Inderdaad, daar gaat het me ook niet om.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
drink cola of jus, hoef je je toch niet voor de schamen?
tuurlik weer zo'n fabel?? nou, ik word evengoed bezopen als ik een lading melk naar binnen werk voordat/tijdens ik alcohol ga drinken. melk neutraliseert alcohol totaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
een goede alcohol blokker is trouwens ook voordat je gaat drinken een half litertje melk met 10 van die vitamine-c tabletjes
een joint roken is voor mij iig een goede vervanger. heb je ook geen kater. rook je niet? space cake!quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef Ferret1983 het volgende:
En jammer genoeg is alcohol een stuk lastiger, omdat alcohol bij gezelligheid hoort...
Grtx
Heb ik al eens gedaan, dat werkte niet, en dan zou ik voor zo een 'onzinprobleem' naar de huisarts moeten?....quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:11 schreef LaPluche het volgende:
On topic: Misschien kan je een kalmeringsmiddel nemen ofzo?
Ik kan je wel een klein beetje volgen hoor. Ik heb ooit eens een ex-vriendje gehad die er niet zo goed tegen kon en van de kleinste hoeveelheid al dronken werd en dan over zijn nek ging.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef Ferret1983 het volgende:
Ik ben er 'zelf' niet bang voor, zie ook in dat ik nergens bang voor hoef te zijn.
Maar kan niet tegen die lucht, t geeft me een naar gevoel.
Het is meer onbewust.
Vergelijk het maar met hoogtevrees: je weet dat je niet bang hoeft te zijn als je langs de railing op een hoge etage van een flat loopt, maar bent het wel.
Of iemand met een kattenfobie. Je weet dat die kat je niets doet, maar je bent er bang voor.
En jammer genoeg is alcohol een stuk lastiger, omdat alcohol bij gezelligheid hoort...
Grtx
Er gaan mensen voor minder erge dingen naar de huisarts. Zolang het voor jou een "probleem" is zou ik het gewoon doen hoor!quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:12 schreef Ferret1983 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, dat werkte niet, en dan zou ik voor zo een 'onzinprobleem' naar de huisarts moeten?....
Er bestaan geen onzinproblemen, en de dokter kan je met dit (psychologische) probleem vast wel een beetje helpen. Hij kan je in ieder geval naar een deskundige sturen/doorverwijzen om er samen een oplossing voor te verzinnen...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:12 schreef Ferret1983 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, dat werkte niet, en dan zou ik voor zo een 'onzinprobleem' naar de huisarts moeten?....
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
Probeer idd manieren te vinden waarin je kan ontspannen als je voelt dat het je bekruipt. Zo zal je er geleidelijk aan wennen. Ik weet nu ook welke mensen ik wel en niet kan 'vertrouwen'.
Ga idd en stukje lopen, of even naar buiten.
Succes ermee!
Het is idd niet simpel, en wat voor de een werkt, werkt voor de ander totaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:16 schreef Ferret1983 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Naja, we zullen zien hoe t gaat.
Denk niet dat er echt geweldige tips komen, t is ook lastig...
Vaak helpt hele goede muziek ook, zodat ik goed afgeleid ben.
Maar dat is niet van te voren te bepalen.
Hopen dat de schoolband een beetje goed is
Grtx Maaike
Nee mar door het vet in de melk blijft de alcohol drijven in je maag waardoor hij minder snel wordt opgenomen en de vitamine c (die alcohol wel afbreekt) alvast wat werk kan doen. Je blijft ook niet nuchter, maar wordt wel veel later in de avond zatquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:09 schreef marq het volgende:
[..]
tuurlik weer zo'n fabel?? nou, ik word evengoed bezopen als ik een lading melk naar binnen werk voordat/tijdens ik alcohol ga drinken. melk neutraliseert alcohol totaal niet.
Dan zou 't ook geen probleem zijn...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:48 schreef Khadgar het volgende:
Is het niet heel simpel om op te lossen? Gewoon kiezen voor iets waar geen alcohol in zit. En je daar aan houden. Een wijntje of iets dergelijks bij een maaltijd is geen verplichting, hoe het ook mag lijken. Als jij je niet prettig voelt met alcohol, neem het dan ook niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |