owkee...................quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:15 schreef Mas het volgende:
TimmyAsd, dat heb ik dus de afgelopen twee jaar gedaan. Maar daar voel ik me dan ook een beetje schuldig over, en als ik dan zo'n goede titel al een paar keer gespeeld heb op een iets minder legale server, wil ik dan ook eindelijk het echte spel kopen.
Je weet wel wat al die crackers in hun .nfo's zetten: if you like it, buy it. Anders slachten we de spreekwoordelijke gans met gouden eieren, als het ware. Maar laten we dit topic niet in een warez vs kopen topic laten afdwalen, of iig niet totdat ik weet waar ik straks Vietnam kopen ga...![]()
Ja, dat is denk ik de beste optie... in Maastricht is het allemaal echt niet veel.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:20 schreef Deevay het volgende:
Als je in Maastricht zit, is misschien een ritje Heerlen-Mediamarkt ook wel eens leuk
Paradigit kan Call Of Duty bestellen voor 29 euro!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:28 schreef polopolo het volgende:
paradigit heeft geen games
Standaard tien euro goedkoper.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:23 schreef Mas het volgende:
Is de mediamarkt zo goed dan? Ik zit niet zo in de spellen-koop scene...
Nou, zo duur is die in de Bijlmer ook weer niet hoor... het verschilt gewoon erg per product.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Standaard tien euro goedkoper.
edit- oh wacht, da's in Utrecht en MM mogen zelf hun prijs bepalen. Ik weet dat die in Bijlmer bijvoorbeeld weer heel duur is. Geen idee hoe het in Heerlen is.
ehhh anders open je een topic?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:21 schreef Roi het volgende:
Is er in Rosendaal nog een game shop ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |