovendien een goede vriend van mij in het wilde weg beledigd omdat hij minder goed dames kan versieren dan die ander. Helemaal niets.
Lijkt me een geweldige onpartijdige man![]()
Fok! is gewoon rechtlijnig met het kabinet. Lage straffenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
De heren konkelaars hebben hun overwinning binnen: opnieuw...een linkse mod stapt op..
Nu ga ik toch denken dat Wile eveneens zich heeft laten provoceren door die verbale terreur
Was er wat met Sickie???
Dat figuur had toch allang verdwenen moeten zijn...en niet Wile
Wbt de teloorgang van het inhoudelijk peil op Fok....de Fokcrew moet knopen doorhakken en niet meer aarzelen mensen permanent uit te sluiten.
Een ban van 1 of 4 weken zijn lachertjes
ja, anders kan die geen complot zien.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij haalt de grappen er uit voor Bluesdude ?
Ben bang dat dat niet gaat lukken. Mijn ego is te groot voor jou mailbox sweetyquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:43 schreef Sickie het volgende:
[..]
Tjah dan zit er niks anders op dan dat jij de taak op je neemt. In het kader van de wervingsronde zou ik binnen een niet afzienbare tijd wat foto's van je in badpak en/of bikini in mijn mailbox aantreffen.![]()
Ach, ik vind dit wel een aardige discussie. Geeft me de kans om nog eens te benadrukken hoe ik over een en ander denk. De reden dat ik stop is niet dat ik geen toekomst meer zie in POL of me weggetreiterd voel, ik heb wel vaker tegenwind gehad en daar zit ik echt niet mee. Er is wel toekomst voor POL, maar dat vergt een moderatie die er bovenop wil zitten en daar heb ik niet echt zin meer in. Anderhalf jaar een bepaald forum modden is ook wel genoeg, ik ben vanaf het begin bij POL betrokken en daardoor eigenlijk ook teveel ermee vergroeid, tijd dus voor een ander om op zijn (of haar) manier de kar te trekken, een nieuwe impuls en nieuwe inzichten zal POL alleen maar verbeteren. En het geeft mij de kans om gewoon als user aan discussies deel te nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
Was er wat met Sickie???
Wbt de teloorgang van het inhoudelijk peil op Fok....de Fokcrew moet knopen doorhakken en niet meer aarzelen mensen permanent uit te sluiten.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet gaat lukken. Mijn ego is te groot voor jou mailbox sweety
Vergeet pberends niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, tot nu toe, al dan niet genomineerd door de eigen hand:
Ryan3
Sidekick
Wil_E_Coyote
Waarvoor? Voor een pijpbeurt?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil trouwens Kozzmic ook nog bedanken.
Ligt er aan welke auto je hebtquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:50 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel ff komen halen, tenzij je denkt dat mijn kofferbak ook te klein is voor je ego.
![]()
Laptopdance.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor een pijpbeurt?
Het grappige is dat wanneer ik dit zou zeggen over de een of twee door Marokkanen racistisch geworden leraren en coaches die ik ken, ik ''aan zou zetten tot haat.''quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
Was er wat met Sickie???
Jij mag kiezen. Ik moet er dan namelijk 1 huren aangezien mijn motor geen kofferbak heeft.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ligt er aan welke auto je hebt
Word jij nooit moe van je chronische gebrek aan humor?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor een pijpbeurt?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:00 schreef Sickie het volgende:
[..]
Jij mag kiezen. Ik moet er dan namelijk 1 huren aangezien mijn motor geen kofferbak heeft.![]()
Nee, overigens getuigt deze vraag van een chronisch gebrek aan humor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Word jij nooit moe van je chronische gebrek aan humor?.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, overigens getuigt deze vraag van een chronisch gebrek aan humor.
Krijg je van teveel pillen en blowen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Doe maar duur.quote:
Ik zal me best doen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bedankt Kozzmic!.
Je deed het echt super, ik hoop dat je opvolger het net zo goed doet..
In de wandelgangen wordt de naam van Gelly genoemd..quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:26 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ik zal me best doen.
Overigens wil ik dan wel een andere username, namelijk Herr_Flick
In de gaykrant ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In de wandelgangen wordt de naam van Gelly genoemd...
Het is democratisch besloten dat ik mod wordquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Natuurlijk doe ik ook mee.
Poll: DrWolffenstein voor moderatorJa!
"De knuppel er over in"quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:28 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
In de gaykrant ook.
Tja, iemand moet toch ergens wat in steken in dat huis?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"De knuppel er over in"
Duhquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:12 schreef Sickie het volgende:
[..]
Doe maar duur.![]()
Die foto's moeten wel heel erg goed zijn wil ik hiermee voor komen rijden.![]()
Wist jij dat BMW nieuwe 325i cabrioletten maakt, dan nieuwe tellers met 180.000 km op de stand erin schroeft, een paar deuken met een hamer erinramt en dan aan Turken verkoopt?quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Duh
En ja Kirmi wat goed.![]()
Dat wil je echt niet,quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Daggla - je kunt dit forum er toch wel gewoon bijdoen? Dat game en blowforum is toch easy zat
BMWquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Wist jij dat BMW nieuwe 325i cabrioletten maakt, dan nieuwe tellers met 180.000 km op de stand erin schroeft, een paar deuken met een hamer erinramt en dan aan Turken verkoopt?
Het is toevallig mijn favoriete auto, vlak daarna gevolgd door de nieuwe A6, de nieuwe A3/S3 en de S4.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Duh
En ja Kirmi wat goed.![]()
Dito, evenals Duritz; het lijkt me dat beiden ook aardig wat inhoudelijke kennis hebben inzake de politiek, maar ik vraag me af of ze wel zouden willen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:21 schreef Goodluck het volgende:
Heel eerlijk gezegt lijkt Sjun mij wel een goede opvolger.
Nog steeds. Was iedereen maar zo inhoudelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fair enough, maar ik denk dat Sizzler aan het begin tegen je opkeek.
Ja, het is allemaal een groot complot.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
Was er wat met Sickie???
Misschien moeten jullie discussie-termijnen gaan instellen zoals in de TK.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:36 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nog steeds. Was iedereen maar zo inhoudelijk.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:53 schreef Lithion het volgende:
Oké, mail is verstuurd.
Indeed, Hellraiser revisitedquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]the horror
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:21 schreef Goodluck het volgende:
Heel eerlijk gezegt lijkt Sjun mij wel een goede opvolger.
kameraadski sjun is met geluk 4x per week op fok dus dat zal een zooi worden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
.
Hetzelfde verhaal als met sjun. wel goed, maar te weinig online.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:13 schreef pberends het volgende:
Duritz
Die heeft iig meer levenservaring dan SK.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:34 schreef SCH het volgende:
Net als Parabola, misschien nog wel de beste.
1 vd besten jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:34 schreef SCH het volgende:
Net als Parabola, misschien nog wel de beste.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Liever Kozzmic dan Sidekick.
LOL, was je maar vaker zo stellig. Mooi woord, lamlul.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:02 schreef du_ke het volgende:
He Lamlul! Er zomaar vandoor gaan. Dat wordt hier niet geaceppteerd normen en waarden enzo
.
Maar toch bedankt voor al het goede werk dat je hier hebt verricht. En de vele tijd die je er in gestoken hebt![]()
![]()
.
(al was het helaas voor een iets te groot deel tevergeefs).
Nu wel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:55 schreef sjun het volgende:
Is sidezzick al genoemd?
Wie roept mij?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En Sidelick?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:12 schreef Sidelick het volgende:
[..]
Wie roept mij?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:12 schreef Sidelick het volgende:
Wie roept mij?
Met welke reden?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:17 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat wie de nieuwe mod ook is, dat ie kloons als Aaaahikwordgek en pberends per direct en voor altijd naar 1 van de kleinere fiji-eilanden zal verbannen
Yah right, en pBerends is mijn kloonquote:Op donderdag 1 april 2004 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Is Aahikwordgek een kloon van sizzler ?
Nee da's een eencellige kloon van zichzelf.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Is Aahikwordgek een kloon van sizzler ?
Ik ookquote:Op donderdag 1 april 2004 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee da's een eencellige kloon van zichzelf.
Ach probleempjes in de intieme sfeer - geeft niet SCHatquote:Op donderdag 1 april 2004 15:08 schreef DrWolffenstein het volgende:![]()
![]()
Persoonlijk zit ik meer te wachten op de 1-april-gut-wat-grappig aankondiging van Kozzmicquote:Op donderdag 1 april 2004 14:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Er zal wel hetzelfde gebeuren als bij C&H. Geen sollicitatieronde, maar gewoon een MED dat Sidekick iemand benoemd is tot POL mod.
Het is geen grap.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Persoonlijk zit ik meer te wachten op de 1-april-gut-wat-grappig aankondiging van Kozzmic
Leugens, leugensquote:Op donderdag 1 april 2004 16:00 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het is geen grap.
Bij jou komen de goede ideeen ook pas nu je niet meer blauw bent. Maar deze is briljantquote:Op donderdag 1 april 2004 21:25 schreef robh het volgende:
Loos gewoon die slowchatreeks en zink pberends af. Opgelost, je blijft.
Ik wacht persoonlijk op het MEDje dat jij benoemd bent zonder sollicitatierondequote:Op donderdag 1 april 2004 15:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Persoonlijk zit ik meer te wachten op de 1-april-gut-wat-grappig aankondiging van Kozzmic
OMGquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, tot nu toe, al dan niet genomineerd door de eigen hand:
Ryan3
Sidekick
Wil_E_Coyote
Niets mis met de reeks. Het zijn de personen die het soms verknallen.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:25 schreef robh het volgende:
Loos gewoon die slowchatreeks
Hee, das zo'n beetje me enige kans om te posten weet je wel weet je niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:25 schreef robh het volgende:
Ik vind het nogsteeds jammer Kozzmic
Loos gewoon die slowchatreeks en zink pberends af. Opgelost, je blijft.
Ok je geeft het zelf al toe. Gewoon Sidekick bannen en alle problemen zijn voorbijquote:Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niets mis met de reeks. Het zijn de personen die het soms verknallen.
Hey, wat jammer. Je was in mijn ogen een prima moderator! Veel plezier in het 'zwart'.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
[...]
Of het word iemand andersquote:Op vrijdag 2 april 2004 18:45 schreef Maerycke het volgende:
Vraagt Sidekick zoveel salaris ofzo dat de aankondiging zo lang duurt?
Ik wil de verrassing niet bederven, dus laat de MED voor zichzelf spreken...quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Of het word iemand anders
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[..]
Ik wil de verrassing niet bederven, dus laat de MED voor zichzelf spreken...
Zet je helm alvast op.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zet je helm alvast op.
Hij slaat wel vaker onzin uit.....quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Omdat de rakkers graag aan achterkamertjespolitiek doen. Ik weet zo snel geen andere reden, tenzij het toch een 1 april grap blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:57 schreef Goodluck het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen vacature in MED geplaatst ?
Tot nu toe heb ik ook niets gezienquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:57 schreef Goodluck het volgende:
Rare grap als je daar op 2 april pas mee naar buiten zou komen....quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat de rakkers graag aan achterkamertjespolitiek doen. Ik weet zo snel geen andere reden, tenzij het toch een 1 april grap blijkt te zijn.
Waarom zeg je niet gewoon wanneer er bericht komt in MED i.p.v. te gaan gooien met dubbelzinnige uitspraken?quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[..]
Ik wil de verrassing niet bederven, dus laat de MED voor zichzelf spreken...
Dat weet hij toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon wanneer er bericht komt in MED i.p.v. te gaan gooien met dubbelzinnige uitspraken?
Kennelijk wel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat weet hij toch ook niet?
Welnee. Wille is een beetje de koningin Juliana van POL!. Sinds zijn (verplichte) aftreden slaat hij wartaal uit en praat hij met allerlei personen die niet bestaan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kennelijk wel.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:40 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Welnee. Wille is een beetje de koningin Juliana van POL!. Sinds zijn (verplichte) aftreden slaat hij wartaal uit en praat hij met allerlei personen die niet bestaan.
Wat wil je als de nieuwe moet samenwerken met zo'n regenteske VVDer?quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:02 schreef Goodluck het volgende:
Rare grap als je daar op 2 april pas mee naar buiten zou komen....![]()
Maar idd, dit wordt naar alle waarschijnlijkheid weereens op een achterbakse manier geregeld.
Omdat er geen procedure komt, maar er, net als in C&H gewoon iemand benoemd wordt. Vermoed ik. Ik snapte dat mailtje van Yvonne ook al niet, maar nu is het allemaal duidelijk. Het zal fijn zijn, weer in het blauw te verschijnen...quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:57 schreef Goodluck het volgende:
Ga je nu al grapjes van SCH overnemen? Waar gaat het heen met deze wereld.quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik snapte dat mailtje van Yvonne ook al niet, maar nu is het allemaal duidelijk.
Yeah right ...quote:Op vrijdag 2 april 2004 22:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Omdat er geen procedure komt, maar er, net als in C&H gewoon iemand benoemd wordt. Vermoed ik. Ik snapte dat mailtje van Yvonne ook al niet, maar nu is het allemaal duidelijk. Het zal fijn zijn, weer in het blauw te verschijnen...![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:13 schreef pberends het volgende:
Het is jammer dat je weggaat Kozzmic, na al je goede wanprestaties.
Dat zou wat zijn. Maar we hebben altijd Dora nogquote:Op maandag 5 april 2004 19:26 schreef du_ke het volgende:
Misschien mag je voor een avond je oude taak weer opnemen.
Alleen jammer dat Akkersloot even niet aanwezig is.
Oh en dat is ook zeker een potentiėle.quote:Op maandag 5 april 2004 19:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Maar we hebben altijd Dora nog
quote:Op maandag 5 april 2004 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh en dat is ook zeker een potentiėle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |