abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17827183
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

NOVA Politiek: Bos en Verhagen

In het nieuwe politieke programma van NOVA/Den Haag Vandaag debatteren de fractievoorzitters Wouter Bos (PvdA) en Maxime Verhagen (CDA) over de gebeurtenissen van de afgelopen week: het dreigende terrorisme, premier Balkenende op bezoek bij president Bush en de discussie over de Nederlandse aanwezigheid in Irak.

Verder: de Politieke Barometer, meningen uit een Nederlandse straat en een kijkje op de pied-à-terre van Kamerlid Tineke Huizinga van de ChristenUnie.

Presentatie: Jeroen Pauw en Clairy Polak
Heerlijk Bosje en Maximepje!

Ik heb zo het vermoeden dan Maximepje flink op z'n bek gaat.
pi_17827343
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 16:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Tof, handgeschreven berichten op MSN

Mooi
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:52:23 #179
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17828132
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 16:18 schreef pberends het volgende:

Ik heb zo het vermoeden dan Maximepje flink op z'n bek gaat.
Ik denk van niet. Iemand die al hulpeloos op de grond ligt, lan niet meer vallen.

Middag dames.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17828345
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:26 schreef Duritz het volgende:
Met groetjes aan Parijs en Londen
[..]

Laten ze eens een paar echte hervormingen doorvoeren. Er zijn veel grotere wereldmachten die in de VN veiligheidsraad kunnen deelnemen. Duitsland
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_17829177
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 16:52 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Iemand die al hulpeloos op de grond ligt, lan niet meer vallen.

Middag dames.
Bos: "Amateuristische christen-hond!"
Maxime: "Bewijs graag, vuile populist!"
Bos: ""
  vrijdag 19 maart 2004 @ 17:43:02 #182
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17829187
Ik vind Maxime best een goede kerel eigenlijk. Stuk beter dan Bos. Voor mij op dit moment dé opvolger van Balkenende. Of Eurlings natuurlijk. Of kennen jullie betere CDA'ers.
Leugens, Leugens!
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17829248
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 17:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Bos: "Amateuristische christen-hond!"
Maxime: "Bewijs graag, vuile populist!"
Bos: "[afbeelding]"
LOL
  vrijdag 19 maart 2004 @ 17:46:06 #184
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17829252
Over Eurlings gesproken: die vakantie van Heros duurt wel lang zeg.
pi_17829533
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 17:43 schreef Duritz het volgende:
Ik vind Maxime best een goede kerel eigenlijk. Stuk beter dan Bos. Voor mij op dit moment dé opvolger van Balkenende. Of Eurlings natuurlijk. Of kennen jullie betere CDA'ers.
[afbeelding] Leugens, Leugens!
Dat meen je niet man. Blijkt ook uit peilingen dat de 'belangrijkste' fractieleider in de tweede kamer amper bekendheid geniet bij het volk. Even denken wie de nieuwe CDA-voorman moet worden.

Joop Wijn misschien.
pi_17829597
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 17:46 schreef Sidekick het volgende:
Over Eurlings gesproken: die vakantie van Heros duurt wel lang zeg.
huh? Wat heeft Heros met Eurlings te maken? Of was dat de grap?
pi_17829616
Donner for lijsttrekker CDA

Hij zal elke andere lijsttrekker diep dissen, omdat hij ook al zo goed is om vragen van journalisten te ontwijken met z'n ouderwetse genuanceerd gelul.
pi_17829678
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:00 schreef pberends het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 19 maart 2004 17:43 schreef Duritz het volgende:
[<a href="http://images.fok.nl/s/heart.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Leugens, Leugens! </div></blockquote> Dat meen je niet man. Blijkt ook uit peilingen dat de 'belangrijkste' fractieleider in de tweede kamer amper bekendheid geniet bij het volk. Even denken wie de nieuwe CDA-voorman moet worden.

Joop Wijn misschien.
Verhagen is best goed voor een politicus. Hij kan goed babbelen. Overal een antwoord op. Je weet nooit wat hij zegt. Hij zegt alles, behalve wat er wordt gevraagd. Heel goed dus. En dit is geen grap!
pi_17829718
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:07 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Verhagen is best goed voor een politicus. Hij kan goed babbelen. Overal een antwoord op. Je weet nooit wat hij zegt. Hij zegt alles, behalve wat er wordt gevraagd. Heel goed dus. En dit is geen grap!
Misschien als sneaky aanpapper doet ie het goed om de VVD-CDA-D66 drap te mixen en het lekker stil te houden. Maar om kiezers te trekken moet hij heel wat aan z'n imago, accent en 'duidelijkheid' doen.
pi_17829814
quote:
Bush naar herdenking D-Day

WASHINGTON - De Amerikaanse president Bush komt naar de herdenking van D-Day op 6 juni in Frankrijk. Het Witte Huis maakte vrijdag bekend dat Bush de uitnodiging van de Franse president Chirac accepteert om bij de 60e verjaardag van de geallieerde invasie aanwezig te zijn.
Schrodertje zal ook aanwezig zijn als het goed is.

Ik vind Chirac trouwens de Maxime Verhagen van Frankrijk. Net zo'n kwal.
pi_17829908
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Misschien als sneaky aanpapper doet ie het goed om de VVD-CDA-D66 drap te mixen en het lekker stil te houden. Maar om kiezers te trekken moet hij heel wat aan z'n imago, accent en 'duidelijkheid' doen.
Nee hoor, volgens mij vinden veel huisvrouwen Maxime wel geil.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 18:35:28 #192
89572 M.AIta
The Truth is Gold
pi_17830212
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:04 schreef pberends het volgende:
Donner for lijsttrekker CDA

Hij zal elke andere lijsttrekker diep dissen, omdat hij ook al zo goed is om vragen van journalisten te ontwijken met z'n ouderwetse genuanceerd gelul.
Donner is een wolf in schaapskleren. Hij weet het goed te verwoorden. Maar doe je ogen maar dicht, en ga als een mak lammetje achter hem aan. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. http://www.niburu.nl * http://www.rense.com * http://www.daanspeak.com
pi_17830328
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:35 schreef M.AIta het volgende:

[..]

Donner is een wolf in schaapskleren. Hij weet het goed te verwoorden. Maar doe je ogen maar dicht, en ga als een mak lammetje achter hem aan. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
En nog zo'n duidelijke waarschuwing ook !
  vrijdag 19 maart 2004 @ 18:45:04 #194
89572 M.AIta
The Truth is Gold
pi_17830408
Nog leuk leesvoer voor de makke lammetjes onder ons:

http://www.altavista.com/(...)gs=0&kls=1&avkw=aapt

De "vrienden" van Balkenende zitten er diep in. Het is vrij evident, maar dit alles is ook gelijk de reden voor de ontkenningen. De huidige situatie biedt houvast, en mensen zijn bang voor ontwenningsverschijnselen. Het moet erg grauw zijn in die wereld. Zelfs bij een overmoedige Bush zijn de zienden op 1 hand te tellen.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. http://www.niburu.nl * http://www.rense.com * http://www.daanspeak.com
  vrijdag 19 maart 2004 @ 18:48:17 #195
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17830479
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:02 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

huh? Wat heeft Heros met Eurlings te maken? Of was dat de grap?
Heros heeft op Eurlings gestemd.

Oh, hallo M.Alta.
Door de chemtrails kom je eerlijk gezegd niet zo duidelijk over...
pi_17830657
quote:
Xtc-vangst blijkt grootste ooit in Europa

De xtc-vondst die gisteren in een woonhuis in de Belgisch-Limburgse grensgemeente Maasmechelen werd gedaan, blijkt de grootste te zijn die ooit op één plek in Europa is gedaan. De federale politie in Tongeren noemt Nederlands- en Belgisch-Limburg het 'Colombia van de synthetische drugs'.

Bij de huiszoeking werden grondstoffen aangetroffen waarmee tussen 75 en 100 miljoen xtc-pillen zouden kunnen worden vervaardigd. Daarnaast werden 300.000 xtc-pillen gevonden. De totale straatwaarde is naar schatting 450 miljoen euro. In totaal zijn vier mensen aangehouden: één Nederlandse man en twee Nederlandse vrouwen (52 en 31) en één Duitse man (32).
Zonde van het geld. Zou goed voor de economie zijn. Ik denk dat deze pillen minder doden veroorzaken dan 100 miljoen sigaretten.
pi_17830662
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 18:17 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Nee hoor, volgens mij vinden veel huisvrouwen Maxime wel geil.
Limburgse ja.
pi_17830726
quote:
Man uit India trouwt met grootmoeder

Een 25-jarige man uit India, Narayan Biswas, is getrouwd met zijn 80-jarige grootmoeder. "Ik voelde dat ze extra zorg nodig heeft omdat ze oud is", aldus de man. "Ik kan haar beter in de gaten houden als man dan als kleinzoon. Als man ben ik altijd bij haar om voor haar te zorgen."

De 80-jarige vrouw zegt "blij" te zijn met haar jonge man, een bebouwer van rijstvelden en onderwijzer. "Ik heb geholpen bij het grootbrengen van hem en nu houdt hij mij in de gaten. Hij is een goede man en zorgt dat ik mijn eten op tijd krijg.". De eerste man van de vrouw overleed zo'n dertig jaar geleden.

De twee trouwden tijdens een traditionele Hindu-ceremonie in de buurt van Panchpara, een plaats zo'n 150 kilometer ten westen van Calcutta. Volgens lokale autoriteiten is het trouwen met een bloedverwant illegaal, maar hebben ze geen plannen om actie te ondernemen tegen het koppel. Er zijn nog geen klachten binnengekomen en ook hun eigen familie heeft het geaccepteerd.
pi_17830793
quote:
Scholier met twintig bommen opgepakt bij school VS

MALCOLM/WASHINGTON - Een Amerikaanse tiener is vrijdag aangeklaagd wegens poging tot moord. De politie trof eerder deze week meer dan twintig zelfgemaakte explosieven aan in zijn wagen, die voor zijn school in Malcolm (Nebraska) stond geparkeerd.

Volgens Amerikaanse media trof de politie ook een wapen en een briefje aan waarin de 17-jarige scholier zegt iedereen in zijn school te willen pakken, behalve drie van zijn vrienden. De jongen werd opgemerkt door een medewerker van de school die hem op de parkeerplaats alcohol zag drinken.

De opgepakte jongen zou eerder tegenover medeleerlingen zijn bewondering hebben uitgesproken over het bloedbad in 1999 op de Columbine High School in de plaats Littleton in Colorado. Daar schoten twee scholieren dertien mensen neer voordat ze zelfmoord pleegden.

Alle scholen in de Amerikaanse hoofdstad Washington zijn vrijdag op hun beurt ontruimd, nadat zes bommeldingen bij de politie waren binnengekomen, aldus de Amerikaanse nieuwszender CNN. Alle scholen van het lager, middelbaar en hoger onderwijs werden uitgekamd. De bommeldingen, gedaan via het internet, waren niet gericht tegen een bepaalde school, aldus de politie.

Eerder deze week werden in de staat Montana drie scholieren opgepakt omdat ze een geladen vuurwapen hadden verborgen in een zandbak bij een school. Ze wilden het wapen gebruiken om een meisje te doden omdat zij altijd pestte.
Ze mogen wel is wat meer aan pesterijen doen, dat is volgens mij de hoofdreden voor jongeren om misdaden 'tegen' school te plegen.
pi_17831321
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 17:43 schreef Duritz het volgende:
[...]
Of kennen jullie betere CDA'ers.
Van Dijk.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')