*geintresseerd is in de supermarktwereld*quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:48 schreef Tain het volgende:
maar ik werk nu dus in het distributiecentrum van SDB en Konmar(we beleveren oa de sdb en konmar in nieuwegein) maar hopenlijk volgende maand niet meer dus
oeh, de konmar in nieuwegein, ik weet waar die zit, die zit helemaal in een uithoek weggepropt van het winkelcentrum, ik weet pas sinds een paar jaar dat daar een konmar zitquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:48 schreef Tain het volgende:
maar ik werk nu dus in het distributiecentrum van SDB en Konmar(we beleveren oa de sdb en konmar in nieuwegein) maar hopenlijk volgende maand niet meer dus
TA is de vrouw?/vriendin van Tainquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh, de konmar in nieuwegein, ik weet waar die zit, die zit helemaal in een uithoek weggepropt van het winkelcentrum, ik weet pas sinds een paar jaar dat daar een konmar zit![]()
terwijl ik daar toch wel 1x per week kom.
(wat heeft die post boven je van together alone trouwens te betekenen)
stond nog ingelogd op account van mijn vriendin en ik let daar eigenlijk nooit op voordat ik post...quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef capibar het volgende:
[..]
oeh, de konmar in nieuwegein, ik weet waar die zit, die zit helemaal in een uithoek weggepropt van het winkelcentrum, ik weet pas sinds een paar jaar dat daar een konmar zit![]()
terwijl ik daar toch wel 1x per week kom.
(wat heeft die post boven je van together alone trouwens te betekenen)
ik ga weg en over anderhalf jaar gaat het distributiecentrum hier in het dorp toch weg, wordt verplaatst naar Bleiswijk en dat is toch wel iets te ver wegquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:50 schreef febster het volgende:
[..]
*geintresseerd is in de supermarktwereld*
Je gaat weg of jullie stoppen met het beleveren van de SDB en Konmar?
vriendin en 300x per dag is een beetje veel, 5x ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:55 schreef febster het volgende:
[..]
TA is de vrouw?/vriendin van Tainen Tain doet dat voor de lol 300x per dag fout qua cookies enzo
leuk design, word het een soort weblog ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:12 schreef Tain het volgende:
tis latijn, en geen idee wat er precies staat, tis tot nu toe alleen nog maar een conceptlayout wat er nu staat(vorige versie van de site was een beetje gecrashed)
jij staat gewoon laat op.quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:26 schreef rockstah het volgende:
waarom sta je altijd zo ziekelijk vroeg op?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:11 schreef rockstah het volgende:
gieling is een dikke trek-gay
sorry rock, mijn vriendin moet om 7 uur beginnen in haarlem en moet dus om 6 uur de bus hebben. Dus staan we om 5:30 op en aangezien ik er normaal om 7 uur uit ga, heeft het geen zin voor mij om voor dat uurtje nog mijn bed in te duikenquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:26 schreef rockstah het volgende:
waarom sta je altijd zo ziekelijk vroeg op?
delete je cookies, vraag een nieuwe wachtwoord aanquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:30 schreef rockstah het volgende:
ehm.. over die bovenste 2 posts van mij, die heeft dus een vriend van mij die hier was gepost..
ik heb niks gedaan..
ik zeg toch, dat was ik nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:40 schreef Guusie het volgende:
Leuk is dit topic geworden he, allemaal dankijk onze goede vriend rockstah
(gieling)
OMFG!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:46 schreef Khadgar het volgende:
[..]
--- ^^ quote van rockstah---
wie heeft dat geschreven?quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik zeg toch, dat was ik niet
quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:09 schreef capibar het volgende:
[..]
wie heeft dat geschreven?
EN LEER NOU EENS DIE EDIT KNOP TE GEBRUIKENquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:08 schreef capibar het volgende:
ik weet wie dat is![]()
ohja, sorryquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
EN LEER NOU EENS DIE EDIT KNOP TE GEBRUIKEN
en vergeet capibar nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:40 schreef Guusie het volgende:
Leuk is dit topic geworden he, allemaal dankijk onze goede vriend rockstah
(gieling)
hallo, wat heb ik in dit topic NOU weer gedaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
en vergeet capibar niet![]()
eensch is met gieg! en kad!quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:36 schreef Khadgar het volgende:
Posten
ja hoor eens, probeer ik eens normaal te posten is het weer niet goedquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:36 schreef Khadgar het volgende:
Posten
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ja hoor eens, probeer ik eens normaal te posten is het weer niet goed
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:56 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
ik begrijp het nogsteeds nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
![]()
zo te zien zijn wij het met elkaar eensquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:28 schreef Tain het volgende:voetbal
quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PSV gezien?
ik ben best benieuwd voor hoeveel je die atari kan verkopen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:44 schreef Khadgar het volgende:
Vrienden, ik ga binnenkort een deel van mijn collectie verkopen. Ik ben die apparaten die niks doen in de kast helemaal zat.
Atari 2600's, CD-I speler, N64 en nog wel meer spul gaat lekker de deur uit. Houd V&A in de gaten!
aan mij zal je helaas niks kwijtraken, ik ga het kalmpjes aan doen met spul inkopen aankomende maandenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:44 schreef Khadgar het volgende:
Vrienden, ik ga binnenkort een deel van mijn collectie verkopen. Ik ben die apparaten die niks doen in de kast helemaal zat.
Atari 2600's, CD-I speler, N64 en nog wel meer spul gaat lekker de deur uit. Houd V&A in de gaten!
zoals?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:09 schreef nlboy het volgende:
Zijn weining GAM mod's online de laatste paar weken sinds Nitrous_Roy (ofzo) geen mod meer is.
Staan nu allemaal topic's openen die eigenlijk in Centrale topic horen.
ja idd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:25 schreef Guusie het volgende:
Ja, en dit slowchat is nogal.. vern...kt![]()
alhoewel nu het ff rustig is!!!
ik heb wel een foto van mijn vriendin:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:55 schreef HomerJ het volgende:
Oké we moeten een nieuw onderwerp hebben:
Vrouwen. Post maar wat lekkere foto's of vertel verhaaltjes over je vriendin
Mja, het is niet zo dat we omkomen in de topics op GAM dat alles wat er maar een beetje op lijkt gelijk in een centraal topic geflikkerd moet worden. De eerste had idd in het centrale bf topic gemoeten. Maarja, hij's ook alweer opgelost.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 06:55 schreef nlboy het volgende:
battlefield 1942 - map vote in beeld en niet weg te krijgen. (centrale bf topic)
Simpele spelletjes voor slechtziende opa (help ik zoek een game....)
leuke spellen voor op m'n pc (help ik zoek een game.... )
Computerwinkels in Maastricht. (misschien een centrale topic van maken)
toch?
Ik ga niet een heel topic in mijn eentje vol lullenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:55 schreef HomerJ het volgende:
Oké we moeten een nieuw onderwerp hebben:
Vrouwen. Post maar wat lekkere foto's of vertel verhaaltjes over je vriendin
gieg en ik helpen wel ki....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet een heel topic in mijn eentje vol lullen
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:36 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Vraagje aan een GAM mod...is het toegestaan om een clantopic voor RoS! (Splinter Cell Pandora Tomorrow te openen? De clan heeft nu zo'n 5 man en counting en is nuy bezig het PC topic van SCPT over te nemen.
Hij is tof hequote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:15 schreef speknek het volgende:
Ja ik heb een vrouwgeval. Ze is alleen niet zo'n gamer. Maar ik heb 'r vanmiddag al anderhalf uur aan de Mario Party gekregen, dus dat komt vast goed.
Ik had een tijd terug een chick die gamen leuk vind, maar ze is er met een ander vandoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:15 schreef speknek het volgende:
Ja ik heb een vrouwgeval. Ze is alleen niet zo'n gamer. Maar ik heb 'r vanmiddag al anderhalf uur aan de Mario Party gekregen, dus dat komt vast goed.
Zal ik dan maar weer mod worden? Macht vinden de vrouwtjes altijd wel tof inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:28 schreef speknek het volgende:
Waarschijnlijk vond ze een niet-moderator te min.
Geweldig hoe zo'n topic doodvalt als het over vrouwen gaat.
Ja, maar of je zo'n vriendin wil..quote:Op zondag 28 maart 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
R&P kan er wel een gebruiken nog toch?
Wel moeilijk hoor!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:43 schreef Tain het volgende:
ok dan gaan we die binnenkort even scoren
Billy the Hatcher of je vriendin?quote:Op zondag 28 maart 2004 13:43 schreef Tain het volgende:
ok dan gaan we die binnenkort even scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door HomerJ op 28-03-2004 17:41:04 ]"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
uhm ja, ik was van plan om vanavond nog de voetbaluitslagen te kijken maar op deze manier is dat ook niet echt leuk. Als je daar in het vervolg dus even rekening mee wilt houdenquote:Op zondag 28 maart 2004 16:27 schreef HomerJ het volgende:![]()
![]()
:'( :'(
![]()
![]()
sorryquote:Op zondag 28 maart 2004 17:00 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
uhm ja, ik was van plan om vanavond nog de voetbaluitslagen te kijken maar op deze manier is dat ook niet echt leuk. Als je daar in het vervolg dus even rekening mee wilt houden
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:HomerJ...
Feyenoord ook nog maar op één puntKUUUT !
Hou jij dan bij hoeveel topics je geopend hebt?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarvan 75 kuttopics
(Wie snapt de hint)
zo ver is het ps2 topic nog niet hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarvan 75 kuttopics
(Wie snapt de hint)
ik snap hemquote:Op zondag 28 maart 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarvan 75 kuttopics
(Wie snapt de hint)
zie z'n ondertitelquote:Op zondag 28 maart 2004 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:CAPIBAR
Hoe is het met je?
Ben jij dat met je vriendin?quote:Op zondag 28 maart 2004 22:17 schreef speknek het volgende:
(laatste vriendinpost)
Ziet er leuk uit. Doe je goed!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:17 schreef speknek het volgende:
(laatste vriendinpost)
Ze heeft alleen mer aandacht voor de camera dan voor jou.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:24 schreef speknek het volgende:
Dank u..
(niet dat je het een lelijk wicht zou noemen, althans niet dat je dan niet geband zou worden, maar toch)
Wat dacht je danquote:Op zondag 28 maart 2004 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze heeft alleen mer aandacht voor de camera dan voor jou.
ga vooral niet autorijden vanavondquote:Op zondag 28 maart 2004 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:CAPIBAR
Hoe is het met je?
1 post per pagina enzo.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:35 schreef Lexie het volgende:
Waarom heeft dat topic 152 pagina's?
Hmmm, handige instellingquote:Op zondag 28 maart 2004 22:43 schreef capibar het volgende:
[..]
1 post per pagina enzo.
vind je dat echtquote:Op zondag 28 maart 2004 22:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hmmm, handige instelling.
systeem beheerder lijkt me best relaxed.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:39 schreef Tain het volgende:
Systeembeheerder + Programmeur![]()
kmoet het alleen nog even een maandje uithouden bij deze baan
ga solliciterenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek ook nieuw werk
Er zijn niet veel dingen vrij waar ik wil werken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:32 schreef capibar het volgende:
[..]
ga solliciteren![]()
okquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn niet veel dingen vrij waar ik wil werken.![]()
Waarmeequote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:46 schreef rockstah het volgende:
nog gefeliciteerd trouwensch roy
Ik wil eigenlijk bij de Makro werken hier in Delft, maar die hebben een vacature stop. Nu ga ik kijken of ze me willen bij Lukas Klamer in Den Boschquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:41 schreef capibar het volgende:
[..]
ok![]()
Thumbs up!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef pkwarts het volgende:
waarom doen we dit![]()
Nu weet ik weer wie je bent, jij was er ook op de fok 2 jaars meetingquote:Op zondag 28 maart 2004 22:17 schreef speknek het volgende:
(laatste vriendinpost)
woon je in delft? ben je nog naar de begravenis geweest? (of hoe noemen ze dat? bijzetting?)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil eigenlijk bij de Makro werken hier in Delft, maar die hebben een vacature stop. Nu ga ik kijken of ze me willen bij Lukas Klamer in Den Bosch
het systeembeheer gedeelte is ook niet veel, het programmeren welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:28 schreef capibar het volgende:
[..]
systeem beheerder lijkt me best relaxed.
volgens mij is dat zo'n baan waar je geen reet hoeft te doen, maar dat verschilt denk ik per soort bedrijf (bijv. basischool of groot kantoorgebouw)
ja oké, maar ik had het over systeembeheer in het algemeen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
het systeembeheer gedeelte is ook niet veel, het programmeren wel
zoek dan gewoon een plek waar je alleen systeembeheerder hoeft te zijn... beetje chillen, beetje fokken....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:33 schreef Tain het volgende:
ik ook eigenlijk wel, als ik zie wat de systeembeheerders bijv doen op het hoofdkantoor van ons in waddinxveen dan is dat eigenlijk te triest voor woorden dat ze dat met zijn 3'en doen, alleen maar omdat er altijd iemand aanwezig moet zijn als er mensen op het netwerk bezig zouden kunnen zijn. Enige moment dat ze het druk hebben is als er storing is en dat is misschien 1x in de 2 maanden denk ik
Ja. Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef capibar het volgende:
[..]
woon je in delft? ben je nog naar de begravenis geweest? (of hoe noemen ze dat? bijzetting?)
als ik in delft zou wonen zou ik heel veel schaaltjes gaan kopenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Nee.
je verjaardag natuurlijk! je bent het toch niet vergeten he?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarmee
beetje laat héquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
je verjaardag natuurlijk! je bent het toch niet vergeten he?![]()
beter te laat dan nooitquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
beetje laat hé
zeg, doe eens niet zo verwaandquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
zeg roy, toen je mod was he, heb je toen ooit overwogen mij te bannen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
als hij iemand wil bannen hoeft hij geen aanvraag in te dienen sjaak, hij bant iemand dan gewoon.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:28 schreef rockstah het volgende:
heb je daadwerkelijk een aanvraag ingedient? en me notes gegeven?
yeah right net alsof een mod kan bannen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:30 schreef capibar het volgende:
[..]
als hij iemand wil bannen hoeft hij geen aanvraag in te dienen sjaak, hij bant iemand dan gewoon.
ja tochquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
yeah right net alsof een mod kan bannen.
en dat alleen maar omdat wij geen sociaal leven hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:36 schreef rockstah het volgende:
maar goed laten we het even centraal houden, anders gaan ze weer zeiken dat het teveel rockstah/capibar is
Ja eventjes, ben overal en nergens geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:59 schreef speknek het volgende:
Ja klopt, jij zat dacht ik met g-spotter en stranger? binnen foebel te kijken.
dat kan toch nooitquote:rockstah zegt:
hadden een paar nerds een dubbele waterchiller op hun pc aangesloten en toen kwam de CPU op een temperatuur van -190 graden, en toen konden ze de CPU zo ver overclocken dat ze op een CPU snelheid van 5.25 GHz kwamen.
HIER LEES:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:47 schreef capibar het volgende:
ok, dit zei rockstah net:
[..]
dat kan toch nooit![]()
Iv'e seen things, Iv'e seen them with my eyes, I've seen things, theyr'e often in disguise....carrots,handbags,cheese ,toilets,russians,kuala lumpur...........
het zal welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:49 schreef rockstah het volgende:
[..]
HIER LEES:
http://www20.tomshardware.com/cpu/20031230/
Beeld helemaal weg of heb je nog een streep? Of een punt? Of wazige bende?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:31 schreef rockstah het volgende:
mijn tv heeft trouwens besloten er mee te kappen, het beeld is wart maar het geluid doet het wel.
dus ik zat net een film te kijken en toen viel het beeld uit, en toen heb ik geprobeerd de film te volgen door te luisteren. maar dat lukt niet echt.
ik denk dus dat de straten nat zijn omdat ik het ze niet heb verteld.
nu kan ik geen temptation island 3 meer kijken
niks, alleen zwart.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:12 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Beeld helemaal weg of heb je nog een streep? Of een punt? Of wazige bende?
heb je alle kabeltjes achterin al gechekt?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
niks, alleen zwart.
beeldbuis doodquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
niks, alleen zwart.
ik zou eerst nog even kijken of je hem kan makenquote:Op woensdag 31 maart 2004 05:50 schreef Tain het volgende:
[..]
beeldbuis dood![]()
dat wordt een nieuwe tv
Dat is een ideequote:Op woensdag 31 maart 2004 16:34 schreef pkwarts het volgende:
wellicht ga ik, omdat ik voor school geld moet ophalen voor peru, 24 uur lang gamen!en er zijn ook nog mensen dom genoeg om me te sponseren
beetje op de nint¤ndo 64 of de xbox
ik wou alleen even leuke linkjes toevoegenquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:
Capibar stop is met die klote spam onder je posts
Gelul. Beeldbuizen gaan niet dood.quote:Op woensdag 31 maart 2004 05:50 schreef Tain het volgende:
[..]
beeldbuis dood![]()
dat wordt een nieuwe tv
sorry printplaat wat beeldbuis aanstuurt danquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gelul. Beeldbuizen gaan niet dood.
Wel flauw, ik heb die meldingen uit gezet behalve als het een echte foutmelding isquote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef nlboy het volgende:
heb de 1 april grap gevonden!
hahaha, als je een bericht verstuurt dan geeft ie steeds een andere foutmelding.
DAT MEEN JE NIET??????????!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 17:38 schreef nlboy het volgende:
heb de 1 april grap gevonden!
hahaha, als je een bericht verstuurt dan geeft ie steeds een andere foutmelding.
(Code 61: Het Forum is succesvol van de server verwijderd!)
ja, voor 1 april is het leuke grap.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel flauw, ik heb die meldingen uit gezet behalve als het een echte foutmelding is
het is een kutgrapquote:Op donderdag 1 april 2004 17:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
ja, voor 1 april is het leuke grap.
jupquote:Op donderdag 1 april 2004 17:57 schreef capibar het volgende:
waar is gieling eigenlijk gebleven
heb ik hem weggejaagd ofzo?
leer eens om normaal in te loggenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:13 schreef Tain het volgende:
![]()
Als het echt zijn vriendin is, dan mag ik hem toch zeker complimenterenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:16 schreef capibar het volgende:
[..]
leer eens om normaal in te loggen![]()
en waarom heeft je vriendin haarzelf in ondergoed als avatar.... is dat niet een beetje raar?
natuurlijk is dat zijn vriendin..... kom jij nooit in B&Hquote:Op donderdag 1 april 2004 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het echt zijn vriendin is, dan mag ik hem toch zeker complimenteren
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het echt zijn vriendin is, dan mag ik hem toch zeker complimenteren
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:26 schreef Tain het volgende:
uhm ja dat is mijn vriendin en ik vergeet altijd dat mijn vriendin ook inlogd en dat er een te handig vak onder aan het topic komt te staan om een bericht te plaatsen
quote:waarom heeft je vriendin haarzelf in ondergoed als avatar.... is dat niet een beetje raar?
Nope. B&H is het grootste kut forum van heel FOK! Misschien nog wel erger dan R&P... Nou ja, bijna danquote:Op donderdag 1 april 2004 19:21 schreef capibar het volgende:
[..]
natuurlijk is dat zijn vriendin..... kom jij nooit in B&H
Vind ze leuk denk ik, maar vind je het heel erg dan?quote:Op donderdag 1 april 2004 19:27 schreef capibar het volgende:
wat ben jij nou voorn vent? je vind het niet eens leuk om naar tieten te kijkenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. B&H is het grootste kut forum van heel FOK! Misschien nog wel erger dan R&P... Nou ja, bijna dan
ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 19:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind ze leuk denk ik, maar vind je het heel erg dan?
Ik kijk liever naar echte tieten dan naar plaatjes op een forum.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:29 schreef capibar het volgende:
[..]
wat ben jij nou voorn vent? je vind het niet eens leuk om naar tieten te kijken![]()
1-0quote:Op donderdag 1 april 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar echte tieten dan naar plaatjes op een forum.
hoiquote:Op donderdag 1 april 2004 21:53 schreef Guusie het volgende:
hoiwe hebben een nieuwe auto
! verder alles goed hier?
Bedoel je niet de best verkochte?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:23 schreef capibar het volgende:
op de radio zeiden ze net dat the sims de beste pc game ooit is
Zou kunnen inderdaad. Trouwens... Iemand de TMF Awards nominaties gezien voor beste game 2003?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Bedoel je niet de best verkochte?
nee, ze zeiden echt "de beste pc game ooit"quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Trouwens... Iemand de TMF Awards nominaties gezien voor beste game 2003?
NFS:U
Fifa 04
Sims
TMF
Zijn wel de meest verkochte titels afgelopen jaarquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:37 schreef speknek het volgende:
TMF Awards, brought to you by EA Games. Challenge Everything.
jammer dat de echt goede spellen niet gewaardeert wordenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn wel de meest verkochte titels afgelopen jaarMainstream gamers zijn tegenwoordig het belangrijkst geworden...
Daarom ben ik blij dat GAM er is. De *meeste* users hier weten goede games wel te waarderen, ondanks soms fanboy gedragquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:52 schreef capibar het volgende:
[..]
jammer dat de echt goede spellen niet gewaardeert worden
Dan nog is het te toevallig dat het alledrie EA games zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn wel de meest verkochte titels afgelopen jaarMainstream gamers zijn tegenwoordig het belangrijkst geworden...
inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat GAM er is. De *meeste* users hier weten goede games wel te waarderen, ondanks soms fanboy gedrag
het tintelt zeker heel erg, dat had ik ook toen mijn gips eraf ging.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:56 schreef pkwarts het volgende:
hehe! mijn gips is eraf na 3 weken
voelt raar
ik heb laatst BMX XXX gekocht...quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat GAM er is. De *meeste* users hier weten goede games wel te waarderen, ondanks soms fanboy gedrag
quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik heb laatst BMX XXX gekocht...
EA zelf zegt best verkochte.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als ik op vakantie benquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:03 schreef mordradead het volgende:
Daar ben ik weer, na ongeveer een week pauze. Het heeft me goed gedaan zouden jullie ook eens moeten doen.
Ik doe dat ook als ik op vakantie benquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als ik op vakantie ben
loopt ze de zaterdag en zondagochtend krant van de telegraafquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:42 schreef Tain het volgende:
stom werk van mijn vriendin weer. Ze moet vandaag en morgen werken
is het morgen dan koopzondag ofzo, ik ga morgen niet vroeg op staan ik ben van plan lekker uit te slapen (helaas zit ik in schoolritme dus ik mag blij zijn met een uurjte of 10)quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:56 schreef Tain het volgende:
nee bij de v&d, dus gewoon een normale werkdag en 9 van de 10x val ik ook niet meer in slaap als ik eenmaal wakker ben
6 uur en ik heb er al moeite mee om op 7 uur op te staan. Mijn dagelijkse ritueel is dan ook (als ik om 8 uur moet beginnen op school) de wekker gaat om 7 uur, doorslapen,quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:05 schreef Tain het volgende:
helaas wel en 10 uur zou prima uitslapen zijn als je normaal ongeveer 6 uur op staat zoals ik
.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:42 schreef speknek het volgende:
(geen idee of ie oud is)
Videogame lookalikes.
[afbeelding]..
metal gear komt volgens mij uit 1987, en toen zag sean er ookal zo ongeveer uit (indiana jones enzo)quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is dat plaatje niet uit Solid, maar uit één van de eerste 2 delen? Ziet er nl erg pixelig uit. En toen was Sean Connery nog niet zo, want die games zijn ooouuuuuddddDus Sean is gaan lijken op Big Boss
ik morgen en over morgen ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:32 schreef mordradead het volgende:
nou en, lekker vrijdag vrij
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef rockstah het volgende:
zitten jullie er ook al aan te denken een magicmushroomlamp te kopen?
<--- lame
quote:HAND MADE IN AMERICA BY AMERICANS
KEEP AMERICA WORKING!
nu pasquote:Op woensdag 7 april 2004 11:15 schreef rockstah het volgende:
pff.. ik wou dat ik vrij had...
*naar school gaat*
ik denk dat ze op school/werk zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie...
Gieling...
Khadgar...
Waar zijn jullie
Je can me altijd op msn vinden cuntje van mequote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie...
Gieling...
Khadgar...
Waar zijn jullie
dat staat ook op de FP, sjaakquote:Op woensdag 7 april 2004 15:45 schreef nlboy het volgende:
---Chirurgen die gamen blijken beter te opereren---
Uit onderzoek is gebleken dat chirurgen die veel videogames spelen, beter zijn in de zogeheten laparoscopische operaties. Deze operaties, ook wel bekend als kijkoperaties, worden uitgevoerd middels een op afstand bestuurbare camera die bij de patient naar binnen wordt gebracht. Het blijkt dat de gamende chirurgen significant minder fouten maken en tevens sneller hun werk verrichtten, dan hun niet gamende collega's:
Chirurgen die minstens drie uur per week op de Nintendo of de Playstation spelen maken bij laparoscopische operaties, buikoperaties die worden uitgevoerd met behulp van een videocameraatje en met joysticks bediende instrumenten, 37 procent minder fouten dan hun collega's die geen videogames spelen. Bovendien opereren ze sneller, zo blijkt.
De oorzaak van het beter kunnen opereren komt doordat gamen een goede uitwerking heeft op je oog-handcoördinatie, moteriek en reactievermogen. Voor de verandering wijst dit onderzoek dus eens op de positieve effecten van gamen. In plaats van dat de gamers beter worden in het beeindigen van mensenlevens doordat ze precies weten hoe geweren functioneren, worden ze beter in het redden van mensenlevens. Dat compenseert elkaar toch mooi?
Bron: nu.nl & gamer.nl
ik weet hetquote:Op woensdag 7 april 2004 21:29 schreef Tain het volgende:
*gaapt*
tis hier ook saai zeg
Fok is voor mij echt een aflopende zaak... Geen leuke topics meer in gam, jou niet meer om uit te schelden, niks meer... En de crewrellen worden ook steeds erger/kinderachtiger. Gewoon niet leuk meer.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lexie...
Gieling...
Khadgar...
Waar zijn jullie
*ril*quote:Op woensdag 7 april 2004 23:35 schreef rockstah het volgende:
your time has come khadgar... het is tijd voor je om...
een leven te zoeken....
en het komt allemaal door mij....quote:Op woensdag 7 april 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het KhadgarTis ongelooflijk.
ik weet heus wel dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 7 april 2004 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zeg ik niet![]()
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 7 april 2004 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heett KhadgarTis ongelooflijk.
jij bent ook de schuldige ja!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:04 schreef rockstah het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
kom je er wel? kom je er wel.....?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, tis gewoon zo dat ik het hele forum gebeuren minder vind tegenwoordig, en met mij meerdere. Het is een tijd terug een overkill geweest, en daarom ben ik ook gestopt met modden. Heb/had er geen zin meer in.
Ik heb wel eens lopen zeuren/zeiken/etc op jou, maar dat is omdat je gewoon een kleine makkelijke zondebok bentEn je *soms* met Rockstah van die MSN topics houdt. Als je dat afleert kom je er wel m'n jong
Ja joh! Hoe was je eerste zaadlozingquote:Op donderdag 8 april 2004 00:06 schreef capibar het volgende:
[..]
kom je er wel? kom je er wel.....?
ik ben er allang gekomen![]()
![]()
![]()
You tell him son.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:05 schreef capibar het volgende:
[..]
jij bent ook de schuldige ja!!!!
DE HELE SLOWCHAT IS NAAR DE TERING!!!!!
![]()
![]()
![]()
wat betreft de eerste quote *bekijk de edit*quote:Op donderdag 8 april 2004 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh! Hoe was je eerste zaadlozing
[..]
You tell him son.
dit is gewoon een beetje een rustig forum....quote:Op donderdag 8 april 2004 00:14 schreef rockstah het volgende:
oy! het is jullie schuld, als jullie allemaal weggaan gaat dit forum toch ook nergens heen!
het is niet dat nu roy en die andere gast weggaan dat het hele forum ineens leegstroomtquote:Op donderdag 8 april 2004 00:19 schreef rockstah het volgende:
ik heb het dus over het forum in het algemeen, dus ook onzin en al die fora waar ik nooit kom.
ik heb teveel vrije tijd...quote:Op donderdag 8 april 2004 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Ik ga niet weg ofzoIk ben gewoon wat minder nadrukkelijk aanwezig dan vroeger.
*KUCH*quote:Op donderdag 8 april 2004 00:24 schreef rockstah het volgende:
het lijkt er wel op, roy is niet de enige die weggegaan is de afgelopen tijd
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Ik ga niet weg ofzoIk ben gewoon wat minder nadrukkelijk aanwezig dan vroeger.
gieling is ook ineens verdwenenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:24 schreef rockstah het volgende:
het lijkt er wel op, roy is niet de enige die weggegaan is de afgelopen tijd
de BOM???quote:Op donderdag 8 april 2004 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dont fuck with GielingGieling is de BOM!
OFFICIEEL jaquote:Op donderdag 8 april 2004 00:32 schreef rockstah het volgende:
wist je trouwens dat capibar officieel een kloon van mij is?
fok is niet je leven...quote:Op donderdag 8 april 2004 00:33 schreef capibar het volgende:
[..]
OFFICIEEL ja
maar ik had geen account bij mijn provider
en bij fok gaan ze dan weer zeiken, terwijl ze IPV je email ook gewoon je IP kunnen achterhalen.
EN ROCKSTAH; ZONDER MIJ HAD JE FOK NOOIT GEKENT![]()
dat verklaart alles.... de laatste keer dat ik iemand "dat is helemaal de bom" had horen zeggen was 3 juni 1996.....quote:Op donderdag 8 april 2004 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
80's. Can't blame me.
wie zegt dat?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
fok is niet je leven...
geen zin in.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:43 schreef rockstah het volgende:
ik heb een idee, laten we het record stil zijn in het slowchattopic verbreken, het vorige was geloof ik 5 dagen ofzo.
ik kan nog altijd mod worden....quote:Op donderdag 8 april 2004 07:38 schreef Tain het volgende:
Capibar en Rockstah moeten jullie niet is een keer naar het riag? vanwege jullie fokverslaving tot in de late uren?
wauw, een mok die van kleur verandertquote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ps2] Nog een Forbidden Siren prijsvraag!
Prijsvraag crosspost
maak een foto van je wcquote:Op donderdag 8 april 2004 17:21 schreef Floddertje het volgende:
wel vet maar waar moet ik nou een foto van maken.............oow horror, daar loop ik wel ff voor naar mijn kamer
ik zat weer eens op de account van mijn zusquote:Op donderdag 8 april 2004 17:51 schreef capibar het volgende:
[..]
maak een foto van je wc![]()
ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zat weer eens op de account van mijn zus,
nee, de wc hier is best wel schoon mijn moeder ruimt de "openbare" ruimtes wel goed op en maakt die wel schoon, mijn kamer daarentegenmaarja vandaag ga ik ff internet eindelijk goed aansluiten (splitten bij isra punt ipv gewoon bij tel aansluiting), een netwerkje aanleggen, kabel door het hele huis aanleggen en mijn kamer opruimen o ja ook nog de hobby (staan 2 pc's en allemaal boeken) kamer opruimen hmmmm ik heb dit weekend wel nodig zie ik al dat wordt geen school
wat ja? (ziet dat capibar een nieuw icoontje heeft ontdekt)quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ja.![]()
ik begrijp er geen reet van.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat ja? (ziet dat capibar een nieuw icoontje heeft ontdekt)
moet je een keer van de drugs afblijvenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:21 schreef capibar het volgende:
[..]
ik begrijp er geen reet van.
nee, ik moet eerder naar bed gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:32 schreef Tain het volgende:
[..]
moet je een keer van de drugs afblijven
zelfde effectquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:34 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik moet eerder naar bed gaan.
kom, we gaan het over games hebben.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
zelfde effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |