Osdorp, Geuzenveld, Bos en Lommer...quote:Op zondag 28 maart 2004 15:40 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ga de wijken eens in en voel je in Mekka.
A'dam Zuid-Oost. Veel van die Arabische winkeltjes. Er was markt met veel Arabisch getinten mensen. Een paar Antilianen stonden op de hoek bij de MacDonalds wat te eten.. De oude blanke vrouwtjes met boodschappentas te zeulen. Een paar hoofddoekjes. Dat beeld zie je in elke stad in Europa. Als tourist zie je veel verschillende bevolkingsgroepen door elkaar leven, en kun je de charme ervan zien. Voor de bewoners van zo'n achterstandsbuurt zal de criminaliteit ed we een negatiever beeld geven.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:40 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Het centrum van een stad is dan ook niet representatief. Ga de wijken eens in en voel je in Mekka.
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Osdorp, Geuzenveld, Bos en Lommer...
In Zuid-Oost woont alles door elkaar. Turken, Marokkanen en Algerijnen wonen voornamelijk in de wijken die ik al eerder noemde.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:49 schreef Sidekick het volgende:
A'dam Zuid-Oost.
Kut ik woon in een donkerpaars stuk.quote:
Dan ben jij niet in veel steden van Europa geweest. Dat beeld zie je in:quote:Op zondag 28 maart 2004 15:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat beeld zie je in elke stad in Europa.
Jammer dat het bureaucratisch is.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind accijnze op slecht eten een goed idAls je perse ongezond wilt leven en dus meer druk wilt leggen op de zorg betaal je er ook maar voor.
Beweging, tja je kunt mensen niet dwingen het moet echt uit jezelf komen
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:56 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Kut ik woon in een donkerpaars stuk..
Centrum betekent bij jullie duidelijk iets anders dan bij ons.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:56 schreef Robert_Jensen het volgende:
Kut ik woon in een donkerpaars stuk..
De mensen hier zijn het iig helemaal zat. Zelfs in het (nog) lichtpaarse deel waar ik woon.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Centrum betekent bij jullie duidelijk iets anders dan bij ons.
Yepquote:Op zondag 28 maart 2004 16:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Centrum betekent bij jullie duidelijk iets anders dan bij ons.
Pas na 17.00 uur.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:03 schreef pberends het volgende:
* DrWolffenstein is playing Gladys Knight & The Pips - Baby, Don't Change Your Mind.mp3
ff kijken of Buitenhof al online staat.
Dus het aantal maakt nog niet eens uit?quote:Op zondag 28 maart 2004 16:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zelfs in het (nog) lichtpaarse deel waar ik woon.
Ga protesteren dan, auslander raus.. leuzen op het spanddoek, steek Marokkaanse, Turkse vlaggen in de fik. Ga schreeuwen, beklad de huizen, steek de auto's in de fik, schop mensen met zwarte haren neer, huur vliegtuigen met spandoeken erachter "Clitoris had gelijk", gooi brandbommen naar moskee'en, organiseer rellen, haal de NVU erbij, verscheur de folders in 3 talen, ga handtekeningen verzamelen, zeg dat je het zat bent, emigreer of ga huilen.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De mensen hier zijn het iig helemaal zat. Zelfs in het (nog) lichtpaarse deel waar ik woon.
Amsterdam, Rotterdam en Den Haag donkerpaars.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:17 schreef zakjapannertje het volgende:
zie ook dit:
[afbeelding]
http://www.rivm.nl/vtv/da(...)m
Neh, dat agressieve moordende Neanderthaler gedoe is meer de moslim-style.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga protesteren dan, auslander raus.. leuzen op het spanddoek, steek Marokkaanse, Turkse vlaggen in de fik. Ga schreeuwen, beklad de huizen, steek de auto's in de fik, schop mensen met zwarte haren neer, huur vliegtuigen met spandoeken erachter "Clitoris had gelijk", gooi brandbommen naar moskee'en, organiseer rellen, haal de NVU erbij, verscheur de folders in 3 talen, ga handtekeningen verzamelen, zeg dat je het zat bent, emigreer of ga huilen.
Ah natuurlijk Hitler was ook een moslim, de duitsers ook trouwensquote:Op zondag 28 maart 2004 16:19 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Neh, dat agressieve moordende Neanderthaler gedoe is meer de moslim-style.
Grappig dat je met iets uit de 1e helft van de vorige eeuw moet komen.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah natuurlijk Hitler was ook een moslim, de duitsers ook trouwens![]()
Moet je je voorstellen hoeveel problemen ze veroorzaken met hun 12%.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus het aantal maakt nog niet eens uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |