heb ik gister al getjekt....wordt mijn topic dan ook al gezien als een 'op-som-topic'?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:43 schreef Mister_T het volgende:
FAQ
Shooters vind ik niet veel aan...saai eigenlijk (behalve op UT na)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:56 schreef nlboy het volgende:
counterstrike?
ach dat dacht ik ook, tot ik red faction kreeg , nu wil ik nie anders dan shooter"s:-)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:59 schreef Famas het volgende:
[..]
Shooters vind ik niet veel aan...saai eigenlijk (behalve op UT na)
die doet et ook prima op zijn systeem ( deed et zellfs op mijn celleron 400 )quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:01 schreef Frollo het volgende:
Starcraft inderdaad. Ik ben het wéér eens aan het spelen momenteel, het blijft gewoon altijd leuk.
En heel misschien dat Warcraft III het ook wel doet op TS zijn systeem.
starcraft ziet er euh...oud uit..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:01 schreef Frollo het volgende:
Starcraft inderdaad. Ik ben het wéér eens aan het spelen momenteel, het blijft gewoon altijd leuk.
En heel misschien dat Warcraft III het ook wel doet op TS zijn systeem.
Tja, zo'n reactie kun je verwachten van een C&C liefhebber. Over het algemeen is iemand óf Westwood-fan (C&C, Red Alert), óf Blizzard-fan (Warcraft, Starcraft). Het schijnt niet samen te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:14 schreef Famas het volgende:
[..]
starcraft ziet er euh...oud uit..
Warcraft is mwa mwa...ooit gehad ja...was wel leuk
idd en ook erg verslavend of everquest speel deze spellen al jaren of half lifequote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:56 schreef nlboy het volgende:
counterstrike?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |