quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
quote:2-1 verloren van een van de 2 concurrentenvet balen.. volgende week tegen de nummer 4 (sta zelf 3e) en de nummers 1 en 2 tegen elkaar.. das mijn kans...
Owja, hoe verander ik speelstijl van 4-4-2 naar 3-5-2?
Op het wedstrijdscherm, en dan het scherm waar je team-orders opgeeft, kun je per speler een opdracht meegeven. Zodra je bijvoorbeeld één van de verdedigers als opdracht "extra inner-midfield" opgeeft, speel je 3-5-2 ..quote:Op zondag 21 maart 2004 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
uit het vorige topic:
[..]
thnxquote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef DaMadKow het volgende:
Ik vanavond gewonnen met 3-2 na PIC gespeeld te hebben, ging nog maar net goed....
@Timmyasd
bij een van je verdedigers kiezen voor 'als extra middenvelder spelen'
1-10 kijk dat zijn pas uitslagenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:55 schreef DonSauza het volgende:
Vanavond gewonnen met 1-10
Ik heb PIC gespeelt en ook nog uit dus ben wel tevreden!!
Ook is mijn keeper in ervaring van zwak naar matig gestegen.
Sta nu ongeslagen 1e.
en hoe hebben jullie gespeelt?
Highvillage FC
net op tijdquote:Op zondag 21 maart 2004 23:30 schreef pekel het volgende:
TImmyASD kun je effe de OP aanpassen?
[ b]pekel[/b] met [ url=http://195.149.159.157/Common/teamDetails.asp?teamID=364409]Emmen C3[/url]
quote:Op maandag 22 maart 2004 15:27 schreef nicomart het volgende:
Ik zit echt zwaar in twijfel voor over 2 weken al. Moet dan tegen de grootste concurrent. Die haalde afgelopen zondag 25 sterren (volgens mij heel veel voor een team uit VIII) en ik haal er gemiddeld zo'n 22,5 á 23. Zijn middenveld was thuis zwak, dus in princiepe moet ik m daarop kunnen pakken.
Hij speelde thuis en haalde dit:
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: zwak
en ik speelde uit:
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging: matig
Centrale Verdediging: zwak
Linker Verdediging: zwak
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: goed
Dus op middenveld zou ik het redden, maar op de rest leg ik het bijna allemaal af. Maar ik wil eigenlijk zo vroeg in het seizoen niet MOTS spelen omdat me TS dan zo daalt. Ik krijg natuurlijk nog een wedstrijd tegen hem. En op doelsaldo sta ik nu nog voor op hem.
Wat denken julie?
hmm.. wel een interessante opstelling idd.. maar halen mijn vleugels dan niet minder doordat ik ze naar heb midden zet? het ziet er wel leuk uit idd.. ik denk dat het wel het proberen waard is.. kan tenslotte nog een keer tegen m.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:09 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
probeer dit eens, waardoor je waarschijnlijk een matig middenveld zult krijgen en dan makkelijker de wedstrijd naar je toe zult kunnen trekken, let wel op dat je je verdediging naar binnen haald om een sterke verdediging te maken..
En probeer een centrum-aanval te creëren
je bent overal sterk, alleen benut je je vleugels niet.
Zo heb ik laatst als underdog de belangrijkste wedstrijd van het seizoen geworden against the odds
Ik, als beginnende VIII'er heb ook 25 ster.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:27 schreef nicomart het volgende:
Die haalde afgelopen zondag 25 sterren (volgens mij heel veel voor een team uit VIII) en ik haal er gemiddeld zo'n 22,5 á 23.
Vorige week moest ik ook tegen een zware tegenstander (29 ster)quote:Op maandag 22 maart 2004 16:09 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
probeer dit eens, waardoor je waarschijnlijk een matig middenveld zult krijgen en dan makkelijker de wedstrijd naar je toe zult kunnen trekken, let wel op dat je je verdediging naar binnen haald om een sterke verdediging te maken..
En probeer een centrum-aanval te creëren
je bent overal sterk, alleen benut je je vleugels niet.
Zo heb ik laatst als underdog de belangrijkste wedstrijd van het seizoen geworden against the odds
Let er wel op dat je wingers dan goede playmaking en passing hebben want anders kan het wel eens erg slecht uitpakken (ze halen dan 1 ster ofzo).quote:Op maandag 22 maart 2004 19:44 schreef nicomart het volgende:
ik ga het in ieder proberen wat DIFF3NC3 zei. Proberen kan je altijd vind ik. Dan laat ik wel weten hoe het is verlopen. Het is pas over 2 weken dus ik heb nog even
ja ik zal zeker me wingers opstellen met redelijk positiespel en passen, daar zit ik al over te denken (damn het is pas over 2 wekenquote:Op maandag 22 maart 2004 22:48 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Let er wel op dat je wingers dan goede playmaking en passing hebben want anders kan het wel eens erg slecht uitpakken (ze halen dan 1 ster ofzo).
Heb zondag gelukkig weer gewonnen, met 0-6Meteen een sterrenrecord, maar ik denk dat dat volgende week er weer aan gaat.
semi clown bestaat niet.... dus je kan hem geruststellen...... Het is of een clown ( populair persoon, goed leiderschap ) of het is gewoon niks.......... ook is daarvan zelfs nog nooit het het voordeel bewezen... het enige wat zeker positief meewerkt aan je TS is een coach met goed leiderschap.......quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:32 schreef Vision het volgende:
maat van me heeft een net-niet clown als YP gehad en ontslagen omdat ie geen fatsoenlijke stats had. Dacht ie daarna opeens "oh kut, ik hoop niet dat ik een clown ontslagen heb", hij op de back-knop douwen en sweet irony, hij heeft een halve clown ontslagen
(ik zat naast 'm en had er zelf ook niet op gelet, hij baalde wel enigzins)
de eerste is handig als je traint, met ook echt goede trainies (dus serieus), de tweede zal je eerder wedstrijden doen winnen (beter TS)quote:dan heb ik nog een vraag voor de mensen die zich 'experts' noemen of mensen die zich denken zo te mogen noemen: ik wil van coach veranderen, nu heb ik nog maar een gering budget, en twijfel ik tussen een coach met: poor leadership en passable skill level of een coach met passable leadership en inadequate skill level...
in welke league zitten jullie dan ?? Ik ben vorige jaar ( terecht ) gedegradeerd uit IV en zit nu in V.152..... laatste wedstrijd 37.5 sterren gehaald en nog sta ik 7e!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:38 schreef Grumpey het volgende:
nouja, ik ben even lang bezig als qyn en nicomart, en ik zit op ongeveer 26 ster, met een maximum van 29 ster als eindelijk iedereen eens fit is en beetje vorm heeft...
maar 33 is wel hoog gegrepen
ok..... alhoewel de VII ook best sterk kan zijn hoor........quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:49 schreef Grumpey het volgende:
ik zit in VII, dus dat verklaard
32.000 teveel!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:03 schreef Fugie het volgende:
Een beetje rondgekeken op de transferlijst voor een middevelder omdat ik er maar weinig had, kwam ik op deze uit:
Derryck Ensink (15248079)
27 jaar, zwak vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 94 000 ¤
Loon: 1 320 ¤/week
Eigenaar: Goodfella
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
voor 32.000 euro's overgenomen
nee trainbaar niet, maar ik train zowiezo geen middeveldquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:15 schreef Tim_G het volgende:
[..]
32.000 teveel!!als wat ga je hem gebruiken??
ohhh ik zie als middenvelder...... hij is nu ook niet echt trainbaar meer met zijn 27.....
nou, iemand geinteresseerdquote:11. Johannes Ising 3 400 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: de bier zuipers
Leeftijd: 33 jaar
Waarde: 34 000 ¤
Deadline: 23-03-2004 om 13:03
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
nou nee...... is de bedoeling dat hij je team beter maakt..... hij is niet eens beter dan mijn reserves!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, iemand geinteresseerd
weet ik ook wel, was sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:45 schreef thunderbunny het volgende:
voor 3.4 miljoen vallen er betere en jongere spelers te halen.
Hoeveel psychologen dan? Training stond continue op positiespel. Coach dit jaar veranderd...zal daar aan kunnen liggen, maar ik ga d'r op vooruit dacht ik... zit in divisie 6, geen geld voor een goede coach. Heb wel spelers gekocht, maar niets bijzonders dacht ikquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:48 schreef Grumpey het volgende:
Het zou daar best goed aan kunnen liggen, TS is belangrijk. Zelfvertrouwen ook wel, maar minder. TS zorgt er bijvoorbeeld voor dat een speler minder snel een kans mist in wedstrijd.
neem voor zelfvertrouwen sportpsycholoogjes aan, voor TS zul je eerder moeten PICen of een betere coach (leiderschap van coach tenminste) moeten kopen. Hoe hoger leiderschap van coach hoe sneller je TS weer naar bedaard gaat (of als ie erboven is, hoe langer hij hoog blijft).
Wat een betere optie is winnen van wat wedstrijden. Wat ik me echter afvraag is hoe je TS zo slecht is? heb je spelers lopen kopen, MOTS gespeeld?
Als je een psycholoog aan neemt zou ik maximaal 1 aannemen, dan stijgt het vetrouwen binnen een mum van tijd naar 'wonderbaarlijk' en hoger moet ook niet, want dan worden spelers overmoedig...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoeveel psychologen dan? Training stond continue op positiespel. Coach dit jaar veranderd...zal daar aan kunnen liggen, maar ik ga d'r op vooruit dacht ik... zit in divisie 6, geen geld voor een goede coach. Heb wel spelers gekocht, maar niets bijzonders dacht ik
eeuuhhmm....... volgens mij klopt je vraag niet......... niemand zegt dat hij onterecht verloren heeft als hij minder sterren heeft dan zijn tegenstander.......quote:[b]
Wat ik ook nog even wou vragen waarom iedereen hier zo dol is op sterren vergelijken, het is veel belangrijker om de stats te vergelijken. Je kunt namlijk niet echt zeggen dat je onterecht verloren hebt omdat je in totaal 6 sterren minder had...
haha ja lijkt me niet waarschijnlijk dat er iemand 3.4 miljoen gaat betalen voor zo'n ouwe ventquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, iemand geinteresseerd
idd.. ik schrok een beetje omdat mijn concurrent zo'n 3 sterren meer haalt als mijn, maar toen ik naar zin ratings keek zag ik dat ik op het middenveld als hij thuis speel net zo sterk bent en als hij uit moet spelen ben ik zelfs sterker.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
eeuuhhmm....... volgens mij klopt je vraag niet......... niemand zegt dat hij onterecht verloren heeft als hij minder sterren heeft dan zijn tegenstander.......
sterren aangeven is opzich niet zo bijzonder.... alleen is het makkelijker om je sterren door te geven dan al je ratings voor je linies.......
is het al gelukt met irc?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. ik schrok een beetje omdat mijn concurrent zo'n 3 sterren meer haalt als mijn, maar toen ik naar zin ratings keek zag ik dat ik op het middenveld als hij thuis speel net zo sterk bent en als hij uit moet spelen ben ik zelfs sterker.
Dus ik ga m gewoon lekker inpakken over 2 weken![]()
oh ja, dat irc ga ik nu meteen ff bekijken.. en zeker slim op al je topspelers eruit te halenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
is het al gelukt met irc?
Ik speel die topper komende zondag... komende oefenwedstrijd al mijn topspelers deruit gehaald voor het geval dat ze geblesseerd kunnen raken...
als ik deze win, bier voor iedereen :')
maar wat is je goede excuus dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:00 schreef Grumpey het volgende:
ach, bij mij verloopt hij al 100 dagen zolangzamerhand
ik ben er morgen niet (sorry sorry sorry), maar heb goed excuus, heb tentamen om half acht
/join #fokhattrick misschienquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja, dat irc ga ik nu meteen ff bekijken.. en zeker slim op al je topspelers eruit te halendat doe ik ook al standaar met de echte beste spelers die ik nu heb.
succes (ik wil bier)
Dat IRC is nu gelukt, zie alleen nog geen #fokhattrick alleen een #hattrick, maar dat zal vast wel goedkomen. Alleen binnenkort maar zorgen dattie niet verloopt over 29 dagen
oke.. ja ik heb er totaal geen ervaring mee dus dat kan ik dan wel een keer proberen jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
/join #fokhattrick misschien
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:12 schreef DaMadKow het volgende:
Opstelling voor vanavond tegen gabberhead (HMS Arossel) is klaar, zal wel een lekkere verwarring worden, want speel deze keer eens een andere tactiek
al genoeg spelers?!?quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:43 schreef Lortnoc het volgende:
nevermind..
Dat wordt lachen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:28 schreef Gabberhead het volgende:
[..]Ik ben ook wat anders gaan proberen.
Dat kan nog wat worden dan! Ben benieuwd
Ik had eigenlijk een opmerking gemaakt dat alleen transferads weinig bijdragen aan 't topic, zeker van die mindere spelers.quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
al genoeg spelers?!?
die bovenste drie raak ik denk ik aan de straatstenen nog niet kwijt en ga ik na vandaag ontslaan als ze niet verkocht worden.
De onderste twee moeten voor wel redelijke bedragen weg kunnen gaan.
je hebt gelijk, eigenlijk moeten we een apart topic hebben voor spelers die te koop staanquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:52 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een opmerking gemaakt dat alleen transferads weinig bijdragen aan 't topic, zeker van die mindere spelers.
Ik heb deze coach sinds dit seizoen, sinds het dus ook KUT gaat.."quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:02 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Als je een psycholoog aan neemt zou ik maximaal 1 aannemen, dan stijgt het vetrouwen binnen een mum van tijd naar 'wonderbaarlijk' en hoger moet ook niet, want dan worden spelers overmoedig...
En het gaat om het leiderschap van je coach, niet zijn coachskill (voor wat betreft TS).
Div. VI, inadequate coach. Heb een speler met solid experience en inadequate leadership die volgend seizoen coach gaat worden (speciaal daarvoor gekocht). Tenzij ik dit jaar ergens enorm veel geld mee verdien.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb deze coach sinds dit seizoen, sinds het dus ook KUT gaat.."
--------------------------------------
Pascal Bracht (12457009)
34 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een matig coach die aanvallend is ingesteld
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
-----------------------------------------------
Ik hat een matige coach die oneerlijk was...51 jaar.
Ervaring en leider weet ik niet meer van de vorige.
Heb gewoon geen geld voor goede coach, in divisie 6. Weet niet wat de andere Fokkers uit divisie 6 of 7 voor coach hebben?
Tony Gilling (7963538)quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:27 schreef Frutsel het volgende:
Heb gewoon geen geld voor goede coach, in divisie 6. Weet niet wat de andere Fokkers uit divisie 6 of 7 voor coach hebben?
ooh, ok, dat wist ik niet.... Dan ga ik ff een coach opleidenquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:13 schreef Ender_Wiggin het volgende:
je kunt als je een speler langer dan 16 weken hebt hem promoveren tot coach, zijn ervaring is dan de graad voor de max. hoogte van coach skills, iemand met slecht ervaring kan dus nooit een goed coach worden.
wat een... grappig mensquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:19 schreef Ender_Wiggin het volgende:
![]()
![]()
wil ik bij hattrick een advertentie plaatsen drukt mijn moeder voor de grap op enter.
Nu heb ik een lege advertentie geplaatst![]()
![]()
![]()
Als ik jou was zou ik er een 'goed' coach van maken, het voordeel van een uitstekend coach is zeer miniem, en kost je echt klauwen met geld!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:09 schreef Ender_Wiggin het volgende:
mijn huidig coach:
Ángel Corretja (5216307)
54 jaar, slecht vorm, gezond
Een matig coach die verdedigend is ingesteld
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Als alles goed gaat vanaf volgend seizoen mijn coach:
Mattias E Josefsson (132272)
34 jaar, matig vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
wil van hem een uitstekend coach maken
Dacht ergens gelezen te hebben dat je supporter was, interesse om bij de Fok! Federatie te komen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:19 schreef Ender_Wiggin het volgende:
![]()
![]()
wil ik bij hattrick een advertentie plaatsen drukt mijn moeder voor de grap op enter.
Nu heb ik een lege advertentie geplaatst![]()
![]()
![]()
Als je dat niet wist, dan zou ik eerst maar eens even de regels en dergelijke doorlezen hoe het precies werkt met een coach opleiden, voordat je straks een zwak coach hebt met slecht leiderschap ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ooh, ok, dat wist ik niet.... Dan ga ik ff een coach opleiden
denk dat je alleen je eerste topper verkoopt........ je 2e topper biedt nooit iemand 40k voor..... helaas!quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:17 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik heb nog wat spelers in de aanbieding:
De matige spelers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De toppers:
[afbeelding]
[afbeelding]
geldquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:32 schreef TheRoach het volgende:
Yes, ik heb gewonnen. Ik sta nu eerste in mijn poule van de Cup en moet volgende week in de kwartfinales spelen, maarre ik had een vraagje mocht je een cup winnen krijg je dan ook geld of een beker/award of iets dergelijks of alleen de eer!! Veel suc6 met hattrick allemaal. TheRoach
Ligt aan welke cup je bedoelt. Als het DE cup is, georganiseert door Hattrick zelf krijg je een gouden cupje op je teampagina. Bij alle andere cups enkel de eer.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:32 schreef TheRoach het volgende:
Yes, ik heb gewonnen. Ik sta nu eerste in mijn poule van de Cup en moet volgende week in de kwartfinales spelen, maarre ik had een vraagje mocht je een cup winnen krijg je dan ook geld of een beker/award of iets dergelijks of alleen de eer!! Veel suc6 met hattrick allemaal. TheRoach
quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:23 schreef TimmyAsd het volgende:
is er hier iemand goed met plaatjes/ logo's maken en is geinterresseerd om een logo voor mijn club te maken?
Ik geloof dat DIFF3NC3 wel een aardig fotosoeper is dus misschien dat je h et bij hem kan proberen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:23 schreef TimmyAsd het volgende:
is er hier iemand goed met plaatjes/ logo's maken en is geinterresseerd om een logo voor mijn club te maken?
Ik durf nergens meer op te hopen....quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:28 schreef GRUMBLER het volgende:
zie ik net dat de site morgen vanaf 10 uur voor 420 minuten eruit ligt.
das best lang, ben benieuwd wat ze nu weer doen, maar vooral of het lukt......
denk dat er iets fucked is met database, aangezien friendlys blijven staanquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:28 schreef GRUMBLER het volgende:
zie ik net dat de site morgen vanaf 10 uur voor 420 minuten eruit ligt.
das best lang, ben benieuwd wat ze nu weer doen, maar vooral of het lukt......
eeuuhhmm misschien rot om te zeggen..... maar een matig coach zal je talentjes niet sneller trainen hoor!! Zijn matige ervaring doet er niet toe..... alleen zijn goed leiderschap zorgt voor een goede TS......quote:
Mijn coach (VII divisie dus):
David Egging (7568995)
Een matig coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft [b]matig ervaring en is een goed leider.
Hij heeft mij dus gelijk 200.000 van mijn 300.00 startkapitaal gekost, hopen dat het wat oplevert door verkorte trainingstijden. Moet helaas zeggen dat ik het verschil nog niet echt merk maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet lang genoeg op 1 ding train.
Als je een paar dokters aanneemt, is de kans groot dat ie zondag over een week alweer mee kan doen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:50 schreef Grumpey het volgende:
mijn 17 jarige goed verdediger ligt er voor 3 weken uit, 2 kostbare trainingsweken! grrr
quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:56 schreef DaMadKow het volgende:
1-2 gewonnen van gabberhead's HMS Arossel![]()
2 doktoren genoeg?quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:41 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Als je een paar dokters aanneemt, is de kans groot dat ie zondag over een week alweer mee kan doen.
en niet alleen de deadlines worden verschovenquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:00 schreef GRUMBLER het volgende:
"Update: Due to some unexpected troubles in the finishing stages of the maintenance work we have extended the downtime until 17.00 HT-Time."
Daar gaan we alweer
Niet dus.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:59 schreef Ender_Wiggin het volgende:
nog 1
dan wordt de gezondheid van de spelers enzo geupdate.. dus dat je speler bijvoorbeeld van +2 naar +1 geblesseerd gaat..quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:40 schreef Fugie het volgende:
hmm, wat zijn gezondheids updates ???
ah k, zal wel sloom gaan aangezien iedereen ff wil inlogge na zon lange downtimequote:Op donderdag 25 maart 2004 18:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan wordt de gezondheid van de spelers enzo geupdate.. dus dat je speler bijvoorbeeld van +2 naar +1 geblesseerd gaat..
@Ender_wiggin:
Nee bij mij werkt tie nu weer helemaal gewoon
alleen noooooooog trager als normaal
2 uur dus.quote:Current HT-Time: 2004-03-26 10:23:24
The site is closed for a short while to fix a minor problem. It will be up again shortly.
Na 1 uur dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:34 schreef RedGuy het volgende:
Zal ik nu eventjes gaan doen.
ja dat zijn makkelijke dingen natuurlijk.. verkopen voor 41.000 en weer terugkopen voor 5.000quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:03 schreef engessa het volgende:
Hmm, hier eigenlijk geen noemenswaardige veranderingen.
Het enige wat wel grappig is dat ik een paar week geleden voor 3.000 een middenvelder heb verkocht, flink getraind op conditie en verkocht voor 41.000. Deze speler staat nu weer te koop, heb even een bod van 5.000 gedaan met een deadline om 7 uur vanavond. Wie weet, lekker makkelijk cashen
zal ik je eens even gaan aangeven voor cheatenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:03 schreef engessa het volgende:
Hmm, hier eigenlijk geen noemenswaardige veranderingen.
Het enige wat wel grappig is dat ik een paar week geleden voor 3.000 een middenvelder heb verkocht, flink getraind op conditie en verkocht voor 41.000. Deze speler staat nu weer te koop, heb even een bod van 5.000 gedaan met een deadline om 7 uur vanavond. Wie weet, lekker makkelijk cashen
training is al geweestquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:04 schreef Vision het volgende:
damn, ik hoop dat ik morgen hetzelfde kan zeggen over mijn 3 middenvelders en dan met positiespel
Lucky Mad
Puuh, hoe zijn de playmaking-skills van Steven van Velsen? Ik zie dat ie max. 2,5 haalt als centrale aanvaller.. Als je 'm opstelt als middenvelder ipv aanvaller, zal ie zoiezo wat in ratings dalen.. Derryck en Kornel zijn ook geen uitmuntende middenvelders (1,5). Ik vraag me af of je middenveld zo wel sterker is, ook al speel je met 5 middenvelders.. Dat van hem is 'poor', misschien dat je dat net haalt met deze spelers maar als ik het vergelijk met mijn middenveld, kan dat wel 's wretched worden en heeft hij zometeen de overhand.. Wat dat betreft mis je die Bas Janssen wel!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:59 schreef Fugie het volgende:
een 4-5-1 opstelling dus. Heb hier alleen totaal geen ervaring mee dus is het slim om te doen. Ik hoop door 5 middevelders het veldoverwichte te hebben en dan met behulp van centrale aanval te winnen. Iemand advies ? Ik weet het namelijk echt niet
Ik doe PIC, mijn 'poor' middenveld zou het zoiezo moeten winnen van zijn 'disastrous'. Opstelling 3-5-2, sterkste vleugel heb ik aan mijn linkerkant gezet met verder heel 't middenveld 'offsensive'. Nog andere dingen te doen tegen zo'n verdediging?quote:Midfield: disastrous
Right Side Defence: passable
Central Defence: excellent
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: weak
Central Attack: weak
Left Side Attack: weak
(speelt 4-4-2, normaal)
op www.hattrickorganizer.de vind je ook een programmaatje dat alles doet wat HAM doet, maar dan gratisquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:48 schreef GRUMBLER het volgende:
In HAM is een programma wat je ¤ 7.50 kost en wat alles voor je bijhoudt.
taal niet, leiderschap bepaald zeg maar het leiderschap wat je coach ook zal hebben....(zoals logisch is eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2004 00:33 schreef sir_dalord het volgende:
maakt leiderschap ook uit of een speler een goede coach wordt....??
En taal? is dat ook belangrijk??
Ik denk van wel, maar wil het ff zeker weten
volgende week pasquote:Op zondag 28 maart 2004 19:24 schreef Fugie het volgende:
volgens mij had de meerderheid slechte pulls. Belooft misschien wat voor volgende week
btw: iemand nog interresante wedstrijden die ik kan volgen
speel vanvond voor mezelf belangrijke wedstrijd weet alleen niet of hij interresant isquote:Op zondag 28 maart 2004 19:24 schreef Fugie het volgende:
volgens mij had de meerderheid slechte pulls. Belooft misschien wat voor volgende week
moet vanavond tegen nr 2!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 19:24 schreef Fugie het volgende:
quote:Door het redelijke voetbalweer kwamen er 7000 fans kijken op Camp Amsterdam. Veel fans hebben weken op deze Amsterdamse derby gewacht en in het stadion klinkt een oorverdovend kabaal van supporters.
voor het eerst in 5 wedstrijden voor in de rustquote:[b]
Fc Giraffie - Onderweg 2-0:
Beide teams gingen de rust in met een stand van 2 - 0. Dit gedeelte van de wedstrijd ging echt heel gelijk op tussen beide teams.
zeker.. had ik toch niet verwacht, werd erg snel 1-2 en 1-3..quote:Op zondag 28 maart 2004 22:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
das zonde
bij mij is het inmiddel 4-1 maar mijn grote concurrent (volgende week tegen hem) staat 'maar' 2-0 dus ik verdenk m van PICquote:Op zondag 28 maart 2004 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
zeker.. had ik toch niet verwacht, werd erg snel 1-2 en 1-3..
sta je nog steeds voor?
Nee dus.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:14 schreef pekel het volgende:
Laatste minuut bij mij..
*hoopt op winst*
Sorry Keanoquote:29-03-2004 knappe overwinning
Ondanks het slechte weer was het een mooie avond in de MadHouse. Met een knappe 4-1 overwinning haalde Insane Ones opnieuw 3 punten en blijft het eerste op de ranglijst.
Gert-Marijn Meijer vertelde ons: "Ik had verkeerd schoeisel gekozen waardoor ik wat moeite had met het natte veld, maar gelukkig kon ik toch goed meedoen en hebben we hier gewoon met z'n allen een goede prestatie neergezet. Nu gaan we voorbereiden op volgende week. hoewel woensdag KeanoUnited op ons wacht. dat komt wel goed!"
lol! En iedereen die gewonnen heeft natuurlijk gefeliciteerd met zijn overwinning!quote:Op maandag 29 maart 2004 00:12 schreef nicomart het volgende:
ziet er goed uit vision![]()
Ik ben naast mijn resultaat van mijn wedstrijd ook weer tevreden over mijn persbericht en mijn goede mediatraining aan mijn mannen
[..]
Sorry Keanoniet persoonlijk bedoeld
vekeerde topicquote:Op maandag 29 maart 2004 10:06 schreef Smoerf het volgende:
Grumpelix - FC Smoerf (17696199)
is geregeld
Ja dat weet ik, kan zijn dat er toevallig nog iemand was... Heb inmiddels ook wat knakkers uitgedaagd... Ik zie wel, ik kom altijd wel aan een friendly... Dus dat zal deze week ook wel lukkenquote:Op maandag 29 maart 2004 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
vekeerde topic![]()
@superweber:
De meeste mensen hier hebben komende woensdag een wedstrijd voor de Fok!Cup dus ben bang dat je hier ff niemand vind voor een friendly komende woensdag
is gebeurdquote:Op maandag 29 maart 2004 14:28 schreef Re het volgende:
trouwens... zet mij ook maar in de lijst
flutbroekjes (365038)
Handigquote:Op maandag 29 maart 2004 17:01 schreef Vision het volgende:
* SuperWeber heeft zojuist voor het eerst de regels eens gelezen
nee oke.. dan is het goedquote:Op maandag 29 maart 2004 14:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, kan zijn dat er toevallig nog iemand was... Heb inmiddels ook wat knakkers uitgedaagd... Ik zie wel, ik kom altijd wel aan een friendly... Dus dat zal deze week ook wel lukken
Edit
Ik heb er zelfs al eentje
Vraagprijs: 32000,-quote:Roel Kraaij (28758617)
21 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Vastgestelde waarde: 36 000 ¤
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: Emmen C3
Conditie: slecht Keepen: zwak
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Ontsla maar.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:39 schreef pekel het volgende:
Ik heb een keepertje te koop:
[..]
Vraagprijs: 32000,-
Wie biedt?![]()
ben ik nog niet over uit. Ik denk zelf van niet. Ik speelde afgelopen zaterdag met 'matig' middenveld tegen een 'zwak' middenveld een thuiswedstrijd, en ik PICte. Echter er was precies fifty fifty balbezit. Terwijl mijn middenveld dus wel aangegeven werd als matig. Dus ik denk dat de reating er niet door beinvloed wordt, wel wat uiteindelijk in de wedstrijd aan balbezit ontstaat.quote:Volgende week weer tegen een nieuwe speler wie nog niets durft aan te raken (hopen dat ie dat zo houdt) .. De planning is weer PIC te spelen; z'n middenveld is wretched. Vraagje hierover: is het terug te zien in je ratings dat je PIC hebt gespeeld? Ik bedoel, ik heb nu een 'poor' middenveld, was dat 'weak' geweest als ik normaal gespeeld had?
Zo ja, dan is dat erg positief want dan is m'n middenveld beter dan ie ooit geweest is en kan ik gerust PIC'cen tegen een 'wretched' middenveld (wat ik zoiezo wel aandurf als de rest van z'n spelers waardeloos zijn)![]()
* Grumpey hoopt dat de tegenstand zo blijft, ideaal voor m'n team, inkomsten en supporters![]()
Ik las inmiddels op hottrick dat "Neither star ratings or team attack and defence are affected.". Het lijkt er dus op dat je ratings hetzelfde blijven, maar je team 'onzichtbaar' gewoon iets slechter presteert.. Maar het middenveld dan? (kan anders zijn natuurlijk, vind 't niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 29 maart 2004 22:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ben ik nog niet over uit. Ik denk zelf van niet. Ik speelde afgelopen zaterdag met 'matig' middenveld tegen een 'zwak' middenveld een thuiswedstrijd, en ik PICte. Echter er was precies fifty fifty balbezit. Terwijl mijn middenveld dus wel aangegeven werd als matig. Dus ik denk dat de reating er niet door beinvloed wordt, wel wat uiteindelijk in de wedstrijd aan balbezit ontstaat.
kan anders zijn natuurlijk....![]()
Het is een mogelijkheid.. Of je er ook blij van word is natuurlijk de vraag.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:28 schreef sir_dalord het volgende:
jongens, ik heb een idee:
ik verkoop alle goede spelers van mijn team, koopt alleen maar redelijk midfielders van 18 jaar, ik train ze en verkoop ze dan weer door als ze goed zijn... Dan heb ik voor de rest een kutseizoen, maar dan hebt ik voor volgend jaar wel veel geld...
zou ik het doen?? of ga ik toch voor die 2e plaats dit jaar al?
Dit noemen ze gewoon jonge mensen trainen. En ik zou ze niet van redelijk naar goed trainen, maar dan nog een seizoen (of 2) er achteraan plakken. Kijk maar eens wat dat oplevert, de gaten worden steeds groter, vb:quote:Op maandag 29 maart 2004 23:28 schreef sir_dalord het volgende:
jongens, ik heb een idee:
ik verkoop alle goede spelers van mijn team, koopt alleen maar redelijk midfielders van 18 jaar, ik train ze en verkoop ze dan weer door als ze goed zijn... Dan heb ik voor de rest een kutseizoen, maar dan hebt ik voor volgend jaar wel veel geld...
zou ik het doen?? of ga ik toch voor die 2e plaats dit jaar al?
quote:Arnaud Jongste (23268718)
23 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Vastgestelde waarde: 61 000 ¤
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: insane ones
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
ja goed, dat was ook mijn bedoeling, was ff de namen vergeten van boven "goed"quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:21 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dit noemen ze gewoon jonge mensen trainen. En ik zou ze niet van redelijk naar goed trainen, maar dan nog een seizoen (of 2) er achteraan plakken. Kijk maar eens wat dat oplevert, de gaten worden steeds groter, vb:
redelijk verdediger: 50.000
goed verdediger: 150.000
uitstekend verdediger: 400.000
Formidabel verdediger: 1.200.000
Dit zijn fictieve bedragen, alleen om je even het idee te geven dat het wel loont. Van redelijk naar goed verdien je 100.000 per speler, en van redelijk naar formidabel verdien je 1.100.000 per speler!
Ja, dat is erg verstandig. Je jonge spelers kunnen de ervaring goed gebruiken en je moet sowieso altijd PICen in walkoversquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:22 schreef Frutsel het volgende:
ik heb vanavond een Friendly tegen een collegaatje...dus onderling strijdje. Daarnaast speel ik zondag tegen een team zonder manager, dus dat wordt een 5-0 walkover.
Vraag: Is het nu verstandig zondag zowiezo "rustig" te spelen + dat ik ALLE jonge spelers in de wedstrijd zet en eventueel vanavond mijn oudere, ervaren en soms sterkste garde opstel in de friendly?
Opstellingsreset controleren...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:00 schreef TimmyAsd het volgende:
wanneer zie je eigenlijk wanneer je een walk-over wedstrijd zal gaan spelen? wara zie je dat aan?
Een gewone wedstrijd of een friendly verschillen niet qua training. Het enige verschil tussen die 2 zijn de ervaring die ze opdoen. In een friendly doe je een stuk minder ervaring op, maar in jouw geval is dat misschien ook wel fijn dat dan je jonkie het veld op gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef Frutsel het volgende:
telt de gewone wedstrijd zwaarder dan de friendly qua training? Ut mot immers niet zo zijn dat mijn ervaren rotten zich achtergesteld gaan voelen en de wedstrijd daarop de zaak verkloten...
Als ut een walk-over wedstrijd is, heeft dat invloed op coaching/training of telt ut net zoveel als met een reguliere competitiewedstrijd?
Je verkloot natuurlijk nooit je seizoen. Dit is de tactiek om beter in met hattrick te worden. Als je geen jonge spelers traint, wordt het nooit wat.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja goed, dat was ook mijn bedoeling, was ff de namen vergeten van boven "goed"
Mijn vraag gewoon is, is het enigszins leuk om dit te doen?? Want je verkloot waarschijnlijk wel 2 seizoenen.. Maar goed, ik bedoel, momenteel zit in steeds rond de 0 euro... Dat is ook niet leuk natuurlijk...
Het lijkt me niet dat je spelertje twee, Abelardo Monzón, ooit aan de straatstenen kwijtraakt. Die kan niks. Heeft alleen goed passen, maar geen enkele hoofdstat boven zwakquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:07 schreef TimmyAsd het volgende:
http://www7.hattrick.org/(...)sp?playerID=28738960
Wesley Bartels
Vastgestelde waarde: 50 000 ¤
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: sporting amsterdam
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
http://www7.hattrick.org/(...)sp?playerID=20198480
Nationaliteit: Argentina
Vastgestelde waarde: 68 000 ¤
Loon: 1 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
In de aanbieding dus...
trouwens wel vervelend zo'n speler die passen goed heeft en verder nix.. dan betaal je er toch 1104 euro in de week voor terwijl je er eigenlijk nix aan hebtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Nationaliteit: Argentina
Vastgestelde waarde: 68 000 ¤
Loon: 1 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
In de aanbieding dus...
wel interesse in speler 1?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:12 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je spelertje twee, Abelardo Monzón, ooit aan de straatstenen kwijtraakt. Die kan niks. Heeft alleen goed passen, maar geen enkele hoofdstat boven zwak![]()
ruilen tegen een goede middenvelder?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:33 schreef nicomart het volgende:
naja.. een goed scorende spits zou ik wel fijn vinden hoor.. als ik geld had
yes.. inmiddels al 15.000 geboden voor mijn spelertje die ik te koop heb staan.. hopelijk morgenavond nog een leuke bidwar erbij en dan hoop ik dattie er voor minimaal 20.000 uit gaat
naja.. misschien zou ik dat wel willen, maar ruilen wordt bij hattrick pas gedaan bij stats op formidabel... en ik ben net zo blij dat ik nu eindelijk wat ga voorstellen op het middenveldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ruilen tegen een goede middenvelder?
Dat is een speler met redelijk scoren, als je hem doortraint tot uitstekend of formidabel heb ik misschien interesse.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wel interesse in speler 1?
En bij formidabel wordt over het algemeen nog niet geruild hoor, is te duur, dan moet je eerder aan reusachtig en wereldklasse gaan denkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
naja.. misschien zou ik dat wel willen, maar ruilen wordt bij hattrick pas gedaan bij stats op formidabel... en ik ben net zo blij dat ik nu eindelijk wat ga voorstellen op het middenveld
sorry dus
Nee, is vrij normaal voor een uitmuntende speler, ik denk dat ie nog wel voor meer verkocht gaat worden...quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:25 schreef Frutsel het volgende:
Geven jullie wel eens iemand aan als cheater?
Net zag ik iemand die bood 100.000 voor een speler die 1000 waard was...en nu dit:
132. Daniel Månén 1 600 000 ¤ (Metralhas)
Is eigendom van: sc Lingam
Leeftijd: 19 jaar
Waarde: 394 000 ¤
Deadline: 31-03-2004 om 14:35
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
1,6 miljoen voor een speler van bijna 4 ton. Is ie dat nou echt waard of is dit nou echt verdacht?
je kan toch ook niet meer bieden als 10 keer de waarde van een speler?? of is dat een fabeltje?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:47 schreef Frutsel het volgende:
Tja ok...maar een speler die 1000 waard is, dat wordt toch nooit wat?
100.000 bieden lijkt me dan vaag..dus ik gaf hem gewoon aan... Is me eerste keer.. lol
ja oke.. maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat er vanaf minimaal formidabel geruild mag worden... vinden de GM's danquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:20 schreef Sandyman het volgende:
[..]
En bij formidabel wordt over het algemeen nog niet geruild hoor, is te duur, dan moet je eerder aan reusachtig en wereldklasse gaan denken![]()
100x (of was je een 0 vergetenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan toch ook niet meer bieden als 10 keer de waarde van een speler?? of is dat een fabeltje?
geen 0 vergeten.. ik wist het niet pcies meerquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
100x (of was je een 0 vergeten)
Waarom?? Train je conditie??quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:50 schreef GRUMBLER het volgende:
zondag zou ik normaal gesproken moeten winnen, maar mijn spitsen scoren alle 6 al 2 wedstrijden niet en ik denk dat de komende training ze qua vorm nog minder gaat doen laten spelen (ja ja wat een zin) dus ik vrees het ergste wbt mijn aanval......
lol dat is wel erg veel toevalquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:10 schreef Fugie het volgende:
ik kreeg net een bericht in me postbus, dat iemand een speler van me wil kopen omdat hij exact dezelfde naam heeft als zijn broerIk heb een paar opties op de transfermakt genomen en zal mij beraden over verdere stappen.
ja idd, maar als ik beetje mazzel heb kan ik een veel beter spits kopen en diegene weg doen dus mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:16 schreef Nkjez het volgende:
[..]
lol dat is wel erg veel toeval
alleen maar nuttug voor jouw jahquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja idd, maar als ik beetje mazzel heb kan ik een veel beter spits kopen en diegene weg doen dus mij hoor je niet klagen
Hmmmmmmm... In principe hoort dat niet uit te maken... Heb je assistent coaches?? Die bevorderen de vorm ook, als ik het goed begrepen heb...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:18 schreef GRUMBLER het volgende:
Nee scoren, maar mijn ervaring is dat trainen op een bepaald onderdeel in dit geval scoren, vaak de vorm negatief beïnvloedt.
Ze worden wel beter dat zie je ook aan de waarde, maar de vorm gaat meestal navenant naar beneden.
Volgens mij wel... Alleen als ie geblesseerd raakt en niet meer kan trainen niet...quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:56 schreef Grumpey het volgende:
als speler rood gekregen heeft, krijgt deze dan nog wel training?
daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 1 april 2004 00:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Alleen als ie geblesseerd raakt en niet meer kan trainen niet...
Beetje laat niet??quote:Op donderdag 1 april 2004 03:18 schreef nicomart het volgende:
laat maar.. ik trapte in de 1 april grap van fok
Ik heb 9 assistent coaches en 1 keeper trainer.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmmm... In principe hoort dat niet uit te maken... Heb je assistent coaches?? Die bevorderen de vorm ook, als ik het goed begrepen heb...
Ik vraag me dat af want volgens HT heeft ie de laatste wedstrijd dan niet eens gespeeld als je kijkt bij de wedstrijden van de betreffende speler en volgens HAM krijgt ie dan ook geen training na de trainings update.quote:Op donderdag 1 april 2004 00:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Alleen als ie geblesseerd raakt en niet meer kan trainen niet...
Whehehe, dat is inderdaad af te radenquote:Op donderdag 1 april 2004 12:04 schreef Finkelstein het volgende:
dan heb ik nog een hint voor hattrick minnend Fok!. Ga geen spelers kopen als je thuis komt na een nacht uit te zijn geweest. Het bevordert je economie niet echt.
Hmmm... Da's wel vreemd... Ik heb volgens mij ergens gelezen dat ze wel getraind zullen wordenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:24 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af want volgens HT heeft ie de laatste wedstrijd dan niet eens gespeeld als je kijkt bij de wedstrijden van de betreffende speler en volgens HAM krijgt ie dan ook geen training na de trainings update.
Ik heb dat al een aantal keren meegemaakt met een speler die rood kreeg, volgens HT had hij die wedstrijd niet gespeeld, want de laatste wedstrijd was een andere wedstrijd en volgens HAM kreeg ie ook geen training.
ja, inderdaad, ik had nog hoop dat iemand erover heen zou bieden voor de deadlinequote:Op donderdag 1 april 2004 13:46 schreef qyn het volgende:
[..]
Whehehe, dat is inderdaad af te raden.. In ieder geval, drank en Hattrick gaan niet al te goed samen, transfers niet en wedstrijdopstellingen al helemaal niet!
![]()
Jij doelt zeker op die 29 jarige 1,5 ster verdediger welke je gisteren voor 60.000 gekocht hebt
misschien was het wel iemand van 37 met uitstekend ervaring en goed leiderschap?? heb ik ook wel 100k voor over hoor!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:47 schreef Frutsel het volgende:
Tja ok...maar een speler die 1000 waard is, dat wordt toch nooit wat?
100.000 bieden lijkt me dan vaag..dus ik gaf hem gewoon aan... Is me eerste keer.. lol
ik had dat 2 weken terug met een formidabele winger....... heb ik niet nodig.... maar om 1 of andere vage reden bood ik toch over iemand heen..... 460k...... maar er ging niemand meer overheen!! Maarja....... toevallig pull ik dit weekend een uitstekend winger...... en die heb ik vandaag verkocht voor 350k...... dus heb weer wat lucht!! iemand intresse in een formidabele winger??quote:Op donderdag 1 april 2004 15:35 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
ja, inderdaad, ik had nog hoop dat iemand erover heen zou bieden voor de deadline. Weer 50 000 euro verbrast.
interesse wel... geld nietquote:Op donderdag 1 april 2004 15:44 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ik had dat 2 weken terug met een formidabele winger....... heb ik niet nodig.... maar om 1 of andere vage reden bood ik toch over iemand heen..... 460k...... maar er ging niemand meer overheen!! Maarja....... toevallig pull ik dit weekend een uitstekend winger...... en die heb ik vandaag verkocht voor 350k...... dus heb weer wat lucht!! iemand intresse in een formidabele winger??
ik zou zowiezo de sterkste aanval op zijn zwakste verdediging zetten.. aan zijn sterke kan krijg jij misschien minder kans op een goede aanval, maar aan de andere kant heb je daar dus juiste meer kans op.. Als je het aan beide kanten op 50% houd is het ook nix denk ik.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:41 schreef qyn het volgende:
Vraagje over taktische opstellingen in de wedstrijd...
M'n tegenstander van zondag heeft de volgende ratings:
Midfield: wretched
Left Side Attack: inadequate
Central Attack: weak
Right Side Attack: weak
Left Side Defence: weak
Central Defence: inadequate
Right Side Defence: inadequate
Nu twijfel ik wat het beste is:
1. de sterkste aanval op zijn zwakste verdediging zetten (aanvallen meer gericht op links)
2. de sterkste aanval op zijn sterkste verdediding zetten. (aanvallen meer gericht op rechts)
Ik kan een 'solid/solid/excellent' aanval halen (of dus 'excellent/solid/solid), mijn twijfel is dus of ik mijn 'excellent' vleugelaanval moet richten op zijn zwakste kant, of op zijn sterkste.. Ik kan zoiezo op elk vlak een theoretisch hogere rating halen dan de tegenstander, op welke kant ik de aanval ook zet..
pff daar kan ik alleen nog maar van dromen... Ging al uit mijn dak toen mijn persoonlijke 19 jarige talentje van redelijk naar goed positiespel gingquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:28 schreef Tim_G het volgende:
weer niemand in (zichtbare) stats omhoog!!! ( ja....... 1 17 jarige van redelijk naar goed maar het wordt pas interessant als hij uitstekend bereikt!! ) wel mijn eerste middenvelder die de 700k overtreft!!! Nu op naar de eerste middenvelder die de 1 miljoen overtreft!! Moet lukken voor het einde van het seizoen!
dis mijn persoonlijke trotsquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk m
Stefan Zoet
178 000 ¤, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
mijn persoonlijke trots
Forum Opties | |
---|---|