Downloaden, maar mag volgens fok regels niet over gepraat worden over wel programma je gebruikt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:45 schreef planethugo het volgende:
hoe kijken jullie het, live via hbo via internet met zo een chinees programmatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Vind een kleine indicatie waar het verhaal over gaat wel leuk maar echte spoilers die hele plotwendingen beschrijven...nee dank je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:06 schreef Slayage het volgende:
Ik vind het veel prettiger als ik zo min mogelijk weet over wat er komen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eenschquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Mee eens. Vind een kleine indicatie waar het verhaal over gaat wel leuk maar echte spoilers die hele plotwendingen beschrijven...nee dank je.
Je kan hem maandag pas downloaden aangezien hij zondag wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Eensch![]()
Hoelaat Nederlandse tijd wordt het uitgezonden? Zondagochtend 3 uur ofzo? Ik dacht namelijk dat het in de US altijd om 9 uur 's avonds wordt uitgezonden maar ik heb geen idee welke tijdzone dat is.
Nouja zondag als ik wakker word download ik hem, zet hem op een dvd'tje en dan![]()
Zou best kunnen dat Philly de New York crew overneemt nu Johhny opgepakt is door de feds en de Masaratti er gratis bijkrijgt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef CrookedEye het volgende:
Ik zat net nog even de trailer te kijken en rijdt philly nu in johny's sack masaratti rond of lijkt dat zo? wat ginny kan er niet in rijden zogenaamd om der "knieen"
Die is inderdaad ook wel goed al las ik datquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:04 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat Philly de New York crew overneemt nu Johhny opgepakt is door de feds en de Masaratti er gratis bijkrijgt.
Ik vond dit wel een grappig filmpje. Een gedicht van Chrissy Moltasanti (klik op A def poem bij promotional clips)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Tuurlijk... ligt waarschijnlijk eerder aan die 95 pound mole op dr assquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef CrookedEye het volgende:
Ik zat net nog even de trailer te kijken en rijdt philly nu in johny's sack masaratti rond of lijkt dat zo? wat ginny kan er niet in rijden zogenaamd om der "knieen"
Dat zag je al in seizoen 5 afl 8 Marco Polo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef CrookedEye het volgende:
Ok dan ik ga dan om 8 uur opstaan uurtje downloaden hoop ik douchen eten tas pakken terwijl die download en dan van 9 tot 10 kijken en dan naar school fietsen. Waarschijnlijk te laat komen maar ja fuck wiskunde.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen 04.00 en 07.00 hopelijk.
Hoe bedoe je?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:01 schreef Blazkowich het volgende:
Je moet er wel rekening mee houden dat HBO waarschijnlijk gaat proberen die download zoveel mogelijk te verstoren, dus heel veel zooi naar zoveel mogelijk mensen sturen. Zodat alles heel langzaam gaat.
Bij bittorrent probeert HBO zoveel mogelijk mensen corrupte bestanden te sturen, zodat mensen die weer doorsturen naar anderen wat een hele torrent heel langzaam kan maken zeker in het begin als weinig mensen de hele versie hebben. Of ze zetten fake torrents op dat soort sites.quote:
Misschien hebben ze geleerd van hun fout, dat het toch niet helptquote:Op zondag 12 maart 2006 15:12 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Bij bittorrent probeert HBO zoveel mogelijk mensen corrupte bestanden te sturen, zodat mensen die weer doorsturen naar anderen wat een hele torrent heel langzaam kan maken zeker in het begin als weinig mensen de hele versie hebben. Of ze zetten fake torrents op dat soort sites.
Dat was wat ze deden toen Rome uitkwam ik neem aan dat ze dat nu ook weer doen.
Uiteindelijk krijg je die aflevering wel maar soms duurt het even![]()
ja ik doe het denk ik ook wel in de middag dan.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef Mark86 het volgende:
Bij seizoen 5 was het ook altijd vroeg in de middag, dat die HDTV versies verschenen. Als je echt niet kan wachten kan je natuurlijk ook zo'n poepversie nemen, die komen rond 4 uur snachts al..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |