Meesterlijke scene inderdaad, maar dat was toch echt in aflevering 3 hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef Dada het volgende:
Ik vond de scene met Phil Leotardo (Frank Vincent) waarin hij die vrouwelijke bookmaker/loanshark aanpakt erg goed. Dacht al "wat vreemd dat hij dat telefoonboek meedraagt", prachtig als die kogel maar tot de "R" komt. Ook prachtig dat dat vrouwtje voorstelt zich eruit te pijpen.
What about the big T himself then.quote:En Johnny Sack is echt voortreffelijk. Echt mijn favoriete karakter. Lekker opvliegend. Hij begon rustig maar nu, en vorig seizoen. Nee daar gaan wij als kijkers weer van genieten.
Inderdaad afl 3, heb alleen 2 en 3 gezien. 1 ben ik nog aan het downloaden. Heb er dus twee gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:47 schreef Capetown het volgende:
Meesterlijke scene inderdaad, maar dat was toch echt in aflevering 3 hoor.
What about the big T himself then.Over opvliegend gesproken.... Zoals hij reageerde op Uncle Junior toen hij voor de derde keer achter elkaar die opmerking over de Varsity maakte.
Tja Johnny Sack is weer heel sentimenteel met betrekking tot zijn (iets te dikkequote:Op woensdag 31 maart 2004 00:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad afl 3, heb alleen 2 en 3 gezien. 1 ben ik nog aan het downloaden. Heb er dus twee gezien.
Tony was inderdaad opvliegend. Maar dan zie je hem later toch weer lekker gezellig met Uncle June heel sentimenteel doen. Dat zie ik Johnny Sack niet zo een twee doen. Maar ja inderdaad ze zijn eigenlijk allemaal opvliegend.
Klopt inderdaad. Doel ook meer op de manier waarop hij reageert als ze grapjes over haar maken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:43 schreef Dada het volgende:
Nouwww, kan me nog herinneren dat ze er flink van langs kreeg (verbaal, dat dan weer wel) toen hij zag dat ze stiekem uit de snoeppot snoepte. Dacht dat dat in seizoen 4 was. Maar heb die zo lang geleden gezien dat ik het mis kan hebben, maar ik denk het niet. Die scene staat me nog helder voor de geest.
Hou je niet in joh. Dat houdt die topic levend. Ik heb hem bijna gedownload, dus ik zal straks ook mijn mening geven over afl 4.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:40 schreef Capetown het volgende:
(Mis Ralphie trouwens best wel een beetje, ook al was ie compleet onuitstaanbaar. Joe Pantoliano is geniaal).
Net trouwens aflevering 4 gezien. Erg goed. Ik zal nog wel even wachten met spoileren.
Tony&Carmella komen weer bij elkaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:49 schreef Astronaut_Jones het volgende:
hoe denken jullie dat t zal eindigen?
Mja ik weet niet, zou het niet echt bij de serie vinden passen om het met de dood van Tony te laten eindigen. Bij iedereen die in het stof heeft gebeten tot nu toe had ik wel zoiets van 'that one had it coming'. Behalve misschien dan bij dat danseresje dat door Ralphie werd afgemaakt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:49 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik vond bacala ook vrij saai, maar ik begin m steeds leuker te vinden.
ik denk dat seizoen vijf het ultieme soprano seizoen wordt(tot nu dan), nog zo'n 2 uur en ik heb aflevering 4 binnen, maar ik kan amper wachten. aflevering drie was de shit.
ik las laatst dat seizoen zes het laatste seizoen wordt, ik ben erg benieuwd hoe ze t gaan eindigen. t zal geen happy ending zijn, hoe denken jullie dat t zal eindigen?
Zo he dat wist ik niet over Steve Buscemiquote:Was a New York City Fireman from 1980 to 1984, with Engine Company #55 in the Little Italy section of NY.
Showed up at his old firehouse the day after the World Trade Center tragedy in New York to volunteer. Worked twelve hour shifts for a week after the terrorist act, digging through rubble with his old comrades looking for missing firefighters... anonymously.
Die Koreaanse was inderdaad heel lekker. Mag van mij terugkomen, maar dat zal wel niet nu Tony B. (waarschijnlijk) alle banden met zijn koreaanse baas heeft verbroken. Ik vond afl. 6 ook tegenvallen. Dat gedoe met Carmela kon echt niet boeien, voelde ook wat gehaast. En dan die "father" Phil (heet zo dacht ik) wat een kotsvent. Die vent verdient echt een Tony B. "massage".quote:Op woensdag 14 april 2004 11:16 schreef HarigeKerel het volgende:
Aflevering 6 viel mij wat tegen, het stukje met die Koreaan was wel even geweldadig... jammer dat die niet Steve in mekaar ramde...
Die Koreaanse chick was wel om van te smullen bij de weg!
DE FBI hoopte ook Christopher als getuige te krijgen, vandaar. Klopt het dat er nog één aflevering komt en dat het dan alweer afgelopen is?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:08 schreef Dada het volgende:
Wat een goede aflevering zeg (afl. 12). Adrianna is dood. Het was natuurlijk onvermijdelijk. Adrianna was ook niet koelbloedig genoeg om het er heelhuids vanaf te brengen. Ik vond het wel raar dat de FBI Adrianna zomaar naar Christopher liet gaan. Zij wisten och ook wel dat Ade de kans liep vermoord te worden? Maar goed dat doet niets af aan de aflevering. En dan is het vanaf nu ook officieel: Tony S. en New York zijn in oorlog. Heerlijk. Seizoen 5 is echt geweldig geweest. Ik vond Seizoen 4 niet zo super (heb die ook online bekeken) zelfs slecht, maar Seizoen 5 vond ik echt geweldig.
In seizoen 1 vermoord Silvio Jimmy Altieri (sp). Die dikke capo. Christopher is daarbij aanwezig. Je weet wel in dat hotel, als ik het me goed kan herinneren wordt Jimmy later gevonden met een vogeltje in zijn mond gepropt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Toch had ik niet verwacht dat Silvio de moord zou plegen, die heb ik nog nooit zien moorden en kwam altijd meer over als een adviseur dan iemand die dergelijke zaken uitvoert.
Dat kan de FBI wel hopen maar daar zouden ze niet Adriannas leven voor wagen. Maar ach het is een TV serie en ze mogen wel eens een keertje niet zo realistisch zijn. Ach je kan de FBI in deze zaak ook gewoon heel dom noemen. Of dat ze het niet zo nauw nemen met de regeltjes. Het werd in ieder geval leuk gebracht.quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:08 schreef RoK het volgende:
DE FBI hoopte ook Christopher als getuige te krijgen, vandaar. Klopt het dat er nog één aflevering komt en dat het dan alweer afgelopen is?
- edit: laat maar, lezen is ook een vak -
Nu daagt het mij inderdaad, prachtige TV.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:27 schreef Dada het volgende:
In seizoen 1 vermoord Silvio Jimmy Altieri (sp). Die dikke capo. Christopher is daarbij aanwezig. Je weet wel in dat hotel, als ik het me goed kan herinneren wordt Jimmy later gevonden met een vogeltje in zijn mond gepropt.
Ik heb geen medelijden meer met hem. In het begin nog wel toen het leek alsof hij een ander leven wilde maar de laatste tijd is hij tevreden (lijkt het). Verder is het toch wel mijn televisie vriend, hij vermaakt mij prima. Ik zou zeggen meer liefde dan haat, maar het zit dicht bijelkaar. Vooral toen hij bijv. ervoor zorgde dat die zwarte agent zijn baan verloor.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Even een vraagje aan de kijkers/fans hier:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van Tony? heb je medelijden met hem bij iedere tegenslag?
of overheerst toch de haat jegens hem?
Zelf zit ik tussen haat en liefde in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dada op 02-06-2004 22:20:54 ]"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Heb ergens gelezen, weet niet meer waar, dat seizoen 6 misschien pas in 2006 in Amerika op de buis komt. Kan een mens zolang wachten?quote:The Sopranos is set for a sixth season. The ten-episode sixth season will begin production in early 2005. No date is available for when the season will premiere.
Op Ned 3 wordt Sopranos Seizoen 3 uitgezonden. Over dat seizoen (en 1 en 2) kun je praten in het topic: The Sopranos - Deel 2quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:51 schreef marruuuk het volgende:
welke serie is er nou op nederland 3 elke week
Ondertiteling is inderdaad niet om aan te zien. Tony B tegen Tony S: " you guys have a beef?" (hebben jullie ruzie?) Vertaling: willen jullie een biefstuk?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:00 schreef NoSigar het volgende:
Heb van de week de DVD box-set gekocht van seizoen vijf. Nog NOOIT heb ik een zulke stomme vertaalfouten gezien in de ondertiteling.
Behalve dan op Internet gedownloade films met door amateurs gemaakte onderrtitels. Eigenlijk schandalig dat ze dat duidelijk door een amateur die zijn VMBO heeft moeten afbreken laten ondertitelen. Betaal je toch 80 euro voor.
Een voorbeeld wat me even te binnen schiet:
Groepje vrienden van Meadow zit op het strand en bespreekt hun toekomstplannen. Een vriend gaat bij de CIA werken: 'fighting terror', zo zegt hij.
Ondertiteling:
Gevechtsterreur.
Ik vond seizoenen 3 en 4 eigenlijk wel beter... er gaat geen enkele episode boven pine barrens:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:08 schreef Biglebowski het volgende:
Als soprano-fan van het eerste uur moet ik wel zeggen dat ik seizoen 5 superieur vind. Zojuist episode 13 gekeken en moet tot de conclusie komen dat niets anders aan the Sopranos kan tippen. HBO pakt ieder seizoen, en vooral seizoen 5, weer uit met enorme kwaliteit. Regie, acteerwerk, locaties, setdressing, art direction, camerawerk, THE WORKS. Vooral de geweldige cast, verhaallijnen, plots, subplots (zeer scherp en komisch), de sessies bij Melfi, enzovoort enzovoort. Maar wat er voor mij het meest uitsprong was het enorme talent van James Gandolfini ( ik begon Tony nu echt toch wel een zielig figuur te vinden) en Adriana ....WOW.....wat een gemis en wat een grande finale voor Ade om zo de serie te verlaten! Ben extreem benieuwd naar seizoen 6 ( veel te lang wachten) hoe het allemaal verder zal gaan in de Bada Bing, Carmella and Tony, Johnny Sack in jail, Artie Bucco, Paulie, AJ, Meadow and Finn, Silvio en al die anderen.............LONG TERM PARKING zullen we maar zeggen....pffffff can't wait!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:18 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Ondertiteling is inderdaad niet om aan te zien. Tony B tegen Tony S: " you guys have a beef?" (hebben jullie ruzie?) Vertaling: willen jullie een biefstuk?![]()
Ben daarna maar zonder ondertiteling verder gaan kijken
Jimmy was ook een 'rat, net als Pussy.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef planethugo het volgende:
ik was seizoen 1 nogeens het bekijken en vroeg me af of die ene gast (jimmy geloof ik) ook echt een verklikker was of dat dat alleen pussy geweest is en jimmy dus voor nix afgemaakt is
Dat dacht ik ook, maar ik weet echt niet meer waarom, dus misschien is het wel helemaal niet zo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 06:55 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Jimmy was ook een 'rat, net als Pussy.
Ik heb zo'n boek "The Sopranos - A Family History", daar staat allemaal achtergrond informatie in, zo ook een body count met aantekeningen van de FBI. Daar staat in dat hij wel een rat was:quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:32 schreef planethugo het volgende:
hij komt uit de bajes en gaat tony allemaal lastige vragen voorleggen, tony doorziet dat en denkt dat de agent die hem tipte over pussy in de war was en dat het over jimmy ging (2 dikke italianen met op het einde een Y) maar uiteindelijk blijkt het tóch om pussy te gaan zoals we wel weten. Dat gegeven én het feit dat ik jimmy nooit met een microfoon of een fbi agent gezien heb geven me geen zekerheid of ie een rat was of niet
Ja, dat wist ik allemaal. Voor mij werd het duideljk dat Jimmy een verrader was in de scene dat ie werd omgelegd. Toen Christopher zoiets zei als: "he's not wearing his wire now", zag je aan die kop van Jimmy (en z'n reactie "oh god!") dat het waar was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:32 schreef planethugo het volgende:
hij komt uit de bajes en gaat tony allemaal lastige vragen voorleggen, tony doorziet dat en denkt dat de agent die hem tipte over pussy in de war was en dat het over jimmy ging (2 dikke italianen met op het einde een Y) maar uiteindelijk blijkt het tóch om pussy te gaan zoals we wel weten. Dat gegeven én het feit dat ik jimmy nooit met een microfoon of een fbi agent gezien heb geven me geen zekerheid of ie een rat was of niet
Nou, als je dat in die kringen hoort weet je al wat je te wachten staat, of het nou waar is of niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:23 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik allemaal. Voor mij werd het duideljk dat Jimmy een verrader was in de scene dat ie werd omgelegd. Toen Christopher zoiets zei als: "he's not wearing his wire now", zag je aan die kop van Jimmy (en z'n reactie "oh god!") dat het waar was.
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:47 schreef Dos37 het volgende:
Nog even voor de mensen die seizoen 5 te duur vinden om te kopen via internet. Bij www.cd-wow.nl is seizoen 5 nu nog maar 32 euro. Misschien een tip. Er zitten gewoon Nederlandse ondertiteling bij.
http://www4.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=22561
is trouwens wel in Single plastic brackley case
idd, is zowiezo vaker met dingen waarvan je denkt dat er iets mee gebeurd. Bijv in seizoen 1 zo een aflevering met van niggers, krijgen ze ruzie en dan gaat dat verder in de rechtzaal maar daar hoor je verder niks meer over.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:24 schreef Dos37 het volgende:
Vond het wel jammer dat er verder niets meer gebeurde met die Vito die zo'n knakker een blowjob gaf. Ik denk nu word die vriend van Meadow vermoord dat vind Tony dan weer niet leuk en ga zo maar door. Maar daar gebeurde verder niets meer mee.
OK dannnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef dvdfreak het volgende:
Nog 1 maand en 25 dagen voor seizoen 6![]()
![]()
quote:Cast adds to hype for 'The Sopranos' season
By ALAN PERGAMENT
News TV Critic
1/18/2006
PASADENA, Calif. - Like Tony Soprano, David Chase is dealing with a lot of anxiety and pressure this season.
But one thing "The Sopranos" creator doesn't need to worry about is whether fans upset at the 18-month wait between seasons will say the show is "dead to me." If a brief, appetizing highlight reel shown to TV critics here is any indication, "The Sopranos" instantly will make annoyed HBO viewers forgetaboutit.
"Who is hungry?" asked desperate housewife Carmela, before several scenes in the reel featured Tony and his friends and family stuffing themselves with pasta and a variety of food.
The nation's critics assembled here certainly were hungry for even the tiniest morsel about the March 12 start of the sixth season during an interview with Chase and cast members James Gandolfini (Tony), Carmela (Edie Falco), Dr. Jennifer Melfi (Lorraine Bracco) and Christopher Moltisanti (Michael Imperioli).
Chase initially was about as forthcoming as a mobster taking the Fifth Amendment but eventually he gave starved critics a few nourishing details.
• The first part of the 12-episode final season will end in June, there will be a six-month delay before the final eight episodes will begin airing in January 2007. The series will definitely end in March 2007.
• The mood around Tony and the gang this season will be "kind of disquieted, sort of rattled, not feeling things are going well."
"(The season) is mostly keyed off of the fact that Johnny Sack (Tony's rival) has been arrested and is facing a large RICO trial for murder," said Chase. "And people have the chance to see a possible potential future for themselves and it has a ripple effect just like psychologically, I think, it would."
• It is unlikely there will be a much-rumored movie to follow the series finale.
"I think what we'll be doing in (the final 20 episodes) would be that movie," said Chase.
• The guest star list includes Julianna Margulies ("ER") as a real estate agent, Hal Holbook and Ben Kingsley.
"Ben Kingsley plays Ben Kingsley," said Chase. Cornered after another HBO session in which he stars in a movie, Kingsley said he agreed to be on the show because he thought the role was "delightful, witty and extremely-well written."
No one will ever accuse Gandolfini of being "witty." He generally approaches interviews like Tony approaches conversations with the FBI. He's cautious. But by his own uncomfortable standards, Gandolfini was verbose during and after the interview. He sees the end of his signature role as having plusses and minuses.
"It is a dark, dark world," said Gandolfini, who was entirely dressed in black. "If you're going to be in a dark world, I can't think of any better one to be in. I still think I'm very lucky to be in it."
"It does feel like the end this time," added Gandolfini, who like much of the cast was a relative unknown when the show began. "You learn so much about success, money and celebrity. It's been an incredible life lesson."
Asked if Tony had grown over the years, Gandolfini said: "Honestly, I think it is the changes that age brings. You slow down a little bit. I don't think you are as quick to explode in certain cases."
None of the actors know how Tony's life lesson will end and Chase isn't saying if viewers will feel the whole story has been told or if the characters are just going to go on.
"The truth is both, really," said Chase. "Obviously they're all not going to go up in a nuclear cloud."
"That would be good," said Gandolfini, flashing a huge smile.
After the session, Chase admitted the pressure to have the series go out with a figurative bang is enormous.
"It is horrible," said Chase. "On some level that sort of is the downside of being a well-liked show, especially this show. We're in the public eye so much. We get reviewed every Monday. At the same time you can't quarrel with that. It is great that people take an interest. But yeah, it is a lot of pressure."
He didn't envision pressure like this when the series began airing after the first 13 episodes were finished before any of them aired.
"We were in this little cocoon, none of us ever thought the show would be anything," said Chase. "We thought everybody would not like it and say "another mob show, more Mafia stuff, ohmygod, this unlikable character.' We had no idea that people would like it. So the trick is always to try to put ourselves back mentally in that same cocoon. Most of the time it is easy but once in a while, at a thing like this, you start to realize ... "Wow.' "
Gandolfini doesn't worry about the need for a "wow" ending. "I don't know what the word is - we've sown our oats," said Gandolfini. "So what it is, it is."
Imperioli doesn't know what it is, either, but he has his suspicions.
"I have a feeling most of these characters aren't going to wrap up too well," said Imperioli. "I don't mean dead. Some dead. I mean I don't think there are going to be too many happy endings, just knowing David's sensibility."
That analysis sounds dead-on to me.
Schop * Schop *.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef dvdfreak het volgende:
Nog 1 maand en 25 dagen voor seizoen 6![]()
![]()
Maar euh.. Het duurt dan toch nog zeker een tijd voordat de nieuwe serie op de nederlandse buis komt?quote:
hoest downloaden hoest en een tvp trouwensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:04 schreef deepthroat het volgende:
[..]
Maar euh.. Het duurt dan toch nog zeker een tijd voordat de nieuwe serie op de nederlandse buis komt?
ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen. Het zal dus zeker geen rustig seizoen worden voor de crew van tonyquote:"(The season) is mostly keyed off of the fact that Johnny Sack (Tony's rival) has been arrested and is facing a large RICO trial for murder," said Chase. "And people have the chance to see a possible potential future for themselves and it has a ripple effect just like psychologically, I think, it would."
Ik denk nog meer wantrouwen en misschien zelfs een paar nieuwe verraders.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:54 schreef planethugo het volgende:
ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen. Het zal dus zeker geen rustig seizoen worden voor de crew van tony
Tof he, ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef HAL9000S het volgende:
Ligt het nou aan mij of is seizoen 5 echt veel bruter dan de rest van de seizoenen... bijna iedere aflevering gebeurt er wel iets shockerends, ik ben nu tot Marco Polo gekomen en het ziet er naar uit dat dit het beste seizoen is ooit IMHO... je ziet Toni echt vervreemden van alle mensen om zich heen, met als toppunt die hele zooi met Christoper.
Jups, seizoen 5 is echt de beste tot n u toe.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef Steeven het volgende:
[..]
Tof he, ik ben het helemaal met je eens.
Zojuist de een na laatste aflevering gezien.... in een woord; shockingquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef planethugo het volgende:
dan maak je borst maar nat voor die laatste 2 afleveringen, die maken je leegte nóg groter
Dat is deze dus (zie titel "5 & 6")quote:Op maandag 23 januari 2006 22:41 schreef dvdfreak het volgende:
Komt er een aparte Sopranos Usa topic voor seizoen 6?
Seems like het. Hij is ook weer wat afgevallenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef planethugo het volgende:
scheld christopher daar tegen die fbi figuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.March 12 — "Members Only": Tony ponders an associate's retirement request and shares a recent windfall with Carmela. Junior takes Tony on a backyard treasure hunt; Hesh seeks restitution for a wrong perpetrated on his son-in-law.
March 19 "Join the Club": Tony suffers from a case of mistaken identity during a West Coast business trip.
March 26 "Mayhem": Silvio divides the spoils from Paulie's latest score and heads off a territorial impasse between Bobby and Vito. Carmela turns to an unexpected source for help with AJ; Christopher turns to an old writing acquaintance, JT Dolan, for help in a new venture.
Tvguide.com
[ Bericht 25% gewijzigd door CrookedEye op 08-02-2006 22:49:17 ]"Veni, vidi, vici."
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef CrookedEye het volgende:
nog een maand en het feest kan beginnen.
En dat witte onderhempje altijd aanhouden tijdens de sexquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:20 schreef Markman het volgende:
[..]
trainingspakken, sigaren, witte nikes en witte onderhemdjes klaar!!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef dvdfreak het volgende:
Seizoen 6 spoliersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet dan enkel de link in de spoiler, plaatjes worden niet als spoiler weergegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zet dan enkel de link in de spoiler, plaatjes worden niet als spoiler weergegeven![]()
Bright speelt hierin volgens mij één van de familieleden van de Atwell Avenue Boys die Johnny Sack uit de weg moeten ruimenquote:
Dat verhaal van uncle junior over hen meesterlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef planethugo het volgende:
ah die gestoorde gasten in boston of waar was het
heeft Vito ze gereten gekregen terwijl ie iemand het pijpen was ofzo?![]()
Bijnaquote:Underworld-class drama
The sixth season has mayhem,
humor and new insights into the clan
They're Back! James Gandolfini and Edie Falco in 'The Sopranos'
Tony and Christopher (Michael Imperioli, center) are still assembling the dwindling old gang of theirs at the pork store.
Johnny Sack has switched his good threads for the orange jumpsuit, but he's still trying to keep a hand in matters.
Meadow Soprano (Jamie-Lynn Sigler) shows a different side of herself — or at least a little more of it — in the season premiere.
Tony and Carmela seem to have developed a real thing for very good restaurants, notably including sushi.
THE SOPRANOS. 9 p.m., March 12, on HBO
The opening episodes in the long-awaited sixth season of "The Sopranos" won't surface at any point as public-service messages for gun control.
But they find creator David Chase in a frequently pensive mood, suggesting he may have used the 22 months since the end of season five to reflect and then expound on how Tony Soprano (James Gandolfini), his family and his friends got to where they are today.
There's enough classic "Sopranos" action — some of it involving extreme physical violence — to remind the average person that where the Sopranos are is not where most of us want to go.
Yet at the same time, these episodes repeatedly return to the ways in which the Soprano clan, in its desperate, sometimes twisted and sometimes touching way, seeks to embrace family values.
The relationship of Carmela Soprano (Edie Falco) with her son A.J. (Robert Iger) takes some edgy turns, for instance, though several developments also suggest A.J. may be starting to think he can be more than a sullen young punk.
"Family" for the Sopranos has always been an extended affair, of course, due to the nature of Tony's business, and the first episodes include a potential step-out moment for his long-time right-hand man, Silvio Dante (Steven Van Zandt).
Conversely, things are relatively quiet with Christopher (Michael Imperioli), until he meets up again with J.T. Dolan (Timothy Daly). J.T. is the writer with the gambling problem whom Christopher met at a Gamblers Anonymous session and subsequently found ways to abuse.
J.T. has just staggered back to his feet when he meets Christopher, with predictable results. Daly's return, one of several sprinkled through these new episodes, will still please longtime fans.
Paulie Walnuts (Tony Sirico) remains the most consistently funny character on the show, or maybe on series television. Chase's masterful touch with details is showcased in a scene where Paulie is cutting 55-cent discount coupons out of the newspaper while he's sitting a few feet from a bag with $500,000 in cash.
But Tony and Carmela are the glue that hold this dark American story together, as Chase acknowledges in an early scene when they're having sushi together and Carmela says that, all things considered, they're lucky.
Tony takes something off his plate and says, "Forty dollars for a piece of fish they just flew in first class. We're more than lucky."
It won't surprise anyone that such an assertion will not go unexplored, and here it leads to a more introspective stretch in the second (and to a lesser extent the third) episode.
Some "Sopranos" fans find these stretches less interesting, like hockey fans who get tired of all that hockey between the fights, but after all this time with these characters, Chase knows them so well he can explore them with an almost lyrical rhythm. He also knows exactly when to use the changeup. In one scene, Carmela is talking to Dr. Melfi (Lorraine Bracco) and admits she knew almost from the beginning what line of work Tony was in.
"On the second date," she says, "he brought my father a $200 power drill."
"Not your typical story of young love," deadpans Melfi, whose fans will be glad to know that her legs are again on prominent display.
So are the hopes and dreams of the extended Soprano family, right next to the deals and compromises that are always one door-knock away from putting them all to an end.
Five things you need to know before you watch
Almost as much ink as blood has been spilled in the course of "The Sopranos'" five seasons. But it's been a long time since we've seen our favorite mob family. So a brief remembrance of things past is in order as the show launches its sixth and final (and long, drawn-out) chapter.
* Johnny Sack (Vincent Curatola) got nabbed by the feds in the final episode of season five, shifting power to volatile lieutenant Phil Leotardo (Frank Vincent).
* Carmela (Edie Falco) came to the conclusion that jewelry and new cars sure beat nagging Tony (James Gandolfini) for the cash to live in the manner she has become accustomed, so she let him back into the house.
* Uncle Junior's (Dominic Chianese) RICO trial ended in a hung jury after the capos got to a juror. So Uncle June may not be confined to house arrest anymore. He's become increasingly senile, however.
* Tony whacked his cousin Tony Blundetto (Steve Buscemi) with a shotgun blast to the face to save him from being tortured by Phil, who was looking to avenge Blundetto's murder of Phil's brother Billy.
* Tony had Silvio (Steve Van Zandt) whack Adriana (Drea de Matteo) after her fiance, Christopher (Michael Imperioli), revealed to Tony that she had been talking to the feds.
Marisa Guthrie
March 1, 2006
quote:Meadow Soprano (Jamie-Lynn Sigler) shows a different side of herself — or at least a little more of it — in the season premiere.
Nog 11 dagenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef Dada het volgende:
Het volgende verhaal bevat kleine spoilers.
[..]
Bijna
Gewoon postenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:05 schreef Mark86 het volgende:
Ik heb inmiddels een zooi spoilers, maar k weet niet of het echt gewaardeerd wordt als ik die hier post![]()
Beter als je je in spoiler tags zetquote:Op zondag 5 maart 2006 05:45 schreef Mark86 het volgende:
Ok dan![]()
[SPOILERS]!!
[SPOILERS]!!
[SPOILERS]!!
[SPOILERS]!!
[SPOILERS]!!
[SPOILERS]!!
[SPOILERS]!!
[SPOILERS]!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 7 dagen![]()
![]()
Downloaden, maar mag volgens fok regels niet over gepraat worden over wel programma je gebruikt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:45 schreef planethugo het volgende:
hoe kijken jullie het, live via hbo via internet met zo een chinees programmatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Vind een kleine indicatie waar het verhaal over gaat wel leuk maar echte spoilers die hele plotwendingen beschrijven...nee dank je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:06 schreef Slayage het volgende:
Ik vind het veel prettiger als ik zo min mogelijk weet over wat er komen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenschquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Mee eens. Vind een kleine indicatie waar het verhaal over gaat wel leuk maar echte spoilers die hele plotwendingen beschrijven...nee dank je.
Je kan hem maandag pas downloaden aangezien hij zondag wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Eensch![]()
Hoelaat Nederlandse tijd wordt het uitgezonden? Zondagochtend 3 uur ofzo? Ik dacht namelijk dat het in de US altijd om 9 uur 's avonds wordt uitgezonden maar ik heb geen idee welke tijdzone dat is.
Nouja zondag als ik wakker word download ik hem, zet hem op een dvd'tje en dan![]()
Zou best kunnen dat Philly de New York crew overneemt nu Johhny opgepakt is door de feds en de Masaratti er gratis bijkrijgt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef CrookedEye het volgende:
Ik zat net nog even de trailer te kijken en rijdt philly nu in johny's sack masaratti rond of lijkt dat zo? wat ginny kan er niet in rijden zogenaamd om der "knieen"
Die is inderdaad ook wel goed al las ik datquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:04 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat Philly de New York crew overneemt nu Johhny opgepakt is door de feds en de Masaratti er gratis bijkrijgt.
Ik vond dit wel een grappig filmpje. Een gedicht van Chrissy Moltasanti (klik op A def poem bij promotional clips)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Tuurlijk... ligt waarschijnlijk eerder aan die 95 pound mole op dr assquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef CrookedEye het volgende:
Ik zat net nog even de trailer te kijken en rijdt philly nu in johny's sack masaratti rond of lijkt dat zo? wat ginny kan er niet in rijden zogenaamd om der "knieen"
Dat zag je al in seizoen 5 afl 8 Marco Polo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef CrookedEye het volgende:
Ok dan ik ga dan om 8 uur opstaan uurtje downloaden hoop ik douchen eten tas pakken terwijl die download en dan van 9 tot 10 kijken en dan naar school fietsen. Waarschijnlijk te laat komen maar ja fuck wiskunde.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen 04.00 en 07.00 hopelijk.
Hoe bedoe je?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:01 schreef Blazkowich het volgende:
Je moet er wel rekening mee houden dat HBO waarschijnlijk gaat proberen die download zoveel mogelijk te verstoren, dus heel veel zooi naar zoveel mogelijk mensen sturen. Zodat alles heel langzaam gaat.
Bij bittorrent probeert HBO zoveel mogelijk mensen corrupte bestanden te sturen, zodat mensen die weer doorsturen naar anderen wat een hele torrent heel langzaam kan maken zeker in het begin als weinig mensen de hele versie hebben. Of ze zetten fake torrents op dat soort sites.quote:
Misschien hebben ze geleerd van hun fout, dat het toch niet helptquote:Op zondag 12 maart 2006 15:12 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Bij bittorrent probeert HBO zoveel mogelijk mensen corrupte bestanden te sturen, zodat mensen die weer doorsturen naar anderen wat een hele torrent heel langzaam kan maken zeker in het begin als weinig mensen de hele versie hebben. Of ze zetten fake torrents op dat soort sites.
Dat was wat ze deden toen Rome uitkwam ik neem aan dat ze dat nu ook weer doen.
Uiteindelijk krijg je die aflevering wel maar soms duurt het even![]()
ja ik doe het denk ik ook wel in de middag dan.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef Mark86 het volgende:
Bij seizoen 5 was het ook altijd vroeg in de middag, dat die HDTV versies verschenen. Als je echt niet kan wachten kan je natuurlijk ook zo'n poepversie nemen, die komen rond 4 uur snachts al..
Duh... Het komt niet meer in Nederland, en we hebben het niet gehad over hoe en wat... maar goed laat dit topic dan maar doodbloeden... Dan wachten we wel een jaar of twee totdat er in Nederland een keer begonnen wordt met seizoen 5...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:46 schreef Mike het volgende:
Aantal posts verwijderd. Het topic ging ondertussen al meer over de downloads dan de serie zelf...niet de bedoeling dus...
Heb je HBO thuis dan...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
Net gekeken en tja... het is The Sopranos héVolgens mij één van de eerste (of dé eerste
) afleveringen die met een echte cliffhanger eindigt
![]()
Vito en Bobby zijn echt weer te droog![]()
quote:
HBO "on demand"......quote:
Ja dat vond ik ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:43 schreef planethugo het volgende:aangezien dit een spoiler topic is hoeven we denk ik geen niet in de spoilers tags te posten, maar volgens mij zij die iets in de form van mulanazi wat neger in het italiaans betekent. Harde zooi hoor ik zat echt helemaal in schok achter de pc zo van wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Veni, vidi, vici."
Doe maar geen spoilertags .. Overal (24, Prison break, American Idol, etc) is het toch gewoon zo dat je er niet moet komen wanneer je de aflevering nog niet hebt gekeken? Alleen maar witte vlakken is ook nietsquote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
aangezien dit een spoiler topic is hoeven we denk ik geen niet in de spoilers tags te posten, maar volgens mij zij die iets in de form van mulanazi wat neger in het italiaans betekent. Harde zooi hoor ik zat echt helemaal in schok achter de pc zo van wtf is dit![]()
Hij ownt zo hard he beetje vaag begin maar maakt niet uit het einde is het lange wachten meer als waard.quote:
Via de niet te noemen download programma's.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:16 schreef michiel_merk het volgende:
waar zijn de afleveringen te bekijken ?
"The year of the rat" met een echte "stand up guy" op de achtergrondquote:Op maandag 13 maart 2006 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
We zijn weer begonnen hoor
Ik had echt wel iets verwacht dat er met Tony zou gebeuren, maar gelijk al op deze manier in de eerste aflevering was toch ook wel iets teveel van het goedeChristopher en Silvio zijn nog steeds erg gaaf
Ben trouwens benieuwd hoeveel "rats" we nog gaan krijgen.. zullen er niet te weinig zijn denk ik.
Ind ik vond tony dik aardig hij gaat mooi voor zijn oom kooken, en toen BAM ik echt wtf. Maar ja wel kut met al die snitches had trouwens niet van eugene verwacht dat die voor de feds ging werken.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:17 schreef Dada het volgende:
[..]
"The year of the rat" met een echte "stand up guy" op de achtergrond![]()
Geweldige aflevering. Dat Eugene zelfmoord pleegde zag ik wel aankomen maar dat Tony werd neergeschoten door Uncle Junior dus nietHij zal het wel overleven maar de toon is gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil meer!!!
[ Bericht 17% gewijzigd door dvdfreak op 13-03-2006 19:17:40 ]
ik weet dat het een typo is maar ik vind hem grappigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:04 schreef AlohaXa het volgende:
Stel je voor Tony gaat dood in de eerste aflevering, net als David Palmer in 23
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik weet dat het een typo is maar ik vind hem grappig![]()
24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 31% gewijzigd door dvdfreak op 14-03-2006 21:17:25 ]
Ik kan echt wachten op de dvd.Tuurlijk zal als zeer grote fan de 6de seizoen op dvd halenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:45 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmmz, ik kan beter maar niet meer in dit topic kijken.... nou maar hopen dat ik mezelf kan beheersen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer een week wachten helaas.2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
lol! Reed ook lekker droog door daarnaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:21 schreef planethugo het volgende:
die scene met Hesh. Toen die ene gast opeens door een taxi geschept werd.... echt zo een WOW! reactie
Nee, hij had het over die Pussy M... (nog iets) waar ze het eerder over hadden.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
aangezien dit een spoiler topic is hoeven we denk ik geen niet in de spoilers tags te posten, maar volgens mij zij die iets in de form van mulanazi wat neger in het italiaans betekent.
Welke planeet kom jij vandaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef VinnieJones het volgende:
nou zo goed vond ik hem niet..
Tony die zich vol zit te proppen bij de Chinees, en die andere freak die naar Florida wil en zich vervolgens ophangt als z'n droom onmogelijk wordt.. Dat was aflevering 1 .. geweldig zeg.![]()
Nog een paar uurtjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef CrookedEye het volgende:
morgen wordt er weer een aflevering uitgezonden en mooie nieuwe pic op de hbo site
[[url=]afbeelding[/url]]
De scheiding van Tony en Carmela vindt jij geen noemenswaardige ontwikkeling?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Byte_Me het volgende:
eigenlijk mis ik een beetje een storyline, die je aan de serie bindt. ik heb seizoen 1-4 gezien, en 5 staat hier klaar om gekeken te worden. het trekt me alleen niet meer zo. de karakters zijn interessant, maar het gaat eigenlijk nergens over.
nee, niet echt eigenlijk. zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het komt, maar ik heb gewoon mijn interesse in de Sopranos verloren. Terwijl ik het in het begin echt een superserie vond.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:54 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
De scheiding van Tony en Carmela vindt jij geen noemenswaardige ontwikkeling?![]()
De laatste aflevering van serie 4 is echt een topaflevering, 1 van de beste uit alle seizoenen, dus daar kan het niet aan liggen. Misschien heb je gewoon een overdosis gehad, moet je even rustig aan doenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, niet echt eigenlijk. zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het komt, maar ik heb gewoon mijn interesse in de Sopranos verloren. Terwijl ik het in het begin echt een superserie vond.
Juist S5 is imo de bestequote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Byte_Me het volgende:
eigenlijk mis ik een beetje een storyline, die je aan de serie bindt. ik heb seizoen 1-4 gezien, en 5 staat hier klaar om gekeken te worden. het trekt me alleen niet meer zo. de karakters zijn interessant, maar het gaat eigenlijk nergens over.
Dat was echt briljant ja. Die kop van Janice ookquote:
Janicequote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Dat was echt briljant ja. Die kop van Janice ook![]()
Wanneer???quote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Slayage het volgende:
Niemand de tepels van Meadow gezien?![]()
....
In de keuken. Toen ze eten ging scheppen naast Anthony. Ze was duidelijk opgewondenquote:
Dat zullen we Tony dit seizoen niet meer zien doen helaasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Toch hou ik meer van het in mekaar trappen van mensen die hun leningen enzo niet kunnen afbetalen
Niemand doet het beter dan Artiequote:Op maandag 20 maart 2006 23:35 schreef planethugo het volgende:
paulie kan dat ook wel aardig
zoals ie dat in seizoen 5 deed en daarna de grasmaaier meenam
Neequote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef Posdnous het volgende:
Wel leuk toen AJ binnenkwam: 'I could be Naked in here '.
Russischequote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:19 schreef augurkenkoning het volgende:
ik vond dat poolse 'hoertje' van tony veel lekkerder. (die donkere dan eh, niet die zonder been)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Ja, ahh. Maar Bobby is zo lief. Ik ben bang dat dat wijf'm helemaal kapot maakt.
Was bobby niet de enige die (i.i.g) bij zijn vorige vrouw niet vreemd ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |