Blijkbaar is deze afkeer bij velen wederzijds.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat ik met veel leefwijzen niet eens ben, dat komt door dat achterlijke geloof in een scifi-figuur/entiteit.
Ik zou het je wel kunnen vertellen, maar als allochtoon wil ik me daar niet aan wagenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De ene is een werkwoord en bij de ander staat een koppelwerkwoord.
Ik krijg het nooit onder de knie. Rot talen
Ook net alsof elke inwoner van Nederland pro Israel is.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Gedogen van die bezetting - zoals de Nederlandse regering doet - betekent medeplichtigheid aan de zionistische staatsterreur. Verzet tegen de bezetting is legitiem en verdient alle mogelijke steun uit Nederland - zoals een economische en politieke boycot van de bezetter.
Dit is AELs voor: als je straks opgeblazen wordt terwijl je naar je werk gaat, is het je eigen schuld, of je nu in Israel woont of in Almere.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De ene is een werkwoord en bij de ander staat een koppelwerkwoord.
Ik krijg het nooit onder de knie. Rot talen
Het Belang van Limburgquote:26/03 Dubieuze onderscheiding voor ex-president Indonesie Suharto
De voormalige Indonesische president Mohamed Suharto houdt de dubieuze titel van meest corrupte wereldleider van de afgelopen 20 jaar. Dat blijkt uit een top-10 die werd samengesteld door de Transparency International (TI) en donderdag in Londen werd voorgesteld.
In zijn 32 jaar aan het bewind, tot 1998, hebben Suharto en zijn familie een fortuin vergaard van 15 à 35 miljard dollar, zo blijkt uit het jaarrapport van TI over de corruptie in de wereld.
De Filipijnse ex-president Ferdinand Marcos (1972-1986) bezet de tweede plaats in de top-10 van meest corrupte politici. Hij zou tussen de 5 en 10 miljard dollar hebben verduisterd. Een andere Filipijnse president, de in 2001 afgezette Joseph Estrada, staat op de 10de plaats. Hij zou 78 à 80 miljoen dollar achterover hebben gedrukt. De derde plaats is voor wijlen Mobutu Sese Seko, voormalig president/dictator van Zaire (nu de Democratische Republiek Congo). Die heeft tijdens zijn bewind zo'n 5 miljard dollar opzij gezet. In de DRC ligt het gemiddelde inkomen van de bevolking momenteel op 80 à 100 dollar per jaar.
Het misbruik van de politieke macht voor privé-gewin berooft de meest behoeftigen van een aantal basisvoorzieningen, aldus Peter Eigen, TI-stichter en voorzitter. Daardoor wordt een niveau van wanhoop gecreëerd dat een voedingsbodem vormt voor geweld en conflictsituaties, luidt het.
In haar jaarverslag heeft de organisatie zich dit keer gefocust op de politieke corruptie. TI hoopt dat internationale conventies zoals de VN-Conventie tegen Corruptie hieraan iets zullen veranderen. In juli 2003 maakte de Afrikaanse Unie haar eigen conventie. Het ratificeren van dit soort conventies zou volgens TI de corruptie helpen uitroeien en zelf kunnen bijdragen tot de rekuperatie van het gestolen geld.
Daardoor zouden landen als Nigeria de mogelijkheid krijgen een deel van de 2 tot 5 miljard dollar die werden verduisterd door voormalig president Sani Abacha te rekupereren. Zwitserland heeft al beloofd, zo'n 500 miljoen dollar terug te geven uit de banken. Hieronder volgt de lijst van TI met de 10 meest corrupte politici.
1. Mohamed Suharto, Indonesie (1967-98): 15 à 35 miljard dollar
2. Ferdinand Marcos, Filipijnen (1972-86): 5 à 10 miljard dollar
3. Mobutu Sese Seko, Zaïre (1965-97): 5 miljard dollar
4. Sani Abacha, Nigeria (1993-98): 2 à 5 miljard
5. Slobodan Milosevic, Servie/Joegoslavie (1989-2000): 1 miljard
6. Jean-Claude Duvalier, Haïti (1971-86): 300 à 800 miljoen
7. Alberto Fujimori, Peru (1990-2000): 600 miljoen
8. Pavlo Lazarenko, Oekraine (1996-97): 114 à 200 miljoen
9. Arnoldo Aleman, Nicaragua (1997-2000): 100 miljoen
10. Joseph Estrada, Filipijnen (1998-2001): 78 à 80 miljoen
Precies, dus de PvdH zal nu binnenkort wel iedereen 'mens' willen noemen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Blijkbaar is deze afkeer bij velen wederzijds.
Voor grammatica toetsen had ik altijd hoge cijfers. Maar op de een of andere manier weet ik het 2 maanden erna niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
tegenwoordige tijd en voltooid deelwoord. valt best mee.
Nou dat vind ik niet eens zo een slecht id. We zijn toch allemaal mensen (uitzondering daar gelaten bijv Dutreaux) Maar goed dit wordt weer een cirkel dicussie.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies, dus de PvdH zal nu binnenkort wel iedereen 'mens' willen noemen.
Valt wel mee. Dat zijn vooroordelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Blijkbaar is deze afkeer bij velen wederzijds.
Als er al in geloofsboeken staat dat moslim of christen iets anders is dan mens. Dan valt dat niet mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Dat zijn vooroordelen.
Datzelfde heb ik met vreemde talen, terwijl de grammatica toch vrij duidelijk is. Veel oefenen en ezelsbruggetje gebruiken. Bij voltooid deelwoord moet je maar denken hoe het werkwoord in verleden tijd moet worden geschreven. Dus betekenDe => heeft betekenD.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Voor grammatica toetsen had ik altijd hoge cijfers. Maar op de een of andere manier weet ik het 2 maanden erna niet meer.
ROFL is dit een verkapte Dora postquote:Door: Palestina voor de palestijnen - Mohammed Ghay op 03.23.04
Tja.... Nederlands is gewoon onlogisch. Engelsquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met vreemde talen, terwijl de grammatica toch vrij duidelijk is. Veel oefenen en ezelsbruggetje gebruiken. Bij voltooid deelwoord moet je maar denken hoe het werkwoord in verleden tijd moet worden geschreven. Dus betekenDe => heeft betekenD.
Hoe bedoel je dat? Een mens is een mens. Een moslim is een mens, een christen is een mens, een jood is een mens en een ongelovige is een mens. Hoe kan het in jouw ogen iets anders zijn?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als er al in geloofsboeken staat dat moslim of christen iets anders is dan mens. Dan valt dat niet mee.
Niet in mijn ogen. Maar volgens geloofsboeken is een gelovige meer mens dan een ongelovige. Volgens mij is iedereen mens en iedereen gelijkwaardig. Moslim Christen of atheist.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Een mens is een mens. Een moslim is een mens, een christen is een mens, een jood is een mens en een ongelovige is een mens. Hoe kan het in jouw ogen iets anders zijn?
Wat had je voor wiskunde?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Een mens is een mens. Een moslim is een mens, een christen is een mens, een jood is een mens en een ongelovige is een mens. Hoe kan het in jouw ogen iets anders zijn?
Volgens mij ook, dus?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet in mijn ogen. Maar volgens geloofsboeken is een gelovige meer mens dan een ongelovige. Volgens mij is iedereen mens en iedereen gelijkwaardig. Moslim Christen of atheist.
Gemiddeld iets tussen een 8 en een 9. Wel voor Wiskunde B dan, A was ik niet zo'n held in.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat had je voor wiskunde?
The man dies in the short war.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tja.... Nederlands is gewoon onlogisch. Engels
Verzamelingenleer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Gemiddeld iets tussen een 8 en een 9. Wel voor Wiskunde B dan, A was ik niet zo'n held in.
Hoezo
Tja daar heb ik wel een gevoel voor dus. Maar goed Engels is mijn eerste taal. Ik hoef er niet over na te denken. Alleen wil ik soms wel ens wat woorden door elkaar halen omdat je in het Engels veel woorden op 3 manieren kunt spellen maar alle drie iets anders betekenen. En ik maak nog steeds daarbij maffe spelfouten maar goed dara kan ik niet veel aan doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
The man dies in the short war.
The man is dying in the short war.
Ik haal die zooi altijd doorelkaar.
Tja, geloof staat los van het menszijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verzamelingenleer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |