quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:22 schreef dmace het volgende:
[afbeelding]
Moeder van bovenstaande nageboorte gevonden
Whahahahahaquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:30 schreef dmace het volgende:
[afbeelding]
Na bekendmaking Moeder van Nageboorte meld ook de Vader zich
ROFL!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef LSD het volgende:
[afbeelding]
"Plunderingen duren voort, de piano van deze vrouw is nog maar net ontvreemd"
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef LSD het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef LSD het volgende:
[afbeelding]
ROFL!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:32 schreef jant het volgende:
OF:
Vreugdevuur na behalen inburgeringsdiploma.
Dit schreef Robh een paar maanden geleden.quote:Een (tijdelijke) stop van de "Gelukkig hebben we de foto's nog"-reeks.
Het idee achter "Gelukkig hebben we de foto's nog" was simpel: men neme een nieuwsfoto en plakt daar een humoristische tekst onder. Dit ging een hele tijd goed, er ontstonden hele leuke topics, met leuke reacties en leuke foto's.
De laatste tijd is er van dat idee echter weinig meer over. De reeks wordt bijna enkel en alleen nog gebruikt om de eigen politieke standpunten wereldkundig te maken en onder het mom van "het is humor" de eigen ideologie door te drukken in beeld en woord.
Humor mag dan subjectief zijn, het is niet moeilijk om in te zien dat wat nu gebeurt in de reeks de titel "humor" niet verdient. Steeds zien we dezelfde soort foto's terug, dezelfde onderschriften, dezelfde politieke agenda. De creativiteit is bijkans 0,0. Het is posten om het posten geworden. En dat is gewoon niet de bedoeling.
Het is jammer, het was een ontzettende leuke reeks, een hoop mensen hebben zich opperbest vermaakt met lezen en posten, maar op deze manier verder kan niet.
Feedback is uiteraard welkom
Dat komt er op neer dat een ander gaat bepalen wat nu precies humor is. Een concept dat niet te bevatten is, en aldus niet te beoordelen. True, aanstootgevende dingen moeten weg, maar als je een gevoel krijgt bij iets wat er eigenlijk niet staat, zul je de "fout" bij jezelf moeten zoeken en niet bij een ander.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 03:07 schreef NorthernStar het volgende:
Let wel, dit is dus een laatste poging om weer iets van de reeks te maken.
Als je denkt het nu te moeten verprutsen voor anderen zal dat ook strenger beoordeeld worden. Dit topic was en is niet bedoeld om je politieke of ideologische mening ergens over kwijt te kunnen. Daar zijn elders legio mogelijkheden voor. Dus steek de draak met dingen, neem het nieuws op de hak, relativeer en maak van iets zwaars iets luchtigs, maar laat je campagnedrang en vooroordelen thuis.
Wat aan "Commentaar in het FB topic graag." begrijp je precies niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:58 schreef dmace het volgende:
[..]
Dat komt er op neer dat een ander gaat bepalen wat nu precies humor is. Een concept dat niet te bevatten is, en aldus niet te beoordelen. True, aanstootgevende dingen moeten weg, maar als je een gevoel krijgt bij iets wat er eigenlijk niet staat, zul je de "fout" bij jezelf moeten zoeken en niet bij een ander.
Mep dicht wat dicht moet, maar snoer anderen nooit de mond omdat je jezelf niet kan verwoorden.
Moderating is de kunst van het kijken, en ik ken veel moderators over de hele wereld. Goede moderators ken ik ook, en als ik die op 1 hand tel hou ik vingers over.
Bezint voor je begint, dat geld zowel voor posters als voor moderators.![]()
Solliciteer je naar het baantje moderator?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat aan "Commentaar in het FB topic graag." begrijp je precies niet?
De bedoeling is dat je plaatjes post met een humoristiche tagline. Wat begrijp je daaraan niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat aan "Commentaar in het FB topic graag." begrijp je precies niet?
Pssst, met FB topic wordt bedoeld het sticky topic bovenin elk subforumquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:26 schreef dmace het volgende:
Maar als je het wil weten: Ik kan niks posten in FB, alleen reageren, en er is geen topic over.
(misschien nog een foutje in de nieuwe fok?)
En je huidquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pssst, met FB topic wordt bedoeld het sticky topic bovenin elk subforum
En mijn gevoel voor humor is denk ik zwarter dan mijn longen
Land test nieuw beleid m.b.t. verkleining van de woningen verstrekt aan vluchtelingen en vergroting van de afzet van tweedehandse kleding.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:43 schreef jant het volgende:
[afbeelding]
Toilet in Sojoez capsule blijkt onhandig
Mooi gebaar in dit topicquote:Op zondag 21 maart 2004 02:38 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Even geen grappen.... Een vader en dochter betuigen respect aan de Moeder des Vaderlands.
wat een prachtige foto
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:57 schreef Stiffie het volgende:
Hamas leden in vuur en vlam na grote optocht
(hmmm hij lukt nie goed...kan iemand mu helpen??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Nyand op 23-03-2004 10:05:50 (spoiler toegevoegd) ]~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:02 schreef resukof het volgende:
[afbeelding]
VVN campagne: "Ritsen, 'n goeie gewoonte" geen succes
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:42 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Karaoke steeds populairder in VS
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:33 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Gemeente den Bosch aangeklaagd voor het planten van Afrikaantjes in gemeenteplantsoen
ROTFLOL LOL LOL!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:10 schreef BdR het volgende:
[afbeelding]
oNzE NieWsTe vErSiE vaN MsN iS eCHt VET!! huhuhuhuh
Nope Yep Nope Yep Whateverquote:Op woensdag 31 maart 2004 04:38 schreef Keromane69 het volgende:
-volgens mij ontgaat het doel van het topic je een beetje-.
Wahahahahaquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:59 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Vertrouwen in God op historisch dieptepunt bij Servische geestelijkheid
Behalve niet-grappig, ook nog eens respectloos...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:37 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Bernard bijgezet in Nieuwe Kerk Delft
Lolquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:37 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Oioioi!quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:04 schreef jamai22 het volgende:
[afbeelding]
"Reddingsteam wacht slachtoffers komende uit brandende auto geduldig op"
quote:Op donderdag 1 april 2004 01:43 schreef Sessy het volgende:
- edit -
stom ding, waarom post je het nou vierdubbel en vertel je me dat ik de rechten niet hem om te wijzigen terwijl ik wel reply en niet wijzig ingedrukt heb...
*sigh*
Dit is juist een van de weinigen die wel grappig is.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:38 schreef Lentesalade het volgende:
[..]
Behalve niet-grappig, ook nog eens respectloos...
Bah.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:37 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Zeikstraal.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:38 schreef Lentesalade het volgende:
[..]
Behalve niet-grappig, ook nog eens respectloos...
Bah.
Dat hoeft nu ook weer niet stakkertje.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:57 schreef devoon het volgende:
[..]
Geheel gericht op de gebruikers, briljantquote:Op maandag 29 maart 2004 16:10 schreef BdR het volgende:
[afbeelding]
oNzE NieWsTe vErSiE vaN MsN iS eCHt VET!! huhuhuhuh
Mensen in ontwikkelingslanden worden door ondervoeding steeds kleiner.quote:Op donderdag 1 april 2004 18:01 schreef Masker het volgende:
[afbeelding]
Spruitjes erg voordelig in dit seizoen van het jaar!![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:06 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Leeraar, elke dag anders voor meer info: postbus 51, Den Haag
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA meesterlijk!!!!! vquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:08 schreef BdR het volgende:
[afbeelding]
Bush blij met nieuw dekbed
Boudewijn de Groot "Welterusten, meneer de president, slaap zacht!"
Wet Burqa Contest den Haag verloopt rustig.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:12 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Hagenaars genieten van het uitzonderlijk mooie weer in Scheveningen
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:12 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Tweede poging tot aanrijden Van Aartsen wel geslaagd
Mister Mackey, Welcome back. We míssed U!quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:12 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Hagenaars genieten van het uitzonderlijk mooie weer in Scheveningen
Ik heb dit topic vandaag pas ontdekt eigenlijk....quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:13 schreef Reintje het volgende:
JDude, dit heb je vaker gedaan!
quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:54 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Steve Hawkins arriveert op wetenschapsconferentie
hehequote:Op zaterdag 3 april 2004 01:21 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Universiteit van Guadelajara komt met nieuwe geluidscompressie-methode:
MP3 heeft z'n langste tijd gehad, aldus Prof. Manolo Cabrón
dat het water in de noordzee nog te koud is?quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:50 schreef Reintje het volgende:
[..]
Mister Mackey, Welcome back. We míssed U!
Het duurde zelfs even voor ik hem doorhad! Diepzinnig hoor!
LOLquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:18 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Oefeningen WTC 2007 voortijdig uitgelekt
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:23 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
RVD noemt verdwijntruck Juliana "boven verwachting goed geslaagd"
hahahaha dan mogen ze wel scheermessen inslaan daarzo.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:06 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Voormalige DDR-athletes helpen bij restauratie Stonehenge
quote:Op maandag 5 april 2004 22:25 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Slechte stoelgang Bernard treft Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |