Goed dat jij het persoonlijke en het politieke zo goed kunt scheiden. Ik ben weinig politiek correcte mensen tegengekomen die Akkersloot en Robert_Jensen mogen.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]niet die lijst..
Een andere lijst... mensen die misschien naar de POL-meet gaan
Liever het communisme dan de islam.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar communisme wordt gedoceerd?
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Liever het communisme dan de islam.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Pberends, moet je niet even een kuttopic openen, of zoiets?
zal wel een hitlerhandje zijn.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:32 schreef sizzler het volgende:
Wat betekent?
Tja, zulke mensen moeten er ook zijn en ik heb gemerkt dat ik ook met mensen met dergelijke meningen irl soms goed op kan schieten. Daarbij weet ik de humor van R_J doorgaans wel te waarderen en heb ik veel sympathie voor Akkersloot, omdat hij zich werkelijk nergens door uit het veld laat slaan.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goed dat jij het persoonlijke en het politieke zo goed kunt scheiden. Ik ben weinig politiek correcte mensen tegengekomen die Akkersloot en Robert_Jensen mogen.
Talk to the hand of zo?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:32 schreef sizzler het volgende:
Wat betekent?
"Talk to the hand, cos the face ain't listening!"quote:Op maandag 29 maart 2004 20:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Talk to the hand of zo?
Zoiets.. don't even go there.. kan ookquote:Op maandag 29 maart 2004 20:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Talk to the hand of zo?
Sunchaser had ooit zo'n smiley gepost die hij de naam 'X-Ray smiley' gafquote:Op maandag 29 maart 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
zal wel een hitlerhandje zijn.
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]![]()
Stop... in the name of love...
Hey, je hebt het over de man die zich opgaf en afgewezen werd bij een datingprogramma op TV en daarna ging klagen dat de presentatrice niet aardig tegen tegen em was.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sunchaser had ooit zo'n smiley gepost die hij de naam 'X-Ray smiley' gaf.
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sunchaser had ooit zo'n smiley gepost die hij de naam 'X-Ray smiley' gaf.
Vast een racist.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:42 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Hey, je hebt het over de man die zich opgaf en afgewezen werd bij een datingprogramma op TV en daarna ging klagen dat de presentatrice niet aardig tegen tegen em was.
Linkse kutkrakers, vooral dat volkertventje met dat sikje en kleine ziekenfondsbrilletje.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:41 schreef Robert_Jensen het volgende:
Wat een kneuzen die gasten op Netwerk. Stereotyperende gevalletjes.
quote:
Lijkt me heerlijk zo'n ontruiming te doen. Die gasten beetpakken en een paar trappen geven. Optiefen.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Linkse kutkrakers, vooral dat volkertventje met dat sikje en kleine ziekenfondsbrilletje.
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:49 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk zo'n ontruiming te doen. Die gasten beetpakken en een paar trappen geven. Optiefen..
He ik kom er niet hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 20:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar communisme wordt gedoceerd?
Met Harde Hand.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik zou me helemaal uitleven als Me-er.
![]()
LOL, wat een stelling.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Poll: Stelling: er moeten kernwapens ingezet worden tegen DrentheJa Nee Ik ben lid van D'66
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |