Silmarwen is gewoon top!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Normaal gesproken doen we dat niet hoor.
je klinkt nu overigens als een kloon van Aaah!
Heb je het account silmarwen gehackt?
Heeft hij ook opgeroepen tot de uitroeiing van het 'homovirus'? Of heeft hij alleen gezegd dat hij homo's een ziekte vindt en dat hij ze niet in het islamitisch geloof wil hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:38 schreef Silmarwen het volgende:
Homoseksualiteit blijft niet beperkt tot de mensen die deze ziekte hebben maar kan zich verspreiden.
Dat zeggen zet niet aan tot haat. Wat doen we met ziektes? Uitroeien goedzo. Dat is wel degelijk tot haat aanzetten. Of sorry mogen we het griepvirus nu niet meer aanvallen in poging tot gelijke rechten van elk organisme ofzo?
Hij heeft juist gezegd dat geweld tegen homo's uit den boze is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Heeft hij ook opgeroepen tot de uitroeiing van het 'homovirus'?
Dat is hetzelfde als eerst een moord plegen en dan verklaren dat je niet mag moorden. De uitspraak was al gedaan en dient dan ook veroordeeld te worden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij heeft juist gezegd dat geweld tegen homo's uit den boze is.
Bron: http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1018241767757.html
Daarom is het te makkelijk om de schuld bij de vrijheid van godsdienst te leggen. Het zou mij benieuwen of die het wel tot een veroordeling was gekomen zonder dat grondrecht.
Moet je niet een maagd gebruiken.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:48 schreef pberends het volgende:
Silmarwen moet gewoon een keer door 3 negers genomen worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, hij heeft zelfs gezegd dat geweld tegen homo's uit den boze is. De homogemeenschap ondervindt dus geen kwalijke gevolgen door de uitspraken van de imam. In dit geval is het dan dus terecht dat de vrijheid van meningsuiting/vrijheid van godsdienst boven het verbod op discriminatie gaat.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij heeft juist gezegd dat geweld tegen homo's uit den boze is.
Bron: http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1018241767757.html
Daarom is het te makkelijk om de schuld bij de vrijheid van godsdienst te leggen. Het zou mij benieuwen of die het wel tot een veroordeling was gekomen zonder dat grondrecht.
LOLquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, lekker is dat. Homo's mogen dus als ziekte worden beschouwd, zolang je maar niet aanzet tot geweld. Namens de Aaahikwordgek-leer verklaar ik dat moslims vieze stinkende minderwaardige varkens zijn, maar ik roep op om ze in vrede te laten leven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Kijk, hij heeft zelfs gezegd dat geweld tegen homo's uit den boze is. De homogemeenschap ondervindt dus geen kwalijke gevolgen door de uitspraken van de imam. In dit geval is het dan dus terecht dat de vrijheid van meningsuiting/vrijheid van godsdienst boven het verbod op discriminatie gaat.
Overigens vind ik niet dat de vrijheid van godsdienst uit de grondwet hoeft. In de praktijk zal het geen verschil maken, dus dan maakt het ook niet uit.
Dus ik mag zeggen dat ik Moslims walgelijk vind. De gemeenschap ondervindt er immers geen problemen van toch. Mijn mening. (nee dat vind ik niet echt is een voorbeeld) Maar nee nee dat mag niet. Dan discrimineer je en wordt je wel veroordeeld. Is een geloof meer waard dan iemands geaardheid?quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Kijk, hij heeft zelfs gezegd dat geweld tegen homo's uit den boze is. De homogemeenschap ondervindt dus geen kwalijke gevolgen door de uitspraken van de imam. In dit geval is het dan dus terecht dat de vrijheid van meningsuiting/vrijheid van godsdienst boven het verbod op discriminatie gaat.
Overigens vind ik niet dat de vrijheid van godsdienst uit de grondwet hoeft. In de praktijk zal het geen verschil maken, dus dan maakt het ook niet uit.
Ik ben oprecht trots op je vandaag.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:55 schreef Silmarwen het volgende:
Dus ik mag zeggen dat ik Moslims walgelijk vind. De gemeenschap ondervindt er immers geen problemen van toch. Mijn mening. (nee dat vind ik niet echt is een voorbeeld) Maar nee nee dat mag niet. Dan discrimineer je en wordt je wel veroordeeld. Is een geloof meer waard dan iemands geaardheid?
Reformatorisch Dagbladquote:Kok in beeld voor Europese functie
DEN HAAG (ANP) - Oud-premier Kok is
volgens ingewijden kandidaat voor het
voorzitterschap van een Europese
werkgroep die het zogeheten
Lissabon-proces moet evalueren.
De werkgroep moet bekijken hoe het
staat met de afspraken die in het
jaar 2000 tijdens de EU-top in Lissabon
zijn gemaakt om van de
Europese economie de concurrerendste
ter wereld te maken.
Kok zat vorig jaar al een EU-werkgroep
voor die advies heeft uitgebracht
over het verbeteren van de Europese
werkgelegenheid.
Overigens maakt Nederland ook grote
kans op een andere Europese functie, die
van coördinator veiligheidsbeleid.
Hiervoor is oud-staatssecretaris G.
de Vries (VVD) in beeld
Natuurlijk, maar om dan zo ungenuanceerd van alles en nog wat erbij slepen, komt niet positief over.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:53 schreef Silmarwen het volgende:
Ik mag het toch wel eens eens zijn met een niet linkse user?
Dan krijg je een uitnodiging van de club van 10 miljoen.quote:MAar goed. Hij heeft niet opgeroepen tot nee. Maar als ik zeg dat ik alle heterosexuelen ziek vind en dat ze een bedrijging voor onze samenleving zijn omdat ze zich teveel voortplanten en ik zeg dit vanuit mijn hartje ipv mijn geloof. Wat gebeurt er dan?
Het kan ook naief zijn om te denken dat je met de juiste maatregelen de wereld wel zou kunnen maken zoals het zou moeten zijn.quote:Jullie moeten af en toe niet ens zo naief doen. (bepaal zelf maar of je onder jullie valt of niet) De wereld is niet zoals hij zou moeten zijn.
Het is geen positieve uitspraak, dat ben ik met je eens.quote:En ik was behoorlijk gekwetst om te horen dat ik een ziekte met me mee draag. Ook al staat het in het geloof. Fijn het is geen feit. Ik ben van mening dat iedereen mag geloven wat hij wilt. Hij mag denken dat homo's ziek zijn, hij mag denken dat alle allochtonen gestoord zijn, maar hij mag het niet zeggen omdat je mensen kwetst.
Zelfs als er bewijs is dat God bestaat, dan nog moet het niet bevoordeelt worden.quote:Voor de laatste maal, geloof is geloof tot bewezen dat het een feit is. Mensen moeten dat dus niet als regel nemen. En ik geloof zelf ook.
Alleen sil heeft niet inhoudelijk hierop gereageerd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zit nogal een verschil tussen walgelijk en ziekte.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dus ik mag zeggen dat ik Moslims walgelijk vind.
Komt omdat het geen inhoud heeft om op te reageren.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen sil heeft niet inhoudelijk hierop gereageerd.
walgelijk misselijk ventje, wat denk jij wel niet. "ongenuanceerd" is jouw waarde-oordeel, niet de waarheid. Typisch pvda-gedrag, altijd de morele en ethische overwinning claimen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:59 schreef Sidekick het volgende:
Natuurlijk, maar om dan zo ungenuanceerd van alles en nog wat erbij slepen, komt niet positief over.
Hehe, de ware aard komt boven. Gooi het er maar uit.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
walgelijk misselijk ventje
Het is natuurlijk subjectief, ik beweer ook nergens dat het een feit is ofzo. Typisch LPF-gedrag om in de slachtofferrol te kruipen en anderen woorden in de mond leggen.quote:, wat denk jij wel niet. "ongenuanceerd" is jouw waarde-oordeel, niet de waarheid. Typisch pvda-gedrag, altijd de morele en ethische overwinning claimen.
Homo's ondervinden geen negatieve gevolgen van het feit dat ze voor ziek worden uitgemaakt?quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:05 schreef UnderWorld_ het volgende:
Discriminatie is als iemand negatieve gevolgen ondervindt van uitspraken, handelingen, etc. door iemand anders. Dat is dus niet het geval.
Ik haal er niets bij. Wat haal ik erbij behalve en bron met feiten. Ik hoef niet altijd jou mening te delen Sidekick. Ik heb zelf ook een mening. En die verschilt weleens ja. Bovendien kan een ingenuanceerde mening wel eens een stuk duidelijker zijn dan oeverloos om de feiten heen ouwenhoeren.quote:Natuurlijk, maar om dan zo ungenuanceerd van alles en nog wat erbij slepen, komt niet positief over.
JA... En daar heb ik wat aan?quote:Dan krijg je een uitnodiging van de club van 10 miljoen.
Ik zeg niet dat ik de wereld kan maken zoals ik wil dat hij is. Ik zeg alleen dat de wereld niet zo is als dat we zouden willen en dat zeggen dat iets een ziekte is wel degelijk tot haat aanztten is. Omdat mensen zelf gaan rpaten en alles van kwaad tot erger wordt. Dat bedoel ik met niet zo naief zijn. Als een imam mag zeggen dat homo's ziek zijn, want dat ziet iedereen, mag iedereen dat toch. Hij is een voorbeeld hij hoort wel wat genuanceerder over dingen te spreken.quote:Het kan ook naief zijn om te denken dat je met de juiste maatregelen de wereld wel zou kunnen maken zoals het zou moeten zijn.
Als er bewijs is en God is idd almachtig en heeft ons geschapen. Dan wel ja. Dan moeten wij dankbaar zijn en netjes naar God luisteren. Maar er is nog geen bewijs. En God wordt op tig manieren uitgelegd. Tot die tijd geef ik voorkeur aan feiten.quote:Zelfs als er bewijs is dat God bestaat, dan nog moet het niet bevoordeelt worden.![]()
Doe maar knulletje, maar ik ben iig geen schijnheilige landverrader als jij met je boerengehuchtje.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:06 schreef Sidekick het volgende:
Hehe, de ware aard komt boven. Gooi het er maar uit.
De voorvechter van bescherming tegen belediging gaat zelf over op beledigingen. De ironie.
quote:Het is natuurlijk subjectief, ik beweer ook nergens dat het een feit is ofzo. Typisch LPF-gedrag om in de slachtofferrol te kruipen en anderen woorden in de mond leggen.
quote:Hehe, de ware aard komt boven. Gooi het er maar uit.
De voorvechter van bescherming tegen belediging gaat zelf over op beledigingen. De ironie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |