krijgen we nu elk uur een update? nu al 6 uur.. nu al 7 uur...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:23 schreef zolTan15 het volgende:
Kut...
het is nu 5uur uit met me vriendin :/
zelfde hiero.. alleen meer uurtjes.....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:23 schreef zolTan15 het volgende:
Kut...
je mist je vriendin?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:27 schreef Xilantof het volgende:
beetje klote, door een niet nader te noemen iets.
ookquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
je mist je vriendin?
Same here, ook vandaag uit gegaanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:42 schreef Eronymus het volgende:
[..]
zelfde hiero.. alleen meer uurtjes.....
en je neemt mij niet even mee?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:06 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me uitgewaaid
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Op het moment vooral erg alleen
Das liefquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:19 schreef nanalune het volgende:
[..]
![]()
Je bent niet helemaal alleen hoor, wij zijn er ook nog allemaal.
![]()
dscx dat hoort niet! Sluit meteen Windows af, doe de monitor uit, blijf rechtop lopen en probeer andere mensen te waarschuwen door zo normaal mogelijk te doen (voor zover mogelijk).quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:21 schreef dscx het volgende:
Ik voel me: totally-fuckin'-drunk
(Anders zou'k toch ook niet reageren in een streaming-topic...)
DSCX
Ken het gevoel fucked upquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:23 schreef zolTan15 het volgende:
Kut...
Oef.. Mis alleen de zin "sluit alle ramen en deuren, zet de lokale radiozender op" nog...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:21 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
dscx dat hoort niet! Sluit meteen Windows af, doe de monitor uit, blijf rechtop lopen en probeer andere mensen te waarschuwen door zo normaal mogelijk te doen (voor zover mogelijk).
-edit-quote:Op zondag 21 maart 2004 10:26 schreef Faithy het volgende:
hondsmoe...
maar moet zo naar mn werk![]()
moet om 11 uur beginnen.. heb er wel zin in, maar ben gewoon TE moe...
-edit- oftopic.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:15 schreef DuchessX het volgende:
Moe; het werd vannacht kwart voor vier. Maar het was ook zo gezellig!
[update] Prinselijk paar krijgt zoon ?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:35 schreef hardsilence het volgende:
Beneden gekomen en het verrassende nieuws gehoord dat mijn nicht bevallen is van een zoontje.
Hey verveeloorquote:Op zondag 21 maart 2004 14:56 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[update] Prinselijk paar krijgt zoon ?
Gefeliciteerd!
Dat klinkt al beter dan de afgelopen week HSquote:Op zondag 21 maart 2004 15:45 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Hey verveeloormaak mijn bericht niet minder
dan ie is.
Ik mag welblijven maar moet toch ook wel ff mijn reet verheffen, lijkt wel of ik eraan vastgeplakt zit
, er schiet vanalles door mijn hoofd wat ik nog moet en wil doen
, maar op deze wijze komt er niks van.
* hardsilence hakt nu gelijk de knoop door en stelt zichzelf even niet teleur.
Hihihihi ben jij ook melig of is dat alweer voorbij? Hou het vast want ik ben het nogsteeds, kunnen wel lachenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:31 schreef Sassiej het volgende:
ben echt ff helmaal vrolijk..
..net vet melig geweest, ff aan het bijkomen..
..en daarna lekker slapen..![]()
..duszzz..
Open er een topic over zou ik zeggen. Wil dit eigenlijk nog wel uit diepen.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:59 schreef Kreator het volgende:
Als een triangeljosti met slaapgebrek.
Beterschap...en natuurlijk van Harte gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:52 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
Voel me best klote zo op me verjaardag.....Ontstoken Keel en me oog is ook niet 100% masters of hardcore was zekers wel wreed!!!
hehe eindelijk 19 jaartjes Jong
en? nu nog? het viel toch best mee......pff mietje!quote:Op zondag 21 maart 2004 13:45 schreef Twisted_TpaU het volgende:
verrot... 5 uur mn nest in... 7 uur er uit... te veel gedronken...
zo ff buiten stukje lopen... mss dat dat helpt met wakker worden... volgens mij heb ik dinsdag nog last van alle drank... pfff
en nog steedsquote:Op zondag 21 maart 2004 21:43 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Hihihihi ben jij ook melig of is dat alweer voorbij? Hou het vast want ik ben het nogsteeds, kunnen wel lachen![]()
gaat lekker danquote:Op maandag 22 maart 2004 15:16 schreef THE_wrong_GIRL het volgende:
Echt als een van de mooiste dagen in mijn leven! Beugel eruit, een 10 voor repetitie, nieuwe vriend en lekker feestje vanavond
Als dat zou kunnen, afgelopen weekend was kut, wil een nieuw weekendquote:Op maandag 22 maart 2004 14:43 schreef Heli0s het volgende:
is het al weer weekend ?
Looking at the birds and the bees and the flowers and the trees..lalala!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:58 schreef DarkElf het volgende:
Buiten allergische reacties voel ik me verder prima.
Zie wel op tegen morgen , hoop problemen en discussies komen er wrs en daar heb ik helemaal geen zin in.Lekker naar buiten kijken dan maar
*Proost* ..?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:46 schreef DarkElf het volgende:
Ik voel me wiebelig...
jah hoor!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:31 schreef idefiksje het volgende:
alsof iemand ook maar wil weten hoe ik me voel.
*snif snif*
Nee, meer instabieligquote:Op maandag 22 maart 2004 20:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
*Proost* ..?
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:14 schreef Xilantof het volgende:
heel raar voel ik me![]()
weet niet wat het is
quote:Op maandag 22 maart 2004 22:25 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je klinkt als Yoda: weird i feel me, is what i don't know.....
Oh men, ZB je bent echt oud. STAR WARS is zo outdated.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:25 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je klinkt als Yoda: weird i feel me, is what i don't know.....
ot: nog steeds verliefd.
star wars wordt nooit oudquote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:52 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Oh men, ZB je bent echt oud. STAR WARS is zo outdated.
Volgend jaar doomsdayquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:05 schreef diannetjhu het volgende:
Voel me de laatste tijd telkens echt heel erg verdrietig ..
Ik bang zo bang, zooo bang dat ik volgend jaar alles ga kwijt raken wat belangrijk voor me is.. dat het ondertussen echt mn gedachten begint te beheersen.. Ik word gewoon wanhopig![]()
Slecht geslapen dus en voel me nog steeds rot en verdrietig
Hopelijk niet zonder met je arts te overleggen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Pff.. als het zo doorgaat kap ik gewoon met mn medicaties
Thnx for your consernquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk niet zonder met je arts te overleggen!
OT: Voel me een beetje leeg.
Goed bezig KiwiTjuHhquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Al 2 uur aan het leren, en nog maar 1 van de 3 hoofdstukken gedaan.. ben nog wel even bezig dus. Voor de rest voel ik me wel goed.. maar niet super ofzo
Een verdomd slechte eigenschap voor een postbode texel! Ik zie regelmatig collega's van mij totaal doorweekt binnen komen stappen omdat ze het er op waagden. Mij is het één keer overkomen, sinds toen heb ik vrijwel altijd mijn regenpak bij me.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:45 schreef texelonia het volgende:
Maar goed ook, want ik was zo eigenwijs om geen regenjas aan te doen...
Jah maar dat is toch mijn probleem dan als doorweekt ben van de regen? Behalve dan als ik daardoor ziek word en de volgende dag niet meer kan werkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een verdomd slechte eigenschap voor een postbode texel! Ik zie regelmatig collega's van mij totaal doorweekt binnen komen stappen omdat ze het er op waagden. Mij is het één keer overkomen, sinds toen heb ik vrijwel altijd mijn regenpak bij me.
Misschien kun je die rust gebruiken om uit te zoeken hoe leestekens werken. Je post leest erg vervelend helaas....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:54 schreef ArcticG het volgende:
gaat minder hier ben ziek keel ontsteking sinds donderdag vandaag medicijn gehaalt kan niet praten (lkkr rustig)
maar ik had toch gelijk kom ik net achterquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:36 schreef Boschjesman het volgende:
te veel denken is nooit goed, en dat doe ik nu
argh!
hey meis, misschien heb je op dit moment t idee dat t niet helpt, maar t helpt denk ik na een tijdje wel hoor, dus gewoon proberen vol te houden!quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:54 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me heel, heel erg moe..
En ik wil niet naar therapie vanmiddag.. stom gedoe.. ik voel me helemaal niet beter! Ik voel me alleen maar slechter en slechter omdat ik telkens weer moet praten en vertellen over die dingen die ik net een beetje achter me gelaten had, en waar ik me dan dus weer opnieuw klote om ga voelen en wat ik dan vervolgens niet meer kan vergeten..
Zal ik maar stoppen?![]()
Vertel!quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:56 schreef DuchessX het volgende:
Beetje trillerig nadat ik een klein ongelukje heb veroorzaakt...
dan heb je het ook niet achter je gelaten....... Stoppen lijkt me geen optie.quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:54 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me heel, heel erg moe..
En ik wil niet naar therapie vanmiddag.. stom gedoe.. ik voel me helemaal niet beter! Ik voel me alleen maar slechter en slechter omdat ik telkens weer moet praten en vertellen over die dingen die ik net een beetje achter me gelaten had, en waar ik me dan dus weer opnieuw klote om ga voelen en wat ik dan vervolgens niet meer kan vergeten..
Zal ik maar stoppen?![]()
* trekdrop schopt zwaaibaaiquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:35 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
dan heb je het ook niet achter je gelaten....... Stoppen lijkt me geen optie.
ot: druk, moe, chaotisch, enz enz
Ik hoop dat je smelt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:51 schreef Faithy het volgende:
ik voel me 'chocolade'
Dan moet je niet zoveel bonbons eten...quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:51 schreef Faithy het volgende:
ik voel me 'chocolade'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |