Duh... Het komt niet meer in Nederland, en we hebben het niet gehad over hoe en wat... maar goed laat dit topic dan maar doodbloeden... Dan wachten we wel een jaar of twee totdat er in Nederland een keer begonnen wordt met seizoen 5...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:46 schreef Mike het volgende:
Aantal posts verwijderd. Het topic ging ondertussen al meer over de downloads dan de serie zelf...niet de bedoeling dus...
Heb je HBO thuis dan...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
Net gekeken en tja... het is The Sopranos héVolgens mij één van de eerste (of dé eerste
) afleveringen die met een echte cliffhanger eindigt
![]()
Vito en Bobby zijn echt weer te droog![]()
quote:
HBO "on demand"......quote:
Ja dat vond ik ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:43 schreef planethugo het volgende:aangezien dit een spoiler topic is hoeven we denk ik geen niet in de spoilers tags te posten, maar volgens mij zij die iets in de form van mulanazi wat neger in het italiaans betekent. Harde zooi hoor ik zat echt helemaal in schok achter de pc zo van wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Veni, vidi, vici."
Doe maar geen spoilertags .. Overal (24, Prison break, American Idol, etc) is het toch gewoon zo dat je er niet moet komen wanneer je de aflevering nog niet hebt gekeken? Alleen maar witte vlakken is ook nietsquote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
aangezien dit een spoiler topic is hoeven we denk ik geen niet in de spoilers tags te posten, maar volgens mij zij die iets in de form van mulanazi wat neger in het italiaans betekent. Harde zooi hoor ik zat echt helemaal in schok achter de pc zo van wtf is dit![]()
Hij ownt zo hard he beetje vaag begin maar maakt niet uit het einde is het lange wachten meer als waard.quote:
Via de niet te noemen download programma's.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:16 schreef michiel_merk het volgende:
waar zijn de afleveringen te bekijken ?
"The year of the rat" met een echte "stand up guy" op de achtergrondquote:Op maandag 13 maart 2006 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
We zijn weer begonnen hoor
Ik had echt wel iets verwacht dat er met Tony zou gebeuren, maar gelijk al op deze manier in de eerste aflevering was toch ook wel iets teveel van het goedeChristopher en Silvio zijn nog steeds erg gaaf
Ben trouwens benieuwd hoeveel "rats" we nog gaan krijgen.. zullen er niet te weinig zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |