Autsj, twee progressies of niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
En nog maar vijf beurten te gaan voor The Great Library en anderen gappen het van mij af..
Waar zie je me voor aan :[quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ze heeft verteld dat ze geen vriend heeft.
Waarom dacht je dat ?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dacht al DAMN jij bent echt wel lekker. Maar helaas
Misschien ben ik wel nog lekkerder!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niets maar ik kreeg al een vaag beeld van je. Maar goed hij zij heb je geadd van fok en jij zij mij maandag te adden. Dus ben er simpelweg vanuit gegaan dat jij dat was. Is dus andere user. Stupid me![]()
Dacht al DAMN jij bent echt wel lekker. Maar helaas
Kun je niet tegen een grapje of zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan :[
Ik denk dat ik het antwoord niet wil weten.
Als je nouu een grapje maakt doe het dan iig goedquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ah, niet eens wat over kleuters ?
gets any discovery already known to two other civilizationsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:54 schreef Duritz het volgende:
[..]
Autsj, twee progressies of niet?
Kruip je bed in, je bent hondsberoerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel nog lekkerder!![]()
Maar je hebt dus geen vriend?![]()
![]()
![]()
Je moest eens weten wat voor een verhalen ze ophangt op IRC.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel nog lekkerder!![]()
Maar je hebt dus geen vriend?![]()
![]()
![]()
Het verdriet mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je nouu een grapje maakt doe het dan iig goed
Peuters = 2 tot 4 jaar
Kleuters = 4 tot 6 jaar
Indeed, maar vrouwen overrulen mijn buikgriepje.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kruip je bed in, je bent hondsberoerd.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor een verhalen foto's ze ophangt op IRC.
Ik ga eens een spybot neerzetten daarquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor een verhalen ze ophangt op IRC.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor een verhalen ze ophangt op IRC.
Omdat die jongen zeker leuk isquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ?
Je weet niet eens of het een vrouw is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Indeed, maar vrouwen overrulen mijn buikgriepje.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je weet niet eens of het een vrouw is..
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:59 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
allemaal.
Jammer voor jou niet voor kinderen onder de 12 jaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gebruik dan deze PI:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:59 schreef Silmarwen het volgende:
En Dora dat van mij was ook een geintje.Wat ben ej toch af en toe een muts ook
(goed bedoeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |