Nietus!quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:53 schreef Tuana het volgende:
Doet me denken aan een soort van "welles nietes" spelletje...
Jij moet leren spellen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nietus!
En Aaah: je discrimineerd niet, je beledigd wel mensen.
Heb je nog leuke gadgets gezien?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Daar ben ik weer. Na een vermoeiende dag op CeBIT. Het verslag verschijnt morgen op DIG.
Ja, bijvoorbeeld een hele rits GPS navigatiesystemen. Ook waren heel opmerkelijk de dual Itanium en quad Opeteron moerderborden aanwezig.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je nog leuke gadgets gezien?
Juist, maar ik bedoel echt gadgets, je weet wel, van die draagbare handige niksnut-apparaten?!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld een hele rits GPS navigatiesystemen. Ook waren heel opmerkelijk de dual Itanium en quad Opeteron moerderborden aanwezig.![]()
Maar ik zal niet te veel verklappen.
Nee niet echt. Alleen een brander in een soort printer waar je de CD kunt branden en tegelijkertijd kunt labelen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juist, maar ik bedoel echt gadgets, je weet wel, van die draagbare handige niksnut-apparaten?!
Nog wat op de kop getikt, hoeven zij het niet meer naar huis te sjouwen?!quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee niet echt. Alleen een brander in een soort printer waar je de CD kunt branden en tegelijkertijd kunt labelen.meer naast de gebruikelijke PDA combinaties was er niets echt bijzonders. Maar goed, het was ook de laatste dag van CeBIT.
Nee helaas. Alleen een paar keykoorden en een gratis tas met reclame meegenomen. Echter wel van ATi.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog wat op de kop getikt, hoeven zij het niet meer naar huis te sjouwen?!
Toch niet die Yamaha Ta2-meuk?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee niet echt. Alleen een brander in een soort printer waar je de CD kunt branden en tegelijkertijd kunt labelen.meer naast de gebruikelijke PDA combinaties was er niets echt bijzonders. Maar goed, het was ook de laatste dag van CeBIT.
Ach die leuke ASUS laptop van geborsteld staal leek me wel wat. Verder waren de telefoontjes van SonyEricsson ook 'wel aardig'.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
nieuws.nlquote:Oud-staatssecretaris De Vries favoriet voor hoge functie EU 24-03-2004
Oud-staatssecretaris Gijs de Vries (VVD) is favoriet voor een hoge functie bij de Europese Unie. Het gaat om de functie van Europees coördinator van de bestrijding van terrorisme. Dat meldt de NOS woensdagavond op basis van bronnen in Brussel. De Vries komt met name in aanmerking vanwege zijn dossierkennis en talenkennis. De coördinator zal de Europese terreurbestrijding gaan stroomlijnen.
Tussen 1984 en 1998 was De Vries lid van het Europees Parlement voor de VVD. Sinds 1994 was hij fractieleider. De politicus was staatssecretaris van Binnenlandse Zaken in het tweede kabinet Kok.
Donderdag komen in Brussel de regeringsleiders van de EU-lidstaten bijeen. Naar verwachting zal dan een besluit genomen worden over het instellen van een Europese coördinator voor terrorismebestrijding. Er zouden naast De Vries nog wel andere kandidaten zijn, maar de VVD staat volgens ingewijden boven aan de 'short list'.
[Copyright 2004, Novum]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:49 schreef sjun het volgende:
[..]
Ach die leuke ASUS laptop van geborsteld staal leek me wel wat. Verder waren de telefoontjes van SonyEricsson ook 'wel aardig'.
gedeeltelijk, maar je kunt het verleden niet als garantie voor de toekomst nemen. Overigens nogal kort door de bocht aangaande de aivd, ook Cliteur is daar te gemakkelijk in.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hermans heeft van de rechter gelijk gekregen, toch pleegden de katholieken geen moordaanslagen en ze werden geen vijanden van dit land. Dit is de Nederlandse samenleving en hierin moeten de nieuwe Nederlanders, of ze nou in Allah geloven dan wel in het niets, geïntegreerd worden.
...
En toch schrijft de AIVD over de invloed van de opiniemakers, dat zij een gunstig klimaat scheppen voor de jihad.
--------------
Afshin Ellian heeft voor de volle 100% gelijk
Dat weet ik niet. Zou dé Cliteur nu zomaar stoppen met zijn strijd tegen de tegenstanders en gevaren van zijn ideologie. Dat is moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
gedeeltelijk, maar je kunt het verleden niet als garantie voor de toekomst nemen. Overigens nogal kort door de bocht aangaande de aivd, ook Cliteur is daar te gemakkelijk in.
Wat suggereer je dan? Dat hij weggepest is of bedreigd?quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou dé Cliteur nu zomaar stoppen met zijn strijd tegen de tegenstanders en gevaren van zijn ideologie. Dat is moeilijk te geloven.
Hij voelt zich gedemoniseerd. Dat zegt helaas genoeg deze tijd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat suggereer je dan? Dat hij weggepest is of bedreigd?
En daar heeft hij gelijk in, de schreeuwers roepen nl. al gauw dat hij racistisch is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hij voelt zich gedemoniseerd. Dat zegt helaas genoeg deze tijd.
Die gast rulezquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
"De katholieken! Dat is het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk! Maar díe naaien er op los! Die planten zich voort! Als konijnen, ratten, vlooien, luizen. Die emigreren niet! (...)Nederland is overbevolkt! (....)De katholieken zijn de vijanden van dit land, altijd geweest." Dat schrijft W.F. Hermans in zijn boek "Ik heb altijd gelijk"
Hermans heeft van de rechter gelijk gekregen, toch pleegden de katholieken geen moordaanslagen en ze werden geen vijanden van dit land. Dit is de Nederlandse samenleving en hierin moeten de nieuwe Nederlanders, of ze nou in Allah geloven dan wel in het niets, geïntegreerd worden.
Het oproepen tot geweld, het aanzetten tot haat, vormen de grenzen van onze vrijheid. De jihadisten, salafisten, kortom de islamisten zijn de vijanden van een vrije samenleving. En toch schrijft de AIVD over de invloed van de opiniemakers, dat zij een gunstig klimaat scheppen voor de jihad.
Weet u het nog: de affaire rond de schrijver Salman Rushdie, over wie Ayatollah Khomeini een fatwa inhoudende de doodstraf had uitgesproken. Wereldwijd werden aanslagen gepleegd op de vertalers en de uitgevers van Rushdie's boek. Tot op heden heeft Engeland miljoenen uitgegeven om Rushdie te beschermen. Ter herinnering: er waren moslims die dit boek als alibi hebben gebruikt om zich bij een terroristische groep aan te sluiten. Maar MI5, de geheime dienst van Engeland, ziet het nog altijd als haar plicht om Rushdie te beschermen en de vijanden van Rushdie als de vijanden van Engeland te beschouwen. Vrijheid is ononderhandelbaar en de gewapende jihad is een vorm van georganiseerde criminaliteit. Niet de vrijheid maar de criminaliteit moet worden gewaarschuwd.
De conclusie luidt: Paul Cliteur moet blijven schrijven en de jihadisten moeten worden gestopt. Desalniettemin ben ik blij dat Rushdie geen Nederlander is, want dan zou hij wellicht omwille van de veiligheid met goedkeuring van de minister van binnenlandse zaken, de AIVD en sommige columnisten, al lang uitgeleverd zijn aan de baardmannen. Als denker word je soms knotsgek en moe van de tirannieke neigingen van de Hollandse bazaar der meningen.
--------------
Afshin Ellian heeft voor de volle 100% gelijk
Ik ook.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:51 schreef pberends het volgende:
Ik ga onder de wol trouwens![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |