Tip: je kunt de hele plaat beluisteren op de luisterpaal van de VPRO (effe naar beneden scrollen en daar ga je).quote:Op maandag 9 januari 2006 13:21 schreef Grobbel het volgende:
Beetje laat, maar ik ben er toch maar een keertje naar gaan luisteren. Er staan maar twee mp3s op de site nu, maar Sleeping Pills & Asteroids klinkt als een goed GbV-nummer, met nog wat minder directe invloeden die ik zo gauw niet kan plaatsen. Dat kerstnummer is ook wel mooi op zich.
There ain't no business like showbusiness!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
Gisteren in Buzz toch jammer dat ze voor hooguit 7 minuten helemaal op en neer zijn gereden.
Cool! Had het wel opgemerkt eerder in dit topic, maar was er eigenlijk al van uit gegaan dat ie de luisterpaal ondertussen al weer uit was (misschien had ik even naar de datum moeten kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef Drumslurf het volgende:
[..]
Tip: je kunt de hele plaat beluisteren op de luisterpaal van de VPRO (effe naar beneden scrollen en daar ga je).![]()
Vind het laatste nummer toch behoorlijk Pavement hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Grobbel het volgende:
Het eerder aangehaalde Pavement haal ik er niet echt uit, maar dat mag de pret niet drukken.
Mooie recensie!quote:
Dat wordt gewaardeerd. Alvast bedankt!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Ik zal even kijken tussendoor, als ik wat tijd heb Prep. Beloof niks!
gaaf hoor, eerst een kerstsingel en nu een valentijnssingel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:15 schreef Drumslurf het volgende:
Valentijnssingle The Gasoline Brothers gratis te dowloaden
Voor de meeste mensen is Valentijnsdag een teleurstellende dag. Geen kaarten in de bus, een kaart van de verkeerde afzender, er kan een heleboel misgaan. The Gasoline Brothers herkennen dat gevoel en steken al die eenzamen nu een hart onder de riem door het nummer Valentine’s Day gratis aan te bieden via www.gasolinebrothers.nl. Wie weet biedt het nummer troost, hoop, wellicht zelfs liefde...
Valentine's Day is direct te downloaden via http://www.gasolinebrothe(...)_valentine_s_day.mp3
Het artwork bij Valentine's Day is te vinden op http://www.gasolinebrothers.nl/cover_valentinesday.jpg
Dat tijdstip... toeval?quote:Drumslurf - woensdag 15 februari 2006 @ 10:45
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |