bronquote:
VOOR de één is het nog altijd een noodzakelijk kwaad, voor een ander vooral een praktisch iets, maar anno 2004 zien steeds meer mensen het polshorloge als dankbaar mode-item. Geen slechte idee in een maatschappij waar tijd is verworden tot het grootste goed. De keuze aan trendy horloges is deze zomer dan ook weer groot. Van elegant tot grof en van kleurrijk tot klassiek, voor elke smaak en elke look bestaat een passend klokje. Als ode aan de zomertijd in Zo´ndag de horlogetrends van deze zomer.
Gigantisch
Groot, groter, grootst. Horloges mogen opvallen, zowel bij mannen als bij vrouwen. Brede banden, immense kasten en knoppen van wel een centimeter doorsnee maken gigantische horloges tot echte must-haves.![]()
![]()
Stoer staal
Trendy is deze zomer ook het gebruik van staal. Het materiaal wo gebruikt voor zowel horlogekast als -banden en voor man en vrouw Daarnaast is staal terug te vinder ke denkbare stijl: van stoer tot mo dern en van grof tot zeer fijn.
Coole banden
In leer, gevlochten of dubbel: banden zijn deze zomer de echte blikvangers. Ook hierbij weer de bijzondere kleuren en dessins, waardoor verschillende stijlen ontstaan.![]()
![]()
Pronkstuk
Sommige horloges hoeven niet met hun tijd mee te gaan, zij zijn de tijd. Tijdloos, klassiek en van absolute topkwaliteit, koningen onder de horloges. Met recht een sieraad voor de pols.![]()
![]()
Vakantiegeld komt eraanquote:Op maandag 29 maart 2004 19:16 schreef Virus.NL het volgende:
Ik vind een Rolex Oyster Perpetual wel leuk, alleen de prijs wat minder
Daar red je dat horloge niet echt van als studentquote:Op maandag 29 maart 2004 19:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Vakantiegeld komt eraan.
Guess is nog niet eens zo duur, vanaf 79 euroquote:Op maandag 29 maart 2004 19:47 schreef Avani het volgende:
Die horloges met banden zijn leuk
Heb ze ook al vaker in de winkel gezien en zien er erg leuk uit![]()
Dyrberg Kern.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:27 schreef Cola_Light het volgende:
Waar zijn die bovenste horloges van, met die diamantjes
Ik vind deze zo prachtig.....quote:Dior
Dior 66 The Latest Blond Watch $675.00
Dior's glamorous watch is inspired by the runway sophistication of The Latest Blonde handbag collection. The polished steel case is held by a triple-wrap bracelet crafted from polished calfskin with hardware details.
Swiss quartz movement, water resistant to 30 meters
Stainless steel case and dial
Polished calfskin strap wraps around the wrist three times and closes with an elegant buckle
Sapphire crystal
In a silver Dior case; includes an international guarantee card good for one year
Echt beeldig jaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:16 schreef daeri het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
Ik vind deze zo prachtig.....
Dan moet je het volgende nummer ff bellen: verkoopinformatie: Alfex: 0575-542860quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:13 schreef wiseguy79 het volgende:
[afbeelding]
Deze zoek ik al sinds hij in de herfst aan de Big Line is toegevoegd... Als iemand weet waar ik dit horloge (online of juwelier) kan kopen in het Noorden van Nederland, graag!![]()
Hij lijkt mij een beetje te veel op de Hermes Kelly en die was er veel en veel eerder, modern en tijdloos tegelijkertijdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:02 schreef ramses het volgende:
Een vriendin van me heeft deze al een tijdje en ik vind hem echt gaaf!!
http://www.walshbrothers.co.uk/Update/dolce_gabbana_moon.htm
[afbeelding]
Vet stoerquote:Op donderdag 1 april 2004 09:13 schreef beschuit het volgende:
heb deze sinds een tijdje;
[afbeelding]
Als jij mijn schatje was zou je m zo krijgen.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:14 schreef schatje het volgende:
Ik vind die roze van Guess zeer schattig.
Wat liefquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:19 schreef Giorgio_Armani het volgende:
[..]
Als jij mijn schatje was zou je m zo krijgen.
Ik vind deze erg leuk, alleen die wijzers lijken op sigaretten en dat vind ik dus 10x niks.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:40 schreef salvadio het volgende:
Bij mij op m'n verlangelijstje staat dit horloge van Diesel:
[afbeelding]
100 euro dus dat valt best mee voor een horloge. Het liefst zou ik natuurlijk een Rolex of een ander horloge van dat kaliber willen hebben maar dat wacht ik nog maar een paar jaartjes mee. Dan past m'n bugdet en levenstijl waarschijnlijk iets beter bij zo'n prachtig ding.
Spel het dan aub wel goed, het is Audemars Piguet en Royal Oakquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:36 schreef achilles1 het volgende:
Ik ben een horloge freak 1e klas, bezit dan ook een paar must-haves oa rolex submariner goud/staal een Audemars Piquet royal off shore en een IWC big pilot!! Ze zijn tijdloos en altijd modieus!![]()
HMMM komt een word in me op....... mierenneukerquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:41 schreef Two_Tribes het volgende:
[..]
Spel het dan aub wel goed, het is Audemars Piguet en Royal Oak
Nee hoor, maar van iemand die zich "horloge freak 1e klas" noemt mag je toch wel wat beters verwachten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:45 schreef achilles1 het volgende:
[..]
HMMM komt een word in me op....... mierenneuker![]()
Heb deze vandaag toevallig ook in a'dam gehaald. Echt vet ding iddquote:Op donderdag 1 april 2004 09:13 schreef beschuit het volgende:
[afbeelding]
Noem dan eens zo merk en laat er wat plaatjes van zienquote:Op zondag 11 april 2004 11:43 schreef Gianluca het volgende:
Waarom kiest iedereen van die klisjee horloges (DK, Diesel etc)... Ga voor stijl door een minder groot merk te kopen
Stormquote:Op zondag 11 april 2004 12:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Noem dan eens zo merk en laat er wat plaatjes van zien.
Mooi ding!!quote:Op donderdag 1 april 2004 09:13 schreef beschuit het volgende:
[afbeelding]
Zoals bij openingsplaatje Omega, Rado etcquote:Op zondag 11 april 2004 12:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Noem dan eens zo merk en laat er wat plaatjes van zien.
En die zitten ook echt in dezelfde prijs/trend klassequote:Op maandag 12 april 2004 10:15 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Zoals bij openingsplaatje Omega, Rado etc![]()
Die met dat rode bandje is lievvvquote:Op maandag 12 april 2004 18:11 schreef schatje het volgende:
Puma is ook best wel cool:
[afbeelding]
[afbeelding]
$59.85quote:Op maandag 12 april 2004 19:17 schreef daeri het volgende:
[..]
Die met dat rode bandje is lievvvwat kost die?
Dat valt nog wel mee....quote:Op maandag 12 april 2004 19:19 schreef schatje het volgende:
[..]
$59.85
http://www.sunglassesgiant.com/neww-puma-watches.htmlquote:Op maandag 12 april 2004 19:22 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee....
* schatje gaat sparen...
Waar kan je ze kopen eigelijk?
Kzal eens kijken als ik een keer in de stad ben.... 60 dollar staat ongeveer gelijk aan 40 euro dacht ik...quote:Op maandag 12 april 2004 19:24 schreef schatje het volgende:
Maar de Bijenkorf enzo heeft ze misschien ook wel.
Die is uber jaquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:40 schreef salvadio het volgende:
Bij mij op m'n verlangelijstje staat dit horloge van Diesel:
[afbeelding]
100 euro dus dat valt best mee voor een horloge. Het liefst zou ik natuurlijk een Rolex of een ander horloge van dat kaliber willen hebben maar dat wacht ik nog maar een paar jaartjes mee. Dan past m'n bugdet en levenstijl waarschijnlijk iets beter bij zo'n prachtig ding.
Je bedoelt een gewoon polsbandje??quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:57 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
die vind ik echt gweldig
maar kan je zo'n dubbel bandje ook los kopen?
nee zegmaar ik heb een horloge met van die pinnetjes aan de zijkant dat je het ook op een ander bandje kan zetten en dan zou ik los zo een breed bandje willen kopenquote:Op donderdag 15 april 2004 14:19 schreef schatje het volgende:
Je bedoelt een gewoon polsbandje??
Waterlooplein ofzo.
Jammer dat ie fake isquote:Op zondag 23 mei 2004 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Waar zie je dat dan aan??quote:Op zondag 23 mei 2004 11:42 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Jammer dat ie fake is
Yeah, rightquote:Op zondag 23 mei 2004 11:42 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Jammer dat ie fake is
Het Kinetic systeem werkt wel iets anders dan een normaal automatisch uurwerk, hoor..quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:58 schreef HRT_team het volgende:
Ik draag al jaren lang met veel genoegen Hamilton Watches:
Momenteel deze:
[afbeelding]
Maar dan de automatic (werkt op beweging - denk aan Kinetic)
Adios
Nee hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Het Kinetic systeem werkt wel iets anders dan een normaal automatisch uurwerk, hoor...
Ok, als je het zo bekijkt, het is bij beide kinetische energie dat wordt opgeslagen... maar ik vind de mechanische methode iets interessanter..quote:Op maandag 31 mei 2004 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor.
Een rotor beweegt door de beweging van je arm en de daarbij vrijkomende energie wordt opgeslagen.
Bij een mechanische automaat in de veer, bij een kinetic in een condensator.
De werking is dus precies hetzelfde.
Mjah, De eerste kinectics waren ook redelijk baanbrekend. Het mist wat charmequote:Op maandag 31 mei 2004 22:13 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ok, als je het zo bekijkt, het is bij beide kinetische energie dat wordt opgeslagen... maar ik vind de mechanische methode iets interessanter...
Ik vind Oris zo'n 'net niet' merkquote:Op maandag 31 mei 2004 22:57 schreef carfreak het volgende:
Mijn vader heeft net vorige week deze gekocht:
[afbeelding]
![]()
Tja ze zijn niet zo duur als een Tag Heuer of een IWC, maar kwalitatief doen ze echt vrijwel niet onder voor voor die duurdere. Oris is nog niet superpopulair en superbekend. Het voordeel is dat je een eerlijke prijs betaald; de prijs-kwaliteitverhouding is gewoon heel goed.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind Oris zo'n 'net niet' merk
Haquote:Op maandag 31 mei 2004 23:28 schreef carfreak het volgende:
[..]
Tja ze zijn niet zo duur als een Tag Heuer of een IWC, maar kwalitatief doen ze echt vrijwel niet onder voor voor die duurdere.
Dat geldt alleen voor Tag.quote:Oris is nog niet superpopulair en superbekend. Het voordeel is dat je een eerlijke prijs betaald; de prijs-kwaliteitverhouding is gewoon heel goed.
Bij een Tag of een IWC, en ook bij Breitling weet je gewoon dat je alleen voor de naam 2 keer zo veel betaald.
Ze zijn wel beter maar qua prijs praat je over het driedubbele, de prijs-kwaliteit is bij Oris dan toch beterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Dat geldt alleen voor Tag.
IWC en Breitling zijn toch echt een klasse beter uurwerktechnisch
Ow? Ik als uurwerkmaker kan je vertellen dat een IWC toch zeker 3 maal beter is dan een Oris.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:10 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ze zijn wel beter maar qua prijs praat je over het driedubbele, de prijs-kwaliteit is bij Oris dan toch beter
Is niet wat de juwelier ons vertelde, die ook IWC verkocht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow? Ik als uurwerkmaker kan je vertellen dat een IWC toch zeker 3 maal beter is dan een Oris.
Breitling niet, maar die is ook niet 3 maal duurder.
Die vertelt je ook gewoon wat je wil horen hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:35 schreef carfreak het volgende:
[..]
Is niet wat de juwelier ons vertelde, die ook IWC verkocht.
Hij zou toch ook graag een IWC verkopen denk ik, mijn vader had namelijk wel interesse...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die vertelt je ook gewoon wat je wil horen hoorDie man is verkoper.
Ow ja, zeker bij mechanische horloges is er ERG veel verschil.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:01 schreef sweek het volgende:
Op welk vlak is het horloge dan beter?
Zit er zoveel verschil in duurbaarheid en preciesheid bvb?
[off-topic]Weet jij toevallig waar ze in Z-H/Utrecht een beetje ruime sortering aan wijzers hebben?[/off-topic]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ja, zeker bij mechanische horloges is er ERG veel verschil.
Technieken voor temperatuur compensatie, afgeregeld in meerdere standen, etc.
Er zijn ook certificaten (Officially certified chronometer), welke wel degelijk een heel groot kwaliteitsverschil uitmaken.
Zoek een klein juweliertje welke zelf repareert (dus geen keten zoals Siebel)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:01 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
[off-topic]Weet jij toevallig waar ze in Z-H/Utrecht een beetje ruime sortering aan wijzers hebben?[/off-topic]
Alleen zo saaiquote:Op maandag 31 mei 2004 22:13 schreef sweek het volgende:
Ik zou toch voor een veel soberder en zeker geen horloge met meer dan twee kleuren gaan. (en al helemaal niet als een daarvan goud is..)
Deze vind ik heel mooi:
[afbeelding]
Maargoed, die is vast wel heel duur..
en jij leest teveel Beau van Erven Dorens-studentenhandboekjesquote:Op zondag 6 juni 2004 19:56 schreef Speth het volgende:
Studenten dragen geen horloge, studenten zijn nooit op tijd
Ik kijk altijd op m'n mobiel
jij bent toch nog scholier?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:56 schreef Speth het volgende:
Studenten dragen geen horloge, studenten zijn nooit op tijd
Ik kijk altijd op m'n mobiel
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:39 schreef Sappa het volgende:
ik ben dus tijdnes mn werk mn horloge verlorenecht heel erg handig, maargoed was toch al niet zon geweldig ding, dus nu wil ik natuurlijk een nieuwe. maar er zijn zoveel soorten en maten dat ik echt neit kan kiezen. ik zoek dus een horloge dat je eigenlijk bij alle soorten kleding kan dragen, zeg maar zon tussenmaatje. suggesties?
ohja het moet niet zon kolossaal ding zijn dat om je pols zit, en ook een met gewoon een wijzerplaat, hoef geen digitale, combinatie mag wel..
In welke prijscategorie zoek je?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:01 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Mooi horloge.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:48 schreef DJ-Maurits het volgende:
En de nieuwe Railmaster is uit....
[afbeelding]
En ook in 49 mm uitvoering!.
Oei.. mooi klokje..quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:36 schreef SjaakieV het volgende:
[..]
Mooi horloge.Maar ik ben blij met mijn IWC Portofino Automatic.
![]()
Ik heb er 125 euro voor betaald. Hij is ook leverbaar met zwarte wijzerplaat.quote:Tony_diNovo
Op donderdag 24 juni 2004 10:44 schreef Syb-Sosef het volgende:
http://www.casio-europe.c(...)gital/lin-166-7avef/
Dat ziet er erg netjes uit! Wat kost zoiets nou ongeveer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |