ben je formaat knut of formaat nitespeed?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:17 schreef sir_dalord het volgende:
iedere user die groter is dan mij
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ik krijg zelden doodverwensingen naar mijn hoofd geslingerd, tenzij ik iemand uitmaak voor AIDShoer, dan flipt haar vriendje.
geen idee, hoe groot is nitespeed?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ben je formaat knut of formaat nitespeed?
Iemand voor aidshoer uitmaken gaat natuurlijk ook helemaal nergens over, maar als jij je daarmee vermaakt moet je mensen vooral zo blijven noemen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ik krijg zelden doodverwensingen naar mijn hoofd geslingerd, tenzij ik iemand uitmaak voor AIDShoer, dan flipt haar vriendje.
Klein.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
geen idee, hoe groot is nitespeed?
hoe klein is nitespeed, zou de betere vraag zijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
geen idee, hoe groot is nitespeed?
dan ben ik formaat knutquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Klein.
maar wel vet dus?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Klein.
idd, ik doe niet andersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:19 schreef mcDavid het volgende:
doodverwensen is voor mietjes
NS, ik zou je wel af kunnen schietenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Jij ook, ikbengeweldig!
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef S03P het volgende:
[..]
Iemand voor aidshoer uitmaken gaat natuurlijk ook helemaal nergens over, maar als jij je daarmee vermaakt moet je mensen vooral zo blijven noemen.
kappe met je conflict act of ik edit mn oppo!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:PP
.
Dat jij een grijze, ouwe lul bent gaat ook nergens over, maar als jij niet capabel bent om dat in te zien zal ik me verder stil houden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef S03P het volgende:
[..]
Iemand voor aidshoer uitmaken gaat natuurlijk ook helemaal nergens over, maar als jij je daarmee vermaakt moet je mensen vooral zo blijven noemen.
Godverdomme wat een geil topicquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
NS, ik zou je wel af kunnen schieten
Dat je mag stikken in een zee van bier naar keuze, lieverd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
kappe met je conflict act of ik edit mn oppo!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:22 schreef _The_General_ het volgende:
heeft de hond van danny een account?, zoja, durf ik die niet
Speculeer rustig verder...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat jij een grijze, ouwe lul bent gaat ook nergens over, maar als jij niet capabel bent om dat in te zien zal ik me verder stil houden.
er zijn ergere manierenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat je mag stikken in een zee van bier naar keuze, lieverd..
Is emmy een man?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja
En t was niet IK die jou dood wenste
maar t was jij die em dood wenste.
Dus wat blaat je Biatch
Grolsch!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat je mag stikken in een zee van bier naar keuze, lieverd..
toch echt een meisjequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is emmy een man?
ik ook van jouquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef stinkie het volgende:
van mij mag iedereen eigenlijk ter plekke dood neervallen, of anders in ieder geval ernstig & langdurig ziek worden
Goede keus, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Grolsch!
mijn kloon verraden!?!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is emmy een man?
Hij heeft gewoon gelijk nerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat jij een grijze, ouwe lul bent gaat ook nergens over, maar als jij niet capabel bent om dat in te zien zal ik me verder stil houden.
Met je hautain gedrag, dus omdat ik mensen daarvoor uitmaak ben jij beter dan ik?
Op welk vlak, als ik vragen mag?
Rot op met je peerdemieg PPquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Grolsch!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef stinkie het volgende:
of anders in ieder geval ernstig & langdurig ziek worden
Nog uitzonderingen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef stinkie het volgende:
van mij mag iedereen eigenlijk ter plekke dood neervallen, of anders in ieder geval ernstig & langdurig ziek worden
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:22 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Godverdomme wat een geil topic.
hé, ik sprak je ex net nog!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef stinkie het volgende:
In jouw kortzichtige wereldje is koning een-oog in het land der blinden. Droom lekker verder, voel je beter maar bedenk wel dat je iemand niet kunt beoordelen afgaande op wat posts in een digitale commune.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef S03P het volgende:
[..]
Speculeer rustig verder...
En ja, ik ben beter dan jou
Goede vraag! mis je haar al stinkie?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met de ex van stinkie zijn?
kloonveraden is okee!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mijn kloon verraden!?!
das not done!!
wie niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb geweldige sex met stinkies ex gehad
U riep me?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nsb
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef SuperWeber het volgende:
het is eerder een signaal dat diegene geen tijd in jou wil steken, zeker niet dat je verbaal gewonnen hebt..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef mcDavid het volgende:
doodverwensen is meer iets voor als je uitgelult bent.
best een eer als iemand je doodverwenst
The Spelling nazi's are watching uquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:27 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Hallo Collega
Ej, gozerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In jouw kortzichtige wereldje is koning een-oog in het land der blinden. Droom lekker verder, voel je beter maar bedenk wel dat je iemand niet kunt beoordelen afgaande op wat posts in een digitale commune.
Dat heet vooroordeel, en typeert je als zijnde iemand met bijzonder weinig intelligentie.
ah, een kameraad!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
U riep me?
Die meet was een waar succes jah, jammer dat stinkie zelf er niet was.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef SuperWeber het volgende:
oe, 3 sterke punten heeft ie daar, X.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dikke Kneus dat je bent
hypocriete nepper
dikke vinger naar jou
Da's best mooi hoor zo'n streepjeslookquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:26 schreef MarkyB het volgende:
Xebro, maak een buikschuiver op een spijkerbed
feiten hoeven niet per se sterk te zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
oe, 3 sterke punten heeft ie daar, X.
ik ben er nog ietwat rauw om de randjes door!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die meet was een waar succes jah, jammer dat stinkie zelf er niet was.
Mwoehahahahaaa, die ex van hem, foj!
ik ben geweldig, dus ik hoef me niet tot dergelijke praktijken te verlagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef SuperWeber het volgende:
Kom op, kameraden!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ah, een kameraad!!
viola holt die een trein heeft gekopt?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
K had gehoord dat ze echt lelijk was hoor, die ex van stinkie, echt een soort R.. uknowwho..
Ontopic:
PP je hebt een topic van mijn uitpspraak gemaakt!
Ik zou R1cksson nooit kunnen doodverwensen en JK niet..
God god wat een praat voor zo'n sneu kereltje achter zijn pcquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In jouw kortzichtige wereldje is koning een-oog in het land der blinden. Droom lekker verder, voel je beter maar bedenk wel dat je iemand niet kunt beoordelen afgaande op wat posts in een digitale commune.
Dat heet vooroordeel, en typeert je als zijnde iemand met bijzonder weinig intelligentie.
Zij verkondigde echter wel haar mening over buitenlanders, en dat was een vooroordeel die zij naar buiten bracht, en nodig vond om dat met de rest te 'delen'. Sterker nog, daar is ze zelfs voor gebanned.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ej, gozer
Was jij t niet die Bevooroordeelt oordeelde over Emmy, afgaande op wat posts in een digitale commune? alsof je je koning voelde in je eigen kortzichtige wereldje?
Dikke Kneus dat je bent
hypocriete nepper
dikke vinger naar jou
Ik zou ver heen moeten zijn, zou ik Nouk kunnen doodwensen. heel ver heen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
K had gehoord dat ze echt lelijk was hoor, die ex van stinkie, echt een soort R.. uknowwho..
Ontopic:
no shit sherlock...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
Ontopic:
En pijpen dat ze kanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die meet was een waar succes jah, jammer dat stinkie zelf er niet was.
Mwoehahahahaaa, die ex van hem, foj!
zo heurt het NS, zo heurt het m'n beste.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kom op, kameraden!
Wees geen verrader van het vaderland en vécht!
so fuckin what?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zij verkondigde echter wel haar mening over buitenlanders, en dat was een vooroordeel die zij naar buiten bracht, en nodig vond om dat met de rest te 'delen'. Sterker nog, daar is ze selfs voor gebanned.
Daar zit wel een verschil in.
In mijn posthistorie zul je dat soort posts niet aantreffen.
Familie van SunChaser?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef S03P het volgende:
En ik voel me niet beter, ik ben beter.
wederom 2 zeer sterke argumenten...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
so fuckin what?
wees maar gewoon stil
Zolang jij daar zelf maar in volhard, dan ben ik ook gelukkig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef S03P het volgende:
[..]
God god wat een praat voor zo'n sneu kereltje achter zijn pcJe post nou in de omgekeerde wereld, jij bent degene die oordelen velt zonder iemand te kennen.
En ik voel me niet beter, ik ben beter.
Ja inderdaad, een treffende vergelijking.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef MarkyB het volgende:
[..]
viola holt die een trein heeft gekopt?
Mijn ego wat doe je?!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:31 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Familie van SunChaser?
niet teveel breezers geven héquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En pijpen dat ze kan![]()
Wow, lief, terwijl ik je amper ken, toch okay!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik zou ver heen moeten zijn, zou ik Nouk kunnen doodwensen. heel ver heen.
waar heb ik argumenten voor nodig?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wederom 2 zeer sterke argumenten...
Nou en!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:28 schreef Nouk het volgende:
Ja als je nou weer een leuk topic opent doe me dan ff highliten op ircquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
no shit sherlock...
lekker snelle relply ook, nouk!
Echt welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meerdere rellen en dat soort meuk binnen één topic is okat.
[afbeelding]
Nou die maakt zichzelf dat soort onzin ook altijd wijs.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef S03P het volgende:
[..]
Hell no
Ik wil nog meer lijmsnuivende kindertjes zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echt wel
om een discussie te voeren???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
waar heb ik argumenten voor nodig?
ga de binnenkant van een gehaktmolen checken johquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meerdere rellen en dat soort meuk binnen één topic is okat.
[afbeelding]
Nee, daar krijg ik een plakkerige leuter van...quote:
Tuurlijk, maar dan is ze nog steeds wel lelijk, daar gaat het om!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nou en!!
Daarom kun je er nog wel goeie sex mee hebben...
kom, nu maak je ons allemaal lekker... Waar gaat het over?? welk topique?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
waar heb ik argumenten voor nodig?
Nouk, lieve mensen zo als jij herken ik direct aan hun uitstralingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wow, lief, terwijl ik je amper ken, toch okay!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ga de binnenkant van een gehaktmolen checken joh
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft er iemand de foto's al ge-upt van die meet?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
Nouk, lieve mensen zo als jij herken ik direct aan hun uitstraling
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik wil nog meer lijmsnuivende kindertjes zien.
Ik zou dr bijna mn sig van makenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nouk, lieve mensen zo als jij herken ik direct aan hun uitstraling
je......meent dit?? je gaat ergens serieus op in?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
ijk
xebro baseert zijn mening over emmy dus op t feit dat ze geen affectie voor buitenlanders heeft?
en dan zeurt ie in Dit topic dat S03P niet bevooroordelend mag reageren, afgaande op zijn posts.
wie is er dan de hypocriete klootzak die nu ff lekker gedisst wordt dan?
ja, xebro dus,
dus steek die argumenten maar in je hol, en haal xebro's pik uit je muil paarse paashaas, je lijkt zijn slaafje wel.
Toch wel lief dat je het voor haar opneemt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
ijk
xebro baseert zijn mening over emmy dus op t feit dat ze geen affectie voor buitenlanders heeft?
en dan zeurt ie in Dit topic dat S03P niet bevooroordelend mag reageren, afgaande op zijn posts.
ja, xebro dus,
dus steek die argumenten maar in je hol, en haal xebro's pik uit je muil paarse paashaas, je lijkt zijn slaafje wel.
Zo lang ze niet die vette reet van jouw heeft kan het alleen maar meevallen en aangezien het zo goed als gods onmogelijk is omdat te kweken...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan is ze nog steeds wel lelijk, daar gaat het om!
zeg, wij werven al jaren niet meerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]actieve nsb ledenwerver
geen affectie voor buitenlanders???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
ijk
ik ken d'r niet, maar die uitstralingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
zeg, wij werven al jaren niet meer
Nouk is gewoon lief, basta
meid, doe niet zo gekquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zou dr bijna mn sig van maken![]()
Er is een verschil tussen discriminatie en een mening geven, en zolang jij daar geen onderscheid in kunt maken zou ik ten sterkste adviseren je in te lezen alvorens verder te gaan met dit gesprek.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Salvad0R het volgende:
ijk
ja, xebro dus,
kerelquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef MarkyB het volgende:
[..]
je......meent dit?? je gaat ergens serieus op in?
Officieel danquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zeg, wij werven al jaren niet meer
haal Xebro's lul eens uit je mond, ik versta je nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
geen affectie voor buitenlanders???understatement of the year award winnende uitspraak!
Iedereen doet lollig over je ex, waarom heb ik het nu gedaan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo lang ze niet die vette reet van jouw heeft kan het alleen maar meevallen en aangezien het zo goed als gods onmogelijk is omdat te kweken...
maar ja wat weet jij daar nou van, zodra je tegenover iemand zit doe je je kutmuil niet meer open, dan is het leven ineens heel wat anders dan vanachter je toetsen he
zeg kerelquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
kerel
ik zie dit als Vermaak.
tis niet dat ik aan dit soort onzin denk voordat ik ga slapen ofzo.
Ik heb immers een leven.
maar toch vind ik t fijn om gewoon beetje te fokken.
Huilie.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen discriminatie en een mening geven, en zolang jij daar geen onderscheid in kunt maken zou ik ten sterkste adviseren je in te lezen alvorens verder te gaan met dit gesprek.
hé, bedenk je eigen beledigingen eens!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
haal Xebro's lul eens uit je mond, ik versta je niet
Psst... ik heb je ex ook geneukt hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zo lang ze niet die vette reet van jouw heeft kan het alleen maar meevallen en aangezien het zo goed als gods onmogelijk is omdat te kweken...
maar ja wat weet jij daar nou van, zodra je tegenover iemand zit doe je je kutmuil niet meer open, dan is het leven ineens heel wat anders dan vanachter je toetsen he
Geirriteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
goed he al die verhaallijnenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan niet kiezen waarop in te gaan.
Bijna signature-waardigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kan d'r ook niks aan doen..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ken d'r niet, maar die uitstraling![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef MarkyB het volgende:
[..]
zeg kerel
jefokt
met de verkeerde mensen denk ik
belediging?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
hé, bedenk je eigen beledigingen eens!
Selbstverständlich!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Officieel dan!
Gewoon je eigen ding starten joh!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
omdat ik jouw bericht zag doos en voornamelijk omdat de rest van die levensloze hoerenlopers ook alleen maar achter jou aanholt met die kleine pikkies van zequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Iedereen doet lollig over je ex, waarom heb ik het nu gedaan?
discussies met xebro en/of PP WIN je nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]"verkeerde mensen"
Uitleg plz.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Psst... ik heb je ex ook geneukt hoor
gewoon overal meedoen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen, helaas is dat niet het correcte antwoord.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Huilie.
ja tarantino stylequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
goed he al die verhaallijnen
Hell yeahquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Psst... ik heb je ex ook geneukt hoor
Alleen als PP slaapt maak je een kans.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
discussies met xebro en/of PP WIN je niet
Spuitiequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
Neen, helaas is dat niet het correcte antwoord.
gaat heen man.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Neen, helaas is dat niet het correcte antwoord.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
discussies met xebro en/of PP WIN je niet
Tsssssssssssssssskquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
omdat ik jouw bericht zag doos en voornamelijk omdat de rest van die levensloze hoerenlopers ook alleen maar achter jou aanholt met die kleine pikkies van ze
een 301 slotje inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja tarantino style
t eindigt waarschijnlijk in totale anarchy en een slotje
dan win ik van LD iig nog!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Alleen als PP slaapt maak je een kans.
Je ex zag dat toch écht andersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef stinkie het volgende:
met die kleine pikkies van ze
deel 2 moet er komen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:41 schreef jogy het volgende:
[..]
een 301 slotje inderdaad
dank je voor deze nutteloze post!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef Knut het volgende:
Ik lurk even mee jongens.
da vink tofquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef MarkyB het volgende:
en ik ben neutraal en ben er om iedereen te steunen, als extra zetje in de rug oid.
Guttegut, wat proef ik weer een boel sexuele frustratie in dit topic. hoe komt dat toch kinderen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssk
Rot op man rukhomo...
Zelfs een neger kan niet tegen mij op...
bierrrtje?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef Tokay het volgende:
Leuk, al die users die door elkaar praten!
Lijkt wel een feestje, hier!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:41 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je ex zag dat toch écht anders
En dan hopen dat het net zo'n succes wordt als mijn vele topics!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef jogy het volgende:
Gewoon je eigen ding starten joh!
als je in sommige landen een mening hebt mag je meteen op kamersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef Adelante het volgende:
hmmm, jammer van de mensen zonder mening
neuken!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef Tokay het volgende:
Leuk, al die users die door elkaar praten!
Lijkt wel een feestje, hier!
Ik mis de functie: Steek iemand een mes in zijn gezicht door middel van een knop op je toetsenbord - functie.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef S03P het volgende:
[..]
Hell yeah
En nu ?
Aangezien jij zelf nogal heel erg instabiel en nietszeggend bent lijkt me dat niet van toepassingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
da vink tof
Maare
moet ik bang zijn voor die instabiele xebro?
ach, laatst was nog zeker 25% geslaagd! dat percentage haal ik nóóóit meerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan hopen dat het net zo'n succes wordt als mijn vele topics!,
,
.
NS en IBG hebben achterkamers voor je hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:43 schreef MarkyB het volgende:
als je in sommige landen een mening hebt mag je meteen op kamers
laat het topic starten nu maar over aan anderen, bedenk jij je geniale posts maar alvast!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
,
.
Je bent de template voor het onzin-mod FB topic joh, wat wil je nog meer!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
,
.
Wens jij mij nou dood ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
neuken!
Hè wat.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
NS en IBG hebben achterkamers voor je hoor
Daar ben ik niet gefrustreerd om hoor...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Guttegut, wat proef ik weer een boel sexuele frustratie in dit topic. hoe komt dat toch kinderen?
Ik bezit slechts een goedgevulde prima functionerende bovenkamerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
NS en IBG hebben achterkamers voor je hoor
Mjaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:43 schreef Knut het volgende:
[..]
Aangezien jij zelf nogal heel erg instabiel en nietszeggend bent lijkt me dat niet van toepassing.
nee, das een neukverwensing!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wens jij mij nou dood ofzo?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:44 schreef S03P het volgende:
12 jarige kinderen die hier reageren met "ik ben en weet alles" opmerkingen. Van die ontoerekeningsvatbare triangelkinderen die alles denken weten over anderen.
quote:Geboortedatum: 1986-10-31
Beroep: Vakkenvullert
drie-hoog-achterquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Hè wat.
Zag je de rest van de berichten niet? En nee, ze lopen absoluut niet achter me aan hoor, ik weet niet wat voor vreemde ideeen je ineens hebt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
omdat ik jouw bericht zag doos en voornamelijk omdat de rest van die levensloze hoerenlopers ook alleen maar achter jou aanholt met die kleine pikkies van ze
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, das een neukverwensing!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:44 schreef S03P het volgende:
Xebro en aanhang / knut
wel een mooie dikke reet!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zag je de rest van de berichten niet? En nee, ze lopen absoluut niet achter me aan hoor, ik weet niet wat voor vreemde ideeen je ineens hebt.
En je weet ook dat die actie met FF op de meet absoluut niet zo geplanned was, dat hij z'n mond hield en ik niet. En wat dan nog? Echt lame als iedereen over je ex begint om mij aan te gaan vallen op een actie waarmee jij niets te maken hebt, en op het feit dat ik nou toevallig een dikke reet heb.
tsjah niet iedereen heeft vooraan gestaan bij het uitdelenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik bezit slechts een goedgevulde prima functionerende bovenkamer
Amai amai, ik zou hem zó voor je likken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef Nouk het volgende:
en op het feit dat ik nou toevallig een dikke reet heb.
er is niks mis met dikke billen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef Nouk het volgende:
Mwhwhwhwhwhwhehehehehee, Knut als pappa, dat broekie?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:44 schreef S03P het volgende:
Tijd dat papa ze naar bed stuurt anders staat hier vannacht nog veel meer IQ-loos gebrabbel van 12 jarige kuddedieren. Dus knut, goed dat je er bent.
Ik heb een liedje gezongen, en hij ging zo;quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:46 schreef Knut het volgende:
[..].
Fantastisch.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
nee, das een neukverwensing!
owg god, JK a.k.a grand-pa!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwhwhwhwhwhwhehehehehee, Knut als pappa, dat broekie?. Mag ik even smakelijk lachen?
zjuust een beetje houvast kan geen kwaad...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
er is niks mis met dikke billen!![]()
mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb een liedje gezongen, en hij ging zo;
Knut is een lul. Knut is een lul.
Knut is een developende kameel die mijn topics sluit maar het is en blijft een modje dus doe ik relatief aardig tegen hem, maar vooralsnog is Knut een lul.
Oh oh, daar komt de boze grote meneer aan die alles weet. Wijze ouwe man met je lange baard. Die neerkijkt op het gepeupel om zich heen, die zichzelf graag ziet zitten in zijn witte ivoren toren.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:44 schreef S03P het volgende:
Feit blijft dat Xebro en aanhang erg sneu blijven, 12 jarige kinderen die hier reageren met "ik ben en weet alles" opmerkingen. Van die ontoerekeningsvatbare triangelkinderen die alles denken weten over anderen. Tijd dat papa ze naar bed stuurt anders staat hier vannacht nog veel meer IQ-loos gebrabbel van 12 jarige kuddedieren. Dus knut, goed dat je er bent.
dat natrillen is ook niksquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zjuust een beetje houvast kan geen kwaad...
Maar ik wil geen billen waarbij als er tegen aan slaat, ze nog 3 uur in beweging blijven
Jij verliefde homofiel tochquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb een liedje gezongen, en hij ging zo;
Knut is een lul. Knut is een lul.
Knut is een developende kameel die mijn topics sluit maar het is en blijft een modje dus doe ik relatief aardig tegen hem, maar vooralsnog is Knut een lul.
hoi celluliteskaaiquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:46 schreef Skaai het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In Zwolle zoeken ze vas ten zeker nog een Sinterklaas. Daar kun je immers ook doen alsof je wijs bent, en geilen op je alwetende boek én je mag tevens zwarte mensen commanderen.
WHeehehehquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoi celluliteskaai
volgens mij vonden de heren dat niet echt een puntquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef Nouk het volgende:
Maar laten we even voorop stellen dat jij sowieso een niets zeggende loze moderator bent zonder enige humor/flames/e.d op fok.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:46 schreef Knut het volgende:
[..].
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van veertienquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Jij verliefde homofiel toch
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoi celluliteSkaai
wat heb je deze week toch met die homo-verwensingen??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Jij verliefde homofiel toch
Ja, en nu?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:47 schreef Salvad0R het volgende:
Ej maar xebro
ik heb geen doodverwensing naar je hoofd geslingerd.
Jij wel naar emmy.
dat dat ff duidelijk is hier
Ik pas mij aan aan mijn gebruikersgroepquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:49 schreef S03P het volgende:
[..]
Maar laten we even voorop stellen dat jij sowieso een niets zeggende loze moderator bent zonder enige humor/flames/e.d op fok.
Hou het maar bij het devven en slotjes gooien.
en nee..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:het maakt echt niet uit dat je een kleintje heb..
Bijna niet te volgen, iedereen lult door elkaar heenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dit het hardstlopende Replique-topic ooit?
Dat is de nieuwe rage...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat heb je deze week toch met die homo-verwensingen??
huhw en je moeder was net 30 gewordenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ben een meisje van veertien.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dit het hardstlopende Replique-topic ooit?
Homo's zijn coolquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en nu is je 1e post in dit topic bij deze tot totale onzin verklaardquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, en nu?
Ik pas mij aan aan mijn gebruikersgroepquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
trekken ze aan of stoten ze af?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:50 schreef MUUS het volgende:
Dikke billen? Ping!
bummerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van veertien.
KONTE-BONKEN!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe rage...
iedereen tegen @randomquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Bijna het centrale reltopic gemist!!
Tegen wie zijn we?
je echo-ot!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik pas mij aan aan mijn gebruikersgroep.
Laat dat oude maar weg, evenals die baard, maar ik kijk inderdaad op jou neer.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wijze ouwe man met je lange baard. Die neerkijkt op het gepeupel om zich heen,
Als je niet naar TI komt, wens ik je dood!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Tegen wie zijn we?
stinkie.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Tegen wie zijn we?
lees je inquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Tegen wie zijn we?
t is 1 groot slagveldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Tegen wie zijn we?
@random STERF! JOSTI!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
iedereen tegen @random.
Fuck if I know, maar ik heb ze wel!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
trekken ze aan of stoten ze af?
Ik kan ook @ random volledige onzin uitkramen in de hoop een steekhoudend argument aan te leveren.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
en nu is je 1e post in dit topic bij deze tot totale onzin verklaard
keep talking
Ja hoor, zijn we bijna klaar, komt zij nog een keer aanzakkenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Tegen wie zijn we?
meneer komt op pagina 4 binnenzetten maar probeert wel weer het middenpunt van aandacht te zijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:52 schreef Knut het volgende:
[..]
stinkie.
Of Xebro
Of die emmykuhneuker
of mij..
Insoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Insomaniac het volgende:
Tegen wie zijn we?
fotoow? panorama zoomquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:52 schreef MUUS het volgende:
Fuck if I know, maar ik heb ze wel!
Het is maar goed dat ik even bij de PC ging zitten.. want echt nie dat iemand me even belt..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog meer lurckend blauw!.
Ja preciesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
meneer komt op pagina 4 binnenzetten maar probeert wel weer het middenpunt van aandacht te zijn!
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
meneer komt op pagina 4 binnenzetten maar probeert wel weer het middenpunt van aandacht te zijn!
net als toen tegen PR?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik even bij de PC ging zitten.. want echt nie dat iemand me even belt....
Ik ben dus vanaf nu tegen Knut.
IK WIL OOK MEEDOEN! MAG HET GEEVEEDEE ES EEN KEER!!!???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn we bijna klaar, komt zij nog een keer aanzakken
en wederom schiet hij tekortquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
'tis dat ik niet de middelen heb, anders zou ik jullie allemaal van harte willen komen doodschieten
Schatten van me
Door zulk soort uitspraken te doen gaan er steeds meer mensen op jou neerkijken... Dus ga vooral door.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:52 schreef S03P het volgende:
[..]
Laat dat oude maar weg, evenals die baard, maar Ik kijk inderdaad op jou neer,
En terecht
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
'tis dat ik niet de middelen heb, anders zou ik jullie allemaal van harte willen komen doodschieten
Schatten van me
waarom zet jezelf dan in dat lijstje?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee hoor.
Liefst wel, ik ben gek op kwaliteit. Jij mag eerst NSquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Met een russisch semi-automatisch geweer?.
Ja Inso! Huppelend genot O+!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Inso!.
Vergeet mijn Huppelende liefdetopic niet te bekijken
.
*kuch*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan ook @ random volledige onzin uitkramen in de hoop een steekhoudend argument aan te leveren.
Ik houd het liever bij normaal denk werk, maar vooralsnog bedankt.
Op dinsdag 30 maart 2004 23:47 schreef Salvad0R het volgende:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:18 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, en nu?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
en nu is je 1e post in dit topic bij deze tot totale onzin verklaard
keep talking
Niks nieuws dus. Wat een deceptie.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
Maar okay.
Stinkie is een huillie, salvador is blind door liefde en zijn IQ zakt daarmee een X aantal punten, Emmy zal nooit normaal leren doen, Xebro is een hyperactief stuk vreten, knut is een lul, PP is een chronische zeikerd, nouk zit op dit moment zo ver op de kast dat ik haar maar een doekje aangeef want daar is sinds 1568 niet meer afgestoft en JK heeft een minderwaardigheidscomplex waar een Japans schoolkind met 5en op haar rapport nog jaloers op kan zijn.
Goede samenvatting?
plot en ontwikkeling van de karakters is okeequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
Maar okay.
Stinkie is een huillie, salvador is blind door liefde en zijn IQ zakt daarmee een X aantal punten, Emmy zal nooit normaal leren doen, Xebro is een hyperactief stuk vreten, knut is een lul, PP is een chronische zeikerd, nouk zit op dit moment zo ver op de kast dat ik haar maar een doekje aangeef want daar is sinds 1568 niet meer afgestoft en JK heeft een minderwaardigheidscomplex waar een Japans schoolkind met 5en op haar rapport nog jaloers op kan zijn.
Goede samenvatting?
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
Knut is een lul, Goede samenvatting?
ik zie het verband niet..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
Op dinsdag 30 maart 2004 23:47 schreef Salvad0R het volgende:
Ej maar xebro
ik heb geen doodverwensing naar je hoofd geslingerd.
Jij wel naar emmy.
dat dat ff duidelijk is hier
[..]
[..]
mijn excusesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
en wederom schiet hij tekort
Ik pak alvast het wapen van de andere soort kameraden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
mijn excuses
zal ik dan toch maar naar de WMD grijpen?
chronische zeikerdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
Maar okay.
Goede samenvatting?
Ik heb nog nooit ruzie met Stinkie gehad hoor, nu wel, best nieuw dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niks nieuws dus. Wat een deceptie..
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
JK heeft een minderwaardigheidscomplex waar een Japans schoolkind met 5en op haar rapport nog jaloers op kan zijn.
Goede samenvatting?
heb jij ook met z'n ex geneukt dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ruzie met Stinkie gehad hoor, nu wel, best nieuw dus.
Azijnpissende oldbiequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
chronische zeikerd
Oh ja, iemand opzoeken thuis en zeggen dat hij maar moet afwachten wat hem overkomt is geen bedreiging.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef Salvad0R het volgende:
-zut tekst-
huhw??? ik dacht dat ZIJ zijn ex wasquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
heb jij ook met z'n ex geneukt dan?
Dat is veel te aardig, je bent gewoon een lul...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
chronische zeikerd
zuchtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik zie het verband niet..
maar dat is er ook niet, dus dat klopt dan wel weer!
ik?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:57 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Azijnpissende oldbie
Nog niet eensquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij ook met z'n ex geneukt dan?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kerel, zwem jij graag in gierputten? Want je zit vol stront...
boeiend, je loop al een paar dagen ongeloofelijk dom te zeiken dat ik nu echt begin te twijfelen of je iq uberhaupt boven dat van een achterlijke strontvlieg uitkomtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zag je de rest van de berichten niet? En nee, ze lopen absoluut niet achter me aan hoor, ik weet niet wat voor vreemde ideeen je ineens hebt.
En je weet ook dat die actie met FF op de meet absoluut niet zo geplanned was, dat hij z'n mond hield en ik niet. En wat dan nog? Echt lame als iedereen over je ex begint om mij aan te gaan vallen op een actie waarmee jij niets te maken hebt, en op het feit dat ik nou toevallig een dikke reet heb.
Ja lul, als je dat complex weg krijgt ben je compleet en helemaal geweldig, een complex ligt tussen je oren, niet tussen andermans oren, ei!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht.
Bedankt knakker..
Bedankt voor NIETS!.
jammer!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nog niet eens
oequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh ja, iemand opzoeken thuis en zeggen dat hij maar moet afwachten wat hem overkomt is geen bedreiging.
tevens is het besluipen van mij, in mijn slaap, in mijn 'crib' geen doodverwensing.
Of terwijl ik mijn 'familie' in Stadskanaal bezoek jij me opwacht.
Ik krijg het idee dat het Noorderdierenpark een experiment uitvoerd met een Gorilla, een internetverbinding en een computer.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
zucht
beetje traag ben je wel he?
kijk
xebro beweert dat hij doodverwensing naar zn hoofd geslingerd heeft gekregen in zijn 1e post in dit topic.
das nie waar, ik wenste hem niet dood, hij wenste emmy wel dood daarentegen !
dus, xebro praat gewoon een hoop bullshit.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
huhw??? ik dacht dat ZIJ zijn ex was
Wanneer gaat dat gebeuren en zo ja, vergeet je de camera niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:58 schreef Nouk het volgende:
Nog niet eens
wees maar niet mee, je meelopers staan achter je hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ruzie met Stinkie gehad hoor, nu wel, best nieuw dus.
matigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef Xebrozius het volgende:
Ik krijg het idee dat het Noorderdierenpark een experiment uitvoerd met een Gorilla, een internetverbinding en een computer.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het Noorderdierenpark een experiment uitvoert met een Gorilla, een internetverbinding en een computer.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik?
quote:[ontopic]
Sterf kut newbie je bent!
[/ontopic]
Wel met een extra groot toetsenbord hoop ikquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het Noorderdierenpark een experiment uitvoerd met een Gorilla, een internetverbinding en een computer.
en homo's die mogen trouwen, waar gaat dat heen hequote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
De mensen neuken er ook maar op los tegenwoordig.
[kut cookies!]quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
boeiend, je loop al een paar dagen ongeloofelijk dom te zeiken dat ik nu echt begin te twijfelen of je iq uberhaupt boven dat van een achterlijke strontvlieg uitkomt
een schande, dat is het!quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
en homo's die mogen trouwen, waar gaat dat heen he
Ja, eik welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef jogy het volgende:
Maar okay.
Goede samenvatting?
je neukbaarheid stijgt nu! imhoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef Nouk het volgende:
![]()
![]()
Web-castenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat gebeuren en zo ja, vergeet je de camera niet?
ja, hebben ze goed geregeld hoor. Heb nix te klagen hier.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wel met een extra groot toetsenbord hoop ik
Stinkie, waarom ga je nou reageren onder je kloon?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
boeiend, je loop al een paar dagen ongeloofelijk dom te zeiken dat ik nu echt begin te twijfelen of je iq uberhaupt boven dat van een achterlijke strontvlieg uitkomt
Ik ben een Pandabeer!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Toch fijn dat jij altijd klaar staat, net om het hoekje als ik mijn goed voel. Net als ik een straaltje zonnelicht heb opgevangen en een leuk meisje heb zien lopen die naar me lachte, fijn dat jij dan om de hoek staat van mijn levenspad om een grote geurende hondedrol van kapotmakerij voor mijn voeten te gooien. Bedankt, je bent een echte vrind.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:59 schreef jogy het volgende:
Ja lul, als je dat complex weg krijgt ben je compleet en helemaal geweldig, een complex ligt tussen je oren, niet tussen andermans oren, ei!
Jij bent stront.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh ja, iemand opzoeken thuis en zeggen dat hij maar moet afwachten wat hem overkomt is geen bedreiging.
tevens is het besluipen van mij, in mijn slaap, in mijn 'crib' geen doodverwensing.
Of terwijl ik mijn 'familie' in Stadskanaal bezoek jij me opwacht.
reageren met een kloon is okeequote:Op woensdag 31 maart 2004 00:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Stinkie, waarom ga je nou reageren onder je kloon?
En jij mag best erover twijfelen of mijn iq boven dat van een achterlijke strontvlieg uitkomt hoor, ik zit er echt niet mee
Sterf uit!quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik ben een Pandabeer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |