Dragqueen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhm tja mompelt iets over homo zijn dus je weet nooit maybe dragqueen ofzo![]()
Wat voor een zombie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wim van de Camp
Die gast is bere-eng!!!
Met z'n christelijke kut-kop.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat voor een zombie is dat nou weer?
Die ene is ook eng, van de PvdA. Die zo Koningshuis gezind is ofzo. Net zo'n enge grafkop als van de Camp. Wie is dat ook alweer.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wim van de Camp
Die gast is bere-eng!!!
Met z'n christelijke kut-kop.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tja, met zo'n kop moet je wel links zijn.
[img]http://www.pvda.nl/stonedkamerlid.jpg[/img[quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:53 schreef Silmarwen het volgende:
Wat doe ik toch verkeerd met het posten van zon afbeelding?
Gebruik de [img]plaatje hier[/img] tagsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:53 schreef Silmarwen het volgende:
Wat doe ik toch verkeerd met het posten van zon afbeelding?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tja, met zo'n kop moet je wel links zijn.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:56 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga poolen![]()
Tjo!
Bureaucratie is heel lang de 16e lidstaat van de EU.quote:EU maant lidstaten over 1400 regels[/b]
STRAATSBURG - De Europese Commissie heeft dinsdag lidstaten in 1400 gevallen gemaand om Europese regels beter om te zetten in nationale voorschriften. De bulk aan besluiten wordt dinsdag en de komende dagen bekendgemaakt, aldus een woordvoerder van de commissie dinsdag.
De commissie heeft bijvoorbeeld Nederland en vijf andere landen gewaarschuwd over een richtlijn voor de belading van schepen. De lidstaten hadden de wetgeving voor augustus 2003 moeten goedkeuren, maar dat is nog niet gebeurd. Als het niet alsnog gebeurt, stapt de Europese Commissie naar het Hof van Justitie in Luxemburg.
Het is maar goed dat alles straks eindigd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Bureaucratie is heel lang de 16e lidstaat van de EU.
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is maar goed dat alles straks eindigd.
[afbeelding]
Na het einde zal alles aan jouw geopenbaard wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Maar als je nog langer wil leven moet je ¤ 1000 overmaken naar mijn bankrekening.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Na het einde zal alles aan jouw geopenbaard worden
:')quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:05 schreef pberends het volgende:
Oud CD-Kamerlid steunt NieuwRechts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |