Blijf met je tengels van me af, smeerlapquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
NS, ik krijg nijging je te gaan knuffelenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vergeet ikbengeweldig en bolivian!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van me af, smeerlap!
* Etcetera eensch isquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Huppelen
vooral leuk op een druk perron met haast hebbende mensen
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Huppelend beweeg ik mij voorts door een met zon overladen bloemetjesweide. Terwijl mijn blonde lokjes vrolijk op en neer bewegen, stralen mijn blauwe ogen pure liefde en affectie uit. De bloemetjes stralen nog door de dauw, en de pas gemaaide gazonnen aan de beide zijde's van het weiland geuren sterk.
ik ben een lief, klein, huppelend meisje van 14 jaar oud, en houd van jullie allemaal:
Nouk, JK, PP, Rick, FF, Tiemie, VAC, BS, stinkie, Knut, Insomniac, Yvonne, Maanvis, Slarioux, Quietguy en Veldmuis.
Strelend door mijn met goud overladen haren geef ik een sexy knipoog aan jullie allemaal.
Lief.
ga eens huppelenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:04 schreef tuut84 het volgende:
gooi je schoonmoeder uit het raam en dat wijf van 14 er ook achteraan
Wannabe-incrowd!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef SuperWeber het volgende:
* NiteSpeed geirriteerd is en met rotte tomaten begint te mikken...
Jij bent ook lief!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:03 schreef nikky het volgende:
[..]
"Smithers...?"quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef stinkie het volgende:
Die wei, die bloemetjes, die glimlach, ik zou bijna willen schreeuwen:
"Release the Hounds"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |