De site is nu down, namen heb ik dus niet, maar de bovenste klonk erg lekker, beetje americana-country-achtig.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Welke vind je het best?
Als de site weer omhoog is, zal ik de nummers downloaden i.p.v streamenquote:Op zondag 28 maart 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Bovenste is Send The Husky.
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:03 schreef pfaf het volgende:
de mp3's zijn veelbelovend.
Een Geocities site kan trouwens écht niet
Goed dat ze naar me luisteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Website is weer vernieuwd!
http://www.gasolinebrothers.nl
euhm kan geen berichten hier verwijderen he?quote:
Ik vermoed dat ik uitgesloten ben van deelname?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Drumslurf het volgende:
Oké, da's 1 luisterbeurt. Nu nog een keer of 5 draaien; wedden dat je je na 3 draaibeurten al afvraagt waarom je bij eerste beluistering in hemelsnaam aan GJ moest denken?
Maar invloeden raden is leuk. Alvast 1 punt voor GBV. Wat hoor je nog meer?
Tip: je kunt de hele plaat beluisteren op de luisterpaal van de VPRO (effe naar beneden scrollen en daar ga je).quote:Op maandag 9 januari 2006 13:21 schreef Grobbel het volgende:
Beetje laat, maar ik ben er toch maar een keertje naar gaan luisteren. Er staan maar twee mp3s op de site nu, maar Sleeping Pills & Asteroids klinkt als een goed GbV-nummer, met nog wat minder directe invloeden die ik zo gauw niet kan plaatsen. Dat kerstnummer is ook wel mooi op zich.
There ain't no business like showbusiness!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Gisteren in Buzz toch jammer dat ze voor hooguit 7 minuten helemaal op en neer zijn gereden.
Cool! Had het wel opgemerkt eerder in dit topic, maar was er eigenlijk al van uit gegaan dat ie de luisterpaal ondertussen al weer uit was (misschien had ik even naar de datum moeten kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef Drumslurf het volgende:
[..]
Tip: je kunt de hele plaat beluisteren op de luisterpaal van de VPRO (effe naar beneden scrollen en daar ga je).![]()
Vind het laatste nummer toch behoorlijk Pavement hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Grobbel het volgende:
Het eerder aangehaalde Pavement haal ik er niet echt uit, maar dat mag de pret niet drukken.
Mooie recensie!quote:
Dat wordt gewaardeerd. Alvast bedankt!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Ik zal even kijken tussendoor, als ik wat tijd heb Prep. Beloof niks!
gaaf hoor, eerst een kerstsingel en nu een valentijnssingel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Drumslurf het volgende:
Valentijnssingle The Gasoline Brothers gratis te dowloaden
Voor de meeste mensen is Valentijnsdag een teleurstellende dag. Geen kaarten in de bus, een kaart van de verkeerde afzender, er kan een heleboel misgaan. The Gasoline Brothers herkennen dat gevoel en steken al die eenzamen nu een hart onder de riem door het nummer Valentine’s Day gratis aan te bieden via www.gasolinebrothers.nl. Wie weet biedt het nummer troost, hoop, wellicht zelfs liefde...
Valentine's Day is direct te downloaden via http://www.gasolinebrothe(...)_valentine_s_day.mp3
Het artwork bij Valentine's Day is te vinden op http://www.gasolinebrothers.nl/cover_valentinesday.jpg
Dat tijdstip... toeval?quote:Drumslurf - woensdag 15 februari 2006 @ 10:45
Haha! Puur toeval...quote:
Ik heb van kwart over 9 tot half 10 geluisterd.. niks gehoord.. toen ben ik naar bed gegaan.. hoe was het?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef Summerteeth het volgende:
Nou jongens, dat gaat lekker daar
He!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:23 schreef Drumslurf het volgende:
A.s. zaterdag 11 maart The Gasoline Brothers in De Nieuwe Anita in Amsterdam. Aanvang: 22 uur!
www.gasolinebrothers.nl
Als je met die delegatie naar een optreden komt wel jaquote:Hm! Hoeveel stickers kan ik krijgen Drumslurf? Stuk of 29 om te verdelen in de klas?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Drumslurf het volgende:
[..]
Als je met die delegatie naar een optreden komt wel ja![]()
Wanneer zien we je?
Trouwens, ik zal jullie nog eens pluggen. Moeten jullie zo op de kleintjes letten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Drumslurf het volgende:
[..]
Als je met die delegatie naar een optreden komt wel ja![]()
Wanneer zien we je?
Vind je hem mooi? De Sergeant heeft wat moeite met de deadline, maar hij heeft nog een weekje, dus wie weet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:24 schreef Summerteeth het volgende:
Jullie zijn helden, maar dat wist je al
Geen Sergeant-cover trouwens?
Haha, die is wel goed ja hahaha. Moet ik alleen weer een nieuw emailadres aanvragenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Sergeant Prepper dan?
Ok, ik had de website nog niet gechecktquote:Op donderdag 23 november 2006 16:11 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Unfortunately we had to cancel two shows, opening for Cracker @ W2 and for The Long Winters @ Vera, due to the fact that our bass player Joe is running a very high fever and his doctor will not allow him to play. We sincerely regret not being able to perform. Get well soon, Joe!
Helaas geen top 10, maar een leuke notering zo rond de 30 of hoger moet toch wel gaan lukken!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:20 schreef Drumslurf het volgende:
Vergeten jullie The Gasoline Brothers niet in jullie jaarlijstjes?![]()
Wat Marijn zei. Maar maak je geen zorgen hoor, de top 2 beste albums uit utrecht gaan ze wel halen.quote:
Yep, die is van Kerst 2005. Wel een bijzonder fijn liedje natuurlijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef JelleS het volgende:
http://www.gasolinebrothers.nl/boxingday.php
Is die van vorig jaar?
Dat wordt nog doorwerken! Zit er al wat in het vat?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:
Hoorde uit betrouwbare bron dat er voor 2008 weer een plaat op de rol staat!!!
't Is er nochtans geen echt weer voor, met die korte mouwtjes...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:37 schreef belsen het volgende:
Ik heb vandaag mijn oranja Gasoline Brothers t-shirt aan.
En ik heb er een trui overheen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:25 schreef Drumslurf het volgende:
[..]
't Is er nochtans geen echt weer voor, met die korte mouwtjes...
Yep, omdat Koos Moerenhout zo enthousiast was, hebben we via zijn twitternetwerk een flink peloton aan downloaders te pakken. Vandaag weer een nieuw record...quote:Op maandag 20 juli 2009 20:15 schreef JelleS het volgende:
De spam op twitter richting het peloton heeft zijn uitwerking gehad....
Omdat het een superleuk plaatje is en niet mag ontbreken in je collectie natuurlijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:18 schreef webfreak het volgende:
(vraag me niet waarom ik dat schijfje dan nooit heb gekocht),
Dat lijkt me een vreemde reden om 'm niet te kopenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat het een superleuk plaatje is en niet mag ontbreken in je collectie natuurlijk!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |