Welke planeet kom jij vandaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef VinnieJones het volgende:
nou zo goed vond ik hem niet..
Tony die zich vol zit te proppen bij de Chinees, en die andere freak die naar Florida wil en zich vervolgens ophangt als z'n droom onmogelijk wordt.. Dat was aflevering 1 .. geweldig zeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een paar uurtjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef CrookedEye het volgende:
morgen wordt er weer een aflevering uitgezonden en mooie nieuwe pic op de hbo site
[[url=]afbeelding[/url]]
De scheiding van Tony en Carmela vindt jij geen noemenswaardige ontwikkeling?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Byte_Me het volgende:
eigenlijk mis ik een beetje een storyline, die je aan de serie bindt. ik heb seizoen 1-4 gezien, en 5 staat hier klaar om gekeken te worden. het trekt me alleen niet meer zo. de karakters zijn interessant, maar het gaat eigenlijk nergens over.
nee, niet echt eigenlijk. zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het komt, maar ik heb gewoon mijn interesse in de Sopranos verloren. Terwijl ik het in het begin echt een superserie vond.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:54 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
De scheiding van Tony en Carmela vindt jij geen noemenswaardige ontwikkeling?![]()
De laatste aflevering van serie 4 is echt een topaflevering, 1 van de beste uit alle seizoenen, dus daar kan het niet aan liggen. Misschien heb je gewoon een overdosis gehad, moet je even rustig aan doenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, niet echt eigenlijk. zoals ik al zei, ik weet niet precies hoe het komt, maar ik heb gewoon mijn interesse in de Sopranos verloren. Terwijl ik het in het begin echt een superserie vond.
Juist S5 is imo de bestequote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Byte_Me het volgende:
eigenlijk mis ik een beetje een storyline, die je aan de serie bindt. ik heb seizoen 1-4 gezien, en 5 staat hier klaar om gekeken te worden. het trekt me alleen niet meer zo. de karakters zijn interessant, maar het gaat eigenlijk nergens over.
Dat was echt briljant ja. Die kop van Janice ookquote:
Janicequote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Dat was echt briljant ja. Die kop van Janice ook![]()
Wanneer???quote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Slayage het volgende:
Niemand de tepels van Meadow gezien?![]()
....
In de keuken. Toen ze eten ging scheppen naast Anthony. Ze was duidelijk opgewondenquote:
Dat zullen we Tony dit seizoen niet meer zien doen helaasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Toch hou ik meer van het in mekaar trappen van mensen die hun leningen enzo niet kunnen afbetalen
Niemand doet het beter dan Artiequote:Op maandag 20 maart 2006 23:35 schreef planethugo het volgende:
paulie kan dat ook wel aardig
zoals ie dat in seizoen 5 deed en daarna de grasmaaier meenam
Neequote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef Posdnous het volgende:
Wel leuk toen AJ binnenkwam: 'I could be Naked in here '.
Russischequote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:19 schreef augurkenkoning het volgende:
ik vond dat poolse 'hoertje' van tony veel lekkerder. (die donkere dan eh, niet die zonder been)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Ja, ahh. Maar Bobby is zo lief. Ik ben bang dat dat wijf'm helemaal kapot maakt.
Was bobby niet de enige die (i.i.g) bij zijn vorige vrouw niet vreemd ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |