crewleden worden toch sowieso uitgesloten?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:25 schreef MrSubtle het volgende:
Doe vooral zelf ook mee hoor Daggla. Ik laat iemand anders wel de winnaar kiezen
Blijkbaar niet dus,quote:Op donderdag 8 april 2004 14:34 schreef capibar het volgende:
[..]
crewleden worden toch sowieso uitgesloten?
ik weet nu dus al wie die mok wintquote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus,.
Ikke!!!!!!!!! Ben ook lekker crewquote:Op donderdag 8 april 2004 14:57 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet nu dus al wie die mok wint![]()
Crew mag bij deze miniprijsvraagjes meedoen vanaf het begin al, maar er heeft er nog nooit een wat gewonnen (ook toevallig overigens maar goed). Als het een keer wel zo is heeft Daggla geluk, maar dan moet ie wel goed z'n best doen met die fotoquote:Op donderdag 8 april 2004 14:57 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet nu dus al wie die mok wint![]()
jullie kijken dus niet naar de naam?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Crew mag bij deze miniprijsvraagjes meedoen vanaf het begin al, maar er heeft er nog nooit een wat gewonnen (ook toevallig overigens maar goed). Als het een keer wel zo is heeft Daggla geluk, maar dan moet ie wel goed z'n best doen met die foto
Als ik al mee zou doen, dan zou iemand anders de jury zijn natuurlijk..quote:Op donderdag 8 april 2004 16:53 schreef capibar het volgende:
[..]
jullie kijken dus niet naar de naam?
ja, natuurlijk zou iemand anders de jury zijn, maar ik vroeg me af of jullie naar de inzendigen kijken, en daar de mooiste uitzoeken, en dan de naam daarbij zoeken.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik al mee zou doen, dan zou iemand anders de jury zijn natuurlijk..
Zonder naam, wel zo eerlijk...
Als ik eerlijk ben ken ik de meeste namen niet eensquote:Op donderdag 8 april 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, natuurlijk zou iemand anders de jury zijn, maar ik vroeg me af of jullie naar de inzendigen kijken, en daar de mooiste uitzoeken, en dan de naam daarbij zoeken.
Meestal staat de naam meteen onder het plaatje bij het mailtje.. Overigens interesseert de naam mij bitter weinig, ik vind jullie allemaal lieV en jullie maken allemaal even veel kans,quote:Op donderdag 8 april 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, natuurlijk zou iemand anders de jury zijn, maar ik vroeg me af of jullie naar de inzendigen kijken, en daar de mooiste uitzoeken, en dan de naam daarbij zoeken.
Als jij nou nog niet gaat winnen....quote:Op donderdag 8 april 2004 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Fotoboek opstuurt*
ach ja, die goeie ouwe tijd (shit batterijen waren gisteren alweer op, zodirect ff 2 uit de lader voor discman en de rest laadt dan nog op voor cam.) bedankt waar hij foto van gaat makenquote:Op donderdag 8 april 2004 18:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid: ik kijk gewoon naar de plaatjes en kies daar de leukste uit. Namen boeien me niet iig. Laatst heb ik zelfs gedobbeld en een andere keer heb ik een mIRC-scriptje gebruikt dat een willekeurig getal uitpoepte
Nee, geen fotoshop en zo.quote:Op maandag 12 april 2004 13:28 schreef pkwarts het volgende:
mag de foto bewerkt zijn?
Gebrek aan creativiteit is niet onze schuld..quote:Op maandag 12 april 2004 14:30 schreef pkwarts het volgende:
en als ik je nou vertel dat ik een heeeeeeeeeleeeeeeee uitgebreide camera heb
maar dan pas ik, aangezien ik niks te fotograferen kan bedenken wat met horror te maken heeft. ja mijn pasfoto.
oh, dan heb ik nog wel wat leuke foto's, ik hoef niet mee te doen met die wedstrijd, maar misschien zet ik ze hier vanavond wel neer...quote:Op maandag 12 april 2004 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gebrek aan creativiteit is niet onze schuld..
Iets als een lange sluitertijd kan al behoorlijk vage dingen opleveren,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |